Tor Poznań ( Przybyliśmy , Widzieliśmy , Zdobyliśmy ) |
Autor |
Wiadomość |
FiFa
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35 Dołączył: 22 Lut 2007 Posty: 1118 Skąd: Panki/Cze-wa
|
Wysłany: 30 Mar 2008, 22:05
|
|
|
madek napisał/a: | Żółw, miałem sie uczyc a przez Ciebie sie zaczytałem.
Skomentuje to tylko tak: |
Tez mnie pochlonela ta lektura
Normalnie az sie łza w oku kreci pieknie Zółwik, gratuluje Wam |
_________________ Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają... |
|
|
|
|
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 30 Mar 2008, 22:13
|
|
|
madek napisał/a: | Żółw, miałem sie uczyc a przez Ciebie sie zaczytałem. |
nie jesteś sam...
Żółw |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
|
Bit1
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Błażej
Wiek: 37 Dołączył: 27 Sie 2005 Posty: 506 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 30 Mar 2008, 22:43
|
|
|
Kurde Żółw ty to powinneś pisać książki
Gratulacje dla całęgo Teamu
Tylko tak dalej |
_________________
Niebieska 1,3i 1992 27.08.2005-20.05.2012
Czerwona 1,3 LPG 1990 8.01.2010-8.11.2010
Srebrna RS1800 LPG 1995 od 21.02.2012 |
|
|
|
|
dawidek
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Dawid
Wiek: 39 Dołączył: 17 Mar 2007 Posty: 100 Skąd: Babimost
|
Wysłany: 30 Mar 2008, 23:35
|
|
|
Cóż ja mogę dodać.. Żółw świetnie to skomentował powiem tylko - super sprawa, cieszę się, że mogłem uczestniczyć w tym wydarzeniu Dzięki
P.S
Jeśli ktoś ma jakieś oferty, chciałby może sponsorować moich zawodników to bardzo proszę o kontakt hehe |
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ |
|
|
|
|
LOY
Członek Honorowy FKP
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 46 Dołączył: 16 Mar 2005 Posty: 1367 Skąd: Zamość/Łódź
|
Wysłany: 31 Mar 2008, 01:31
|
|
|
wciagajacy tekst zółw ...zazdrosze dobrej zabawy ...Df-y tam były ..fajnie |
_________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie |
|
|
|
|
Brook
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: ST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Wioletta
Wiek: 44 Dołączyła: 18 Lis 2006 Posty: 799 Skąd: Chełm
|
|
|
|
|
dawidek
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Dawid
Wiek: 39 Dołączył: 17 Mar 2007 Posty: 100 Skąd: Babimost
|
Wysłany: 31 Mar 2008, 12:46
|
|
|
Pozwoliłem sobie stworzyć krótki filmik, który będzie pamiątką dla naszego teamu
Oglądaliśmy go z Żółwiem o 3 w nocy i miska nam się cieszyła więc teraz niech inni zobaczą, że czarna matowa jest też prentka
http://komfox.net/fkp/film/
Jeśli ktoś będzie chciał film będzie do pobrania w lepszej jakości
Jako bonus wrzucamy także filmik podarowany od kierowcy pontiaca który gonił czarną wannę po torze
http://komfox.net/fkp/film/pontiac/ |
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ |
|
|
|
|
Małgorza
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Owca :)
Wiek: 36 Dołączyła: 17 Wrz 2006 Posty: 163 Skąd: niby Olsztyn
|
Wysłany: 31 Mar 2008, 14:51
|
|
|
Marcin napisał/a: | madek napisał/a: | Żółw, miałem sie uczyc a przez Ciebie sie zaczytałem. |
nie jesteś sam...
Żółw |
No i mnie też ta lektura wciągnęła - siedzę w uczelnianej bibliotece miałam się uczyć a czytam (wcześniej obejrzałam zdjęcia )
Mogę tylko tyle napisać: Żółw |
_________________ Frakcja warmińsko-mazurska zaprasza
"(...)W tym miejscu opowieści owce zwykle pochylały głowy. One też chciałyby zwiedzić Europę, bo wyobrażały sobie, że jest to olbrzymia łąka pełna jabłonek." |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 31 Mar 2008, 15:13
|
|
|
Za filmik , który złożyłeś oraz za wsadzenie tego do sieci należą Ci sie wieeeeelki szacunek , podziękowania i stos browarów 10- Maja
kródki opis do filmików - najpierw ten robiony z Pontiaca ( czyli drugi ) :
Filmik zaczyna się w połowie drugiego z trzech okrążeń właściwego wyścigu , pontiac goni wannę , przed nami na początku widać kadetta ( niestety całkowicie poza moim zasiegiem )
Tor śliski i mokry , a na tarkach błoto naniesione przez poprzednie klasy więc jest bardzo ślisko . ( w 32 sek filmu widać brudną tarkę wewnętrzną )
do 1.50 minuty filmu widać zakręty z których większośćwanna pokonywałą przy uślizgu przednich kół . Dohamowania są wcześniejsze niż by mogły być , ale mimo to jechałem na granicy uślizgu .
W 1.50 minucie widać wyjazd na przedostatnią prostą . na jej końcu na obu stronach zakretu widać poorane pola - ślady przeginki z poprzednich klas . ( zakręt zdradliwy wynoszący i do tego bardzo śliski , przed nim długa prosta i duża prędkość - nie wszyscy dali radę wyhamować . )
2.11 - najdłuższa prosta toru - na niej wanna zamyka budzik ( swoja drogą muszę jeszcze raz sprawdzić jego kalibrację przy wyższych predkościach ) po prawej widać depot , miejsce dla widzów oraz pitstopy .
2.30 - dohamowanie przed najbardziej zdradliwym zakrętem toru - długi zacieśniający łuk , przy tej pogodzie pokonał paru zawodników ( jedno z okrążeń sam przejechałęm neico przeginając - wanna poszła w uslizgu wszystkich czterech kól )
2.38 - jadący przede mna Ford taunus na poboczu . wyrzucony tyłem do kierunku jazdy ponad 50 metrów od toru zaryty po osie ( pomyślcie z jaką predkością wypadł )
2.55 - pojawia się kolejny rywal , jadący za pontiacem , Dixi w BMW e 30 ( o ile dobrze pamiętam ) od tej pory czuję na plecach jego tylnonapędowy oddech .
3.47 - pontiac w poślizgu ( jest więcej takich sytuacji na filmie ) ale tutaj widać to bardzo wyraźnie .
5.00 - Ostatni zakręt przed metą , Dixi przygotowywuję się do wyprzedania po wewnętrznej . Widząc to odpuszczam pójście optymalnym torem i jadę po zewnętrznej tak aby go nei zablokować .
5.12 - lotna meta - ostatnie okrążenie przed zjazdem do pitstopu , już bez ścigania .
8.12 - zjazd do pitstopu
[ Dodano: Pon Mar 31, 2008 15:17 ]
Dziekuję koledze z Pontiaca za taki prezent
[ Dodano: Pon Mar 31, 2008 15:52 ]
Teraz filmik Zmontowany z materiałów Dawidka i Sowy . Montarz Dawidek ( nadal jestem pod wrażeniem )
0.12 - przed pierwsza próbą czyli kartingiem ( auto czyste , pierwsze dawki adrenaliny przygotowane w pogotowiu
0.29 - start do kartingu ( po nim fotki z przejazdu , próba przejachana przez nas tylko raz , drugi przejazd chcieliśmy zrobić na samym końcu , ale oddaliśmy go załodze z manty , która z powodu awarii była mocno spóźniona , dzieki temu także mieli jeden przejazd zamiast naliczanego czasu . ) jest to ten odcinek toru po którym będziemy sie głównie ganiać w maju .
0.39 - start do najciaśniejszej próby tego dnia , tutaj bezcenna się okazała nawigacja Sowy - najszybszy przejazd wyszedł gdy przeanalizowaliśmy błędy ( moje ) i Sowa zmieniłą nieco wskazówki dla mnie ( pójście szeroko w jednej z nawrotek było jedynym sposobem na ominięcie słupków ) . czas był najlepszy pomimo tego iż całą próbę przejechałęm na 2 biegu .
0.48 - start do próby zwanej " wiadukt " dalej widać zabłoconą trase - nie wszyscy mieścili się na asfalcie
1.04 - " Ciężarówka " - czyli próba , na której były przejśćia w nawierzchni . To po jednym z nich prawa osłona miski olejowej nosi " ślady użycia " . Po niej filmik z przejazdu ( na tej próbie sporo załóg miało problemy z trafieniem w metę , ostatnia szykana wytrącała z rytmu )
1.27 - w tym miejscu część aut zaczynałą jechać bokiem i tak wjeżdżałą na metę .
1.33 - Start do próby na dochodzenie . dwa okrążenia po trasie , dwa auta . jedna z najszybszych prób . Zmienna nawierzchnia ( asfalt , beton , cholernie ślisko )
Przeciwnik to Ford Capri
1.43 - Szykana z nawrotką - jeden z elementów na ktorych za każdym razem dzieki coraz lepszej współpracy z Sową zyskiwaliśmy sekundy .
Na filmiku widac przejazd , oraz naniesiony na drogę piasek i błoto , Sowa uwzględiałą je w nawigacji więc pomimo teoretycznie dłuższej pokonanej drogi czas był coraz lepszy .
2.42 - W oczekiwaniu na drugi przejazd " depotu " za nami konkurent Capri .
2.51 - start do " baby jagi " próba szybka i śliska .
3.08 - start do " baby jagi " sędzia mnie neico zmylił liczył od pięciu w momencie gdy pozostali liczyli od trzech ( widać to na filmie ) . dalej brak trakcji , zmiana biegu , brak trakcji , słupek , brak trakcji , nawrot , brak trakcji , hamowanie z brakiem przyczepności i meta z poślizgiem
3.43 - zastanawiałęm sie jak będzie ze spożyciem oleju - o dziwo było zaskakująco dobrze ( jedna z zastaw przez ostry przechył i odpłynięcie oleju straciła silnik :( )
3.48 - cześćnaszej klasy przed wyjazdem na tor . na końcu stoi pontiac z którego pokłądu był robiony drugi filmik .
3.52 - Żółw przed rozmowa z wannąi ustaleniem strategii na tor
3.58 - jak toSowa ujęła - " czas się cofnął o paredziesiąt lat " Tuż przed startem do wyścigu .
4.13 - Dwa safety cary jada do boksu ( ford focus ST i polski Fiat 125 p )
4.18 - pierwsza klasa wraca do boksów po skończonym wyścigu .
I to tyle . za każdym razem jak oglądam zdjećia i filmiki serce zaczyna szybciej bić .
Jeszcze raz dzięki |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Tommy
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Tomek
Wiek: 37 Dołączyła: 25 Sty 2007 Posty: 521 Skąd: Zielsko-Białe
|
Wysłany: 31 Mar 2008, 16:18
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 31 Mar 2008, 16:34
|
|
|
Żółwik Tuptuś napisał/a: | ....kródki opis do filmików..... |
miał być którtki
a juz tak poważnie. Zupełnie czukiereczekod samej imprezy mnie cieszą 2 fakty:
1) silnik który złożyłem nie odmawia posłuszeństwa w róznych warunkach
2) kiedyś miałem racje mówiąc że ręce Żółwia są właściwe do zaopiekowania sie tym silnikiem, a jego wkład pracy w osprzęt silnika (a wiem że czasem jest bardzo ciężko) zdaje egzamin.
Reasumując:
pieprzyć miejsce które zajołeś, pieprzyć tych wszystkich którzy marudzili że CVH w mk1, że nie RWD itd, pieprzyć nawet sama tą impreze - choć napewno była bardzo fajna i żałuje że nie mogłem jechać na prawym choć miałem propozycje z twojej strony.
Trzeba sie cieszyć że te kilka lat pracy na MK1 zdaje egzamin i zaprzeczas powiedzeniu:
"z gówna bata nie ukręcisz!!"
To wedłóg mnie jest najważniejsze, bo ile mamy mk3 czy mk4 w Klubie które bedąc n/a by sie wysrały???
Gratuluje Głąbie |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 31 Mar 2008, 16:51
|
|
|
Puma - silnik tak jak cała wanna dostał w ten weekend ostro po dupie - jak pisałem spalanie rzędu 40 litrów na 100 daje do myślenia . Jedyne co teraz zrobię to wymienie w nim olej ( po takim kozaczeniu nie zaszkodzi - tym bardziej ze ma już 6 tyś km .
Silnik trafil w moje rece - dbam o niego jak umiem ( mam jedne dżinsy , ale na olej kasy nie może zabraknąć ) . Z drugiej strony wymagam od niego . Ale w końcu do tego został stworzony .
Ja dorobiłem do niego nieco rachityczną obudowę . Ale powiem Ci że ten zestaw chyba dobrze sieczuje w takich warunkach bo obroty jałowe przestały skakać , a dodatkowo lepiej odpala
Przejazd i kondycje auta najlepiej oddają słowa Dawidka po zakończonych próbach : " co tu gadać - ona sie sama obroniła "
i tak jest faktycznie Dzieki wszystkim za dobre słowa . Puma po części należą się one Tobie jako współtwórcy projektu .
|
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 31 Mar 2008, 17:14
|
|
|
Żółwik Tuptuś napisał/a: | Z drugiej strony wymagam od niego . Ale w końcu do tego został stworzony |
to prawda u mnie lekko też nie miał
Żółwik Tuptuś napisał/a: | Puma po części należą się one Tobie jako współtwórcy projektu |
przestań srutututu...., jak długo jeszcze mam Ci powtarzać ze tylko postawiłem kropke nad "i" gdyby nie te wszystkie lata twojej ciężkiej pracy to by gówno z tego było.
Co do spalania to jakoś mnie ono nie dziwi |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
sowa
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 40 Dołączyła: 09 Sie 2005 Posty: 2844 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 31 Mar 2008, 17:28
|
|
|
PumaRST napisał/a: |
......i żałuje że nie mogłem jechać na prawym choć miałem propozycje z twojej strony.
|
Żółw????????
co do auta faktycznie bylismy sami lekko w szoku (Żółw starał się z tym kryć ) i z niedodziwianiem jechalismy na kolejną próbę machajac niektorym biednym smutnym autkom na lawetach ostatnie papa
...Ja dwa tygodnie wczesniej startowalam xrka w rajdzie pań... wiecej przejazdowek i o wiele lżejsze próby i mało co jej nie zagotowałam... wanna?? relaksik
PSSSSST hopka |
_________________ GALERIA ZE SPOTÓW TZ
siekierap
s'klarnia
|
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 31 Mar 2008, 18:04
|
|
|
sowa napisał/a: | PumaRST napisał/a: |
......i żałuje że nie mogłem jechać na prawym choć miałem propozycje z twojej strony.
|
Żółw???????? |
Soowa - przeca CI mówiłem
poza tym nie marudź tylko się szykuj . dostałem maila od jednego ze współorganizatorów że jesienią powtórka |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 31 Mar 2008, 18:09
|
|
|
Żółwik Tuptuś napisał/a: | poza tym nie marudź tylko się szykuj . dostałem maila od jednego ze współorganizatorów że jesienią powtórka |
tym razem nie odpusze mimo ze jestem dużooooo brzydszy |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
sowa
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 40 Dołączyła: 09 Sie 2005 Posty: 2844 Skąd: Zielona Góra
|
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 31 Mar 2008, 21:31
|
|
|
sowa napisał/a: | pumcia bo normalnie załoze kask i .... |
hmm, Ok zgadzam sie |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 31 Mar 2008, 21:49
|
|
|
PumaRST napisał/a: | sowa napisał/a:
pumcia bo normalnie załoze kask i ....
hmm, Ok zgadzam sie |
farciarz |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
zoharek
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40 Dołączył: 22 Sty 2007 Posty: 527 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 31 Mar 2008, 22:32
|
|
|
Żółwik Tuptuś napisał/a: | Puma - silnik tak jak cała wanna dostał w ten weekend ostro po dupie - jak pisałem spalanie rzędu 40 litrów na 100 daje do myślenia . |
Chrzanisz głupoty, co miała jeszcze wydać resztę? Moje 1.7 N/A w Ułężu spaliło ponad 30/100 na torze, więc o co ci chodzi w ogóle |
|
|
|
|
|