Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś 21 Mar 2008, 12:26 |
Wydajniejsze wrtyski |
Autor |
Wiadomość |
królik [Usunięty]
|
Wysłany: 20 Mar 2008, 23:52 Wydajniejsze wrtyski
|
|
|
No i jeszcze jeden temat. Ponieważ jestem na wykończeniu swojego swapa potrzebuje wydajniejszych wtrysków pasujących do koletora EFI. Czy ma ktoś coś takiego do zaoferowania? |
|
|
|
 |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 21 Mar 2008, 02:07
|
|
|
kurde że dojście do LSD też wam zwnieli to nei wiedziałem |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
 |
królik [Usunięty]
|
Wysłany: 21 Mar 2008, 10:05
|
|
|
I mógłbyś nie zaśmiecać forum... |
|
|
|
 |
Lokmen
Zeus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004 Posty: 1723 Skąd: ___
|
Wysłany: 21 Mar 2008, 11:00
|
|
|
przenosze do tuningu mechaniki - a co dalej z tym mod zrobi to nie mam pojęcia |
_________________
 |
|
|
|
 |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 21 Mar 2008, 12:33
|
|
|
dzięki łoki :1xf: .
Do autora wątku wyskakujesz jak królik z kapusty i dziwisz sie że na głupie i niesprecyzowane pytanie dostajesz głupią odpowiedź .
Z tego co pamiętam chciałeś uturbiać ikserkę . Z tego co pamiętam nie wiedziłąę w któą strone iśća dróg które rozważałęś było conajmniej pięć .
Z tego co pamiętam na forum nie chwaliłęś sie , którą wybrałeś oraz jak postępują prace przy projekcie , dlaczego potrzebujesz wydajniejszych wtrysków .
Określ jaką drogą poszedłeś , co się dzieje co się dzieje że uważasz że musisz mieć wydajniejsze wtryski ( masz pomodzonego kompa z kródszymi czasami otwarcia wtrysku i ori nie wydalają ? , ładujesz 1.1 bara z T4 ? , osiągnąłeś m,ax na ori wtryskach i idziesz dalej ? ) za dużo pytań za mało odpowiedzi .
ps : Chyba że topik jest sygnałem że rodzi się potwór i że mamy zacząć sie bać
Daj znak to może cuś uradzimy . |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
 |
królik [Usunięty]
|
Wysłany: 22 Mar 2008, 19:16
|
|
|
Odpowiem Ci żółwiu skoro pytasz. Właśnie skończyłem remont generalny silnika od RST który nabyłem w Warszawie. Zdecydowałem że zbuduje go na kolektorze od EFI i stąd chęć kupna wydajniejszych wtrysków ponieważ Puma stwierdził że nie wydolą zakładanej mocy 160 KM. A chciałbym uporać się z tym problemem zanim odwiedze v-tech.
Kolejna sprawa to taka że stanolem podczas regeneracji mojej sprężarki T3 ponieważ okazało się po rozebraniu że żeliwny ślimak (mocowany do kolektora) jest popękany i nie mogę go nigdzie nabyć.
Więc skoro zapoznałeś się dokładniej ze sprawą to radź żółwiu... |
|
|
|
 |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 22 Mar 2008, 23:56
|
|
|
szukaj wtrysków od:
Opel c20let, Rover 220 Turbo, Saab 2,0 Turbo ale takie czarno-czerwone nie pamietam numeru.
te z Audi wygladają OK, ale jeszcze kwestia ich oporności pozostaje.
Swojadrogą daruj sobie vtech tylko atakuj projekt xs i zakąłdaj na ecumasterze. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 23 Mar 2008, 00:04
|
|
|
Puma - jak nie wiedziałęm tego co teraz wiem o moim kompie to kombinowałem z wtryskami od różnych aut ( min od jakiegoś golfa ) były wysokoomowe więc od audi też powinny takie być . Zresztą to można sprawdzić przed kupnem przy pomocy miernika . |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
 |
królik [Usunięty]
|
Wysłany: 23 Mar 2008, 11:03
|
|
|
Robiłem ostatnio C20 led to mogłem sobie podmienić A wracając do tego ślimaka od sprężarki to nie posiadacie czegoś takiego... Puma pisz jaśniej bo nie bardzo wiem o co Ci chodzi. |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 23 Mar 2008, 11:58
|
|
|
nie jedź do vtechu tylko do projekt xs i rób mape na świni a nei na chipie, świnie zawsze bedziesz mógł przestroić a chipa nie. a po 2 chip bedzie droższy.
http://www.projectxs.pl/
a jak mozesz meić wtryski od c20let to masz juzproblem z głowy z wtryskami. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
królik [Usunięty]
|
Wysłany: 23 Mar 2008, 12:18
|
|
|
Puma Ty widziałeś jak odbywa się ten proces mapowania? Możesz mi go przybliżyć ponieważ dla mnie jest to rzecz nowa. Co powinienem wiedzieć zanim oddam mój samochód w ich ręce? |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 23 Mar 2008, 18:14
|
|
|
powinieneś zadzwonic i sie umówić, powiedzieć jakie auto z dokładna informacja o rodzaju elektroniki itd. zapewne powiedzą że oprócz Ecumastera trzeba kupic 2 mapsensor i heja
później podepną świnke a ty pewnei w tym czasie podmienisz wtryski i zacznei sie zabawa w strojenie na obwodnicy krakowa a później jakieś tam dostrajanie na hamowni jesli bedzie potrzebne.
potem pomiar mocy i po sprawie, zabawa zajmie 1 dzień i pewnei przy około 1 barze z T3 bedzie w okolicy 200KM i 240-250Nm
jak chcesz to dam ci namiar na człowieka w Warszawie który stroił moja fieste wiec wie jak ogarnąc ten temat. Jak cos to PW. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
królik [Usunięty]
|
Wysłany: 25 Mar 2008, 13:44
|
|
|
No cóż będe musiał przez to wszystko przejść... A wracając do momentu obr. to planowałeś coś w swoim projekcie??
Zastanawiam się nad zmianą wałka rozrządu na sportoway. Dużo zyskuje na tym mocy? |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 25 Mar 2008, 13:52
|
|
|
królik napisał/a: | A wracając do momentu obr. to planowałeś coś w swoim projekcie??
Zastanawiam się nad zmianą wałka rozrządu na sportoway. Dużo zyskuje na tym mocy? |
co do momentu to nie planowałem, wyszło miedzy 245 a 300Nm w zależności od doładowania.
co do wałka to ja jeździęłm na serii od xr2i a potem już na bardzo mocnym włąku pod Turbo, ciężko mi ocenić przyrost ale względem seyjnego włąka z RST wzrost mocy od 15 do 25Km w zależnosci od wałka. warto zainwestowąc w to ale bierz cały Kitt z sprężynkami itp. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
królik [Usunięty]
|
Wysłany: 25 Mar 2008, 18:40
|
|
|
A jakie koszta takiej przyjemności?? Jaką firme polecasz i gdzie to najszybciej nabyć? |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 25 Mar 2008, 18:49
|
|
|
królik napisał/a: | A jakie koszta takiej przyjemności?? Jaką firme polecasz i gdzie to najszybciej nabyć? |
PiperCams lub Kent Cams. raczej polecam ściągać z UK bo w PL sporo dopłacisz. przy obecnym kursie powinno wyjść około 1200zł za zestaw plus koszt transportu. a w sklepie w PL zapłacisz koło 2000PLN. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
królik [Usunięty]
|
Wysłany: 25 Mar 2008, 21:15
|
|
|
Jakieś namiary na to w UK bo za 2 tygodnie będe o może sam odbiore. |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 25 Mar 2008, 22:37
|
|
|
https://www.burtonpower.c....aspx?home.aspx
PiperCams
Kit o oznaczeniu PIPERBP285T2
Kent Cams: Kit o oznaczeniu KCCVH34K |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
|