
|
odpalanie fiesty |
Autor |
Wiadomość |
malunia [Usunięty]
|
Wysłany: 4 Mar 2008, 15:55 odpalanie fiesty
|
|
|
Witam!
Poczytałam forum, mnóstwo tu ciekawych informacji, chociaz rozwiazania mojego problemu z fiesta brak. Liczę na pomoc , gdyz "fachowcy" rozkładają ręce.
Ale od początku:
Mam fiestę 1.3 endura, 1996rok. Do tej pory brak problemów, wymiana płynów eksploatacyjnych, filtry, olej, świece i jeżdzila jak złoto, aż do czasu, gdy obroty cos fiksowały [przy dojazach do skrzyzowania, lub na luzie, lub hamowanie auto zaczęło gasnąć]i w związku z tym krokowiec wymieniłam na nowy lecz nie był on oryginalny. Od tego momentu auto jeżdziło ok, ale zaczęło miec problemy przy starcie. Tzn. odpalało i gasło. Tak sie działo na zimnym silniku, oczywiście jeżdziłam dalej z problemem po fachowcach polecanych .... i co? sprawdzali cisnienie paliwa , niby ok, az w koncu pojechalam na diagnostyke komputerową do forda cóż miałam nadzieje, że coś w koncu sie zadzieje. Otrzymałam następujace wyniki: P0102 zbyt niska wartość na wejściu obwodu przepływomierza[MAF]- kody błędów DTC, P0113- zbyt wysoka wartość na wejściu czujnika IAT-kody DTC, P0171- mieszanka w układzie zbyt uboga, grupa cylindrów 1. Co zostało zrobione:
Usunięte kody błędne, wyregulowane zawory+uszczelka. I co? dalej nie odpala przy pierwszym starcie. Przy czym co zauważyłam , że problem jest tylko rano i tylko po zimnej nocy , gdy temperatura jest minus lub +kilka stopni, w tzw cieplejsze dni lub gdy jadę np. w poludnie odpala ok. Pytanie za 100 punktów, dlaczego tak sie dzieje????
Jeśli chodzi o samo odpalanie, to mam wrazenie jakby nie dochodzilo paliwo [przy czym pompa paliwa slychac jak normalnie sie zalacza], odpala[i zaraz gasnie, nie kreci rozrusznikiem], zaraz odpala normalnie i potem niezależnie czy stoi godzine czy 10 odpala normalnie.....
I jeszcze mam jedno pytanie: to auto ma rozrzad na lancuchu, wiec kiedy sie go robi? niby moj w najlepszym stanie nie jest, ponoc jest wytarty wal i popychacze, ale nic nie stuka nie puka, kazali mi to zostawic w spokoju...ale zasiali ziarno niepokoju. Ile taka "impreza" moze kosztowac? I jakie sa objawy niewlasciewie pracujacego rozrzadu? na liczniku auto ma jakies 165tys.
Z góry dziekuje za wszelkie informacje. |
|
|
|
 |
marak4 [Usunięty]
|
Wysłany: 4 Mar 2008, 20:30
|
|
|
dolaczam sie do postu kolegi, mam podobny problem tylko z silnikiem 1,4 moze doradzicie nam co moze byc przyczyna takiego zachowania ?? |
|
|
|
 |
odyniec

Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 5 Mar 2008, 13:55
|
|
|
tego rozrządu praktycznie się nie robi... powinien starczyć na conajmniej tyle na ile starczy Ci silnika.... zatem odpuść sobie... zrobiło to tylko pare osób na tym forum... tak od - bo można. |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
 |
lpodkanski [Usunięty]
|
Wysłany: 15 Mar 2008, 10:39
|
|
|
peknieta cewka!!! mialem podobny problem wymienilem cewke i juz go nie mam troche kosztowny wydatek ale mi pomogl sprawdz jeszcze omomierzem CPP tez to moze byc przyczyna. pozdrawiam |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|