| Przewody hamulcowe w oplocie stalowym | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | KUI3A   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Sport
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Kuba
 Wiek: 42
 Dołączył: 31 Maj 2004
 Posty: 290
 Skąd: WaWa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Mar 2008,  13:30   Przewody hamulcowe w oplocie stalowym |   
 |  
               | 
 |  
               | Czy ktoś praktykował tego typu rozwiązanie   
 co do zalet tego rozwiaznia to wiem co i jak bardziej interesuje mnie to gdzie to można kupić w miarę w atrakcyne cenie i tu apel do kolegów rajdowców, ale ie tylko.
 
 Może poszukamy jakiejś instytucji, która wykonałaby dla nas kilka zestawów, zawsze taniej powinno być.
 
 Nie chcę robić żadnej listy itp. rzucam temat na razie tak w miarę luźno,żeby sprawdzić kto i jak poważnie tematem jest zainteresowany
 
 pozdro,
 
 Kuba
 |  
				| _________________ 
   RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | xr2fun   
 
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Xr2
 Silnik: 1.6/96KM
 Dołączył: 18 Sie 2005
 Posty: 625
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Mar 2008,  14:21 |   
 |  
               | 
 |  
               | Tych przewodów tak prosto nie da się zrobić. Środek jest teflonowy a nie gumowy. W GB Goodridge nie wychodzi to tak drogo. Ja mam komplet ( kupiłem do swojej XRII Mk2 ) niestety nie pasuje - być może spasuje do twojej fury.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | KUI3A   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Sport
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Kuba
 Wiek: 42
 Dołączył: 31 Maj 2004
 Posty: 290
 Skąd: WaWa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Mar 2008,  14:29 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | xr2fun napisał/a: |  	  | Tych przewodów tak prosto nie da się zrobić. Środek jest teflonowy a nie gumowy. W GB Goodridge nie wychodzi to tak drogo. Ja mam komplet ( kupiłem do swojej XRII Mk2 ) niestety nie pasuje - być może spasuje do twojej fury.
 | 
 
 ale długścią nie pasują czy gwintami ??
 rozumiem z Twojej wypowiedzi, że jesteś skłonny je sprzedać
   jeżeli tak to chcę być pierwszy w kolejce
 |  
				| _________________ 
   RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Żółwik Tuptuś   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`81
 Wersja: Turbo
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 29 Maj 2004
 Posty: 4354
 Skąd: Z Galapagos
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Mar 2008,  19:46 |   
 |  
               | 
 |  
               | a jeżeli nie podejdą do mk3 to ja się ustawiam po nie   |  
				| _________________ Wanna Rallye Team
 &
 Bad Boys Racing Team
 
 ADHD/Adrenaline
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | xr2fun   
 
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Xr2
 Silnik: 1.6/96KM
 Dołączył: 18 Sie 2005
 Posty: 625
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Mar 2008,  21:28 |   
 |  
               | 
 |  
               | Długością podchodzą ale nie gwintami - teraz dokładnie nie pamiętam czy do zacisków bądź rurek albo ww warianty jednocześnie. Mogło być tak, że ktoś kto mnie sprzedał również był zrobiony w "kuku" bo na opakowaniu było wyraźnie napisane do czego to jest. Chyba, że kombinacji zacisków i rurek było więcej - nie jestem biegłym "sądowym" tudzież Rzeczoznawcą itd. i na różnych ciekawych wymysłach producentow aut za bardzo się nie znam ( z tego co się orientuję to "profesjonaliści" również mają podobne problemy ) |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Żółwik Tuptuś   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`81
 Wersja: Turbo
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 29 Maj 2004
 Posty: 4354
 Skąd: Z Galapagos
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Mar 2008,  06:05 |   
 |  
               | 
 |  
               | żonglowałem zaciskami w te i spowrotem - mk1 mk2 mk3 , mk3 RSt , escort itd zawsze pasowały gwinty na łączeniu przewód zacisk , więc może problem na łączeniu z rurką miedzianą  jeżeli tak to nadal byłbym chętny ( jak to mawiaja nie ma takiej rury na świecie , której nie można odetkać ;-)  ) . Dasz radę sprawdzic jak to wygląda od strony zacisków ?   |  
				| _________________ Wanna Rallye Team
 &
 Bad Boys Racing Team
 
 ADHD/Adrenaline
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Faza   King of Rally Land 2010
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Sport
 Silnik: Inny
 Imię: Łukasz
 Wiek: 43
 Dołączył: 18 Lip 2005
 Posty: 792
 Skąd: Kielce
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Mar 2008,  13:13 |   
 |  
               | 
 |  
               | tu cos znalazlem ale drogosc...... http://www.autoracing.pl/...s-xr2i-tf1-fo67
 |  
				| _________________ FORD FIESTA XR2i 3.2 24V R32 250KM i 320Nm
 2.0 16V 136KM - ET: 15.11s....0-96km/h: 7,5s....
 2.8 VR6 188KM - ET: 13.72s....0-96km\h: 5,2s....
 3.2 R32 250KM - ET: 12.95s....0-96km\h:>5
 
 BMW E36 COUPE 325i/2.8 220KM i 300 Nm
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | xr2fun   
 
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Xr2
 Silnik: 1.6/96KM
 Dołączył: 18 Sie 2005
 Posty: 625
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Mar 2008,  13:37 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Żółwik Tuptuś napisał/a: |  	  | żonglowałem zaciskami w te i spowrotem - mk1 mk2 mk3 , mk3 RSt , escort itd zawsze pasowały gwinty na łączeniu przewód zacisk , więc może problem na łączeniu z rurką miedzianą  jeżeli tak to nadal byłbym chętny ( jak to mawiaja nie ma takiej rury na świecie , której nie można odetkać ;-)  ) . Dasz radę sprawdzic jak to wygląda od strony zacisków ?   | 
 Ja mam prostsze rozwiązanie- od 6-8kwietnia będę w Łodzi weźmiesz zacisk, rurkę i jak spasuje oprzemy sprawę o bu...et + trochę szelestów i sprawa rozwiązana
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Żółwik Tuptuś   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`81
 Wersja: Turbo
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 29 Maj 2004
 Posty: 4354
 Skąd: Z Galapagos
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Mar 2008,  13:50 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | xr2fun napisał/a: |  	  |  	  | Żółwik Tuptuś napisał/a: |  	  | żonglowałem zaciskami w te i spowrotem - mk1 mk2 mk3 , mk3 RSt , escort itd zawsze pasowały gwinty na łączeniu przewód zacisk , więc może problem na łączeniu z rurką miedzianą  jeżeli tak to nadal byłbym chętny ( jak to mawiaja nie ma takiej rury na świecie , której nie można odetkać ;-)  ) . Dasz radę sprawdzic jak to wygląda od strony zacisków ?   | 
 Ja mam prostsze rozwiązanie- od 6-8kwietnia będę w Łodzi weźmiesz zacisk, rurkę i jak spasuje oprzemy sprawę o bu...et + trochę szelestów i sprawa rozwiązana
   | 
 
 
         |  
				| _________________ Wanna Rallye Team
 &
 Bad Boys Racing Team
 
 ADHD/Adrenaline
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | xr2fun   
 
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Xr2
 Silnik: 1.6/96KM
 Dołączył: 18 Sie 2005
 Posty: 625
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Mar 2008,  21:06 |   
 |  
               | 
 |  
               | Widzę, że się cieszysz. Daj nr tel. na PW - zadzwonię!   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zefir   
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Piotruś
 Wiek: 39
 Dołączyła: 30 Wrz 2004
 Posty: 1562
 Skąd: Łódź/Ozorków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15 Mar 2008,  11:12 |   
 |  
               | 
 |  
               | eee widze szykuje sie zacny spot  )) dajcie znac  ))) 
 co do splotow szukaliscie na jebaju??
 |  
				| _________________ Cific TypeS r18a2 140KM  180NM
 ...drin team....
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |