Pilnie proszę o pomoc |
Autor |
Wiadomość |
bocianowski [Usunięty]
|
Wysłany: 20 Lut 2008, 12:30 Pilnie proszę o pomoc
|
|
|
Witam
Jestem od lipca użytkownikiem fiesty 1,1i CLX z 91r.
Przeszukałem Google, wszelkie możliwe fora w tym i to i nie znalazłem odpowiedzi ani podpowiedzi na mój problem z samochodem.
Mianowicie : około 2 miesiące temu auto zaczęło szwankować, był problem z zasilaniem benzyną więc jeździłem praktycznie wyłącznie na LPG odpalając tylko na benzynie. Niestety od tygodnia autem nie da sie praktycznie jeździć- ani na LPG ani na benzynie. Jest słaba, nie moge jej wykręcić (w czasie jazdy) powyżej 3,5 tyś/min, tymczasem na luzie wykręca sie spokojnie do 6 tyś i więcej. Nie pomogło resetowanie kompa, diagnoza nie wykazała żadnych błędów od cpp i innych układów. Po wyjęciu bagnetu widać słaby dymek, ale nie jestem pewien czy to nie para wodna, nie bierze oleju, nie gotuje płynu, nie kopci.
Jak ktoś ma jakieś pomysły to proszę o wskazówki co można zrobić ( poza oddaniem na złom) |
|
|
|
|
odyniec
Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 22 Lut 2008, 00:59
|
|
|
sprzedaj |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
|
Lokmen
Zeus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004 Posty: 1723 Skąd: ___
|
Wysłany: 22 Lut 2008, 07:11
|
|
|
może katalizator sie zapchał .....świece sprawne filtry gazu, beznyny i powietrza są dobre luz zaworowy dobrze ustawiony |
_________________
|
|
|
|
|
bocianowski [Usunięty]
|
Wysłany: 22 Lut 2008, 11:41
|
|
|
odyniec napisał/a: | sprzedaj |
Próbuje od tygodnia hehe
[ Dodano: Pią Lut 22, 2008 11:48 ]
Łokmen napisał/a: | może katalizator sie zapchał .....świece sprawne filtry gazu, beznyny i powietrza są dobre luz zaworowy dobrze ustawiony |
O katalizatorze nie pomyślałem, jest jakiś prosty sposób żeby to sprawdzić? świece, kable VN, filtr powietrza i gazu nowe. Od benzyny nie wymieniałem ani nie czyściłem bo na gazie auto chodzi tak samo. Wczoraj jadąc ze sporego wzniesienia na dół na trzecim biegu auto i tak nie chciało sie rozkręcić powyżej 3,5 tyś, nie mam pojecia co jest grane. Silnik to 1.1 na monowtrysku |
|
|
|
|
Tommy
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Tomek
Wiek: 37 Dołączyła: 25 Sty 2007 Posty: 521 Skąd: Zielsko-Białe
|
Wysłany: 22 Lut 2008, 12:01
|
|
|
Widzę kolega z bb
Na kata najlepszy sposób to go poprostu odkęcić na chwilę (ale atpliwe aby to była jego wina, bo na luzie jak mówisz jest ok)
Powiedz jeszcze, czy auto na luzie toczy się swobodnie? Nic go nie blokuje?
I druga rzecz czy podczas jazdy jak wrzucisz luz to możesz go przegazować powyżej tych 3,5k ? I to samo pytanie na biegu z wbitym sprzęgłem (podczas jazdy off course) |
_________________
|
|
|
|
|
bocianowski [Usunięty]
|
Wysłany: 25 Lut 2008, 21:59
|
|
|
Tommy napisał/a: | Widzę kolega z bb
Na kata najlepszy sposób to go poprostu odkęcić na chwilę (ale atpliwe aby to była jego wina, bo na luzie jak mówisz jest ok)
Powiedz jeszcze, czy auto na luzie toczy się swobodnie? Nic go nie blokuje?
I druga rzecz czy podczas jazdy jak wrzucisz luz to możesz go przegazować powyżej tych 3,5k ? I to samo pytanie na biegu z wbitym sprzęgłem (podczas jazdy off course) |
Witam
Wczoraj tłumik sam odpadł przy katalizatorze, oprócz wiekszej mocy nic się nie zmieniło. Podczas jazdy na luzie kręci sie spokojnie do 6 i tak samo na sprzęgle z biegiem. czy może to być wina zaworów?jeśli sie któryś wypalił?hmm? |
|
|
|
|
Lokmen
Zeus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004 Posty: 1723 Skąd: ___
|
Wysłany: 25 Lut 2008, 22:07
|
|
|
no to albo pada ci pompa paliwa albo regulator ciśnienia paliwa szlag trafił |
_________________
|
|
|
|
|
bocianowski [Usunięty]
|
Wysłany: 26 Lut 2008, 15:16
|
|
|
Łokmen napisał/a: | no to albo pada ci pompa paliwa albo regulator ciśnienia paliwa szlag trafił |
Miałoby to znaczenie jak tak samo się dzieje sie przy jeździe na LPG? |
|
|
|
|
genov [Usunięty]
|
Wysłany: 26 Lut 2008, 17:23
|
|
|
bocianowski napisał/a: | Łokmen napisał/a: | no to albo pada ci pompa paliwa albo regulator ciśnienia paliwa szlag trafił |
Miałoby to znaczenie jak tak samo się dzieje sie przy jeździe na LPG? |
Nie nie mialo skoro jeździsz na gazie pompa i regulator nic do tego niema, a Kola normalnie Ci sie kreca????? bo jak na luzie jest ok a jak jedziesz to niema sily to faktycznie dziwne |
|
|
|
|
Tommy
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Tomek
Wiek: 37 Dołączyła: 25 Sty 2007 Posty: 521 Skąd: Zielsko-Białe
|
Wysłany: 26 Lut 2008, 19:09
|
|
|
Dzisiaj razem z kolegą bocianowski zrobiliśmy mały pomiar kompresji i co się okazało:
3 cylindry ok 0,9 a jeden niecałe 0,4
Pomiar wykonywany w warunkach prowizorycznych (spotkanie na stacji orlen) ale przypuszczam, że pomiar w warsztacie da zbliżone efekty...
Dodatkowo na mierniku po teście pojawiły się spore ilości oleju (wypluwany z cylindra)
Także najprawdopodobniej silnik is death... |
_________________
|
|
|
|
|
zoharek
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40 Dołączył: 22 Sty 2007 Posty: 527 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 26 Lut 2008, 19:15
|
|
|
dead |
|
|
|
|
bocianowski [Usunięty]
|
Wysłany: 27 Lut 2008, 19:40
|
|
|
Tommy napisał/a: | Dzisiaj razem z kolegą bocianowski zrobiliśmy mały pomiar kompresji i co się okazało:
3 cylindry ok 0,9 a jeden niecałe 0,4
Pomiar wykonywany w warunkach prowizorycznych (spotkanie na stacji orlen) ale przypuszczam, że pomiar w warsztacie da zbliżone efekty...
Dodatkowo na mierniku po teście pojawiły się spore ilości oleju (wypluwany z cylindra)
Także najprawdopodobniej silnik is death... |
Witam
Dzięki wszystkim za pomoc, szczególnie koledze "Tommy" za fatygę. Dzisiaj po bardziej szczegółowym badaniu okazało się, że istotnie śmierć dopadła moją fieścinę
Pomiary w warsztacie istotnie były bardzo podobne 0,85 na trzech i 0,5 na na jednym. Ma też duży przedmuch do silnika, pierścienie do wymiany.
Pozdrawiam i dziękuję. |
|
|
|
|
KrystianA [Usunięty]
|
Wysłany: 27 Lut 2008, 20:27
|
|
|
bocianowski napisał/a: | Tommy napisał/a: | Dzisiaj razem z kolegą bocianowski zrobiliśmy mały pomiar kompresji i co się okazało:
3 cylindry ok 0,9 a jeden niecałe 0,4
Pomiar wykonywany w warunkach prowizorycznych (spotkanie na stacji orlen) ale przypuszczam, że pomiar w warsztacie da zbliżone efekty...
Dodatkowo na mierniku po teście pojawiły się spore ilości oleju (wypluwany z cylindra)
Także najprawdopodobniej silnik is death... |
Witam
Dzięki wszystkim za pomoc, szczególnie koledze "Tommy" za fatygę. Dzisiaj po bardziej szczegółowym badaniu okazało się, że istotnie śmierć dopadła moją fieścinę
Pomiary w warsztacie istotnie były bardzo podobne 0,85 na trzech i 0,5 na na jednym. Ma też duży przedmuch do silnika, pierścienie do wymiany.
Pozdrawiam i dziękuję. |
wyraz współczucia, może mała transplantacja ? albo remoncik planowany ? |
|
|
|
|
bocianowski [Usunięty]
|
Wysłany: 2 Mar 2008, 12:12
|
|
|
[quote="KrystianA"][quote="bocianowski"] Tommy napisał/a: |
wyraz współczucia, może mała transplantacja ? albo remoncik planowany ? |
Witam
Jak znajdę jakiś silnik to zrobię przeszczep, na razie auto wystawione na Allegro.
Zostawiam link jeśli można
http://www.allegro.pl/ite...sta_z_lpg_.html |
|
|
|
|
|