Przesunięty przez: Daras84 9 Lut 2008, 23:44 |
problem z paliwkiem po swapie z 1,3 na 1,8 zetec |
Autor |
Wiadomość |
Kruku
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Paweł
Wiek: 39 Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 281 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 9 Lut 2008, 13:15 problem z paliwkiem po swapie z 1,3 na 1,8 zetec
|
|
|
witam mam pytanie czy ktos tez mial takei problemy z paliwem ?
objawia sie to tym wkladam kluczyk po przekreceniu za pierwszym razem slychac pompke po powtornej probie juz jej nie slychac czeg to przyczyna odeczekam chwile i znowu zapompuje. prosze o szybka odpowiedz sory jak pomyluilem dzialy, nie zlosccie sie ;]
chcial bym wkoncu fieste odpaic a ona mi tak nazlosc robi :(
swap byl z 1,3 na 1,8 zetec
pozdrwaiam |
|
|
|
|
kosiniak [Usunięty]
|
Wysłany: 9 Lut 2008, 13:17
|
|
|
przekaznik pompy pewnie sie tnie |
|
|
|
|
Kruku
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Paweł
Wiek: 39 Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 281 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 9 Lut 2008, 13:19
|
|
|
a gdzie on jest ?
[ Dodano: Sob Lut 09, 2008 12:19 ]
moze zle sie wyrazilem, jaki kolor albo oznaczenei |
|
|
|
|
Faza
King of Rally Land 2010
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 41 Dołączył: 18 Lip 2005 Posty: 792 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 9 Lut 2008, 18:16
|
|
|
Kruku napisał/a: | a gdzie on jest ?
[ Dodano: Sob Lut 09, 2008 12:19 ]
moze zle sie wyrazilem, jaki kolor albo oznaczenei |
przekazniki sa za bezpiecznikami ale ktory to to niewiem jak sprawdze w ksiazce to ci powiem |
_________________ FORD FIESTA XR2i 3.2 24V R32 250KM i 320Nm
2.0 16V 136KM - ET: 15.11s....0-96km/h: 7,5s....
2.8 VR6 188KM - ET: 13.72s....0-96km\h: 5,2s....
3.2 R32 250KM - ET: 12.95s....0-96km\h:>5
BMW E36 COUPE 325i/2.8 220KM i 300 Nm |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 9 Lut 2008, 19:00
|
|
|
przekaźniki są od tyłu puszki bezpieczników:
w 1,3 powinieneś mieć Zielony duży, a w EFI jest czerwony normalny na stanowisku III.
co prawda moja chodziła normalnie na przekaźniku od 1,3 CFI |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Kruku
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Paweł
Wiek: 39 Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 281 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 9 Lut 2008, 20:19
|
|
|
dzieki za odpowiedz a inne pomysly na to dlaczego to nie funga ?
moze jakies z doswiadczenia ktos mial podobne objawy
[ Dodano: Sob Lut 09, 2008 21:04 ]
aha zapomnialem poweidzec dzije sie tez tak ze jak pompka zapompuje za 1 razem zakrece rozrusznikiem i odpusze zakrece drogi raz bez pompki puszcze kluczyk to ona zabuczy po rozruchu :/ |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 10 Lut 2008, 11:11
|
|
|
silnik wogóle odpala??
czy zmieniłeś pompe z tej co była w 1,3.
moze takie głupie pytanie ale..... |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 10 Lut 2008, 11:50
|
|
|
to jest normalne raczej przekręcasz kluczyk pompuje i nawet jak cofniesz i przekręcisz jeszcze raz w krótkim czasie to pompa się ponownie nie włączy . Potem dostaje sygnał ze stacyjki że jest rozruch i znowu się włącza . podłacz sobie 5 W żarówkę pod pompe i popatrz jak to działa . |
|
|
|
|
Kruku
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Paweł
Wiek: 39 Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 281 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 10 Lut 2008, 13:50
|
|
|
pompa jest z zeteca, auto nie odpala
a jak mam to zrobi skoro w pompie jest 5 kabli ze mnie jest niedobry elektryk :]
przyznaje sie bez bicia |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 10 Lut 2008, 14:03
|
|
|
Moja rada - podłącz pompkę na krótko ( tak żeby pompowała cały czas ) i sprubuj wtedy . Tylko nie pomyl biegunów bo pompką będzie działąć al;e nie będzie pompować ;-) .
Co do tych 5 przewodów to one bezpośrednio z pompy wychodzą ? :yyy: |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 10 Lut 2008, 14:35
|
|
|
myśle żebyś odłaczył waż zasilający listwę wtryskową i zobaczył czy leci paliwo jak pracuje pompa . |
|
|
|
|
Kruku
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Paweł
Wiek: 39 Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 281 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 10 Lut 2008, 14:43
|
|
|
robielm to z darasem i leci paliwo z tego weza
ale auto nei odpala
tak do popy podlac za sie wtyczke z ktorej wychodzi 5 kabli |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 10 Lut 2008, 15:08
|
|
|
jak leci paliwo i ma jakieś ciśnienie to odpalić musi i nie jest to wina pompy . Ewentualnie by odpaliła i miała wolne obroty i nie chciała się kręcić wyżej . Ale jak nie pali wogóle to zobacz czy masz wysterowanie wtrysków (wsadź w gniazdo wtrysku żarówkę W3W i zobacz czy przy odpalaniu miga . |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 10 Lut 2008, 17:37
|
|
|
albo sprawdź czy podpiołeś czujnik położenai wału |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Kruku
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Paweł
Wiek: 39 Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 281 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 10 Lut 2008, 21:49
|
|
|
ok sprawdze a gdzie on sie znajduje ?
jutro bede zezbic dalej |
|
|
|
|
|