Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Amba zjadla wtyczke od regulacji swiatel MK3...
Autor Wiadomość
SpiderMAN 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 46
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 687
Skąd: Kraków
Wysłany: 4 Lut 2008, 14:22   Amba zjadla wtyczke od regulacji swiatel MK3...

Hej ludzie... Nie dziala mi regulacja. Mam silniczki w lampach, w lewej nawet podpiety, ale nie reaguje na przelaczanie... Znaczy chyba martwy, sprawdze na spokokojnie...
Lecz problem jest inny, moja Fiesta miala za Niemca stluczke, prawy przod byl uszkodzony, ten matol co ja skladal potem gdzies zgubil wtyczke do silniczka (nota bene zalozyli prawa lampe Hella, lewa jest Carello, juz Carello do kompletu zakupilem), nie mam jej nigdzie w najblizeszej okolicy, ani przy przegrodzie, no rozstap sie ziemio.
Pytanie jest nastepujace.
Skad ma do lampy, a konkretniej do silniczka isc kabel z ta wtyczka? Gdzie go szukac, ile powinien miec przewodow? Kolory takie same rozumiem jak z lewej strony, czy ewentualnie jak go nie znajde to mozna polutowac do kabla z lewej strony i doprowadzic na prawa strone? Czy jest raczej ryzyko, ze cos sie spali...

P.S. Jakim napieciem sprawdzac silniczek zeby go nie spalic, jesli sprawny?
 
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 4 Lut 2008, 14:44   

haha życzę powodzenia. choć widzę, że i tak więcej ode mnie wiesz... powiem Ci szczerze, że te silniczki za pomocą potencjometra są regulowane, a napięcie mają na stałe... ja pojęcia niemam jak je się sprawdza... tym bardziej jak to podpięte być powinno. możesz od lewej strony kabel pociągnąć bo zaraz za kabiną one wychodząc z regulatora dzielą się na dwa...
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
SpiderMAN 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 46
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 687
Skąd: Kraków
Wysłany: 4 Lut 2008, 14:46   

odyniec napisał/a:
haha życzę powodzenia. choć widzę, że i tak więcej ode mnie wiesz... powiem Ci szczerze, że te silniczki za pomocą potencjometra są regulowane, a napięcie mają na stałe... ja pojęcia niemam jak je się sprawdza... tym bardziej jak to podpięte być powinno. możesz od lewej strony kabel pociągnąć bo zaraz za kabiną one wychodząc z regulatora dzielą się na dwa...
Czyli jak dobrze poszukam, to moze znajde ja gdzies w okoliach tej plastikowej przegrody... :P Damn...

Dzieki odi...
 
 
 
przemko216 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 14
Skąd: pabianice
Wysłany: 4 Lut 2008, 22:12   

SpiderMAN ja u siebie postanowiłem te silniczki wyczyścić i zakonserwować
i kiedy jeden z nich wypiąłem z zasilania skręciłem ślimak<ręcznie> na max to po podłączeniu ten drugi automatycznie się też schował wniosek muszą się jakoś komunikować aby wyeliminować np.podniesienie tylko jednej lampy
 
 
SpiderMAN 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 46
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 687
Skąd: Kraków
Wysłany: 4 Lut 2008, 22:46   

Dobre... Dobre... U mnie na pewno sie nie skreca... Widze, ze nie czytasz ze zrozumieniem...
Pytanie jest takie...

Cytat:
Skad ma do lampy, a konkretniej do silniczka isc kabel z ta wtyczka? Gdzie go szukac, ile powinien miec przewodow? Kolory takie same rozumiem jak z lewej strony, czy ewentualnie jak go nie znajde to mozna polutowac do kabla z lewej strony i doprowadzic na prawa strone? Czy jest raczej ryzyko, ze cos sie spali...

P.S. Jakim napieciem sprawdzac silniczek zeby go nie spalic, jesli sprawny?


Przecierz napisalem, ze silniczek prawej lampy jest nie podpiety i nie wiem gdzie jest kabel z wtyczka od niego...
 
 
 
Pablo784 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 46
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 188
Skąd: Chorzów
Wysłany: 4 Lut 2008, 22:51   

przemko216 napisał/a:
SpiderMAN ja u siebie postanowiłem te silniczki wyczyścić i zakonserwować
i kiedy jeden z nich wypiąłem z zasilania skręciłem ślimak<ręcznie> na max to po podłączeniu ten drugi automatycznie się też schował wniosek muszą się jakoś komunikować aby wyeliminować np.podniesienie tylko jednej lampy


spaider wiec wniosek jest taki ze one sie gdzieś rozdzielają wiec możesz zmostkować ten co jest a o to pytałeś i przeciągnąć do drugiej lampy

czy ewentualnie jak go nie znajde to mozna polutowac do kabla z lewej strony i doprowadzic na prawa strone?
 
 
 
SpiderMAN 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 46
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 687
Skąd: Kraków
Wysłany: 4 Lut 2008, 22:52   

No niby tak... Ale wole miec jakies wytyczne i go znalezc...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.