ile seryjnie waży XRka? |
Autor |
Wiadomość |
xr2fun
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625
|
Wysłany: 12 Gru 2007, 21:25
|
|
|
Boi się chyba Swifta GTI ( nic innego nie przychodzi mi do głowy ) |
|
|
|
 |
adi08 [Usunięty]
|
Wysłany: 12 Gru 2007, 21:29
|
|
|
PumaRST napisał/a: | adi08 napisał/a: | Zastanawia mnie tylko dlaczego fiesta pod tym względem tak źle wypada na tle konkurencji??? |
o jakiej konkurencji mówisz?? |
np. peugeot 205 GTi 850kg
swift GTi 830kg
o AXie Gti to już nawet nie pisze bo można dostac kompleksów ... |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 12 Gru 2007, 21:34
|
|
|
Adi ale ty porównujesz auto które zaczeło produkcje do aut które chyliły sie juz ku upadkowi (bez swifta). to dodaj jeszcze do tego Corse A GSI i masz same autka z początku lat 80-tych.
A swoja drogą Swift to chyba lata w innej klasie, bo ty sie łapiesz do klasy 1300-1600 z tego co wiem o podziale klasowym w KJSach.
Wiec masz raczej CRXa, 106, Saxo, Corse GSI itp
I tu za wyjątkiem japończyków raczej bedziesz miał dobry stosunek wagowy, no chyba że porównasz do aut z lat 80-ych które były sporo lrzejsze, niestety |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
adi08 [Usunięty]
|
Wysłany: 13 Gru 2007, 10:17
|
|
|
PumaRST napisał/a: | Adi ale ty porównujesz auto które zaczeło produkcje do aut które chyliły sie juz ku upadkowi (bez swifta). to dodaj jeszcze do tego Corse A GSI i masz same autka z początku lat 80-tych.
A swoja drogą Swift to chyba lata w innej klasie, bo ty sie łapiesz do klasy 1300-1600 z tego co wiem o podziale klasowym w KJSach.
Wiec masz raczej CRXa, 106, Saxo, Corse GSI itp
I tu za wyjątkiem japończyków raczej bedziesz miał dobry stosunek wagowy, no chyba że porównasz do aut z lat 80-ych które były sporo lrzejsze, niestety |
zgadza sie... tylko że regulamin nic nie mówi o roku produkcji latach produkcji itp :/
no ale jeżeli się porównuje XR2i z autami z mniej wiecej tych samych lat produkcji to faktycznie nie jest najgorsza...poza japońcami ale z nich to ja już sie wyleczyłem |
|
|
|
 |
squadak
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 43 Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 383 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 13 Gru 2007, 12:26
|
|
|
PumaRST napisał/a: |
Wiec masz raczej CRXa, 106, Saxo, Corse GSI itp
|
no wlasnie i wcale nie jest tak rozowo... CRX wazy podobnie ale 1.6 ma w serii chyba 125 lub 150km zaleznie od wersji
106, Saxo
- 1.6 8v moc podobna jak fiesta tylko waga 100kg mniejsza w serii
- 1.6 16v waga podobna jak fiesta ale silnik bez porownania zwawszy
na temat corsy sie nie wypowiadam bo nic o niej nie wiem |
_________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v |
|
|
|
 |
adi08 [Usunięty]
|
Wysłany: 13 Gru 2007, 21:03
|
|
|
no i jeszcze jedno...
fakt, że Corsa A GSi i peugeot 205 GTi można powiedzieć ze sa z wcześniejszej epoki ale konstrukcyjnie wcale nie sa gorsze... choćby dlatego, że wszystkie sa MPI |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 13 Gru 2007, 21:11
|
|
|
Tak sobie myślałem nad tym co można zrobić żeby zejśc z wagi, i wpadłem na taki pomysł:
wywalic cąłe ospojlerowanie od xr2i i wspawac reperaturki z zastawy lub Fiata 128 ( kiedys widziałem taką mk3 i daje to mozliwość zwiekszenai rozstawu osi a już napewno można wkładać spore koła typu 185/55/14) a cała operacja powinna być dość tania a wzasadzie powinieneś zarobić na tym. lakierem sie nei przejmuj - czarny matowy jest tani zderzaki od zwyklaka oczywiście
a druga kwestia to szyby z poliweglanu bez uszczelek przymocowane na stałę za pomocą kleju do szyb i nitów aluminowy ( to oczym mówił xr2Fun)
i myśle ze wsumie urwiesz z 50kg.
co do Puga 205 to ma on przedewszystkim lepsze zawieszenie od mk3. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
zefir


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 39 Dołączyła: 30 Wrz 2004 Posty: 1562 Skąd: Łódź/Ozorków
|
Wysłany: 13 Gru 2007, 21:35
|
|
|
PumaRST napisał/a: | Tak sobie myślałem nad tym co można zrobić żeby zejśc z wagi, i wpadłem na taki pomysł:
wywalic cąłe ospojlerowanie od xr2i i wspawac reperaturki z zastawy lub Fiata 128 ( kiedys widziałem taką mk3 i daje to mozliwość zwiekszenai rozstawu osi a już napewno można wkładać spore koła typu 185/55/14) a cała operacja powinna być dość tania a wzasadzie powinieneś zarobić na tym. lakierem sie nei przejmuj - czarny matowy jest tani zderzaki od zwyklaka oczywiście
a druga kwestia to szyby z poliweglanu bez uszczelek przymocowane na stałę za pomocą kleju do szyb i nitów aluminowy ( to oczym mówił xr2Fun)
i myśle ze wsumie urwiesz z 50kg.
co do Puga 205 to ma on przedewszystkim lepsze zawieszenie od mk3. |
hehe wtrace sie ;D
zolw jeszcze ma 200L czarnego matu, mysle ze odpali banke po kosztach |
_________________ Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team.... |
|
|
|
 |
pvzon

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 44 Dołączył: 06 Sie 2004 Posty: 311 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 14 Gru 2007, 10:46
|
|
|
jak dam radę to podjadę jutro na jakiś złom żeby mi zważyli rajdówkę, zobaczymy ile waży bez wnętrza i na zwykłych zderzakach. |
|
|
|
 |
squadak
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 43 Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 383 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 14 Gru 2007, 15:48
|
|
|
a masz jakies rozporki, plyte pod silnik, itp inne elementy zwiekszajace wage? |
_________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v |
|
|
|
 |
adi08 [Usunięty]
|
Wysłany: 14 Gru 2007, 19:13
|
|
|
pvzon napisał/a: | jak dam radę to podjadę jutro na jakiś złom żeby mi zważyli rajdówkę, zobaczymy ile waży bez wnętrza i na zwykłych zderzakach. |
ooo... to czekam z niecierpliwością na wynik ważenia |
|
|
|
 |
zefir


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 39 Dołączyła: 30 Wrz 2004 Posty: 1562 Skąd: Łódź/Ozorków
|
Wysłany: 14 Gru 2007, 19:28
|
|
|
928 kg dzis wazylem xrke chlopaszka ode mnie ze wsi, bo mam dostep do wagi ulice oboj, miala jakies 15L paliwa i byla kompletna, choc troche prochno:D |
_________________ Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team.... |
|
|
|
 |
zoharek

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 42 Dołączył: 22 Sty 2007 Posty: 527 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 14 Gru 2007, 23:18
|
|
|
ile szpachli? |
|
|
|
 |
zefir


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 39 Dołączyła: 30 Wrz 2004 Posty: 1562 Skąd: Łódź/Ozorków
|
Wysłany: 15 Gru 2007, 08:21
|
|
|
zoharek napisał/a: | ile szpachli? |
zasadniczo cos Twoje pytanie wnosi do tematu??
chwalisz sie czy zalisz??
zamiast marudzic, pojedz zwazyc swoja i zobacz ile sie od fabryki rozni
pozdro
bo z tego tematu moze fajne faq powstac ile waza poszczegole modele z roznymi silnikami rowniez po swapie |
_________________ Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team.... |
|
|
|
 |
zoharek

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 42 Dołączył: 22 Sty 2007 Posty: 527 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 15 Gru 2007, 11:54
|
|
|
Mam nadzieję, że jest bliżej tego co w opisie modelu (960kg) niż tego co w dowodzie mam (1100kg) |
|
|
|
 |
zefir


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 39 Dołączyła: 30 Wrz 2004 Posty: 1562 Skąd: Łódź/Ozorków
|
Wysłany: 15 Gru 2007, 12:11
|
|
|
nadzieja auta nie zwazysz, przejdz sie na jakis zlom i zwarz auto:) |
_________________ Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team.... |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 15 Gru 2007, 12:33
|
|
|
BTW. jako ciekawostka... jak oddawalem niebieska na "zyletki" to gola buda bez ukladu zawieszenia,silnika, skrzyni, szyb, wnetrza,maski oraz klapy tylnej wazyla 370kg :yyy: |
_________________
 |
|
|
|
 |
zoharek

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 42 Dołączył: 22 Sty 2007 Posty: 527 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 15 Gru 2007, 12:51
|
|
|
Goła buda z Pumy i goła buda z Mk3 ważyły w sumie ~700kg jak złomowaliśmy. |
|
|
|
 |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 15 Gru 2007, 22:23
|
|
|
czytając ostatnie wypowiedzi wnioskuję że najlepszym sposobem na odelżenie auta jest wywaleniena niego silnika , zawiasu i tylnej klapy . |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
 |
zoharek

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 42 Dołączył: 22 Sty 2007 Posty: 527 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 15 Gru 2007, 22:38
|
|
|
Ta tylna klapa to może niegłupi pomysł, zamiast niej plexa na nitach, tylko nie wiem czy by przeszło na startach |
|
|
|
 |
|