Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

4 przepustnice i turbo?
Autor Wiadomość
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 3 Gru 2007, 17:28   4 przepustnice i turbo?

witam! Tak jak w temacie: ma to jakiś sens ?
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 3 Gru 2007, 21:39   

Kurde Piesek z ust mi to wyjales. Bo caly czas borykam sie z pytaniem - N/A na 4 przepustnicach czy turbo :D :D:D No i w koncu wczoraj wpadlem na szatanski plan - 4 przeustki i turbo :D Niech sie puma wypowie zobaczymy co on na to ;)
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 3 Gru 2007, 22:10   

po co??
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 3 Gru 2007, 22:27   

gdybym wiedzial po co to nie pisal bym tego topicu :D mozesz Marcin uzasadnic to ?
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 3 Gru 2007, 22:28   

Wiekszy przeplyw - wieksza moc przy nizszym doaldowaniu bo latwiejsze jest napelnianie. Wiele razy czytalem ze chlopaki wyciskajac duzo koni z turbo dasja wieksza przepustnice - marcin po co? :)
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 3 Gru 2007, 23:09   

Kuba

masz racje że daje sie wiekszą przepustnice żeby ułatwić napełnianie i zwiekszyć ilość powietrza, ale 1 duza to nie 4. Konstrukcyjnie taki koloekotr (jesli mozan go tak nazwać jest do dupy jesli chodzi o turbo:

przykład CzarnaMamba: juz zaczyna być ograniczony pojemnościa samego kolektora przez co moc wzasadzie mu nie rośnie,
a jak wiemy kolektor pod ITB są to tylko ktutkie flansze na wtryski i odrazu przepustnice.
do tego dochodzą problemy z wystrojeniem tego. ja nie widze sensu, o ile jest sens rozwiercać kanały w kolektorze i żeby faktycznei ten przepływ był wiekszy to nie zapominajcie o tym że w silniku doładowanym to turbina pcha to powietrze, tam nie ma problemu z ilościa mozę być z przepływem ale to da sie rozwiazać w inny sposób.

Fakt, faktem znam jedno auto seryjnie produkowane na ITB, był to Nissan Sunny GTI-r ale nigdy wiecej sie z tym nie spotkałem i sama fabryka sie wycofał z takiego rozwiazania dosć szybko.

co do tuningów znam też 1 mk2 Turbo która przez chwile była na 2 gażnikach 2 gardzielowych ale szybko przeszli chłopcy na 1 przepustnice.

to rozwiazanie nie jest stosowane i myśle ze ma to zwiazek właśnie z przepływem i pojemnościa samego kolektora ssącego.
do N/A jak najbardziej ale do turbo nie widze powodu, no chyba ze dla samego faktu że sie da choc nie wiem jaki to przyniesie skutek przy wyższym doładowaniu z tuzej turbiny, raczej kiespski.

Kuba do ciebie to albo przepustnica z H22vtec lub jakaś z USA i rozwiercić kolektor w którym jest co wiercić.

Co do ciebie Piesek to ty sam nie wiesz wsumie jaki silnik skałdasz to cięzko mi coś powiedziec.

Ja moge powiedzieć że zwiekszyłem znacznei kanały i komore kolektora ssącego ale przepustnica została seryjna z RST, co prawda gdyby sie dało wsadzic jakaś 60mm lub wiecej to bym wsadzał ale napewno bym nie decydował sie na ITB.

Reasumując, myśle ze ITB to zaleta w N/A gdzie silnik sam musi zassac to powiuetrze ale w Turbo nie sądze
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 3 Gru 2007, 23:15   

No to mnie przekonales :) I o to mi wlasnie hcodzilo. Tak wiec pamietaj na przyszlosc ze nie zbedziesz mnie jakims tam "ale po co". Ja zawsze bede wymagal "nie" albo "tak" i solidnego uzasadnienia :V:
Pozdro marcin ;)
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
zefir 





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 39
Dołączyła: 30 Wrz 2004
Posty: 1562
Skąd: Łódź/Ozorków
Wysłany: 4 Gru 2007, 00:14   

do Hondy mozna jeszcze wsadzic przepustnice z b18c6 lub b18c lub b16a JDM-omych motorach. ewentualnie after market edelbrock lub jun ;)) )

ale trabki plus turbo, nie moge sobie tego rozkminic, nawet skosno ocy tego nie lacza ;D
pozdro
_________________
Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team....
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 4 Gru 2007, 06:47   

Qzyn napisał/a:
No to mnie przekonales :) I o to mi wlasnie hcodzilo. Tak wiec pamietaj na przyszlosc ze nie zbedziesz mnie jakims tam "ale po co". Ja zawsze bede wymagal "nie" albo "tak" i solidnego uzasadnienia :V:
Pozdro marcin ;)


Kuba nigdy cie nie zbywam :2xf:

Zefir, przepustnica od b16 lub b18 jest taka sama lub odrobine mniejsza niz w H22. dlatego podałęm właśnie H22 jako przykład.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 4 Gru 2007, 08:40   

Marcinku przeciez wiem i tez cie kofam :D :D:D
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 4 Gru 2007, 08:43   

Qzyn napisał/a:
Marcinku przeciez wiem i tez cie kofam :D :D:D


:przytul: :* :*
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
zefir 





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 39
Dołączyła: 30 Wrz 2004
Posty: 1562
Skąd: Łódź/Ozorków
Wysłany: 4 Gru 2007, 09:06   

dobra dupeczki , zajechalo Harleqinem ;D

w sumie Puma masz racje
_________________
Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team....
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec i 4 przepustnice
Piesek Tuning mechaniczny 24 19 Sty 2009, 14:53
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Turbo
Zetec/CVH
PumaRST Tuning mechaniczny 53 12 Lis 2012, 21:59
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - CVH Turbo
seria & modyfikacje
PumaRST Tuning mechaniczny 26 13 Paź 2012, 09:42
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - 1.8Diesel / Turbo Diesel
Fordon Tuning mechaniczny 140 30 Lis 2011, 09:21
szczupak
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec N/A & TURBO
podnoszenie mocy!!!!!!!!
Faza Tuning mechaniczny 8 20 Gru 2007, 18:51
PumaRST


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.