Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Po wymianie dolotu i obudowy filtra gaśnie
Autor Wiadomość
jez733 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Sebastian
Wiek: 36
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 201
Skąd: Pogorzela
Wysłany: 11 Paź 2007, 20:54   Po wymianie dolotu i obudowy filtra gaśnie

Dzisiaj założyłem nową obudowe, filtr i dolot i zadowolony odpalam autko i wszystko ok, troche za wysokie obroty miał, więc wyregulowałem LPG i na wolnych perfect więc chciałem zrobić jazdę próbną, przejechałem kilkanaście metrów i auto zaczeło gasnąć na wolnych, chwile postoi i znowu na wolnych chodzi dobze, przejadę kilka metrów i znowu to samo, co to może być?
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 39
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 11 Paź 2007, 21:32   

z tego co pamiętam to tobie to tylko na gazie jeździ więc wygląda na to że dalej masz niepoprawne ustwienie :) jak Ci się wkręca na obroty podczas jazdy? nie brakuje mu mocy?
Pozdro
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
jez733 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Sebastian
Wiek: 36
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 201
Skąd: Pogorzela
Wysłany: 11 Paź 2007, 22:05   

Laskosz napisał/a:
z tego co pamiętam to tobie to tylko na gazie jeździ więc wygląda na to że dalej masz niepoprawne ustwienie :) jak Ci się wkręca na obroty podczas jazdy? nie brakuje mu mocy?
Pozdro


no bo nie ma mi kto sprawdzić czy pompka jest spalona czy odłączona... ja bym bardzo chciał na bynie odpalać itp

a co do wkręcania, na początku pukał ładnie, i jak wyjeżdżałem z podwórka to wkręcał się ok, po tych parunastu metrach już nie tak bardzo był taki efekt jakby mi gazu zabrakło, potem odżywał i potem jakby znowu zabrakło

co do tej regulacji to przed wymianą tej obudowy i dolotu tak w miare sobie wyregulowałem bo trzymał obroty i nie szarpał
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 39
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 11 Paź 2007, 22:43   

daj mu więcej gazu znaczy sie nie pedał tylko regulacja :) i sprawdź
Pozdro a najlepiej do gazownika podjedź bo regulacja kosztuje 20zł
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
jez733 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Sebastian
Wiek: 36
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 201
Skąd: Pogorzela
Wysłany: 11 Paź 2007, 22:46   

Laskosz napisał/a:
daj mu więcej gazu znaczy sie nie pedał tylko regulacja :) i sprawdź
Pozdro a najlepiej do gazownika podjedź bo regulacja kosztuje 20zł


hehe skapnąłem się że nie pedałem :-P :-P

czyli mówisz że to na pewno wina wyregulowania?
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 39
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 11 Paź 2007, 22:49   

no chyba że ma za niskie obroty to moze gdzieś lewe powietrze ciągnąć,
PS Łoki przerzuć do LPG :)
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
jez733 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Sebastian
Wiek: 36
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 201
Skąd: Pogorzela
Wysłany: 11 Paź 2007, 22:56   

Laskosz napisał/a:
PS Łoki przerzuć do LPG :)

nie wstawiłęm do LPG bo nie byłem pewien czy to wina gazu

Laskosz napisał/a:
no chyba że ma za niskie obroty to moze gdzieś lewe powietrze ciągnąć

to to raczej w przypadku mojego starego dolotu i puszki bo były kombinowane i nieorginalne
 
 
 
mark63
[Usunięty]

Wysłany: 12 Paź 2007, 17:28   

kolego przy LPG powietrza musi być określona ilość jeżeli dostanie za dużo to będzie klękał ja to rozwiązałem tak na dolot założyłem taką aluminiową rozciąganą rurkę i skierowałem wlot powietrza w stronę komory silnika i problem z gaśnięciem rozwiązany
 
 
WRonX 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 41
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 87
Skąd: Kraków
Wysłany: 12 Paź 2007, 18:06   

mark63, mozesz wrzucic zdjecie, albo to jakos rozrysowac? Bo mi wyobraznia obrazkowa zmarla :)
_________________
http://WRonX.net
[ "...yet the blood of the wicked shall flow like a river." ]
 
 
 
jez733 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Sebastian
Wiek: 36
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 201
Skąd: Pogorzela
Wysłany: 12 Paź 2007, 20:11   

WRonX napisał/a:
mark63, mozesz wrzucic zdjecie, albo to jakos rozrysowac? Bo mi wyobraznia obrazkowa zmarla :)


o właśnie wstaw jakieś foto albo dokładniej opisz ;-|
 
 
 
mark63
[Usunięty]

Wysłany: 13 Paź 2007, 15:19   

foto mie mam ale opisać moge obudowa filtra ma tzw nos czyli dolot powietrza którym zaciąga sobie daną ilość tegoż powietrza wlot głowny skierowany jest w stronę przedniego pasa a drugi wlot skierowany w dół z rurką która ciągnie ciepłe powietrze z kolektora wydechowego ale ten nas nie obchodzi interesyje nas dolot skierowany wprzód naszej fiestki .Średnicę tego dolotu trzeba mniej więcej zmierzyć poto aby zakupić rurkę aluniniową i opaskę rurka alu kosztuje ok 15pln. jest to taka harmonijka którą można rozciągnąć nawet do długości 50 cm dostępne w każdym sklepie moto. A więc po zakupie otwieramy maskę naszej fury odnajdujemy dolot główny (którego przegapić się ni da) izakładamy na końcówke jeden z końców rurki z opaską(można przed tym rozciągnąć sobie rurkę) którą dokręcamy drugi koniec rurki przekłanamu w odwrotną stronę do orginalnego dolotu inaczej kierujemy w stronę szyby przedniej uważając przy tym aby nie zagiąć rurki przy pomocy kawałka drutu mocujemy drugi koniec tak aby nie dotykał alternatora ta przeróbka pozbawiła mnie kłopotów zLPG nie mam już problemu typa gasnące auto podczas jazdy
 
 
nocai 

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/55KM
Wiek: 51
Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 17
Skąd: Jelcz-Laskowice
Wysłany: 16 Paź 2007, 10:12   

Mi taką rurkę gazowniki, od razu przy montażu założyli
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - konserwacja filtra sportowego typu "mokrego"
dla niewiedzących :P
arecki Tuning mechaniczny 12 12 Wrz 2016, 23:23
olo_r
Brak nowych postów Poszukuję obudowy filtra powietrza MK6 2004r
Ashvili Mechanika ogólna 0 15 Lut 2017, 11:37
Ashvili
Brak nowych postów [MK4] wymiana dolnej części obudowy filtra powietrza
Radexik Mechanika 5 30 Lip 2012, 18:09
Radexik
Brak nowych postów [MK3] Problem po wymianie filtra paliwa
cradleoffilth Silniki diesla 3 21 Maj 2010, 15:16
Fordon


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.