Przesunięty przez: szynszyl 1 Lis 2008, 20:16 |
Uniwersalny zamek centralny |
Autor |
Wiadomość |
picio_18
Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Piotr
Wiek: 41 Dołączył: 28 Sie 2004 Posty: 172 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 29 Sie 2005, 18:32 Uniwersalny zamek centralny
|
|
|
Czy jest dużo trudności z założeniem uniwersalnego siłownika od zamka centralnego we fieście mk3? właśnie mam zamiar kupić sobie taki bajer ale z tego co wyczytałem jest z tym troche zabawy!! Podzielcie sie swoimi informacjami na ten temat być moze macie jakś foto-poradniki |
_________________ MONDEO 2.0 TDCI 115KM GHIA CZARNY
MOJE HOBBY |
|
|
|
 |
rip18 [Usunięty]
|
Wysłany: 29 Sie 2005, 18:39
|
|
|
poszukaj w archiwum jest duzo
ja zakladalem i wiecej problemow mialem z przeciagnieciem kabli i schowaniem tej bazy niz z montazem samych silownikow
polecam ci zalozyc silowniki na kasete z zamkiem nie jest to trudne i wszystko chodzi super |
|
|
|
 |
bash [Usunięty]
|
Wysłany: 29 Sie 2005, 20:56
|
|
|
dla ludzi którzy będą kiedyś szukali - słowa kluczowe w tym temacie:)
[klucze: centralny zamek uniwersalny siłowniki 3,5 kg klamki klamka]
i fotoporadnik z powyzszego tematu
-3,5 kg silowniki
-dodatkowo podpialem sobie sterowanie klapy bagaznika pod drugi kanal alarmu
 |
|
|
|
 |
picio_18
Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Piotr
Wiek: 41 Dołączył: 28 Sie 2004 Posty: 172 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2 Wrz 2005, 19:48
|
|
|
właśnie odebrałem dzisiaj mój centralny i zaraz zabrałem sie za zakładanie sposobem jak wyżej na zdjęciach, a wiec po ok 3-4h założyłem jeden siłownik od strony kierowcy ... :-/ sprawdziłem i niby wszystko grało, skreciłem boczki itd. no i co sie okazało siłownik zamyka sie ale otwiera po 2 naciśnięciach pilota, jednym słowem musze to jeszcze raz rozebrac i go wyregulować... jutro zrobie to o czym pisałem i zabieram sie za 2 drzwi... a teraz spadam na nocke ... :( |
_________________ MONDEO 2.0 TDCI 115KM GHIA CZARNY
MOJE HOBBY |
|
|
|
 |
picio_18
Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Piotr
Wiek: 41 Dołączył: 28 Sie 2004 Posty: 172 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 6 Wrz 2005, 13:27
|
|
|
ten sposób jest troche zagmatwany ale zaraz ide do fury i obcykam jak to wszystko by wyglądało ps: wciaż sie męcze z tym zamkiem |
_________________ MONDEO 2.0 TDCI 115KM GHIA CZARNY
MOJE HOBBY |
|
|
|
 |
SzeryfPawel
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 39 Dołączył: 11 Lip 2005 Posty: 27 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 6 Wrz 2005, 22:29
|
|
|
Tak się tylko wydaje że jest zagmatwany czeba tylko odpowiednio dogiąć druty i blaszki mocujące,siłowniki są umiejscowione wewnątrz dzwi wię niema problemu z założeniem tapicerki. Polecam.Lewe dzwi robiłem 3,5h a prawe 1,5,ale niema się co spieszyć . |
_________________ DonCorleone...
 |
|
|
|
 |
picio_18
Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Piotr
Wiek: 41 Dołączył: 28 Sie 2004 Posty: 172 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 7 Wrz 2005, 14:39
|
|
|
wszystko było by dobrze jak bym wiedział jak odkrecic mechanizm zamka!! Wczoraj ochoczp ruszyłem do pracy no i rozrzalony po ok 30min skończyłem ponieważ nie wiem jak sciągnąć ten mechanizm zamka!! Odkreciłem trzy sruby trzymające zamek, który poluźnił sie i wisiał sobie w drzwiach ale co dalej... ?? Nie chce szarpać ciągnąc żeby nie wyrwać!! Jeżeli ktoś to już robił to prosze o pomoc!! |
_________________ MONDEO 2.0 TDCI 115KM GHIA CZARNY
MOJE HOBBY |
|
|
|
 |
jaco11

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 07 Wrz 2005 Posty: 1256 Skąd: Świnoujście
|
Wysłany: 29 Gru 2006, 18:40
|
|
|
a kto ma do tego ustrojstwa schemat bo ja nie mam coś mi poprostu nie pasuje pozdr... |
_________________ Córcia JOA11
 |
|
|
|
 |
Bit1

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Błażej
Wiek: 38 Dołączył: 27 Sie 2005 Posty: 506 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 29 Gru 2006, 20:00
|
|
|
picio_18 napisał/a: | wszystko było by dobrze jak bym wiedział jak odkrecic mechanizm zamka!! Wczoraj ochoczp ruszyłem do pracy no i rozrzalony po ok 30min skończyłem ponieważ nie wiem jak sciągnąć ten mechanizm zamka!! Odkreciłem trzy sruby trzymające zamek, który poluźnił sie i wisiał sobie w drzwiach ale co dalej... ?? Nie chce szarpać ciągnąc żeby nie wyrwać!! Jeżeli ktoś to już robił to prosze o pomoc!! |
Tam od środka trzymają to jeszcze takie dwa cięgna jedno od klamki a drugie już nie pamiętam od czego, te cięgna są przymocowane do takich plastikowych trzymaczy i ściąga się je odpowiednio je wyginając, zagmatwanie to brzmi ale poświeć sobie latarką do środka drzwi i się przypatrz to się skapniesz o co chodzi.
Mam tylko pytanie jak się podłączacie do klamki w drzwiach kierowcyto przecież i tak to nie zamknie drzwi bo przecież drzwi kierowcy się nei zamykają od wewnątrz tylko kluczykiem, jak to rozwiązaliście?
Z moich doświadczeń uniwersalny zamek to porażka ja się z tym naprawdę dużoo męczyłem, no i działało 1-2 dni i potem się rozlegulowało i wywaliłem to bo już do tego siły nei miałem ale powodzenia wam życzę. |
_________________
Niebieska 1,3i 1992 27.08.2005-20.05.2012
Czerwona 1,3 LPG 1990 8.01.2010-8.11.2010
Srebrna RS1800 LPG 1995 od 21.02.2012 |
|
|
|
 |
Arkadius

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Arek
Wiek: 35 Dołączył: 17 Lip 2006 Posty: 637 Skąd: Sępólno Kraj.
|
Wysłany: 29 Gru 2006, 22:17
|
|
|
drzwi kierowcy idzie zamknąć od środka jak drzwi są zamknięte bynajmniej u mnie tak jest |
_________________ Renault Vel Satis 2.0 16V Turbo 05"
Renault Safrane 2.5 20V 99" - SOLD
Ford Fiesta MKIV 1.25 16V 97"[/b]
Blue Fiesta xr1800 - SOLD |
|
|
|
 |
Bit1

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Błażej
Wiek: 38 Dołączył: 27 Sie 2005 Posty: 506 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 30 Gru 2006, 00:13
|
|
|
No to nie powinno tak być ponieważ to że nie można zaryglować drzwi kierowcy od środka miało/ma zabezpieczać przed tym żeby sobie nie zatrzasnąć kluczyków w środku.
Ale wiem że można to zmienić majstrując w zamku, pewnie ktoś u ciebie majstrował |
_________________
Niebieska 1,3i 1992 27.08.2005-20.05.2012
Czerwona 1,3 LPG 1990 8.01.2010-8.11.2010
Srebrna RS1800 LPG 1995 od 21.02.2012 |
|
|
|
 |
Parch
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 06 Lip 2006 Posty: 234 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 30 Gru 2006, 08:54
|
|
|
Bit1 napisał/a: | No to nie powinno tak być ponieważ to że nie można zaryglować drzwi kierowcy od środka miało/ma zabezpieczać przed tym żeby sobie nie zatrzasnąć kluczyków w środku.
Ale wiem że można to zmienić majstrując w zamku, pewnie ktoś u ciebie majstrował |
Od wewnątrz przy zamkniętych drzwiach (czyli siedząc w środku) powinieneś móc zamknąć (wciskając wewnętrzną klamkę) zarówno drzwi kierowcy, jak i drzwi pasażera. Nie ma znaczenia czy masz centralny zamek, czy go nie masz.
Jeśli chodzi o możliwość wciśnięcia klamki wewnętrznej przy otwartych drzwiach (o takie zabezpieczenie chyba Ci chodzi), to:
1. jeśli fiesta nie ma centralnego zamka powinno być tak, że klamkę pasażera możesz wcisnąć, a klamkę kierowcy nie możesz;
2. jeśli fiesta ma fabryczny centralny zamek powinno być tak, że nie możesz wcisnąć ani klamki kierowcy, ani klamki pasażera.
Pozdrawiam, hejas. |
|
|
|
 |
Bit1

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Błażej
Wiek: 38 Dołączył: 27 Sie 2005 Posty: 506 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 30 Gru 2006, 09:35
|
|
|
Aha no spoko dzięki za informację
To u mnie jest inaczej umnie zawsze można wcisnąć klamkę kierowcy i przy otwrtych i zamkniętych drzwiach ale to nie ma wpłytu na zamek bo i tak go to nie blokuje
Ale mam super fieste |
_________________
Niebieska 1,3i 1992 27.08.2005-20.05.2012
Czerwona 1,3 LPG 1990 8.01.2010-8.11.2010
Srebrna RS1800 LPG 1995 od 21.02.2012 |
|
|
|
 |
sebaq89 [Usunięty]
|
Wysłany: 23 Wrz 2007, 13:48
|
|
|
Mam Pytanko czy te siłowniki będą działały bez problemu ??
Kod: | http://moto.allegro.pl/item244759163__centralny_zamek_na_2_drzwi_do_ford_.html |
|
|
|
|
 |
daniel

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: daniel
Wiek: 36 Dołączył: 23 Maj 2007 Posty: 100 Skąd: okolice Sanoka
|
Wysłany: 23 Wrz 2007, 14:17
|
|
|
jak każde inne uniwersalne |
_________________ mz etz 150, fiesta mk3 z rozkładanym żaglem w pakiecie |
|
|
|
 |
sebaq89 [Usunięty]
|
Wysłany: 23 Wrz 2007, 14:33
|
|
|
Jest napisane ze pasuje do Fiesty, więc chciałem sie dowiedzieć od was czy będzie problem z montażem |
|
|
|
 |
daniel

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: daniel
Wiek: 36 Dołączył: 23 Maj 2007 Posty: 100 Skąd: okolice Sanoka
|
Wysłany: 23 Wrz 2007, 15:00
|
|
|
otwórz allegro i porównaj inne uniwersalne z tym twoim - ten twój ma tylko 2 blaszki i 2 druciki więcej , niczym innym się nie różni a to czy będzie pasował bez problemów to zależy jak wykorzystasz te blaszki, osobiście kupiłem zwykły uniwersalny, trochę zabawy z nim było ale działa
ps. Ty tu nie masz pilota ?, za tą cenę to spokojnie kupisz na pilota i to 4d tylko bez tych blaszek |
_________________ mz etz 150, fiesta mk3 z rozkładanym żaglem w pakiecie |
|
|
|
 |
Maniek1.3

Model: Inne auto
Wersja: Turnier
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 41 Dołączył: 09 Sie 2007 Posty: 24 Skąd: Piła
|
Wysłany: 14 Paź 2007, 19:54
|
|
|
proponuje kupic zwykłe siłowniki 6kg, ja takie zakładałem do swojej i niemiałem wiekrzego prblemu, tylko ze trzeba dorobić ciegna mocujące cały siłownik na zamku, a nie na karoseri. jak załozycie siłowniki na drzwi i podłączycie do klamki srodkowej, to wezcie pod uwage fakt iz przy kazdym otwarciu drzwi w celu wyjscia z auta to ten siłownik bedzie pracował (w afekcie prowadzi to do szybszego zepsucia siłownika, a po drogie to klamka chodzi ciezej).
najlebszy sposub to zamontowanie go właśnie na zamku.
w razie pytan polecam sie na przyszłość.
|
_________________ Była Fiesta Mk3,5 1.3i + gaz "CHIANTI".
Jest Focus Ghia 1.8 tddi "WOLF" 2000r. Czarny Kombi.
 |
|
|
|
 |
|