Koniec ciągu na benzynie... |
Autor |
Wiadomość |
Kleru
Model: Inne auto
Wersja: L
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Mateusz
Wiek: 25 Dołączył: 29 Lip 2007 Posty: 51 Skąd: DBL/DW
|
Wysłany: 5 Wrz 2007, 14:22 Koniec ciągu na benzynie...
|
|
|
Przy 6000 obr. (obrotomierz może kłamać więc tym nie do końca się sugerujcie) na benzynie, albo coś wcześniej konczy sie ciąg, dławi się nie wiem jak to nazwać, na gazie ciągnie do końca i nie ma żadnego problemu... dlaczego? (szukałem w archiwum ale nie znalazłem takiego problemu). w efekcie na gazie przekraczam 100 na 2, a na benzynie licznik nie dobija do 100 na 2, chociaz wydaje mi sie ze na nizszych obrotach ciagnie lepiej na benzynie. czy to jest kwestia regulacji silnika? |
|
|
|
|
madek
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 5 Wrz 2007, 14:48
|
|
|
Może to po prostu odcinka... na gazie to nie działa.
I co to znaczy ciagnie do konca? Do ilu bys chcial krecic ten silnik |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
|
Kolin
Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 36 Dołączył: 24 Maj 2006 Posty: 428 Skąd: Ostrów Wlkp
|
Wysłany: 5 Wrz 2007, 14:52
|
|
|
pewnie pompa już nie daje takiego ciśnienia jak powinna i samochód zaczyna sie dławic,przerywać bo nie ma odpowiedniej dawki paliwa przy wysokich obrotach... |
_________________ Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft |
|
|
|
|
TomekkemoT
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 43 Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 35 Skąd: Polska
|
Wysłany: 5 Wrz 2007, 14:53
|
|
|
A może pompa paliwa nie wyrabia. |
|
|
|
|
Kolin
Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 36 Dołączył: 24 Maj 2006 Posty: 428 Skąd: Ostrów Wlkp
|
Wysłany: 5 Wrz 2007, 14:56
|
|
|
pisałem wyżej ze pompa już nie daje takiego ciśnienia i wcale by mnie to nie zdziwiło bo samochód jest na Gaz a pompa cały czas pracuje... |
_________________ Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft |
|
|
|
|
jackrzec
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 5 Wrz 2007, 19:06
|
|
|
Kleru napisał/a: | w efekcie na gazie przekraczam 100 na 2, a na benzynie licznik nie dobija do 100 na 2, | Aż się płakać chce.... |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
|
fiestoman [Usunięty]
|
Wysłany: 5 Wrz 2007, 19:14
|
|
|
Cytat: | w efekcie na gazie przekraczam 100 na 2, a na benzynie licznik nie dobija do 100 na 2, |
to nie porshe rób tak dalej a długo ci ona nie pochodzi brak mi słów... |
|
|
|
|
odyniec
Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 5 Wrz 2007, 19:16
|
|
|
kolejny temat tego samego usera... wiecej pytan niemam odnosnie tego w jakim bedzie stanie te RS1800.... zakatuje je. |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
|
fiestoman [Usunięty]
|
Wysłany: 5 Wrz 2007, 19:30
|
|
|
Trzeba go uświadomić po prostu...:) Mi też się jeden raz zdarzyło ze wskazówka od obrotomierza wyjechała poza licznik... no ale to inna historia Ps. Nie radze tego próbować |
|
|
|
|
sushi [Usunięty]
|
Wysłany: 5 Wrz 2007, 21:00
|
|
|
jackrzec napisał/a: | Kleru napisał/a: | w efekcie na gazie przekraczam 100 na 2, a na benzynie licznik nie dobija do 100 na 2, | Aż się płakać chce.... |
dokladnie
jeszcze nie mialem ani razu przekroczonej 5 na obrotomierzu
2, 3 razy 4
co wy sie scigacie z czym? z wiatrem czy nietoperzami? |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 6 Wrz 2007, 12:56
|
|
|
Nie moj cyrk nie moje małpy . To nie wasze auto wiec nie bądźcie zazdrośni ze ktoś moze zakatować auto a wy nie
co do kręcenia się na benzynie trzeba zmierzyć ciśnienie na listwie na wysokich obrotach .
Co do gazu jeśli się boisz ze możesz zrobić krzywde silnikowi możesz mu wprogramować odcinkę przy np 6 tyś . powiedz tylko jaki jest sterownik gazowy bo kilka znam i wiem ze maja taka możliwosć na 100 % |
|
|
|
|
Kleru
Model: Inne auto
Wersja: L
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Mateusz
Wiek: 25 Dołączył: 29 Lip 2007 Posty: 51 Skąd: DBL/DW
|
Wysłany: 6 Wrz 2007, 13:22
|
|
|
widze ze bardzo martwicie sie o moje auto, ale ja nie piluje do momentu az cos z silnika bokiem wyskoczy, to nie jest cos niezwyklego dla tego auta, moc max przy 6250 obr, to są dane fabryczne, ani razu wskazówka nie wjechała mi na czerwone pole. Nie jestem katem, nie mam zamiaru doprowadzać go do gorszego stanu niż ten w jakim jest. Co do gazu...sprawdze i podam...
[ Dodano: Pią Paź 08, 2010 01:22 ]
hehe, teraz to już normalnie historia, przypadkiem trafiłem na swój post, czytam to i z perspektywy czasu łatwiej mi ocenić:) ciekawe ilu z tych krytykantów powyżej ma nadal swoje auta, zupełny brak próby pomocy, tylko krytyka bez najmniejszego zapytania, zagłębienia się w szczegóły...tak pompa okazała się niesprawna. Trzy lata minęły i dalej jeździ i oleju nawet nie bierze za dużo... |
|
|
|
|
|