Jaka nakłądka na rurę wydechową? |
Autor |
Wiadomość |
andr_w [Usunięty]
|
Wysłany: 18 Lip 2007, 16:53 Jaka nakłądka na rurę wydechową?
|
|
|
Witam!
No właśnie nadszedł czas, aby coś zrobić z moim wydechem Co proponujecie ... jaką nakładkę... do zderzaka standardowego lub do zderzaka od xr2i?? Bo tu sie waham czy teraz wymienić zderzak na xr2i czy go zostawić ale chce teraz wymienić końcówkę na rurę bo nie wiem czy starczy mi pieniędzy na kupno zderzaka tylnego...
Pozdrawiam |
|
|
|
|
jackrzec
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 18 Lip 2007, 18:26
|
|
|
Daj spokój z końcówkami - lepiej uzbieraj na inny tłumik końcowy. Przy 1,1 i tak z dźwiękiem nie poszalejesz.. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
|
LOY
Członek Honorowy FKP
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 46 Dołączył: 16 Mar 2005 Posty: 1367 Skąd: Zamość/Łódź
|
Wysłany: 18 Lip 2007, 18:39
|
|
|
a ja go popieram ...jezeli masz ..dobrej firmy dedykowany tłumik seryjny przy tej pojemnosci najprawdopodobnie zapewnia ci najlepsze osiagi jakie mozesz mieć z tłumika ...powaznie . jesli zechcesz ja zrobic na XR...to w ramach otworu zderzaka proponuje raczej skromnie ...prawie fabryka i nawiązanie do kształtu to koncówka w kwadracie ( czy lekko prostokacie ) z zaoblonymi kątami. Złoty srodek to okragła koncówka o fi 85mm...setka wyglada smiesznie i uderza o boki otworu . Koncówka dospawana bezposrednio do puszki (szczelnie ) i skrócenia wychodzacej z puszki orginalnej koncówki moze prowadzić do wywołania ciekawych efektów akustycznych . |
_________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie |
|
|
|
|
Mati_99 [Usunięty]
|
Wysłany: 20 Lip 2007, 10:58
|
|
|
Ja bym wolal zainwestowac nie w końcuwke lecz w cały tłumik
Końcówki nie zawsze daja spodziewany efekt.
pozdrawiam |
|
|
|
|
LOY
Członek Honorowy FKP
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 46 Dołączył: 16 Mar 2005 Posty: 1367 Skąd: Zamość/Łódź
|
Wysłany: 20 Lip 2007, 20:40
|
|
|
Mati_99 napisał/a: |
Końcówki nie zawsze daja spodziewany efekt.
|
a jesli spodziewany efekt to ładne świecenie spod zderzaka
bo chyba nie wierzysz ze basowe dudnienie -dobre do straszenia przechodniów i nazwa "sport" na opakowaniu tłumika dają cokolwiek więcej oprócz polepszenia samopoczucia ołnera i dyskomfortu słuchowego . |
_________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie |
|
|
|
|
Mati_99 [Usunięty]
|
Wysłany: 21 Lip 2007, 09:22
|
|
|
Czy inny tłumik musi odrazu buczec nie wiadomo jak głośno ?? |
|
|
|
|
SpiderMAN
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 687 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 22 Sie 2007, 13:40
|
|
|
Ja kupiłem taką końcówkę Ultera
Jeszcze nie założona, więc co do dźwięku się nie mogę wypowiedzieć. |
|
|
|
|
zoharek
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40 Dołączył: 22 Sty 2007 Posty: 527 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 22 Sie 2007, 13:53
|
|
|
A ja mam seryjną końcówkę z Pumy, z seryjnym wydechem (Bosal), mruczy ślicznie a jak się chce to jest cicho |
|
|
|
|
SpiderMAN
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 687 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 22 Sie 2007, 14:12
|
|
|
U mnie też tłumik seryjny...
Zobaczymy, sam tłumik sobie narazie fajno mruczy... z końcówka będzie myślę deczko przyjemniej...
Muszę kupić tylko rurę fi 60mm, żeby końcóweczkę ładnie przerobić (odetnę tę czarną rurę co jest i zamiast niej dospawam rurkę o tej samej średnicy co końcówka, wyszlifuję spaw wygładzę) i dospawam całość do tłumika.
Mam nadzieję, że znajdę stalową rurę fi 60mm... |
|
|
|
|
zefir
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 38 Dołączyła: 30 Wrz 2004 Posty: 1562 Skąd: Łódź/Ozorków
|
Wysłany: 22 Sie 2007, 14:18
|
|
|
moja kibel rura tez ladnie brzmi
|
_________________ Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team.... |
|
|
|
|
Kolin
Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 36 Dołączył: 24 Maj 2006 Posty: 428 Skąd: Ostrów Wlkp
|
Wysłany: 22 Sie 2007, 15:02
|
|
|
zefir napisał/a: | moja kibel rura tez ladnie brzmi |
kibel rura |
_________________ Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft |
|
|
|
|
lehu8
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Inna
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Leszek
Wiek: 47 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 329 Skąd: Wałbrzych
|
|
|
|
|
Majki
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 37 Dołączył: 02 Kwi 2006 Posty: 58 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 23 Sie 2007, 09:44
|
|
|
zefir napisał/a: | moja kibel rura tez ladnie brzmi |
A co powiesz na moją
|
_________________
|
|
|
|
|
SpiderMAN
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 687 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 23 Sie 2007, 09:45
|
|
|
A co można powiedzieć... Nic nie słychać |
|
|
|
|
zefir
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 38 Dołączyła: 30 Wrz 2004 Posty: 1562 Skąd: Łódź/Ozorków
|
Wysłany: 23 Sie 2007, 10:06
|
|
|
http://s165.photobucket.c...nt=MOV00007.flv
hehe moje wolne obroty:D
[ Dodano: Czw Sie 23, 2007 10:07 ]
po zatym Twoj wydech mozna by schowac do mojego:D
ja stary jak parkuje to musze wkladac kratke zeby dzieci nie wchodzily |
_________________ Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team.... |
|
|
|
|
SpiderMAN
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 687 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 23 Sie 2007, 10:22
|
|
|
zefirek... ale to jest IMO bez sens... przewaga formy nad treścią, jakbys miał pod maską 300KM, to ja rozumiem wielgachny wydech... |
|
|
|
|
zefir
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 38 Dołączyła: 30 Wrz 2004 Posty: 1562 Skąd: Łódź/Ozorków
|
Wysłany: 23 Sie 2007, 10:31
|
|
|
jak zwal tak zwal:D
tyle ze moje 1,25 ma malo wspolnego z seryjnym autem.
i czasy ktore robie mowia same za siebie |
_________________ Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team.... |
|
|
|
|
SpiderMAN
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 687 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 23 Sie 2007, 10:45
|
|
|
Raptem 7KM więcej... HEHE...
Popatrz na PumaRST, on ma raptem 95KM więcej i z wydechem nie przesadza... |
|
|
|
|
zefir
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 38 Dołączyła: 30 Wrz 2004 Posty: 1562 Skąd: Łódź/Ozorków
|
Wysłany: 23 Sie 2007, 10:55
|
|
|
SpiderMAN napisał/a: | Raptem 7KM więcej... HEHE...
Popatrz na PumaRST, on ma raptem 95KM więcej i z wydechem nie przesadza... |
;D widzisz nie widziales a mowisz
7KM bylo w tamtym roku:D, w tym roku jest znowu lepiej ale spoko zrob 7KM wiecej w swoim 1,1 to pogadamy:D ta sa silniki wolnossace, inne sa przyrosty:D
ale spoko jestes zaj ebisty wiesz lepiej, ja sie na dlubaniu nie znam, zwlaszcza na wydechach
oooo cos Ci powiem ten sam PumaRST doradzal mi ten wydech
pozdro |
_________________ Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team.... |
|
|
|
|
SpiderMAN
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 687 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 23 Sie 2007, 11:09
|
|
|
zefir napisał/a: | SpiderMAN napisał/a: | Raptem 7KM więcej... HEHE...
Popatrz na PumaRST, on ma raptem 95KM więcej i z wydechem nie przesadza... |
;D widzisz nie widziales a mowisz
7KM bylo w tamtym roku:D, w tym roku jest znowu lepiej ale spoko zrob 7KM wiecej w swoim 1,1 to pogadamy:D ta sa silniki wolnossace, inne sa przyrosty:D
ale spoko jestes zaj ebisty wiesz lepiej, ja sie na dlubaniu nie znam, zwlaszcza na wydechach
oooo cos Ci powiem ten sam PumaRST doradzal mi ten wydech
pozdro | Nie fakaj na mnie... Ja to poprostu uważam za przesadę... Twoje auto twój tłumik... ja na starość chcę słyszeć swoje wnuki...
Acha, to skoro masz większy przyrost mocy to może podpis uaktualnisz
[ Dodano: Czw Sie 23, 2007 11:13 ]
Powiedz mi jaki ma sens tłumik z duzym ujściem gazów, skoro cała reszta wydechu jest na standardowej średnicy rurkach...
Moim zdaniem sens ingerencji w wydech jest, ale tylko w momencie jak porywamy się na zmianę kolektora, i całego układu na kwasówkę odpowiednia wyliczoną do zhamowanego na seryjnych tłumikach auta po przeróbkach.
Wtedy to i wydech może da Ci te kilka KM więcej. |
|
|
|
|
|