Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Zmiany w dokumentach przy swapach
Autor Wiadomość
zoharek 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 42
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 527
Skąd: Łódź
Wysłany: 22 Cze 2007, 10:22   

I zawieszenie :)
 
 
Faza 
King of Rally Land 2010





Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lip 2005
Posty: 792
Skąd: Kielce
Wysłany: 22 Cze 2007, 10:57   

no hamulce mam zalozone od mondka 2.0 no i twardsze sprezyny....
_________________
FORD FIESTA XR2i 3.2 24V R32 250KM i 320Nm
2.0 16V 136KM - ET: 15.11s....0-96km/h: 7,5s....
2.8 VR6 188KM - ET: 13.72s....0-96km\h: 5,2s....
3.2 R32 250KM - ET: 12.95s....0-96km\h:>5

BMW E36 COUPE 325i/2.8 220KM i 300 Nm
 
 
 
djsthonka
[Usunięty]

Wysłany: 22 Cze 2007, 19:13   

panowie a powiedzcie mi to policjant ma rendgen w oczach by sprawdzic jaki silnik masz przeciez np 1.6 zetec wygląda identycznie jak 1.8 zetek w przypadku fazy nieda sie nie zayważyc ze ten silnik jest za duzy do auta ale w ziutkach widzicie róznice zewnętrzne bo ja nie bardzo a policjant nie wozi ze sobą komputera do diagnostyki i nie podłącza ci by sprawdzic
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 22 Cze 2007, 20:08   

policjant nie - ale diagnoasta podczas corocznego przeglądu moment to wychwyci wtedy pół biedy jak trafisz na normalnego człowieka to najwyżej ci nie podbije dowodu ale jak trafisz na wariata to możesz mieć grube nieprzyjemności z policją włacznie
_________________
 
 
 
zoharek 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 42
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 527
Skąd: Łódź
Wysłany: 22 Cze 2007, 20:16   

Ale ja jak wsadzę 1.7 z Pumy zamiast 1.3 to kretyna bym musiał szukać żeby przegląd przejść (i chyba będę musiał) :P O policję się nie martwię.
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 22 Cze 2007, 20:35   

zoharek napisał/a:
Ale ja jak wsadzę 1.7 z Pumy zamiast 1.3 to kretyna bym musiał szukać żeby przegląd przejść (i chyba będę musiał) :P O policję się nie martwię.


w twoim przypadku jedziesz do djagnosy z dokumentami od Pumy i mówisz że silnik został przełożony z konkretnego auta, i musza ci to też uwzglednić. jesteś w stanie przedstawić dawce i biorce z kompletem dokumentów!!
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
xr2fun 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005
Posty: 625
Wysłany: 22 Cze 2007, 21:20   

Co jest - nie ma znajomości w stacjach diagnostycznych. Koledzy wstyd jak cholera!
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 22 Cze 2007, 21:23   

xr2fun napisał/a:
Co jest - nie ma znajomości w stacjach diagnostycznych. Koledzy wstyd jak cholera!
Były ale się skończyły... :(
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 22 Cze 2007, 22:54   

jackrzec napisał/a:
xr2fun napisał/a:
Co jest - nie ma znajomości w stacjach diagnostycznych. Koledzy wstyd jak cholera!
Były ale się skończyły... :(

Racja, czasy sie zmieniaja, diagnosci tez :)

Ja na dniach wrzucam 1.3 mam nadzieje ze mi sie nikt nie pokapuje na przegladach 8|
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 22 Cze 2007, 23:08   

madek napisał/a:
jackrzec napisał/a:
xr2fun napisał/a:
Co jest - nie ma znajomości w stacjach diagnostycznych. Koledzy wstyd jak cholera!
Były ale się skończyły... :(

Racja, czasy sie zmieniaja, diagnosci tez :)

Ja na dniach wrzucam 1.3 mam nadzieje ze mi sie nikt nie pokapuje na przegladach 8|

Zawsze mozesz wziasc flexa w reke i jazda po oznaczeniach :D z reszta ja nie mialem problemow o TD-ka to co sie martwisz ze 1.3 bedzie... ;) nie ma o co ... ja im sciemnialem ze dolozylem osprzet z TD-ka i ch... im do tego bo nie zmienilem pojemosci skokowej... :-)
_________________

 
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 22 Cze 2007, 23:37   

coz poza kilkoma pierdołami z zewntarz to on sie nie rozni od 1.1 (raczej diagnosta nie odrozni obudowy filtra i koloru pokrywy zaworów :lol: ) a numeru silnika na ostatnim przegladzie gosc nie sprawdzał. jedyne co moze zobaczyc to chyba napis 1.3 z przodu bloku :D ale fakt, nie ma co sie martwic ;-)
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
tomekk58 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i16V/80KM
Imię: Tomek
Wiek: 37
Dołączył: 01 Lip 2005
Posty: 246
Skąd: Rybnik
Wysłany: 4 Lip 2007, 20:49   

a czy zeby przekładke zrobic na legalu (1,1 na 1,6) trzeba mieć jakiś dokument potwierdzający pochodzenie silnika, umowa kupna-sprzedaży czy coś, co jak np silnik jest z rozbitego auta z zagranicy na które nie ma papierów ?? faza jakieś postępy w Twoim przypadku ??
_________________
Fiesta mk3 1,1i 50km 1990r.=> Orion mk2 1,6i16v 90km 1993r.=> Laguna II 1,9dCI 120km 2001r.=> BMW 530dA e39 Touring 193km 2001r.=> Fiesta mk4 1,3i 60km 1997r.=> Ford Mondeo Kombi 2.0TDCi 2008r. + Fiesta mk6 1.4 16v 2007r.
 
 
 
anjko 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Mariusz
Wiek: 44
Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 421
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 5 Lip 2007, 20:39   

tomekk58 napisał/a:
a czy zeby przekładke zrobic na legalu (1,1 na 1,6) trzeba mieć jakiś dokument potwierdzający pochodzenie silnika, umowa kupna-sprzedaży czy coś, co jak np silnik jest z rozbitego auta z zagranicy na które nie ma papierów ?? faza jakieś postępy w Twoim przypadku ??

Ja jakieś trzy lata temu zmieniałem silnik z 1.3 na 1.8 diesel po przekładce pojechałem na stacje diagnostyczna i tam dostałem dokument ze silnik jest prawidłowo zamontowany i ze wogle jest wszystko ok no i oczywiście potwierdzenie pojemności. W wydziale komunikacji okazało sie ze nie da sie tego zarejestrować bo nie mam papierów pochodzenia silnika gdyż silnik był wyciągnięty z rozbitka z niemiec. Wtedy zaczęły sie kombinacje znalazłem gościa który przywoził części z niemiec i załatwił mi fakture na ten silnik i dokument ze został zgłoszony do oclenia oczywiście za spora opłatą + cło tym samym koszty przekładki wzrosły. I wtedy dopiero udało mi sie to zarejestrować.
A jak znalazłem kupca na stary silnik (1.3) to musiałem iść do wydziału komunikacji po zaświadczenie ze miałem zamontowany ten silnik w swoim aucie bo bez tego on tez by nie zarejestrował.

Generalnie polskie przepisy są dziwne bo jak juz mi sie udało zarejestrować to i tak miałem w dowodzi rejestracyjnym w nagłówku napisane Ford Fiesta 1.3 KAT a dopiero w rubryce pojemność 1.8 i nigdzie ani słowa ze to diesel dopiero jak poszedłem sie upomnieć bo w ubezpieczalni nie chcieli tego przyjąć to pani łaskawie w adnotacjach napisała ale juz długopisem :) wogle same problemy jak sprzedawałem auto to ludzie patrzyli dziwnie i każdy mówił ze to jakiś przekręt.
Tylko tak jak pisałem na początku było to ze trzy lata temu może teraz juz jest trochę inaczej :|
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 6 Lip 2007, 08:13   

anjko napisał/a:
Tylko tak jak pisałem na początku było to ze trzy lata temu może teraz juz jest trochę inaczej :|
Jest inaczej, bo w tej chwili silnik jest traktowany jako część zamienna, a trzy lata temu nie był. W sumie nic się nie zmieniło, oprócz tego że nie potrzeba papierów na ten silnik - przynajmniej kumpel zmieniał i wpisywał w dowód i załatwił to bez żadnych faktur.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
anjko 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Mariusz
Wiek: 44
Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 421
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 6 Lip 2007, 20:27   

jackrzec napisał/a:
anjko napisał/a:
Tylko tak jak pisałem na początku było to ze trzy lata temu może teraz juz jest trochę inaczej :|
Jest inaczej, bo w tej chwili silnik jest traktowany jako część zamienna, a trzy lata temu nie był. W sumie nic się nie zmieniło, oprócz tego że nie potrzeba papierów na ten silnik - przynajmniej kumpel zmieniał i wpisywał w dowód i załatwił to bez żadnych faktur.



Masz racje ze sie zmieniło i ze silnik jet traktowany jako cześć wymienna. Dlatego tez zniknęły np numery z dowodu rejestracyjnego, tylko założenie jest takie ze jak ktoś zmienia silnik to na taki sam, tak jak części zamienne i w takim przypadku to nawet do wydziału komunikacji nie trzeba iść. Problemy zaczynają sie jak chcemy zmienić pojemność albo tak jak było w moim przypadku z benzyny na diesla.
 
 
 
zoharek 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 42
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 527
Skąd: Łódź
Wysłany: 14 Lip 2007, 12:21   

PumaRST napisał/a:
zoharek napisał/a:
Ale ja jak wsadzę 1.7 z Pumy zamiast 1.3 to kretyna bym musiał szukać żeby przegląd przejść (i chyba będę musiał) :P O policję się nie martwię.


w twoim przypadku jedziesz do djagnosy z dokumentami od Pumy i mówisz że silnik został przełożony z konkretnego auta, i musza ci to też uwzglednić. jesteś w stanie przedstawić dawce i biorce z kompletem dokumentów!!


Hmm, jeszcze podzwonię, bo na razie zadzwoniłem na jedną stację diagnostyczną i powiedział, że jeśli tego silnika nie było seryjnie w Fieście, to żeby rzeczoznawca ze stacji dał potwierdzenie przeglądu, musi mieć podkładkę od rzeczoznawcy z PZMotu, że parametry konstrukcji są ok... Mam nadzieję, że znajdę stację bez takich cudów :P
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 14 Lip 2007, 14:08   

to pociśnij im kit ze taki silnik w polsce nie byl montowany i takiej serii nie bylo w polskich salonach.

przykladem takiej sytuacji jest 1.6TDCi w mk6, czy tez wersja ST, ktorej w polsce w salonie sie nie kupi.
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 15 Lip 2007, 01:34   

odyniec napisał/a:
to pociśnij im kit ze taki silnik w polsce nie byl montowany i takiej serii nie bylo w polskich salonach.

przykladem takiej sytuacji jest 1.6TDCi w mk6, czy tez wersja ST, ktorej w polsce w salonie sie nie kupi.
Taki numer nie przejdzie, bo gościu wpisuje w kompa VIN i mu wyświetla jaki silnik, bez znaczenia czy jest w polsce osiągalny czy nie.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 39
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 15 Lip 2007, 10:27   

jackrzec napisał/a:
Taki numer nie przejdzie, bo gościu wpisuje w kompa VIN i mu wyświetla jaki silnik, bez znaczenia czy jest w polsce osiągalny czy nie.

to ciekawe co mu wyskoczy jak wpisze nr nadwozia z mojej mk1 ;] bo to nie jest VIN
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 15 Lip 2007, 21:09   

Laskosz napisał/a:
to ciekawe co mu wyskoczy jak wpisze nr nadwozia z mojej mk1 ;] bo to nie jest VIN
No z tym masz rację - sprawa dotyczy pojazdów po 90 roku. Mają dane jak w microcacie, tylko inaczej przedstawione tzn. nie mają pierdół o kolorze tapicerki, ale mają dane o rozstawie osi, wadze i np jaki silnik powinien być. Inna sprawa to taka, że jeśli nr nadwozia nie jest taki jak powinien być VIN, to jest uzupełniany do długości niezbędnej dla nr VIN. Jeśli masz nowy dowód rej. to zobacz, że do numeru nadwozia z Twojej fiesty dopisali jakieś cyfry i wyszedł im nr VIN
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Brak nowych postów [MK3] Drążek zmiany biegów rusza się przy dodaniu gazu
kristofer Mechanika 3 20 Kwi 2006, 13:15
kristofer
Brak nowych postów Zmiany TAZ'a(mk 3)
zmiany stylistyczne w Tazie :) dokumentacja + poradniki :)
AeRJot Tuning stylistyczny 20 21 Kwi 2006, 16:29
Gość
Brak nowych postów Jakieś zmiany są?
yoyo72 Hyde-Park 4 6 Mar 2016, 00:35
blood_brother
Brak nowych postów Gałka zmiany biegów
lobo1234 Kupię 1 26 Maj 2017, 18:33
KudłatyTomek


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.