opornosc kabli WN |
Autor |
Wiadomość |
marcus_87

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Calypso
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 22 Sie 2005 Posty: 464 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 28 Kwi 2007, 15:42 opornosc kabli WN
|
|
|
jak byo to sorry ale szukalem i nie znalazlem. czy wie ktos jaka powinna byc opornosc kabli WN? na swoich mam 3,5 4,0 6,0 7,0kohm |
_________________ Dołącz do Lublin Squad!
Fiesta calypso RS1300 sprzedana... |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 28 Kwi 2007, 18:39
|
|
|
w miare ok sa. węglówki tak maja |
|
|
|
 |
marcus_87

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Calypso
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 22 Sie 2005 Posty: 464 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 28 Kwi 2007, 18:52
|
|
|
no zesz kurde, to ze mam zwalone kable bylo moja ostatnia nadzieja na znalezienie problemu wysokiego spalania i wlasnie mi ja zepsules ;-)
a tak powaznie to wczoraj bylem u mechanika na komputerze, zero bledow bierzacych i w pamieci. powiedzielem mu ze koncowka osmolona i czasem potrafi pryknac z rury niedopalona benzyne. postawilismy na cewke ale dzis ja wymontowalem i nie ma zadnych 'pekniec'. za porada polakierowalem ja cala klarem zeby pozbyc sie ew przebic. no i mialem sprawdzic opornosc kabli.... jak nie pomoze patent z cewka to sie zalamie |
_________________ Dołącz do Lublin Squad!
Fiesta calypso RS1300 sprzedana... |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 28 Kwi 2007, 23:01
|
|
|
jak dużo pali to trzeba wziąść oscyloskop i zobaczyć jakie sygnały dochodzą do wtrysków w czasie . Dobry mechanik bedzie miał przebiegi czasowe dla różnych obr silnika. To raz a dwa sprawdź jakie ciśnienie panuje na listwie wtryskowej . TO ma kolosalny wpływ . Stoi u mnie na garażu właśnie matiz co palił 11 litrów na 100 km i też nie miał błędów to na listwie pompa dobija 8 atmosfer a regulator powinien spuścić do 3 i nie pozwolić na przebicie tej wartości . Doszedłem do tego tropu przez to ze auto chodziło mi z dobre 30 sekund z odłączona pompą paliwa . A normalnie matizek gaśnie po 2-3 sekundach jak mu odetniesz prąd na pompe . |
|
|
|
 |
marcus_87

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Calypso
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 22 Sie 2005 Posty: 464 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 29 Kwi 2007, 12:07
|
|
|
hmm sprobuje dzis odlaczyc pompe i zobaczymy ile bedzie chodzic, to jedyna rzecz ktora moge zrobic sam.
przewody mam jednak do wymiany, wczoraj wieczorem spryskalem je woda no i dyskoteka- ale czy przez same przewody spalanie moze wzrosnac o 4 litry |
_________________ Dołącz do Lublin Squad!
Fiesta calypso RS1300 sprzedana... |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 29 Kwi 2007, 12:18
|
|
|
raczej nie |
|
|
|
 |
marcus_87

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Calypso
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 22 Sie 2005 Posty: 464 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 30 Kwi 2007, 14:38
|
|
|
bylem w intercarsie po przewody (ngk) i z ciekawosci spytalem ile kosztuje regulator cisnienia paliwa. gosc szukal troche i powiedzial ze w mojej fiescie nie ma czegos takiego, jest tylko przepustnica gdzies kolo baku. czy ktos moglby mi to zlokalizowac na microcacie i rzucic screena, please |
_________________ Dołącz do Lublin Squad!
Fiesta calypso RS1300 sprzedana... |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 30 Kwi 2007, 21:27
|
|
|
zanim zmienisz sprawdz cisnienie na listwie. tak jest prosciej i taniej . reg czesto jest w baku kolo pompy albo na koncu listwy wtryskowej. zacznij od pomiaru sondy . |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.