[MK3] Pasek klinowy - piszczy |
Autor |
Wiadomość |
Długii
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Wiek: 39 Dołączył: 24 Paź 2004 Posty: 31 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 6 Gru 2006, 14:02 [MK3] Pasek klinowy - piszczy
|
|
|
to tak stary pasek był zużyty i nastąpiła wymiana na nowy .zarowno jak i pod konic zywota starego jak i na nowym przy ruszaniu i zmianie biegow do 3 lub powolnej jezdzie i naglemu dodaniu gazu piszczy.Pasek jest dobrze naciagniety.jedyne co to ucho z alternatora(to do regulacji naciagu )jest w połowie zerwane ale jest zrobione tak ze nie popuszca.Czy macie jakies pomysły by to zlikwidować???pasek jest Boscha dzieki |
_________________ Feel the good vibrations So many females , so much inspiration.. |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 27 Mar 2010, 15:14, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
dday

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 44 Dołączył: 29 Gru 2004 Posty: 390 Skąd: wawa-anin
|
Wysłany: 6 Gru 2006, 17:26
|
|
|
zmatowić koła pasowe |
_________________
 |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 6 Gru 2006, 18:09
|
|
|
sprawdzić czy na spodzie nie brakuje którejś z 2 srub . Naciągnać pasek i skręcić najpierw góre potem dolne mocowania i jak bedzie piszczeć to jest specjalny preparat antypoślizgowych do pasków i pasów transmisyjnych w areozolu . |
|
|
|
 |
Długii
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Wiek: 39 Dołączył: 24 Paź 2004 Posty: 31 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 6 Gru 2006, 19:53
|
|
|
własnie tak zrobiłem pasek naciagniety ,skrecona góra potem 2 śroby na dole. Ten środek atypoślizgowy jest ogolno dostepny???I czy psikac na załaczonym silniku czy zgaszonym??? |
_________________ Feel the good vibrations So many females , so much inspiration.. |
|
|
|
 |
anjko

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Mariusz
Wiek: 44 Dołączył: 25 Lis 2006 Posty: 421 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 6 Gru 2006, 23:14
|
|
|
Na kazdym z tych preparatów jest napisane jak uzywac przewaznie pryska sie na załaaczonym potem sie gasi i trzeba iles odczekac z tym ze to sa srodki dorazne i pomagaja raczej na chwile ale sprobowac mozesz.
Sprawdz czy nie masz przypadkiem krzywego koła pasowego albo czy alternator obraca sie normalnie bo moze łozyska ci sie w nim zacieraja. |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 7 Gru 2006, 01:13
|
|
|
środek jest ogólnie dostępny w sklepach z paskami klinowymi zazwyczaj maja też łożyska i smarry w takich sklepach i rozwiązaniem doraźnym nie jest bo miałem już pare przypadków ze pomógł i efekt był trwały . Trzeba sprawdzić czy masz napewno właściwy pasek , ewentualnie założyć ciut szerszy . |
|
|
|
 |
mistrzuniu
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: C
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Łukasz
Wiek: 40 Dołączył: 02 Maj 2005 Posty: 6 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 7 Gru 2006, 14:40
|
|
|
podpinajac sie pod temat, alternator powinien byc mocowany na jedna czy na dwie sroby?? Ja mam dwie i mi "kosi" alternator :/ |
|
|
|
 |
basia [Usunięty]
|
Wysłany: 7 Gru 2006, 17:36
|
|
|
Ja używam WD-40,jak tylko zaczyna piszczeć to zapodaję specyfik i na kilka dni jest spokój.Ja mam skrzywione koło pasowe,czy coś,bo pasek jest nowy,dobry i odpowiednio naciągnięty. |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 7 Gru 2006, 18:54
|
|
|
na dole dwie i do naciągania jedna . Co do paska i WD40 to przyznam ze nie najlepszy pomysł bo ma być przeciwpoślizgowy a WD40 jest olejem wiec zmniejsza współczynnik tarcia . LOGIKA |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.