Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Pasek klinowy - piszczy
Autor Wiadomość
Długii 

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Wiek: 39
Dołączył: 24 Paź 2004
Posty: 31
Skąd: Katowice
Wysłany: 6 Gru 2006, 14:02   [MK3] Pasek klinowy - piszczy

to tak stary pasek był zużyty i nastąpiła wymiana na nowy .zarowno jak i pod konic zywota starego jak i na nowym przy ruszaniu i zmianie biegow do 3 lub powolnej jezdzie i naglemu dodaniu gazu piszczy.Pasek jest dobrze naciagniety.jedyne co to ucho z alternatora(to do regulacji naciagu )jest w połowie zerwane ale jest zrobione tak ze nie popuszca.Czy macie jakies pomysły by to zlikwidować???pasek jest Boscha dzieki
_________________
Feel the good vibrations So many females , so much inspiration..
Ostatnio zmieniony przez trzeci 27 Mar 2010, 15:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
dday 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 44
Dołączył: 29 Gru 2004
Posty: 390
Skąd: wawa-anin
Wysłany: 6 Gru 2006, 17:26   

zmatowić koła pasowe :fox:
_________________
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5672
Skąd: Łódź
Wysłany: 6 Gru 2006, 18:09   

sprawdzić czy na spodzie nie brakuje którejś z 2 srub . Naciągnać pasek i skręcić najpierw góre potem dolne mocowania i jak bedzie piszczeć to jest specjalny preparat antypoślizgowych do pasków i pasów transmisyjnych w areozolu .
 
 
 
Długii 

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Wiek: 39
Dołączył: 24 Paź 2004
Posty: 31
Skąd: Katowice
Wysłany: 6 Gru 2006, 19:53   

własnie tak zrobiłem pasek naciagniety ,skrecona góra potem 2 śroby na dole. Ten środek atypoślizgowy jest ogolno dostepny???I czy psikac na załaczonym silniku czy zgaszonym???
_________________
Feel the good vibrations So many females , so much inspiration..
 
 
 
anjko 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Mariusz
Wiek: 44
Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 421
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 6 Gru 2006, 23:14   

Na kazdym z tych preparatów jest napisane jak uzywac przewaznie pryska sie na załaaczonym potem sie gasi i trzeba iles odczekac z tym ze to sa srodki dorazne i pomagaja raczej na chwile ale sprobowac mozesz.
Sprawdz czy nie masz przypadkiem krzywego koła pasowego albo czy alternator obraca sie normalnie bo moze łozyska ci sie w nim zacieraja.
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5672
Skąd: Łódź
Wysłany: 7 Gru 2006, 01:13   

środek jest ogólnie dostępny w sklepach z paskami klinowymi zazwyczaj maja też łożyska i smarry w takich sklepach i rozwiązaniem doraźnym nie jest bo miałem już pare przypadków ze pomógł i efekt był trwały . Trzeba sprawdzić czy masz napewno właściwy pasek , ewentualnie założyć ciut szerszy .
 
 
 
mistrzuniu 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: C
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Łukasz
Wiek: 40
Dołączył: 02 Maj 2005
Posty: 6
Skąd: Szczecin
Wysłany: 7 Gru 2006, 14:40   

podpinajac sie pod temat, alternator powinien byc mocowany na jedna czy na dwie sroby?? Ja mam dwie i mi "kosi" alternator :/
 
 
 
basia
[Usunięty]

Wysłany: 7 Gru 2006, 17:36   

Ja używam WD-40,jak tylko zaczyna piszczeć to zapodaję specyfik i na kilka dni jest spokój.Ja mam skrzywione koło pasowe,czy coś,bo pasek jest nowy,dobry i odpowiednio naciągnięty.
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5672
Skąd: Łódź
Wysłany: 7 Gru 2006, 18:54   

na dole dwie i do naciągania jedna . Co do paska i WD40 to przyznam ze nie najlepszy pomysł bo ma być przeciwpoślizgowy a WD40 jest olejem wiec zmniejsza współczynnik tarcia . LOGIKA :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Gotowanie z Żółwiem czyli co w układzie chłodzenia piszczy
Żółwik Tuptuś Mechanika ogólna 2 28 Gru 2004, 20:45
Żółwik Tuptuś
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.