
|
Zegary w MK4 |
Autor |
Wiadomość |
Cosworth [Usunięty]
|
Wysłany: 31 Sie 2006, 16:42 Zegary w MK4
|
|
|
Czy zegary w MK4 da sie też tak rozbebeszyć jak w MK3 by wyjąć to korytko z zieloną listwą w które wchodzą te 2 żarówki ?. Chciałem zmienić to zielone na niebieskie, ( chyba że macie znacie jakieś inne żarówki/diody bez konieczności wyjmowanie tego zielonego czy jakiś innych przeróbek) dziś próbowałem się do tego dostac ale cholernie ciężko, odkręciłem zegar podwarzałem to korytko ale nie chciało puścić - udało sie to komuś?. Marzą mi sie białe tarcze, czerwone wskazówki, srebrne ramki itd ale jak czytałem archiwum i te problemy to chyba odpuszcze i pozostane przy zmianie samego podświetlenia. |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3108 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 31 Sie 2006, 19:05
|
|
|
Wyjmujesz zegary i w zasadzie wyłamujesz ten zielony filtr, ale podobno jak założysz tam niebieskie diodki to ten zielony filtr może zostać i tak będzie na niebiesko.
Tak przy okazji czy ktoś wie czy zegary z eśka są takie same pod względem technicznym jak w fieście (mk4) bo z wyglądu są identyczne. |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
ElGrey
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Grześ
Wiek: 50 Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 1152 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 31 Sie 2006, 22:28
|
|
|
Zastapienie zarowek diodami bez wyjecia filtra jest bezsesu :bad:
jesli wsadzisz tam nawet silne diody to beda dawaly slabe podswietlenie, lub punktowe
Do filtra trzeba sie wlamac, bo jest umieszczony pod wklejona na stale oslpna zarowek, wowczas mozna tam wsadzic caly rzadek diod i masz dobre czytelne podswietlenie.
Ja uzywam wersji extremalnej bo mam zamontowana zimna katode do podswietlenia zegaro (troche skaplikowane, ale dziala ) |
|
|
|
 |
Cosworth [Usunięty]
|
Wysłany: 31 Sie 2006, 23:56
|
|
|
tak tak wiem ze to tego trzeba sie wlamac i zrobiłem to w MK3, zielone zastąpiłem czerwonym, żarówki zostały białe i seryjne zielone podświetlenie przemieniłem na czerwone. Chodzi mi tylko o to czy da sie to samo zrobić (włamać) w zegarach od MK4. Rozebrałem licznik do tych żarówek i próbowałem podwarzać to korytko z filtrem ale siedzi mocno jak jasna cholera i ta biała ramka zaczeła mi się kruszyc i pekać ale za cholere nie chciało puścić - dlatego pytam czy jest to możliwe i czy komuś sie to udało - wiem że eksperymenty z listwami, diodami, podświetleniem od wewnątrz wygladaja super ale ja sie kompletnie na tym nie znam, nie umiem tego zrobć, a przysłowiowy pan kaziu elektryk też mi sie w to nie będzie bawił więc nie moge sobie na to pozwolić choc bardzo bym chciał. Kupić biały licznik na alegro to umiem ale zorganizować sobie te pozostałe bajery związane z wyjęciem , przełożeniem, podświetleniem itp to nietety nie jestem w stanie sam zrobić więc dlatego mogę pozwolić sobie tylko na to co kiedyś tam robiłem. |
|
|
|
 |
Kacper [Usunięty]
|
Wysłany: 1 Wrz 2006, 00:55
|
|
|
Cosworth napisał/a: | tak tak wiem ze to tego trzeba sie wlamac i zrobiłem to w MK3, zielone zastąpiłem czerwonym, żarówki zostały białe i seryjne zielone podświetlenie przemieniłem na czerwone. Chodzi mi tylko o to czy da sie to samo zrobić (włamać) w zegarach od MK4. Rozebrałem licznik do tych żarówek i próbowałem podwarzać to korytko z filtrem ale siedzi mocno jak jasna cholera i ta biała ramka zaczeła mi się kruszyc i pekać ale za cholere nie chciało puścić - dlatego pytam czy jest to możliwe i czy komuś sie to udało - wiem że eksperymenty z listwami, diodami, podświetleniem od wewnątrz wygladaja super ale ja sie kompletnie na tym nie znam, nie umiem tego zrobć, a przysłowiowy pan kaziu elektryk też mi sie w to nie będzie bawił więc nie moge sobie na to pozwolić choc bardzo bym chciał. Kupić biały licznik na alegro to umiem ale zorganizować sobie te pozostałe bajery związane z wyjęciem , przełożeniem, podświetleniem itp to nietety nie jestem w stanie sam zrobić więc dlatego mogę pozwolić sobie tylko na to co kiedyś tam robiłem. |
Acha, tą białą listwe to ja nacinałem nożem do tapet, zeby było łatwiej.
To zielone to zlikwidowac obojetnie jak, wyłamac, popsuc, co sie tylko da. co do niebieskiego filtra to nie wiem, ja wstawiłem diody, piękna sprawa. |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3108 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 1 Wrz 2006, 13:29
|
|
|
Cosworth napisał/a: | podświetleniem od wewnątrz wygladaja super |
Takie coś chciałem zrobić, ale sie nie da, chyba że kupi się tarczki do tego przystosowane lub podmieni na te z escorta. |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
AeRJot [Usunięty]
|
Wysłany: 8 Lis 2006, 22:45
|
|
|
wprawdzie mam MK3 ale zegarki z essiago (czyli jak MK4) .... rozbebeszenie zegarów jest tak samoproste jak w MK3 i z podswietleniem od spodu nei ma problemu bo w przeciwienwie do MK3 nie ma tu metalowych tarczy a plastikowe ... a tu wystarczy przeszlifowac od spodu i przykleic diody ..... jak np ma kratek w swojej MK3 (po 95 juz byly plastikowe) niestety u mnie nie da sie tego zrobic bo dawca licznika miał oryowania .... |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|