
|
Przesunięty przez: van 22 Cze 2014, 14:15 |
kilka pytań co do mk1 '87 |
Autor |
Wiadomość |
barney_cho [Usunięty]
|
Wysłany: 21 Wrz 2006, 22:32 kilka pytań co do mk1 '87
|
|
|
witam wszystkich. Mam parę pytań i z gory dziekuje za odpowiedzi;) 1. Dlaczego przy gwałtownym ruszaniu gdy zmieniam bieg na wyższy mam takie coś jakbym wpadł w dziurę, czyli cały przód opada z hukiem? 2. jakie żarówki są w podświetlaniu tablicy rozdzielczej? 3. Dlaczego moja fieścina jest taka mułowata(1.0) i taka głośna(tłumik ok, troszkę zawory klekoczą)? 4. Moja skrzynia jest 4-biegowa i mam problem ze wstecznym-jest zbyt blisko jedynki i czasem mylę te biegi. 5. jak wymienić linkę hamulca ręcznego? 6. Ile kosztują takie plastiki na nadkola, progi i pod zderzaki-widziałem to parę razy i ładnie rdzę maskuje. 7. GDzie jest w fieście mk2 1.0 filtr paliwa-bylem u mechanika, on otwarł maskę, poszukał, poczytał jakieś katalogi i oświadczył że w tym modelu nie ma fabrycznie filtra.Dzięki za odpowiedzi:) |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 22 Wrz 2006, 01:41
|
|
|
po pierwsze to sie skup .
nie ma mk1 z 87 roku . Bo od 83 w góre jest mk2 .
Poznasz po przodzie . Jeśli masz plastikowy grill i po bokach kwadratowe lampy to masz mk1 .
jeśli masz maske zachodząca na rzód i zamiast grila masz pojedyńczy pasek z plastiku to jest to mk2 . A trzeba to wiedzieć bo zawieszenie z przodu mk1 i mk2 ma zupełnie inne .
Co do filtra paliwa to jeśli jest orginalna fordowska pompa paliwa to odkręca sie ten dekielek na pompie i tam jest filtr siatkowy który sie poprostu czyści . Przykręcony jest na śrubke z łbem na gwiazdkowy śrubokręt .
Problem wstecznego to efekt źle ustawionego drążka zmiany biegów . Trzeba mieć kanal zeby to ustawić . Domyślam sie ze czasami masz problemy z wrzuceniem 1 biegu .
1,0 i 1,1 to móły bagienne i nigdy nie miały i nie maja powalajacego przyspieszenia . Ale sa bardzo trwałe i naprawde trzeba sie postarać zeby im krzywde zrobić . W wiekszości przypadków pomaga regulacja i jest troszke lepiej i mniej pali .
Co do linki hamulca musimy ustalić czy to mk2 czy mk1 .w mk2 linka jest w jednym kawałku w mk1 układ składa sie z 3 linek i bloczka po środku tylnej belki .
W podświetlaniu tablicy rejestracyjnej moga być 3 rodzaje zarówek .
W mk1 początek serii do 82 zarówki 5 watowe z metalowym cokołem małe .
w końcowej serii mk1 po 82 do 83 był lampki na zarówki cało szklane z szklanym cokołem a zwa sie W5W 12V .
Jeśli natomiast jest jedna lampka to ci nie pomoge bo nie wiem |
|
|
|
 |
barney_cho [Usunięty]
|
Wysłany: 22 Wrz 2006, 15:33 parę pomylek
|
|
|
sorki ale pare blednych rzeczy napisalem przez pomylke- otoz mam mk2, chodzilo o podswietlenie zegarow i-przepraszam ale jestem laikiem- gdzie jest pompa paliwa w tym aucie?Dzieki za odpowiedz |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 22 Wrz 2006, 19:28
|
|
|
ok . W zegarach masz żarówki W3W 12 V ze szklanym cokołem .
Pompa paliwa jest przykręcona do bloku silnika nie daleko skrzyni biegów po stronie kabiny . Dochodza do niej 2 albo 3 ruruki . Na czubeczku pompy jest wieczko przykręcone srubko o której pisałem . Ja w swojej pompie znalazłem klos zboża . nie wnikałem na czym poprzedni właściciel jeździł . |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|