
|
Przesunięty przez: szynszyl 1 Lis 2008, 20:17 |
Silnik tylnej wycieraczki |
Autor |
Wiadomość |
MARIUSZ.B

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 46 Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 1961 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31 Sie 2006, 10:06 Silnik tylnej wycieraczki
|
|
|
Czy silnik tylnej wycieraczki jest rozbieralny. Czasami mam problem z tylną wycieraczką nie parkuje na swoim miejscu po jej wyłączeniu. |
_________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
 |
|
|
|
 |
Darekmk3

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 40 Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 917 Skąd: Żory
|
Wysłany: 31 Sie 2006, 12:40 Re: Silnik tylnej wycieraczki
|
|
|
MARIUSZ.B napisał/a: | Czy silnik tylnej wycieraczki jest rozbieralny. Czasami mam problem z tylną wycieraczką nie parkuje na swoim miejscu po jej wyłączeniu. |
posprawdzaj masy itd.. moze to wina a jakbys mial silnik to kitu to mam sprawny na zbyciu w dobrej cenie |
_________________ mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji |
|
|
|
 |
MARIUSZ.B

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 46 Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 1961 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31 Sie 2006, 20:21
|
|
|
szynszyl napisał/a: | pare dni temu o tym pisano... :-( |
Ale to chyba o przedniej wycieraczce chyba,że coś przeoczyłem.
Masa powinna być ok. Wyceraczka zaczyna lepiej chodzić bo dłuższej pracy a więc wnioskuję, że to wina silniczka i jakieś małe smarowanie lub czyszczenie by mu pomogło. |
_________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
 |
|
|
|
 |
nygma
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 44 Dołączył: 19 Sty 2006 Posty: 30 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 3 Wrz 2006, 20:21
|
|
|
W sumie to jest tak (wiem troszkę bo ostatnio rozbierałem ) - czy sam silik jest rozbieralny to nie wiem, wydaje mi się że nie, ale tego chyba nie będziesz musiał robić. Bardziej powinien cię interesować sam mechanizm napędu wynieraczki. Silnik to tylko ten walec, wychodzi z niego ślimak, który napędza zębatkę. Ta puszka, gdzie siedzi zębatka i skąd wychodzi ośka jest rozbieralna. Ja rozwierciłem po prostu wszystkie sworznie/nity. Może da się je jakoś wyciągnać szczypcami, ale mi się nie chciało z tym bawić. Ja rozwierciłem wszystkie nity w koło (było ich chyba łącznie 6). Po rozwierceniu nitów pokrywka odchodzi bez problemu. Pod nią jest uszczelka, także uważaj jak zabierasz się ze śrubkokrtem, żeby nie porwać. Drugi problem to guma osłaniająca ośkę napędową. Niestaty jest przyklejona do korpusu. Trzeba się trochę posiłować, bo ściągnąć musisz. Po jej ściągnięciu, wyjmujesz zawleczkę i możesz wybyć ośkę i część mechanizmu. Przed wybiciem proponuje zapamiętać jak wszystko było ustawione względem siebie, Ja musiałem rozbierać drugi raz, bo wycieraczka chodziła w dół
Przeczyść wsztkie styki, blaszki, nasamruj od nowa i można składać. Ja, skoro rozwierciłem nity, musiałem wiercić, gwintować, a potem naszykować śrubek. Trochę zabawy było, bo w sumie każda śrubka wypadała innej długości i trzeba było ciąć itd. Moja propozycja - rozważ czy naprawdę warto, Mi na to zeszło pół soboty. Można znaleźć używkę za nieduże pieniądze, włożyć i zamknąć operację w godzinę. |
|
|
|
 |
MARIUSZ.B

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 46 Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 1961 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 3 Wrz 2006, 23:43
|
|
|
Wielkie dzięki to się nazywa pomoc, dla kolegi. |
_________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
 |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|