Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

fiesta 1.1i GT
Autor Wiadomość
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 39
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 24 Lip 2006, 22:15   

wtrące swoje 3 grosze :)
najlepiej to nie kombinuj z 1.1 :) doprowadź go do dobrego stanu technicznego i będziesz się cieszył, nie wiem ile śmigasz już 1.1 ale jeśli się umie to to autko potrafi naprawde dobrze jeździć, z mojej strony to tyle.
Pozdro
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
adi08
[Usunięty]

Wysłany: 24 Lip 2006, 22:40   

LOY napisał/a:
Więc rada-jesli masz wyrozumiałą dziewczynę ..a i tobie nie potrzeba duzo -wywal ile zdołasz-cóż przy osiągach i tak nie moc silnika się liczy- ale stosunek mocy do masy właśnie .


Śite słowa...należy się Tobie ... hooray :brawo:
ja mam prawie seryjny silnik ale nadwozie dosyć mocno odciązone...




i prace dalej trawają bo jak to się mówi "odciążanie to są najtańsze konie mechaniczne"...
plusów tego zabiegu jest wiele... auto mniej pali bo nie musi sie mocować z napakowanym nadwoziem, lepiej przyspiesza, lepiej hamuje bo hample praktycznie "nie mają co hamować" :D

PS. mam bardzo wyrozumiałą kobiete :V: nawet na "toche" uciążliwy hałas nie narzeka, jedyne co jej przeszkadza to troche twarde siedzenia no i uciązliwe (ja również tak sądze) zapinanie pasów :twisted:
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 24 Lip 2006, 22:45   

Adi ale każdy kij ma dwa końce . Był tu taki jeden co zaczął odciążanei ( mk1 ) i tak mu siespodobało że później były problemy z prowadzeniem auta ( bo jak wiadomo procentowo najłatwiej odciążyć tył )
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
adi08
[Usunięty]

Wysłany: 24 Lip 2006, 23:26   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
Adi ale każdy kij ma dwa końce . Był tu taki jeden co zaczął odciążanei ( mk1 ) i tak mu siespodobało że później były problemy z prowadzeniem auta ( bo jak wiadomo procentowo najłatwiej odciążyć tył )

masz całkowitą racje!! ale i na to są metody :ra: zobacz na zdjęciach powyżej co ja mam wsadzone do "bagażnika"... jak juz sie coś ruszy to potem tak się ciągnie...przerobisz jedno a potem wypadałoby przerobić jeszcze coś innego co wynika z pierwszej przeróbki itd itd itd... decyzja należy do właściciela pojazdu ... pozdrawiam

PS. jak zakończe prace odchudzające to przejade sie na wage, ciekawe jaki bedzie rezultat moich działań... jak uda sie "zdjąć z samochodu 100kg to bedzie pełen sukces bo to będzie oznaczało że autko będzie miało mase około 750 kg :D :D:D:D :ra: około 7,5 kg/1 KM
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 25 Lip 2006, 00:09   

adi08 napisał/a:
Żółwik Tuptuś napisał/a:
Adi ale każdy kij ma dwa końce . Był tu taki jeden co zaczął odciążanei ( mk1 ) i tak mu siespodobało że później były problemy z prowadzeniem auta ( bo jak wiadomo procentowo najłatwiej odciążyć tył )

masz całkowitą racje!! ale i na to są metody :ra: zobacz na zdjęciach powyżej co ja mam wsadzone do "bagażnika"... jak juz sie coś ruszy to potem tak się ciągnie...przerobisz jedno a potem wypadałoby przerobić jeszcze coś innego co wynika z pierwszej przeróbki itd itd itd... decyzja należy do właściciela pojazdu ... pozdrawiam

PS. jak zakończe prace odchudzające to przejade sie na wage, ciekawe jaki bedzie rezultat moich działań... jak uda sie "zdjąć z samochodu 100kg to bedzie pełen sukces bo to będzie oznaczało że autko będzie miało mase około 750 kg :D :D:D:D :ra: około 7,5 kg/1 KM


Wiem i zauważyłem że Twoje odciążanie jest powiązane p przwesuwaneim stosunku mas .
Ale nie każdy wie że w mk1 nacisk na przednie koło to 250 /255 kg a na tylne 125 / 140 kg i sprawa może skończyćsie zdjeciem masy prawie tylko z tylnych kół .

Co do reakcji łańcuchowej - znam znam :yes:

a jeżeli chodzi o zdjęcie masy to w mk1 zejście z masy o 10 - 15 % to wielki wyczyn ( bo tam nie ma tego całego wyciszającego gówna i w zaszadzie jest mało do wywalania ) kolejnym etapem jest chyba wiercenie blach i zastąpienie elementów stalowych lżejszymi ( cena nieadekwatna do efektu ) mówięoczywiście o działaniach bez znaczącego uszczerbku na trwałości auta

[ Dodano: Wto Lip 25, 2006 00:10 ]
ps : piszęo mk1 a mam na myśli mk1/2 ale jak bym chciał ten skrót częściej pisaćto by mi dziwne robaczki wychodziły ;-)
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
doktorekx
[Usunięty]

Wysłany: 25 Lip 2006, 08:55   

jak zwykle gadka nie na temat, to co z tym wydechem z 1.4 ? :|
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 27 Lip 2006, 22:17   

doktorekx napisał/a:
jak zwykle gadka nie na temat, to co z tym wydechem z 1.4 ? :|


ja bym dał warna Żółwikowi za robienie HP z dzialu tuningu!
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta - ciekawe montaże Car Audio
Linki i fotki
molu Car Audio i CB 4 17 Wrz 2018, 12:19
Lukasz341


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.