fiesta 1.1i GT |
Autor |
Wiadomość |
Laskosz

Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 39 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 24 Lip 2006, 22:15
|
|
|
wtrące swoje 3 grosze
najlepiej to nie kombinuj z 1.1 doprowadź go do dobrego stanu technicznego i będziesz się cieszył, nie wiem ile śmigasz już 1.1 ale jeśli się umie to to autko potrafi naprawde dobrze jeździć, z mojej strony to tyle.
Pozdro |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
 |
adi08 [Usunięty]
|
Wysłany: 24 Lip 2006, 22:40
|
|
|
LOY napisał/a: | Więc rada-jesli masz wyrozumiałą dziewczynę ..a i tobie nie potrzeba duzo -wywal ile zdołasz-cóż przy osiągach i tak nie moc silnika się liczy- ale stosunek mocy do masy właśnie . |
Śite słowa...należy się Tobie ... hooray
ja mam prawie seryjny silnik ale nadwozie dosyć mocno odciązone...
i prace dalej trawają bo jak to się mówi "odciążanie to są najtańsze konie mechaniczne"...
plusów tego zabiegu jest wiele... auto mniej pali bo nie musi sie mocować z napakowanym nadwoziem, lepiej przyspiesza, lepiej hamuje bo hample praktycznie "nie mają co hamować"
PS. mam bardzo wyrozumiałą kobiete nawet na "toche" uciążliwy hałas nie narzeka, jedyne co jej przeszkadza to troche twarde siedzenia no i uciązliwe (ja również tak sądze) zapinanie pasów |
|
|
|
 |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 24 Lip 2006, 22:45
|
|
|
Adi ale każdy kij ma dwa końce . Był tu taki jeden co zaczął odciążanei ( mk1 ) i tak mu siespodobało że później były problemy z prowadzeniem auta ( bo jak wiadomo procentowo najłatwiej odciążyć tył ) |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
 |
adi08 [Usunięty]
|
Wysłany: 24 Lip 2006, 23:26
|
|
|
Żółwik Tuptuś napisał/a: | Adi ale każdy kij ma dwa końce . Był tu taki jeden co zaczął odciążanei ( mk1 ) i tak mu siespodobało że później były problemy z prowadzeniem auta ( bo jak wiadomo procentowo najłatwiej odciążyć tył ) |
masz całkowitą racje!! ale i na to są metody zobacz na zdjęciach powyżej co ja mam wsadzone do "bagażnika"... jak juz sie coś ruszy to potem tak się ciągnie...przerobisz jedno a potem wypadałoby przerobić jeszcze coś innego co wynika z pierwszej przeróbki itd itd itd... decyzja należy do właściciela pojazdu ... pozdrawiam
PS. jak zakończe prace odchudzające to przejade sie na wage, ciekawe jaki bedzie rezultat moich działań... jak uda sie "zdjąć z samochodu 100kg to bedzie pełen sukces bo to będzie oznaczało że autko będzie miało mase około 750 kg :D:D:D około 7,5 kg/1 KM |
|
|
|
 |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 25 Lip 2006, 00:09
|
|
|
adi08 napisał/a: | Żółwik Tuptuś napisał/a: | Adi ale każdy kij ma dwa końce . Był tu taki jeden co zaczął odciążanei ( mk1 ) i tak mu siespodobało że później były problemy z prowadzeniem auta ( bo jak wiadomo procentowo najłatwiej odciążyć tył ) |
masz całkowitą racje!! ale i na to są metody zobacz na zdjęciach powyżej co ja mam wsadzone do "bagażnika"... jak juz sie coś ruszy to potem tak się ciągnie...przerobisz jedno a potem wypadałoby przerobić jeszcze coś innego co wynika z pierwszej przeróbki itd itd itd... decyzja należy do właściciela pojazdu ... pozdrawiam
PS. jak zakończe prace odchudzające to przejade sie na wage, ciekawe jaki bedzie rezultat moich działań... jak uda sie "zdjąć z samochodu 100kg to bedzie pełen sukces bo to będzie oznaczało że autko będzie miało mase około 750 kg :D:D:D około 7,5 kg/1 KM |
Wiem i zauważyłem że Twoje odciążanie jest powiązane p przwesuwaneim stosunku mas .
Ale nie każdy wie że w mk1 nacisk na przednie koło to 250 /255 kg a na tylne 125 / 140 kg i sprawa może skończyćsie zdjeciem masy prawie tylko z tylnych kół .
Co do reakcji łańcuchowej - znam znam
a jeżeli chodzi o zdjęcie masy to w mk1 zejście z masy o 10 - 15 % to wielki wyczyn ( bo tam nie ma tego całego wyciszającego gówna i w zaszadzie jest mało do wywalania ) kolejnym etapem jest chyba wiercenie blach i zastąpienie elementów stalowych lżejszymi ( cena nieadekwatna do efektu ) mówięoczywiście o działaniach bez znaczącego uszczerbku na trwałości auta
[ Dodano: Wto Lip 25, 2006 00:10 ]
ps : piszęo mk1 a mam na myśli mk1/2 ale jak bym chciał ten skrót częściej pisaćto by mi dziwne robaczki wychodziły ;-) |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
 |
doktorekx [Usunięty]
|
Wysłany: 25 Lip 2006, 08:55
|
|
|
jak zwykle gadka nie na temat, to co z tym wydechem z 1.4 ? |
|
|
|
 |
odyniec

Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 27 Lip 2006, 22:17
|
|
|
doktorekx napisał/a: | jak zwykle gadka nie na temat, to co z tym wydechem z 1.4 ? |
ja bym dał warna Żółwikowi za robienie HP z dzialu tuningu! |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.