Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: van
22 Cze 2014, 14:31
Fiesta MK2 - co to za silnik GSH?
Autor Wiadomość
coolfon
[Usunięty]

Wysłany: 15 Wrz 2004, 13:18   Fiesta MK2 - co to za silnik GSH?

Jak w temacie. Rocznik 88. Co to za silnik? Gdzie znajdę info na jego temat? Aha jeszcze pytanko co do mk2: Jak szybko można jechac na danym biegu i jakie przy tej okazji obroty osiągna silnik? Kiedy warto zmienić bieg? Chodzi o największego "kopa" - kiedy sielnik mam max moment obr.?

pozdrawiam
 
 
2pet
[Usunięty]

Wysłany: 15 Wrz 2004, 13:26   

w domu mam ksiażke to jutro ci wiecej zapodam na ten temat.

Daj mi prosze jeszcze pojemnosc, i piersze 3 znaki nr, silnika
 
 
coolfon
[Usunięty]

Wysłany: 15 Wrz 2004, 13:34   

Pojemnośc wg dowodu rejestracyjnego: 1087 ccm, oznaczenie kodwe silnika GSH, Pierwsze 3 znaki numeru silnika: JA3

Z gory dzieki za info. :)

PS. Jeżdże Fordzikiem już kilka tys. km, a nie wiem jaką to ma moc i kiedy ma max moment...
 
 
2pet
[Usunięty]

Wysłany: 15 Wrz 2004, 14:03   

postaram ci sie na jutro dać wszystkie dane

pozdro...
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 15 Wrz 2004, 20:34   Re: Fiesta MK2 - co to za silnik GSH?

coolfon napisał/a:
Gdzie znajdę info na jego temat?

www.FIESTOMANIAK.prv.pl

albo
http://fiestomaniak.sonet...e=Uaktualnienia

Login: Visitor-1, Hasło: fiesta
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
coolfon
[Usunięty]

Wysłany: 15 Wrz 2004, 20:58   

Tak, dzięki, byłemna tej stronie.. :/
Niestety nie ma tutaj tego modelu, ktory ja mam. Mój jest oznaczony jako GSH, tam jest GSF. Pojemnośc się też nie zgadza, więc to raczej nie ten :/
Czyżbym miał jakiś rzadki silnik - jakaś krótka seria, czy co?
HELP!

PS. Dodam, że autko sprowadzone z Niemiec. Chyba w 91 roku. W dowodzie osobistym marka, to "Ford-Niemcy".
Może to silnik odrzutowy? ;>
 
 
KruQ
[Usunięty]

Wysłany: 15 Wrz 2004, 21:05   

A byłeś tutaj ?

http://www.netz-kasten.de...lan=en&ID=2x0x0

Bo mnię się zdaje że gość na stronie dobrze pisze 1087 to niemieckie 1117 ccm. I to się zgadza po tym jak napisałeś że z niemiec auto...
Po na szemu masz silnik 1.1L

Czyli to co ci pisałem o rodziele książki Haynes jest OK.
 
 
coolfon
[Usunięty]

Wysłany: 15 Wrz 2004, 21:21   

Hehehe. Dzięki. Teraz wszystko jasne :-) . Jakbyś jeszcze ktoś znalazł taki parametr jak prędkość maxymalna na każdym biegu, to byłoby super (skrzynia 5-tka). Ew. link do danych technicznych tej wersji. Nie wiem do ilu ją kręcić.. A tak wogóle, to naprawdę fajne autko, wytrzymałe. Zrobiłem prawie 7 tys - w miesiąc(!) i zero problemów (puk, puk). Autko zagazowane, a mimo wszystko ma buta, jest lekkie (chyba 780 kg), a na jedynce, dwójce i trójce (tak do ok. 70-80) przyspiesza naprawdę super :) . Do 80 około 9,5 - 10,5 sek! :) Niektórzy na światłach się dziwią ja takie coś potrafi ruszyć :) .
AHA: do ludzi, którzy mają problem z wydechem: jeśli ktoś nie wie, to pasuje wydech z PASSATA :)

Pozdrawiam tych, którzy dobrze wybrali ;)
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 15 Wrz 2004, 21:24   

coolfon napisał/a:
......jest lekkie (chyba 780 kg), a na jedynce, dwójce i trójce (tak do ok. 70-80) przyspiesza naprawdę super :) . Do 80 około 9,5 - 10,5 sek! :) Niektórzy na światłach się dziwią ja takie coś potrafi ruszyć :) .......

:shock: :shock: :shock:
Wiesz co, pragne sie z tobą zmierzyć - nie koniecznie na dystansie 400m - wystarczy mi 100-200m.....
_________________
 
 
 
coolfon
[Usunięty]

Wysłany: 15 Wrz 2004, 21:29   

Prosze bardzo :-) . Jeżdże troszkę po Śląsku. Będę we wrocku - w przyszłym tyg. Będę też na górnym Śląsku :-) . Jeśli masz szybkie łącze i skrzynka przyjmuje duże pliki, to Ci podeślę filmik. 2 tygodnie temu to nagrywałem (ciekawość :-) .
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 15 Wrz 2004, 21:37   


silnk ma 3 literowe/liczbowe oznaczenie pierwszy symbol mówi nam o jego pojemności masz G czyli pojemnoś 1,1 następne mówią nam o rodzaju zasilania i stopniu sprężania. Co prawda pierwszy raz słyszę o takim symblou GSH ale podejrzewam ze masz 1,1 na gaźniku o wysokim stopniu spręzania - moc coś około 50KM. Jeździłem Fiestą 1,1 (silnik G6A) moc podobna - ale zapewniam cię ze nie miała ona przyspieszenia do 80km/h granicach 9,5-10,5 sek. takiego przyspieszenia nie ma nawet standardowy 1,3 60KM.....Chyba ze masz zamontowaną turbinę......
_________________
Ostatnio zmieniony przez Lokmen 15 Wrz 2004, 21:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
coolfon
[Usunięty]

Wysłany: 15 Wrz 2004, 21:47   

Wierzę, wiem, że to niewiarygodnie dobra wartość jak na autko o tej mocy, aż ciężko uwierzyć. Spójrz jednak na masę (chyba 780 kg i przypuśćmy 50 KM). Nie chcę tutaj przesadzać, ale takie są realia w przypadku moje drugstera :wink: Do setki to jest oczywiście o wiele gorzej, bo koło 15-16 sek - trzeba juz na czwórkę zmienić, bo szkoda piłowac na maxymalnych obrotach. Na trójce do tych 80 kph ma naprawdę niezłegu bucika :D Poza tym mam nieco zmieniony wydech - z passata - nieco głosniejszy - może to coś daje?
Jeśli nie dowierzasz - poszukam tego filmiku, ew. nakręcę drugi :-) .
 
 
Kermitos
[Usunięty]

Wysłany: 15 Wrz 2004, 22:24   

Gdzie mozna sprawdzic to oznaczenie silnika Gsh czy tam jakies inne?
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 15 Wrz 2004, 22:45   

masz tabliczkę znamionowa :?:
_________________
 
 
 
Kermitos
[Usunięty]

Wysłany: 15 Wrz 2004, 22:47   

Zapewne tak :lol: Sprawdze jeszcze jutro czy nikt sobie nie pozyczyl, bo oatatnio byla na miejscu ;]
 
 
2pet
[Usunięty]

Wysłany: 16 Wrz 2004, 09:20   

widze ze mnie wyreczyliście :)
pozdrawiam
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 16 Wrz 2004, 18:16   

coolfon napisał/a:
Tak, dzięki, byłemna tej stronie.. :/
Niestety nie ma tutaj tego modelu, ktory ja mam. Mój jest oznaczony jako GSH, tam jest GSF. Pojemnośc się też nie zgadza, więc to raczej nie ten :/

Qurde no...
G= silnik o pojemności 1,1 - nie wiem co Ci się nie zgadza?
S= Ekonomiczny stopień spręzania...
H= Określa konkretnie osprzet silnika, gaznik i tym podobne
Czyli w tabelce musisz szukać silnka z oznaczeniem GSx, nie wazne czy to bedzie GSA, GSH, GSF, GSW... jak bym miał wszystkie modele wyieniać to by tabela megabajty zajmowała, wiec dałem te nejpopularniejsze modele..

Więc, niestety, na stronie jest chyba wszystko...
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 16 Wrz 2004, 18:24   

coolfon napisał/a:
Nie wiem do ilu ją kręcić..

W tabeli masz maksymalne obroty silnika, trwałe i chwilowe, wiadomo trwałych lepiej nie przekraczać na dłuższą mete, a chwilowych to w czasie wyprzedzania, ale te silniki i tak szybko traca moc,,, chwilę po osiągnieciu momentu maksymalnego... czyli najlepiej zmieniac biegi jakiechś 0,5 tyś po maxymalnym momęcie, gdyż zmiana biegu zwolni silnik o jakiechś 1 - 1,3 tyś obrotów, czyli bedziemy znowu chwile przed max mometem... w 0,9 najlepiej się zmienia po 3 tyś, wtedy silnik spada na około 2 tyś... ale jak się wyprzedza to i do 4,5 można dociągnąc...
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
coolfon
[Usunięty]

Wysłany: 18 Wrz 2004, 15:19   

I tak to info mi się nie przyda :(. Właśnie dziś miałem wypadek moim Fordzikiem. :( Chlip...:( Gość mi wymusił na skrzyżowaniu, ja zeby odbić wjechałem w 2 znaki i lustro, oraz płot. Gośc miał "stop", ale zbyt daleko wyjechał (prawie na środek drogi). Wgnieciony cały przedni pas, chłodnica, buda - drzwi od kierowcy się nie otwierają, przestawione przednie kółka. Dobrze, że Fiestka ma bardzo fajne hamulce - udało się złagodzić skutki zderzenia.. IMO nie opłaca się naprawiać. Oceni to ubezpieczalnia.. Skrzyżowanie feralne.. Zero widoczności - to już chyba 30 wypadek na nim.. Jak ktoś wie gdzie jest Wawelno, to wie o co chodzi...

Pozdrawiam,

PS. Jak oceniacie wartośc MK2 - 88r, założony gaz. Ile to może być warte? W przypadku gdy ubezpieczalnia uzna, że koszt naprawy jest za duży, to zwrócą mi wartośc rynkową autka? Fordzika kupiłem miesiąc temu. Kwota, jaką za niego dałem niem znaczenia?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK2] Fiesta MK2
Fordy Fiesta II generacji (1983-1989)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:37
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Demontaż pompy wody w mk2.
Rancikk1 Mechanika silnika 8 20 Lip 2015, 10:01
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.