Przesunięty przez: Freeman 25 Wrz 2013,  15:55		 | 
	
			Modyfikacje fiesty Mafios'a | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 Mafios  		  
		 
         Junior Admin
 
  
 
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: RST 
                  Silnik: 1.6i8V/130KM 
                  Imię: Patryk 
                  Wiek: 42  Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2813 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Lis 2005,  07:43   Modyfikacje fiesty Mafios'a
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               za 2 h wjezdzam na garaz i wkladam 1.8 wkoncu i bedzie mnie przez kilka dzionkow ale gdy powroce to objade gimbusa ziomka łokmena    | 
             
						
				_________________ RS TURBO | 
			 
									
				| Ostatnio zmieniony przez trzeci 18 Lip 2006,  08:13, w całości zmieniany 3 razy   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Mafios  		  
		 
         Junior Admin
 
  
 
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: RST 
                  Silnik: 1.6i8V/130KM 
                  Imię: Patryk 
                  Wiek: 42  Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2813 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 6 Lis 2005,  00:24   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               1 dzien swapa :
 
 
wyjety 1.1
 
zdemontowana elektryka 1.1
 
wlozona elektryka 1.8
 
wsadzony silnik 1.8 stoi w ramie o wlasnych silach
 
zalozone poloski skrzynie i etc. 
 
 
jutro kolejny dzien   
 
 
moge wam powiedziec ze belka pod skrzynia od 1.1 nie pasuje do 1.8 ;-)
 
bo sa wieksze podszuki pod skrzynia 
 
 
[ Dodano: Pon Lis 07, 2005 1:51 am ]
 
dzien drugi swap zakonczony auto odpalilo a tutaj\
 
 
stuka cos w silniku po krotkiej ekspertyzie wychodzil ze walki odwrocone sie o 180 stopni
 
przy okazji rozjebal sie rozrusznik
 
cos z czujnikiem temperatury
 
i nie dziala obrotek wie ktos jak to podlaczyc w 1.8 ?
 
 
ale ogolnie auto ryczy jak trzeba mam nadzieje ze to nic powaznego w z tym silnikiem bo i pali rowno i stukanie takie jakby ktos w miske olejowa czyms aluminiowym walil :/ | 
             
						
				_________________ RS TURBO | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Mafios  		  
		 
         Junior Admin
 
  
 
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: RST 
                  Silnik: 1.6i8V/130KM 
                  Imię: Patryk 
                  Wiek: 42  Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2813 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 7 Lis 2005,  22:34   i po swapie :-)
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               pochwale sie    przelozylem wkoncu silnik wszystko gra i buczy i w silniku juz nic nie stuka ryczy jak glupia a rwie kapcie jak tornado    
 
 
tylko powiedzcie jak w tym 1.8 jak ustawic prawidlowo rozrzad gdzie sa znaki bo u mnie jest samozaplon qrna :/
 
 
jutro zapoda zdjecia | 
             
						
				_________________ RS TURBO | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Mafios  		  
		 
         Junior Admin
 
  
 
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: RST 
                  Silnik: 1.6i8V/130KM 
                  Imię: Patryk 
                  Wiek: 42  Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2813 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 7 Lis 2005,  22:57   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               no wlasnie po swapie wyjechalem z garazu urawaly sie kable od alternatora i siadla elektryka po czym odkrecil sie korek w misce i wylecial olej gdy zapalila sie kontrolka od razu zgasilem silnik wkrecilem nowy korek zalalem nowym olejem qrna    noi gra i buczy    | 
             
						
				_________________ RS TURBO | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Mafios  		  
		 
         Junior Admin
 
  
 
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: RST 
                  Silnik: 1.6i8V/130KM 
                  Imię: Patryk 
                  Wiek: 42  Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2813 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 7 Lis 2005,  23:24   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               wrazenia sa takie jakbys sobie kupil nowe auto z mocnym motorem    | 
             
						
				_________________ RS TURBO | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Mafios  		  
		 
         Junior Admin
 
  
 
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: RST 
                  Silnik: 1.6i8V/130KM 
                  Imię: Patryk 
                  Wiek: 42  Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2813 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 8 Lis 2005,  09:30   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               zdjecia :
 
 
 
 
 
 
 
 
  | 
             
						
				_________________ RS TURBO | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Rycho  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`93 
                  Wersja: S 
                  Silnik: 1.8i16V/105KM 
                  Wiek: 50  Dołączył: 26 Maj 2004 Posty: 203 Skąd: Trzebnica 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 8 Lis 2005,  10:54   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Rozrząd w zetecu ustawiasz nie na znaki tylko na płaskownik i znaki   
 
Musisz zdjąć pokrywę zaworów, na końcu wałków rozrządu (po stronie od filtra powietrza) znajdziesz nacięcia. Trzeba w nie włożyć płaskownik i w ten sposób blokujesz wałki. Wał korbowy ustawiasz tak, żeby nacięcie na kole pasowym znalazło się naprzeciw takiej jakby kreski na misce olejowej, albo zdejmujesz małe koło rozrządu i ustawiasz klinem pionowo do góry.
 
 
Rycho | 
             
						
				_________________ JetCar XR2
 
 
I,i,i ja mówię ci, że ci, co władzę mają
 
Robią syf i w tym syfie się tarzają
 
I mówię ci, że ten, kto ma władzę
 
Niech zawsze, zawsze budzi w tobie odrazę | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Mafios  		  
		 
         Junior Admin
 
  
 
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: RST 
                  Silnik: 1.6i8V/130KM 
                  Imię: Patryk 
                  Wiek: 42  Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2813 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 8 Lis 2005,  10:57   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               tak tez robilem ... ale nie do konca da sie to dobrze ustawic :/ wczoraj kolega Łokmen przyslal mi ksiazke jak to zrobic i troche inaczej tam jest 
 
 
pytanie 2 gdzie podlaczyc ten kabelek pradowy od wskazowki na desce rodzielczej od temp bo termostat z wetylatorem chodzi a wsaznika od deski nie wiem gdzie podlaczyc :( | 
             
						
				_________________ RS TURBO | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Rycho  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`93 
                  Wersja: S 
                  Silnik: 1.8i16V/105KM 
                  Wiek: 50  Dołączył: 26 Maj 2004 Posty: 203 Skąd: Trzebnica 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 8 Lis 2005,  15:21   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Mafios napisał/a: | 	 		  | tak tez robilem ... ale nie do konca da sie to dobrze ustawic :/ wczoraj kolega Łokmen przyslal mi ksiazke jak to zrobic i troche inaczej tam jest  | 	  
 
 
Ok nie wiem jak jest w tej książce, ale ja w swoim 1,8 105KM (czyli identycznym jak Twój pod każdym względem) w ten sposób ustawiałem rozrząd już kilka razy. Cokolwiek w tej książce napisali to po naciągnięciu paska rozrządu przed ostatecznym odpaleniem przekręć wał kilka razy żeby sprawdzić, czy się zawory z tłokami nie spotykają.
 
 
[quote="Mafios"]pytanie 2 gdzie podlaczyc ten kabelek pradowy od wskazowki na desce rodzielczej od temp bo termostat z wetylatorem chodzi a wsaznika od deski nie wiem gdzie podlaczyc :([/quote
 
 
W obudowie termostatu masz dwa czujniki. Jeden to czujnik temperatury współpracujący z kompem a drugi jest odpowiedzialny za wskazania na desce rozdzielczej. Ten od kompa jest chyba wyżej a ten od deski jest trochę niżej (dojście baaardzo trodnione, przynajmniej dla moich grabi)
 
 
Rycho | 
             
						
				_________________ JetCar XR2
 
 
I,i,i ja mówię ci, że ci, co władzę mają
 
Robią syf i w tym syfie się tarzają
 
I mówię ci, że ten, kto ma władzę
 
Niech zawsze, zawsze budzi w tobie odrazę | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Mafios  		  
		 
         Junior Admin
 
  
 
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: RST 
                  Silnik: 1.6i8V/130KM 
                  Imię: Patryk 
                  Wiek: 42  Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2813 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 8 Lis 2005,  15:32   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | przy chodnicy jest podpiecie wtyczki od kompa zeby mogla wlaczac wetylator ale w okolicy tej nie znalazlem innego podlaczenia masz mozliwosc zrobienia mi zdjecia ? | 
             
						
				_________________ RS TURBO | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Rycho  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`93 
                  Wersja: S 
                  Silnik: 1.8i16V/105KM 
                  Wiek: 50  Dołączył: 26 Maj 2004 Posty: 203 Skąd: Trzebnica 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 9 Lis 2005,  09:59   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Postaram się ale nie obiecuję. Auto w tej chwili stoi u blacharza, coś marudził o wyciąganiu silnika, więc jak będzie na wierzchu to na pewno cyknę fotę.
 
 
Rycho
 
 
.:edit:. Problem zdjęciem rozwiązany. Dzięki linkowi wyszperanemu przez chary zdjęcia za swapa na 1,8 na piątym zdjęciu od dołu masz fotkę termostatu i widoczne dwa czujniki. Ten u góry jest do kompa, ten na dole jest do zegarów. | 
             
						
				_________________ JetCar XR2
 
 
I,i,i ja mówię ci, że ci, co władzę mają
 
Robią syf i w tym syfie się tarzają
 
I mówię ci, że ten, kto ma władzę
 
Niech zawsze, zawsze budzi w tobie odrazę | 
			 
									
				| Ostatnio zmieniony przez Rycho 9 Lis 2005,  11:32, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Mafios  		  
		 
         Junior Admin
 
  
 
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: RST 
                  Silnik: 1.6i8V/130KM 
                  Imię: Patryk 
                  Wiek: 42  Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2813 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17 Lis 2005,  12:01   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               i xr3i i ... zostala lekko uglebiona
 
 
ale na wiosne bedzie bardziej    okazalo sie ze moj rozbitek mial fajne sprezynki i od razu efekt widac   
 
 
  | 
             
						
				_________________ RS TURBO | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Mafios  		  
		 
         Junior Admin
 
  
 
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: RST 
                  Silnik: 1.6i8V/130KM 
                  Imię: Patryk 
                  Wiek: 42  Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2813 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23 Lis 2005,  08:39   1.8
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               od swapa zrobilem autkiem juz prawie 5500 km nie zawiodlo mnie jeszcze przy wolnej jezdzie potrafi spalic 6,5-7l na 100 km przy hardcorowym jezdzeniu nawet i 15 na 100km chyba moge powiedziec ze silnik jest ok po tylu kilometrach ale wciaz nie mam wskazowki temp :( nie wiem pod co mam podpiac przewod :( nie wiem gdzie jest ta cholerna czujka na wiosne w planach jest zrobienie tylnego pasa bo go zjada i odswiezenie lakieru , ciemne szyby lacznie z przodem noi przeroba na 130 kucy    bo musze w ZG objechac gimbusa łokmena    | 
             
						
				_________________ RS TURBO | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Mafios  		  
		 
         Junior Admin
 
  
 
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: RST 
                  Silnik: 1.6i8V/130KM 
                  Imię: Patryk 
                  Wiek: 42  Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2813 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23 Lis 2005,  22:43   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               juz wyjasniam zginily zaczepy gwintowane i odpadly :(
 
 
  | 
             
						
				_________________ RS TURBO | 
			 
									
				| Ostatnio zmieniony przez Mafios 23 Lis 2005,  23:00, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Mafios  		  
		 
         Junior Admin
 
  
 
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: RST 
                  Silnik: 1.6i8V/130KM 
                  Imię: Patryk 
                  Wiek: 42  Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2813 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 4 Gru 2005,  00:16   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | moc odzyskana ale zjebal sie alternator i powiem wam ze coraz bardziej mam jej dosc | 
             
						
				_________________ RS TURBO | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Mafios  		  
		 
         Junior Admin
 
  
 
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: RST 
                  Silnik: 1.6i8V/130KM 
                  Imię: Patryk 
                  Wiek: 42  Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2813 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 4 Gru 2005,  13:16   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               sam nie wierzylem ze nowe kable do swiec i nowy filtr paliwa tyle mocy mi odzyska    | 
             
						
				_________________ RS TURBO | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 GienekWichura  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: Turbo 
                  Dołączył: 05 Cze 2004 Posty: 309 Skąd: Puck 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 6 Gru 2005,  06:50   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Nie odczujesz różnicy po zmianie wałków i przepustnicy.
 
Będziesz miał wcześniej otwarty zawór a z przepustnicy
 
więcej powietrza czyli w komorze spalania zassie większą
 
dawkę powietrza ale komp poda ci w tym samym momencie
 
paliwo i poda go identycznie tyle ile było przedtem ponieważ
 
jest tak zaprogramowany. Komputer od 1,8 RQC posiada 
 
wcześniejszy moment wtrysku i dłuższe otwarcie wtryskiwaczy. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Mafios  		  
		 
         Junior Admin
 
  
 
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: RST 
                  Silnik: 1.6i8V/130KM 
                  Imię: Patryk 
                  Wiek: 42  Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2813 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 6 Gru 2005,  07:13   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               a od escorta pasuje ?
 
 
 
dzis moja zona przejela kierownice xr3i i ...    i stewierdzila ze fajnie sie to prowadzi i kupuje sobie fieste            
 
 
aha zapomnialem wam pokazac tak wygladala moja fiesta rok temu :
 
 
  | 
             
						
				_________________ RS TURBO | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Mafios  		  
		 
         Junior Admin
 
  
 
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: RST 
                  Silnik: 1.6i8V/130KM 
                  Imię: Patryk 
                  Wiek: 42  Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2813 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 12 Sty 2006,  11:42   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | z uwagi na to ze jeszcze nie wiem czy bede z wami przez najblizsze 9 miesiecy wszystko sie okaze na dniach ( zandarmeria ) postanowilem zmienic w swojej fiescinie walki rozrzadu na te od 130 konnej niech ma na ostatnia chwile oczywiscie po zmianie walkow nic nie odczulem ale nie ma co sie dziwic jeszcze 2 rzeczy trzeba zalozyc aby otowrzyla sie furtka do nieba bram ale mam z nia jeszcze problem ... nie bierze grama oleju chodz dostaje po dupie az gwizdze ale raz ma buta ze kola chce wyrwac a raz jest mulasta :( ostatnio tez przez te zaspy sprzeglo dostalo po dupie troche sie przypalilo ale to chyba raczej nie ono skoro raz frunie a raz muli | 
             
						
				_________________ RS TURBO | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Marcus  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.6i8V/110KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 16 Sie 2005 Posty: 40 Skąd: Poznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 16 Sty 2006,  16:49   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Mafios a jakie koszta poniosłeś przy takim swapie?? | 
             
						
				_________________ Wszystko o mnie:
 
  
 
www.mar-cus.cba.pl - wejdź i doradź | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |