| [MK3] Uszczelka pod głowicą? | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | n0n1ck   
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: CL
 Silnik: 1.8D/60KM
 Wiek: 38
 Dołączył: 26 Mar 2008
 Posty: 27
 Skąd: Katowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Lut 2010,  14:04   [MK3] Uszczelka pod głowicą? | 
 |  
               | 
 |  
               | Miesiąc temu miałem wymieniany płyn + termostat, przez jakiś czas było wszytko ok w aucie ciepło itd. Po jakimś czasie w aucie zaczynało się robić chłodno a dzisiaj (1,5 miesiaca) wskazówkę miałem na czerwonym polu. Chłodnica zimna w aucie zimno. Okazało się że płynu nie ma.Wlew wygląda właśnie tak 
 
   
 Już przed wymianą był właśnie taki syf za dobrze tego nie przepłukali.
 Korek został wymieniony a dalej ucieka, chyba panuja za duże ciśnienie bo po jeździe syczy.
 Teraz pytanie gdzie uciekl płyn, skoro nie ma innych wycieków.
 Olej wygląda normalnie, nie pali na biało.
 Czy to uszczelka pod głowicą ?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bidżej   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Bartek
 Wiek: 39
 Dołączył: 22 Maj 2008
 Posty: 4784
 Skąd: Stuttgart
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | luki   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Łukasz
 Wiek: 39
 Dołączył: 31 Sty 2008
 Posty: 1676
 Skąd: Kraków/Zakopane
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Lut 2010,  15:41 | 
 |  
               | 
 |  
               | jak syczy to korek zły proponował bym kupić korek orginalny. Ale najpierw na zimnym silniku uzupełnij płyn i bez przykręcenia korka odpal auto i zobacz co sie dzieje |  
				| _________________ Jest seFieścina
 jest i modneo
 KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | n0n1ck   
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: CL
 Silnik: 1.8D/60KM
 Wiek: 38
 Dołączył: 26 Mar 2008
 Posty: 27
 Skąd: Katowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Lut 2010,  15:44 | 
 |  
               | 
 |  
               | A na coś szczególnego muszę zwrócić uwagę ? Bo w sumie to się nic nie dzieje, przy uzupełnionym płynie, chłodnica się nagrzewa wentylator się włącza, temperatura jest stała |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Pele   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Michał
 Dołączył: 24 Sty 2009
 Posty: 757
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Lut 2010,  16:02 | 
 |  
               | 
 |  
               | A oleju ubywa ?? Może masz syf w chłodnicy ?? Sądząc po upapraniu wszystkiego dookoła - korek Ci przepuszcza ... |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Lut 2010,  16:37 | 
 |  
               | 
 |  
               | Jakis matol jezdzil na samej wodzie w ukladzie i taki syf masz teraz, ja tak mialem w niebieskiej... Wlalem ocet ponad 1,5L do tego wode wlaczylem silnik z otwartym zbiornikiem wyrownawczym pozniej znowu spust, na nowo woda z octem az praktycznie do czystego bylo to plukane.
 Korek wlewu masz z opla
   Odpowietrzyc trzeba w ogole uklad przy 1.8D, na wezu miedzy termostatem a chlodnica jest taki wkrecany korek ktorym upuszcza sie powietrze pozniej zakrecasz jak juz sam plyn zacznie kapac, wlaczasz wentylator w srodku na 2 bieg i sprawdzasz jak sie nagrzewa, az do zalaczenia wentylatora.
 Kazdy korek wlewu ci pusci jesli cisnienie wewnatrz ukladu bedzie za duze, bo maja one zawor cisnieniowy wewnatrz. Najprostrzy uklad zeby wyrownac cisnienie na ukladzie chlodzenia.
 |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bidżej   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Bartek
 Wiek: 39
 Dołączył: 22 Maj 2008
 Posty: 4784
 Skąd: Stuttgart
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Lut 2010,  17:03 | 
 |  
               | 
 |  
               | mój pierwszy post się nie wyedytował (akurat forum zamknęli na chwilę), przyjrzałem się bliżej tej fotce i olej w chłodziwie bardziej przypominałby majonez. tutaj rzeczywiście wygląda na jakiś szlam który się wydostał z układu... |  
				| _________________ www.twojrobot.blogspot.com
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | n0n1ck   
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: CL
 Silnik: 1.8D/60KM
 Wiek: 38
 Dołączył: 26 Mar 2008
 Posty: 27
 Skąd: Katowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Lut 2010,  17:05 | 
 |  
               | 
 |  
               | Jak będzie trochę na + *C to wymyje układ zobaczymy co będzie się działo dalej i ewentualnie napisze jeśli coś zaobserwuje. Dziękuje wszystkim za rady.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pvzon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 44
 Dołączył: 06 Sie 2004
 Posty: 311
 Skąd: szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Lut 2010,  22:06 | 
 |  
               | 
 |  
               | jak wywaliło płyn to może być rozwalona uszczelka i ciśnienie idzie w układ wodny |  
				| _________________ 1.1 clx rally
 www.flmg.pl
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Lut 2010,  03:55 | 
 |  
               | 
 |  
               | uszczelka . |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | drjanusz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk4`96
 Wersja: Flair
 Silnik: 1.3i/60KM
 Wiek: 62
 Dołączył: 07 Lip 2007
 Posty: 923
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Lut 2010,  15:02 | 
 |  
               | 
 |  
               | A może po wymianie płynu nie odpowietrzyłeś układu  Dokładnie z takim przypadkiem miałem do czynienia 3 tygodnie temu(cholerne SAXO po wymianie cieknącej chłodnicy przez "autoryzowany" warsztat musiałem poprawiać) kill |  
				| _________________ Było XR3i
 Była Fiesta 1,1i
 Fiestynka 1,3...skasowana :((
 Zagościł mkV    Essi        1.6 Już ni ma.
 A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
 W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
 kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |