Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: PumaRST
13 Sty 2013, 21:56
[MK5] Fiesta SPORT MK5 1.6 16V by modell1
Autor Wiadomość
Ev_ 

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Sport
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Imię: Ewelina
Wiek: 41
Dołączyła: 25 Cze 2010
Posty: 121
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 18 Gru 2012, 22:08   

Właściciel wrócił z mega bananem na twarzy, więc chyba zadowolony z modyfikacji :-P
_________________
 
 
modell1 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1871
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 19 Gru 2012, 21:24   

:ok:

Sport po zmianie kolektora i przepustnicy zmienił się następująco

Moment obrotowy pojawił się już przy ok 3500 co daję iż Fiesta zwija się już od 100 km/h na piątym biegu. Co na seryjnym dolocie było odczuwalne przy 4500 i 140 km/h

Jest znacznie mocniejsza i bardziej elastyczna.

Jednym słowem lepiej zapier.....

Teraz czekam z redukcją do dolotu i wrzucam fotki modu.

:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
_________________

 
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 39
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 19 Gru 2012, 21:33   

A na koniec hamownia:)
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
modell1 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1871
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 19 Gru 2012, 22:22   

Miała być ale nie wyszło :| :|
_________________

 
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 39
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 20 Gru 2012, 09:09   

mozesz przeciez jechac za tydzien, miesiac czy nawet rok :)
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
zwardek 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 325
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 20 Gru 2012, 12:31   

modell1 napisał/a:
Moment obrotowy pojawił się już przy ok 3500

Sport ma max moment przy 4000 rpm, u mnie na każdym biegu właśnie od 3500 czuć, że auto przyspiesza

Gratuluję modyfikacji, przydałaby się hamownia żeby sprawdzić przyrost

Działaj dalej,
pozdro!
_________________
MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 -
 
 
Raffaello 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Rafał
Wiek: 45
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 130
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 20 Gru 2012, 13:42   

Mój sport przed zmianą przepustnicy z 1.6 na 1.8 bardzo odczuwalnie przyspieszał od 3500 obrotów - tak jak pisze zwardek, choć wg specyfikacji max moment jest przy 4000 obrotów a max moc przy 6000 obrotów.
Ja wciąż testuje swój na przepustnicy od 1.8 i zobaczę czy w ogóle i jak przemieścił się moment.

Ale sport modell'a1 po takich modyfikacjach z dolotem przepustnica i kolektorem to na pewno złapie więcej niutków i kuników no i będzie się lepiej zbierać :)
Testu testuj i się chwal :) :) - no i fotki mile widziane :)
_________________
Była Fiesta MK5 1.6 16V Zetec-S sport 103KM r. 2000
http://www.youtube.com/wa...feature=related
Jest Mondeo MK1 1.6 16v 88KM r. 1996 - zagazowany :) - urządzenie dowożące do pracy
 
 
modell1 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1871
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 20 Gru 2012, 22:30   

Fotki będą jak przyjdzie od FORDONA jedna redukcja :)
Tak zwany efekt fulwypas do foty.

Co do modu powiem tylko Tyle auto zmieniło się bardzo mocno.
Jak wracałem od Fordona jechał za mną kolega PASATEM 1.8 TURBO podobno 150 km. I miał robotę gonić mnie. Sport na małym odcinku bez problemu poszedł 180 km/h

Zobaczę jeszcze z ciekawości jak z spalaniem. Na cuda nie liczę mody kosztują :-) :-)

Co do hamowni miała kiedyś robioną na zlocie. I moment pojawił sie przy 4000 tys. Dokładnie jest na 3 sztonie mojego tematu.
_________________

 
 
 
Bezimienny 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 1185
Skąd: Torzym/ZG
Wysłany: 20 Gru 2012, 22:44   

Z tym pasatem to tak niezbyt dobre porównanie, jego moc można porównać do 90konnej fiesty, natomiast mojej A4 z 1.8 125km do fiesty z 1.3, no może ciut lepiej choć i tak słabo, bo przecież B5 to ciężkie krowy w porównaniu z fiestą.
 
 
modell1 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1871
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 20 Gru 2012, 22:48   

Z tego co sprawdzałem pasat ma jakieś 9 sekund do 100 ki Wiec nie taki klocek.
_________________

 
 
 
Bezimienny 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 1185
Skąd: Torzym/ZG
Wysłany: 20 Gru 2012, 22:51   

No mój ma niby 10 z groszem co mi nawet wychodzi jak sprawdzałem, ale jadąc tym autem sie tego nie czuje, natomiast jak jechałem kiedyś mk4 1.4 90km to szło to to o wiele lepiej i czuło się że jedzie, tymbardziej musi być fajnie w Sporcie szczególnie że go jeszcze odetkałeś
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 21 Gru 2012, 07:40   

Bezimienny napisał/a:
Z tym pasatem to tak niezbyt dobre porównanie, jego moc można porównać do 90konnej fiesty

Bezimienny byc moze - ale tylko w sprincie spod swiatel. W trasie moment uturbionego benzyniaka robi swoje i 90konne fiesty juz nie maja nic do powiedzenia...
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
modell1 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1871
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 22 Gru 2012, 18:18   

Dziś udało mi się podejść w dzień z aparatem :-) :-)

Tak to wygląda w aucie.









Teraz czekam za paczką od FORDONA :) :)
_________________

 
 
 
modell1 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1871
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 23 Gru 2012, 16:40   

Dziś wpadłem na pomysł czy można zakryć silnik czymś takim z pumy.
Może choć sam kolektor po dopasowaniu :-) :-)


_________________

 
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 23 Gru 2012, 18:39   

powinno pasować. silnik ten sam
 
 
Raffaello 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Rafał
Wiek: 45
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 130
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 23 Gru 2012, 22:47   

Ładnie wygląda silnik z tym kolektorem od Pumy :)
Przeróbki też widać i ze zdjęć widać że nie były najprostsze.
Ale w przeróbkach najważniejsze jest efekt a jeśli jeszcze ten dekiel przypasuje to będzie wyglądać superowo.
Ja jestem ciekaw osiągów i tego czym będą one okupione (zużycie paliwa), bo super by było gdyby autko ładnie śmigało a przy tym nie paliło jak smok :)
Ale szacun za przeprowadzone mody.
Teraz tylko zostało zmienić dolot od filtra do przepustnicy :) :)
_________________
Była Fiesta MK5 1.6 16V Zetec-S sport 103KM r. 2000
http://www.youtube.com/wa...feature=related
Jest Mondeo MK1 1.6 16v 88KM r. 1996 - zagazowany :) - urządzenie dowożące do pracy
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 24 Gru 2012, 13:25   

Raffaello napisał/a:
Ja jestem ciekaw osiągów i tego czym będą one okupione (zużycie paliwa), bo super by było gdyby autko ładnie śmigało a przy tym nie paliło jak smok :)


No niestety, coś za coś przecież...
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
modell1 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1871
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 24 Gru 2012, 22:55   

Co do osiągów to czuć różnice :-) Co do spalania nie sprawdzałem, w sumie to mam nagę jakom nam i oszczędna ona nie jest. Sprawdzę kiedyś na trasie i napisze. Puki co cieszę się z jazdy a resztą zapłacę karto mastercart HE HE HE
_________________

 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3094
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 27 Gru 2012, 12:32   

przy normalnej jeździe spalanie powinno zostać na podobnym poziomie, moje 1,25 wcale wiecej nie paliło przy większej przepustnicy, kolektorze 421 i sporo luźniejszym wydechu
_________________
Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
modell1 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1871
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 27 Gru 2012, 19:24   

Kolektor 4 2 1 to plan na 2013 rok :-) :-)

Wiec zbieramy $$ i czekamy
I na koniec hamownia <dresik>

Fordon coś takiego :) :)


_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK5] Fiesta MK5
Fordy Fiesta V generacji (1999-2002)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:32
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.