Przesunięty przez: PumaRST 13 Sty 2013, 21:56 |
[MK5] Fiesta SPORT MK5 1.6 16V by modell1 |
Autor |
Wiadomość |
Ev_
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Sport
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Imię: Ewelina
Wiek: 41 Dołączyła: 25 Cze 2010 Posty: 121 Skąd: Wągrowiec
|
Wysłany: 18 Gru 2012, 22:08
|
|
|
Właściciel wrócił z mega bananem na twarzy, więc chyba zadowolony z modyfikacji |
_________________
|
|
|
|
|
modell1
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47 Dołączył: 21 Paź 2005 Posty: 1871 Skąd: Wągrowiec
|
Wysłany: 19 Gru 2012, 21:24
|
|
|
Sport po zmianie kolektora i przepustnicy zmienił się następująco
Moment obrotowy pojawił się już przy ok 3500 co daję iż Fiesta zwija się już od 100 km/h na piątym biegu. Co na seryjnym dolocie było odczuwalne przy 4500 i 140 km/h
Jest znacznie mocniejsza i bardziej elastyczna.
Jednym słowem lepiej zapier.....
Teraz czekam z redukcją do dolotu i wrzucam fotki modu.
|
_________________
|
|
|
|
|
kenczorf
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 39 Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 1874 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 19 Gru 2012, 21:33
|
|
|
A na koniec hamownia:) |
_________________ Cichociemna
|
|
|
|
|
modell1
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47 Dołączył: 21 Paź 2005 Posty: 1871 Skąd: Wągrowiec
|
Wysłany: 19 Gru 2012, 22:22
|
|
|
Miała być ale nie wyszło |
_________________
|
|
|
|
|
kenczorf
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 39 Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 1874 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 20 Gru 2012, 09:09
|
|
|
mozesz przeciez jechac za tydzien, miesiac czy nawet rok |
_________________ Cichociemna
|
|
|
|
|
zwardek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010 Posty: 325 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 20 Gru 2012, 12:31
|
|
|
modell1 napisał/a: | Moment obrotowy pojawił się już przy ok 3500 |
Sport ma max moment przy 4000 rpm, u mnie na każdym biegu właśnie od 3500 czuć, że auto przyspiesza
Gratuluję modyfikacji, przydałaby się hamownia żeby sprawdzić przyrost
Działaj dalej,
pozdro! |
_________________ MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 - |
|
|
|
|
Raffaello
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Rafał
Wiek: 45 Dołączył: 29 Maj 2010 Posty: 130 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: 20 Gru 2012, 13:42
|
|
|
Mój sport przed zmianą przepustnicy z 1.6 na 1.8 bardzo odczuwalnie przyspieszał od 3500 obrotów - tak jak pisze zwardek, choć wg specyfikacji max moment jest przy 4000 obrotów a max moc przy 6000 obrotów.
Ja wciąż testuje swój na przepustnicy od 1.8 i zobaczę czy w ogóle i jak przemieścił się moment.
Ale sport modell'a1 po takich modyfikacjach z dolotem przepustnica i kolektorem to na pewno złapie więcej niutków i kuników no i będzie się lepiej zbierać
Testu testuj i się chwal - no i fotki mile widziane |
_________________ Była Fiesta MK5 1.6 16V Zetec-S sport 103KM r. 2000
http://www.youtube.com/wa...feature=related
Jest Mondeo MK1 1.6 16v 88KM r. 1996 - zagazowany - urządzenie dowożące do pracy
|
|
|
|
|
modell1
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47 Dołączył: 21 Paź 2005 Posty: 1871 Skąd: Wągrowiec
|
Wysłany: 20 Gru 2012, 22:30
|
|
|
Fotki będą jak przyjdzie od FORDONA jedna redukcja
Tak zwany efekt fulwypas do foty.
Co do modu powiem tylko Tyle auto zmieniło się bardzo mocno.
Jak wracałem od Fordona jechał za mną kolega PASATEM 1.8 TURBO podobno 150 km. I miał robotę gonić mnie. Sport na małym odcinku bez problemu poszedł 180 km/h
Zobaczę jeszcze z ciekawości jak z spalaniem. Na cuda nie liczę mody kosztują
Co do hamowni miała kiedyś robioną na zlocie. I moment pojawił sie przy 4000 tys. Dokładnie jest na 3 sztonie mojego tematu. |
_________________
|
|
|
|
|
Bezimienny
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32 Dołączył: 21 Mar 2010 Posty: 1185 Skąd: Torzym/ZG
|
Wysłany: 20 Gru 2012, 22:44
|
|
|
Z tym pasatem to tak niezbyt dobre porównanie, jego moc można porównać do 90konnej fiesty, natomiast mojej A4 z 1.8 125km do fiesty z 1.3, no może ciut lepiej choć i tak słabo, bo przecież B5 to ciężkie krowy w porównaniu z fiestą. |
|
|
|
|
modell1
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47 Dołączył: 21 Paź 2005 Posty: 1871 Skąd: Wągrowiec
|
Wysłany: 20 Gru 2012, 22:48
|
|
|
Z tego co sprawdzałem pasat ma jakieś 9 sekund do 100 ki Wiec nie taki klocek. |
_________________
|
|
|
|
|
Bezimienny
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32 Dołączył: 21 Mar 2010 Posty: 1185 Skąd: Torzym/ZG
|
Wysłany: 20 Gru 2012, 22:51
|
|
|
No mój ma niby 10 z groszem co mi nawet wychodzi jak sprawdzałem, ale jadąc tym autem sie tego nie czuje, natomiast jak jechałem kiedyś mk4 1.4 90km to szło to to o wiele lepiej i czuło się że jedzie, tymbardziej musi być fajnie w Sporcie szczególnie że go jeszcze odetkałeś |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 21 Gru 2012, 07:40
|
|
|
Bezimienny napisał/a: | Z tym pasatem to tak niezbyt dobre porównanie, jego moc można porównać do 90konnej fiesty |
Bezimienny byc moze - ale tylko w sprincie spod swiatel. W trasie moment uturbionego benzyniaka robi swoje i 90konne fiesty juz nie maja nic do powiedzenia... |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
modell1
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47 Dołączył: 21 Paź 2005 Posty: 1871 Skąd: Wągrowiec
|
Wysłany: 22 Gru 2012, 18:18
|
|
|
Dziś udało mi się podejść w dzień z aparatem
Tak to wygląda w aucie.
Teraz czekam za paczką od FORDONA |
_________________
|
|
|
|
|
modell1
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47 Dołączył: 21 Paź 2005 Posty: 1871 Skąd: Wągrowiec
|
Wysłany: 23 Gru 2012, 16:40
|
|
|
Dziś wpadłem na pomysł czy można zakryć silnik czymś takim z pumy.
Może choć sam kolektor po dopasowaniu
|
_________________
|
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 23 Gru 2012, 18:39
|
|
|
powinno pasować. silnik ten sam |
|
|
|
|
Raffaello
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Rafał
Wiek: 45 Dołączył: 29 Maj 2010 Posty: 130 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: 23 Gru 2012, 22:47
|
|
|
Ładnie wygląda silnik z tym kolektorem od Pumy
Przeróbki też widać i ze zdjęć widać że nie były najprostsze.
Ale w przeróbkach najważniejsze jest efekt a jeśli jeszcze ten dekiel przypasuje to będzie wyglądać superowo.
Ja jestem ciekaw osiągów i tego czym będą one okupione (zużycie paliwa), bo super by było gdyby autko ładnie śmigało a przy tym nie paliło jak smok
Ale szacun za przeprowadzone mody.
Teraz tylko zostało zmienić dolot od filtra do przepustnicy |
_________________ Była Fiesta MK5 1.6 16V Zetec-S sport 103KM r. 2000
http://www.youtube.com/wa...feature=related
Jest Mondeo MK1 1.6 16v 88KM r. 1996 - zagazowany - urządzenie dowożące do pracy
|
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 24 Gru 2012, 13:25
|
|
|
Raffaello napisał/a: | Ja jestem ciekaw osiągów i tego czym będą one okupione (zużycie paliwa), bo super by było gdyby autko ładnie śmigało a przy tym nie paliło jak smok |
No niestety, coś za coś przecież... |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
modell1
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47 Dołączył: 21 Paź 2005 Posty: 1871 Skąd: Wągrowiec
|
Wysłany: 24 Gru 2012, 22:55
|
|
|
Co do osiągów to czuć różnice Co do spalania nie sprawdzałem, w sumie to mam nagę jakom nam i oszczędna ona nie jest. Sprawdzę kiedyś na trasie i napisze. Puki co cieszę się z jazdy a resztą zapłacę karto mastercart HE HE HE |
_________________
|
|
|
|
|
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 27 Gru 2012, 12:32
|
|
|
przy normalnej jeździe spalanie powinno zostać na podobnym poziomie, moje 1,25 wcale wiecej nie paliło przy większej przepustnicy, kolektorze 421 i sporo luźniejszym wydechu |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
|
modell1
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47 Dołączył: 21 Paź 2005 Posty: 1871 Skąd: Wągrowiec
|
Wysłany: 27 Gru 2012, 19:24
|
|
|
Kolektor 4 2 1 to plan na 2013 rok
Wiec zbieramy $$ i czekamy
I na koniec hamownia
Fordon coś takiego
|
_________________
|
|
|
|
|
|