|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Nasze auta - [MK3] Kolejne seryjne mk3
x6itru - 27 Lut 2015, 19:04 Temat postu: [MK3] Kolejne seryjne mk3 1. NICK: x6itru
2. IMIĘ: Piotr
3. MODEL: Fiesta
4. WERSJA: nie wiem
5. ROCZNIK: MK3.5, 94r.
6. SILNIK: 1.3 HCS -> 1.8 16v
7. OPIS AUTA: (własne wrażenia, opinie, stan w momencie zakupu itp.)
Do zrobienia tematu zostalem zmuszony przez BuMeL'a, to wlasnie przez niego zainteresowalem sie Fiestami, jak na razie nie ma co pokazywac, no ale niech bedzie. Pelna seria, dosc ekonomiczne autko z gazem (bagaznika nie ma ) nawet fajnie wyposazone (el. szyby, wspomaganie, otwieranie bagaznika przyciskiem), z takich wiekszych wad to troche mnie denerwuje luz na kierownicy (wersja ze wspomaganiem wiec chyba nowy przegub bedzie troche ciezko dostac, ale mam nadzieje ze ktos to regeneruje czy cos ), bite niezliczona ilosc razy, na prawym nadkolu tyl peka szpachla, prawy przedni blotnik pogiety, ostatnio w progu odkrylem pianke troche roboty z blachami bedzie ale wezme sie za to dopiero w lato, na potrzeby Fiesty zostal nawet postawiony garaz, wiec na deszczu nie stoi
8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. wizualne: brak.
b. mechaniczne: brak
c. audio: wyrzucilem chinskie radio first (z pilotem:rotfl:) i zamontowalem to co znalazlem w domu czyli jakies radio sony + glosniki tyl boschmann
d. inne:
9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
a. wizualne: blotnik prawy, nadkole prawy tyl, progi, zderzaki futura, jakies lekkie obnizenie i na koniec ladne felgi
b. mechaniczne: nowe amortyzatory tyl (lewy stuka cholernie mocno), swap na zetec 1.8/2.0, wentylowane tarcze przod wraz z zaciskami od escorta.
c. audio: wystarczy to co jest.
d. inne
10. FOTKI AUTA
BuMeL - 27 Lut 2015, 19:06
mówiłem sprzedaj to wspomaganie
x6itru - 27 Lut 2015, 19:23
jeszcze nad tym pomysle, jak juz to sie zrobi razem ze swapem silnika
BuMeL - 28 Lut 2015, 11:46
Bezawaryjności i frajdy z jazdy życzę a postęp prac pokazuj na bieżąco w galerii. Wiosna za pasem, masz cały rok na dłubanie
x6itru - 12 Mar 2015, 19:58
pierwsza drobna awaria już za mną podświetlenie zegarów się zgubiło ale ogarnę to w weekend. Teraz poważnie się biorę za szukanie silnika (raczej silvertop 1.8), tylko niech mi ktoś powie jak w miarę sensownie można określić stan takiego silnika? :p Bo trupa kupić i od razu ładować w sam remont silnika tyle co fiesta warta to ja nie chce najlepiej byłoby znaleźć jeszcze w aucie silnik ale raczej ciężka sprawa na Podlasiu do wszystkiego jest trudny dostęp :p
BuMeL - 12 Mar 2015, 20:02
Do niedawna escortów na podlaskich szrotach nie brakowało, pojeździj i poszukaj albo wrzuć info na forum.
x6itru - 12 Mar 2015, 20:08
cos tam sie pewnie znajdzie ale wszystko na palecie :p stan idealny sprawny wiadomo jak to szrot
BuMeL - 12 Mar 2015, 20:11
Nie kazałem szukać silnika na palecie tylko całego auta, która uda się odpalić i posłuchać. Na dzień dobry i tak będziesz musiał wymienić eksploatację a zapewne i rozrząd.
ostry5_13 - 12 Mar 2015, 21:15
x6itru, luz w kierownicy mam to samo z tym że już pare razy odmówiono mi regeneracji w okolicznych zakładach Jeśli uda Ci się znaleźć firmę która się podejmie to daj mi cynę na pw
blood_brother - 12 Mar 2015, 22:12
Skoro wkładasz silvertopa, to wkładaj od razu 2.0. Ta sama robota, a już na starcie trochę mocy więcej. A hamulce bym kombinował z mondeo 278mm. Z hamulcami z Escorta (RS2000 260mm) jest problem w postaci dostępności tarcz i klocków, tzn. da się, ale chwilę to trwa.
bobson - 13 Mar 2015, 00:26
Wystarczą zaciski, tarcze i klocki z Fiesty MK6. Wszystko pasuje p&p, 258mm, 14" felga minimum. Dostępność super, zaciski za grosze można ładne kupić.
x6itru - 13 Mar 2015, 16:35
odwiedziłem dziś kilka złomów, cenowo wszędzie tak samo 500pln za goły słupek, w jednym na autach mają tylko blacktopy, w drugim sporo silvertopów ale luzem niestety wszystko, w sumie gość coś tam mówił że muszę sprawdzić gdzie mam rozrusznik(przód/tył) bo trochę jednak się te silniki escort/mondeo różnią i może być problem z połączeniem ze skrzynią a ja chciałem jeszcze zostawić tą swoją od 1.3, będę również wdzięczny za wskazówki co do wyczarowania samego mocowania i co tam jeszcze będzie potrzebne co mi z głowy wyleciało bo wiązka i ecu(jakiś konkretny kod? pewnie każdy podejdzie byle by bez immo) to wiadomo, i jeszcze jedno, jest gdzieś wybity na silniku wybity model(rda/rqb/rkc)?
vegetagt - 13 Mar 2015, 16:42
rozrusznik raczej bez różnicy, z tego co się orientuje.
Przy braniu jakiegokolwiek zeteca z mondeo masz na wstępie do przełożenia: miske olejową, smok, i chyba osłone wału. Do tego jak będziesz robił rozrząd, to pompe wody bierzesz pod escorta. Jak trafisz na automat, to jeszcze dochodzi koszyk czujnika położenia wału.
A jak znaleźć model silnika tłumaczyłem tutaj: http://www.fiestaklubpols...ghlight=#710414
x6itru - 4 Kwi 2015, 13:27
ups coś się wysrało
to dopiero moja pierwsza fiesta a już ile złomu się uzbierało
tak jak widać zetec z kolektorami, wiązką i komputerkiem (2FCD) już są w skromnym fiestowym garażu, nawet zdążyłem go troche rozebrać i ogarnąć skąd troche ciekł olej.
HCS nadal siedzi w aucie i w sumie nie wiemy jeszcze jak się zabrać za tą przednią i tylną łapę do zeteca. Co do samego swapu to raczej jeszcze trochę ten silnik na palecie poczeka chyba, że gdzieś dostanę oryginalne łapy do zeteca. Co do lepszych hamulców to nie będzie problemu z zaciskami od mk6 pełno tego u mnie na złomach, muszę jednak najpierw załatwić 4 felgi 15" i 2 oponki bo dwie jakieś wykopałem w garażu od audi 195/55/15.
@edit
zetec inside, brakuje tylko tylnej łapy silnika, myśleliśmy, że pójdzie łatwej, spędziliśmy dobrą chwilę na próbę przerobienia escortowej łapy niestety ciemno się zrobiło i nie zdążyliśmy już dziś, jeszcze w tygodniu nad tym pomyślę, żeby jakoś w następny weekend to jakoś już odpalić.
x6itru - 10 Maj 2015, 11:58
ops
coś tam się dzieje powoli lecimy do przodu, silnik już wisi zalany półsyntetycznym midlandem 10w40, bez problemu odpala, wydech podpięty ten z 1.3 narazie, wiązka całkiem ogarnięta troche ją skróciłem chyba troche za mało ale narazie tak zostanie bo nie chce mi się z tym więcej bawić.
Alternator dostał nowy pasek i jedyne w swoim rodzaju mocowanie z rolką napinającą (rolka do wymiany bo krzywo zjedzona jest troche ale nie ma problemu bo mam jeszcze kilka tych rolek w domu)

Brakuje mi jeszcze tylko przepływki i przewodów do chłodnicy, w sumie i tak będę musiał gdzieś szukać lepszej bo ta z hcsa to raczej będzie miała ciężko.
wspomaganie wylatuje całkowicie, dostałem już zwykłą przekładnie lecz niestety kolumne też muszę zmienić na tą z mk3 żeby to pasowało :/

Krzyżak był zasrany całkowicie, pordzewiałe łożyska przez które kompletnie nie działał, aż dziwne że kierownicą się dało kręcić.W sumie gdyby dobrać ten mały krzyżak z łożyskami od czegoś to powinno dać się to poskładać bez problemu.

Nie wiem też jeszcze jak podłączyć czujniki od termostatu bo na górze mam inną wtyczkę a ten na dole to średnio widze wolna wtyczke w wiązce żeby tam wpiąć, jakby ktoś podał kolory tych przewodów to byłbym wdzięczny.
Muszę też jeszcze rozrząd zmienić tylko nie wiem jaki, zestaw INA będzie ok? No i filtr powietrza zakupić, zastanawiam się nad jakimś biedackim stożkiem ale nie wiem czy to ma sens..
luk-90 - 10 Maj 2015, 12:53
Wtyczke masz dobrą tą czarną, ona jest do czujnika temperatury dla kompa, który jest od góry wkręcony w termostat, jednak masz zły czujnik tam, musisz zmienić na taki z okrągłą wtyczką, zetec escort mk5,6/ fiesta zetec, wczesne mondeo mk1. Czujnik temp od dołu termostatu dla deski rozdzielczej, jak pamiętam to trzeba dociągnąć kabel do wskaźników, bo w wiązce 1.3 kabinowej takowego nie ma. Rozrząd czy to INA czy Rouville czy SKF to według mnie na ten moment jeden pies, byle nowy
vegetagt - 10 Maj 2015, 12:59
czujnik temperatury na deskę to powinien być w ori wiązce Tyle, że trzeba podciągnąć masę, bo w 1.3 była brana z silnika, a tu jest plastikowa obudowa termostatu
x6itru - 18 Cze 2015, 19:10
fiesta dostała dziś prezencik w weekend trzeba będzie trzeba jakoś to zamontować
Troche mniej już przerywa, w sumie nic nie zrobiłem, pobawiłem się czujnikami i zrobiłem reset kompa po raz 1000 w tym tygodniu (btw wcześniej wykręcając świece zazwyczaj były całe czarne, teraz te nowe są białe wyglądają identycznie jak podczas gdy je montowałem). Zostało mi jeszcze tylko zrobić wydech i będzie można chyba jechać na przegląd bo akurat w sobote się kończy. Wrzucam filmik w bardzo bardzo słabej jakości bo nie miałem czym nagrać przez co praktycznie nie słychać tego dławienia, muszę ogarnąć coś lepszego do nagrywania, ogólnie dodając powoli gazu wkręca się teraz całkiem ok nie przerywając i co najważniejsze już nie gaśnie i trzyma wolne obroty.
https://www.youtube.com/watch?v=SZw6rhUWFiQ
Jak to jest ze zmianą silnika trzeba zgłaszać to na przeglądzie? Wolałbym w sumie nie bo narazie z kasą słabo a to na pewno dodatkowe koszta zmienić wpis w dowodzie.
A jeszcze musimy się zająć dorobieniem przedniej łapy bo troche silnik skacze choć jak wpadły nowe poduchy skrzyni to i tak już jest o wiele lepiej.
BuMeL - 19 Cze 2015, 00:16
No panie, dawno nie zaglądałem a tu lecicie mocno
blood_brother - 19 Cze 2015, 02:28
Jeśli nie zmieniasz pojemności to nie musisz zgłaszać. Teoretycznie powinieneś jeszcze zgłosić jeśli moc się zmienia.
BuMeL - 19 Cze 2015, 10:34
blood_brother napisał/a: | Teoretycznie powinieneś jeszcze zgłosić jeśli moc się zmienia. |
Takie rzeczy tylko w niemcowniach
Pojemność powinieneś ale jak się diagnosta nie sklei to ciesz się z niższego ubezpieczenia, póki oczywiście nic się (tffu) nie stanie i Policja czy Ubezpieczalnia nie zajrzy pod maskę.
x6itru - 19 Cze 2015, 21:51
zrobiłem dziś szybszą rundkę po okolicznym lesie z fajnymi szutrowymi zakrętami i powiem jedno mimo że jeszcze troche przerywa to jestem w 100% przekonany, że opłacało się zrobić ten swap
x6itru - 20 Cze 2015, 20:24
dobra rozrząd zmieniony, był przestawiony o pół ząbka około, ustawiłem tak jak instrukcja podaje i dziwnym zbiegiem okoliczności akurat padł mi rozrusznik a raczej jeden z przewodów, przez co straciłem dobre kilka godzin na próby ustawienia rozrządu xD najlepsze jest to, że rano normalnie odpalił i wyjechałem z garażu. Wydaje mi się że troche lepiej pracuje jednak to nadal nie jest to, btw odkryłem, że zaślepiając regulator ciśnienia paliwa jest jeszcze lepiej nie wiem o co tu chodzi, w każdym razie gdy się rozgrzeje jest całkiem ok. Jak narazie mam większy problem bo nie wiem jak przeskoczyć przez przegląd
Peedro - 20 Cze 2015, 23:07
zdaje mi się ciągle że to jednak będzie wina pompy... jak zaślepiasz regulator to masz nieco większe ciśnienie na listwie, więc jeśli w takim przypadku jedzie lepiej, znaczy że normalnie brakuje mu paliwka.
vegetagt - 20 Cze 2015, 23:12
ale jak zaslepiasz, co zaslepiasz? Podcisnienie do regulatora czy jakaś inna sztuka?
BuMeL - 20 Cze 2015, 23:50
x6itru, dalej jeździsz na pompie z 1.3 ? Tam może być 1 bar, pod 1.6 jeszcze ale do 1.8 będzie brakować.
vegetagt - 20 Cze 2015, 23:52
w mk3.5 juz byly normalne pompy. Chyba, że ktoś wmontował co było pod ręką
x6itru - 21 Cze 2015, 09:21
tak pompa z 1.3, zaślepiam podciśnienie w kolektorze, regulator może być zupełnie odpięty i nie robi to totalnie żadnej różnicy w pracy silnika. W sumie przydałoby się jakoś sprawdzić ciśnienie na listwie i wymienić filtr paliwa :p A przekaźniki pompy paliwa są takie same fiesta/escort? btw czym się różni pompa od mk3 od tej z mk3.5? chodzi mi o wygląd bo to że ta z mk3.5 jest wydajniejsza to wiem, może bym tam jutro zajrzał
jay - 21 Cze 2015, 09:45
też latałem na pompie z 1.3 i nie narzekałem na brak paliwa
a przegląd,jak się pyta co to za silnik to mówię że 1.25 z nowszej fiesty
BuMeL - 21 Cze 2015, 10:47
Pompy w MK3 i MK3.5 są takie same, różnią się osprzętem i zbiornik paliwa jest inny.
vegetagt - 21 Cze 2015, 11:40
x6itru napisał/a: | regulator może być zupełnie odpięty i nie robi to totalnie żadnej różnicy w pracy silnika. |
i tak powinno być, bo po odpięciu regulatora jedyna zmiana, to wyższe ciśnienie paliwa na biegu jałowym - kolejna rzecz ciężka do zauważenia na słuch.
x6itru - 25 Cze 2015, 12:33
dobra to teraz cos smiesznego na zlomie nie mieli weza z escorta posiadajacego miejsce na wlacznik wentylatora
ale jest szczelnie i dziala btw w ktorym miejscu ten wlacznik powinien byc? bo u mnie jest na gornym wezu ktory laczy sie z termostatem, oraz do czego powinno byc podpiete dolne wyjscie z obudowy termostatu dokladnie te:
komora silnika aktualnie wyglada tak
musze jeszcze jakos ogarnac ten filtr, zrobic obudowe i przeniesc go gdzies bo teraz jest chyba w slabym miejscu i bedzie cieple powietrze ciagnac
luk-90 - 25 Cze 2015, 12:45
Dolot to jakaś porażka, to kolanko 90 i filtr wcisnięty w najgorsze możliwe miejsce, on tam pewnie ze 60stopni celsjusza ma, ogrzewany przez skrzynię, silnik i nawiewem z wentylatora chłodnicy. Wywal to w cholere i kup ori puszkę do zeteca we fieście, będzie zdecydowanie lepiej
Ten figofago element z włącznikiem wentylatora jest źle wpięty, jeżeli masz ori chłodnicę to z obudowy termostatu ten wąż powinien iść w lewy narożnik chłodnicy do góry patrząc z kabiny. Ten dolny króciec z obudowy termostatu powinien być połączony z "pajączkiem" czyli wężem który jest pomiędzy pompą wody i chłodnicą
x6itru - 25 Cze 2015, 13:34
luk-90, dolot hoojowy zgadza sie ale nie mialem fiestowej puszki, a zeby escortowa zmiescic to trzeba by bylo aku wywalic gdzie go mozna lepiej wrzucic? bo zanim ori puszke znajde to troche czasu zleci a fundusze tez narazie ograniczone. Co do chlodnicy niestety nie mam oryginalnej tylko jakas plastikowa harta z 1.3.
jay - 25 Cze 2015, 17:22
ja miałem aku w bagażniku,kabel zasilający z bmw e36 kombi za 50zł kupiony,starczy akurat do rozrusznika i bagażnika przy kielichu po stronie kierowcy
x6itru - 18 Lip 2015, 13:31 Temat postu: [MK3] Kolejne seryjne mk3 dobra panowie problem z autkiem sie rozwiazal calkowicie xD do fofi wleciala wczoraj sekwencja (mam nadzieje ze mnie za to z forum nie wywalicie ) i wszystkie problemy zniknely - na gazie nie szarpie i wkreca sie normalnie podsumowujac fiesta jezdzi o wiele lepiej na gazie niz na benzynie. W takim razie obstawiam ze pompa paliwa nie wyrabia ewentualnie wtryskiwacze sie wysraly. Nastepny mod to przeglad, nastepnie akumulator do bagaznika i nareszcie poprawny dolot.
x6itru - 25 Sie 2015, 08:02 Temat postu: Re: [MK3] Kolejne seryjne mk3 dobra przy okazji tego ze padla mi pompy paliwa znalazlem na zlomie plastikowy kolektor od essa. Zabralem sie wiec za rozbieranie i wlasnie o to co zobaczylem po wyciagnieciu wtryskiwaczy, listwa cala zasrana jakims piachem/rdza prawdopodobnie wlasnie to jest przyczyna tego przerywania
listwe mam druga czysciutka od 1.6 ciekawe tylko czy wtryskiwacze sa jeszcze sprawne musze chyba poszukac innych. Teraz powinno chodzic caly dolot jest uszczelniony i autko prawie juz poskladane musze tylko polutowac kilka wtyczek bo dostalem druga wiazke wtryskiwaczy, lzejsza i w lepszym stanie ale brakowalo tam wtyczek na IAT, czujnik walka rozrzadu. Mam nadzieje ze nareszcie bedzie ok, przepustnice mam narazie z 1.8 (chyba) w kazdym razie jest widocznie wieksza od tej z kolektora SO.
blood_brother - 25 Sie 2015, 10:49 Temat postu: Re: [MK3] Kolejne seryjne mk3 To zajrzyj jeszcze do przewodów paliwowych, czy nie ma tego syfu i na wszelki wypadek wymień filtr paliwa.
x6itru - 26 Sie 2015, 08:21 Temat postu: Re: [MK3] Kolejne seryjne mk3 no i niestety bez zmian, na wtryskach z 1.6 autko praktycznie nie odpala i strzela, na wtryskach 1.8 jakos odpala ale nie chodzi na wszystkie cylindry i jest tak jak bylo, na gazie czuc ze lepiej jedzie, chodzi rowno i jest ok, musze szybko ogarnac sprawne wtryskiwacze bo zima idzie i na gazie nie odpale
vegetagt - 26 Sie 2015, 12:34 Temat postu: Re: [MK3] Kolejne seryjne mk3 ejejej, ja swoje 2.0 odpalałem na wtryskach 1.6. Nie wiem czy miało moc, ale paliło bez problemów. Także może tutaj problem leży zupełnie gdzie indziej?
x6itru - 26 Sie 2015, 14:22 Temat postu: Re: [MK3] Kolejne seryjne mk3 cholera za pozno kupilem wlasnie listwe od 1.8 rda na zlomie czerwone wtryskiwacze cale szczescie moge ja jeszcze zwrocic tak wiec zaraz ide ja zmienic i bedzie juz wiadomo czego to wina ale szczerze to juz nie mam wiecej pomyslow zmienialem chyba wszystkie mozliwe czujniki nawet kolektor specjalnie zmienilem zeby wykluczyc ze lewe powietrze gdzies leci, moze w elektryce cos nasrane? trzeba bedzie zdjac cala wiazke i sprawdzac..
@Edit
no i bez zmian ogolnie to chodzi tak samo czyli muli, dlawi i strzela nie wiem juz co to moze byc.. jakies pomysly? pamietam tylko ze na poczatku dobrze ten silnik chodzil na edisie ktory dostalem razem z silnikiem, pozniej cos sie wysralo nawet nie wiem kiedy i jak i przestal na nim dzialac (troche poburczy i tyle nie odpala) aktualnie siedzi edis od 1.3 czy to jest jakas roznica? :/ czy jest jakakolwiek mozliwosc ze komputer jest uwalony?
blood_brother - 26 Sie 2015, 22:01 Temat postu: Re: [MK3] Kolejne seryjne mk3 Miałem jeden ECU najprawdopodobniej uwalony, tzn działał w miarę normalnie, aż przy trzepaniu elektryki odmówił współpracy. Objawy były (dawno to było, więc mogę coś pomylić) brak mocy, problemy z odpalaniem, wariowanie na zimnym, gaśnięcie po wysprzęgleniu i takie tam. Generalnie mógł zostać zabity przez grzebanie w elektryce, ale też była sprawdzana, bo zaczął się dziwacznie zachowywać, więc nie wiadomo do końca co było przyczyną. Wiązka była łatana i sprawdzana od zera, może gdzieś dostał jakiś sygnał gdzie nie powinien. Po wymianie ECU hasa, a na tamtym już nigdy nie pracował normalnie.
W skrócie, jak sam stwierdziłeś, czeka cię, to co tygrysy lubią najbardziej, czyli przegląd generalny wiązki silnikowej.
vegetagt - 27 Sie 2015, 01:30 Temat postu: Re: [MK3] Kolejne seryjne mk3 a weź z 5 z razy włącz zapłon przed odpaleniem, żeby pompa dobiła ciśnienie. Może ta kolejna również jest padnięta?
x6itru - 27 Sie 2015, 07:15 Temat postu: Re: [MK3] Kolejne seryjne mk3 w sumie robilem tak i bez zadnych zmian, odpinalem tez regulator cisnienia i wtedy jest zauwazalnie wieksze cisnienie na listwie ale nadal to samo moze zalatwie jakis cisnieniomierz to dokladnie sprawdze. Podmienialem juz przewody wn, swiece, cewka, chyba wszystkie czujniki z wyjatkiem CPS, pompe paliwa, listwe wtryskowa, regulatory cisnienia. Z rzeczy ktorych nie podmienialem to zostala chyba tylko sonda (wydaje sie sprawna), edis(niby podmienialem na jednym chodzi na drugim nie, przydalby sie trzeci edis do sprawdzenia) i ecu. No nic ide zaraz wyciagac cala wiazke i chyba kupie ecu na podmianke.
@edit
zmierzylem wlasnie cisnienie na listwie i jest okolo 3 bar zabieram sie za wiazke :/
@edit2 nagralem filmik, na poczatku przez chwile jest ok chodzi rowno a pozniej sie srutututu i zaczyna chodzic jak traktor :/ na filmiku slychac o co mi chodzi
https://www.youtube.com/watch?v=kjkjMQkjHBM]
blood_brother - 27 Sie 2015, 15:40 Temat postu: Re: [MK3] Kolejne seryjne mk3 A pali na wszystkich cylindrach?
Jak już będziesz grzebał wiązkę to sprawdź też, czy wszystkie czujniki wychodzą do ECU tam gdzie powinny.
x6itru - 27 Sie 2015, 19:03 Temat postu: Re: [MK3] Kolejne seryjne mk3 wiazki jeszcze nie sprawdzalem ale udalo mi sie przywrocic wolne obroty poprzez zaslepienie odpowietrznika skrzyni korbowej, przejechalem sie kawalek tez no i autko ledwo jedzie bardzo ciezko mu sie wkrecic na obroty co w sumie widac na filmie, jak przytrzymam chwile gaz i sie jakos wkreci to przyspiesza. Mam nadzieje ze w wiazce znajde rozwiazanie, jutro ja zdejme i sprawdze wszystkie piny.
vegetagt - 27 Sie 2015, 22:21 Temat postu: Re: [MK3] Kolejne seryjne mk3 jak zaślepiłeś ten odpowietrznik w bloku, to spodziewaj się wyrzucania oleju przez odme zaworową
A może przy grzebaniu poprostu jakieś podciśnienie się odpieło i auto ma lewizne?
x6itru - 28 Sie 2015, 07:52 Temat postu: Re: [MK3] Kolejne seryjne mk3 w bloku nie jest zaslepiony tylko w kolektorze, no wlasnie wszystkie otwory na podcisnienia pozaslepiane mam tylko jedno biore na regulator cisnienia.
vegetagt - 28 Sie 2015, 10:11 Temat postu: Re: [MK3] Kolejne seryjne mk3 a próbowałeś wymigać błędy? Czy z tego ecu sie nie da?
x6itru - 29 Sie 2015, 09:54 Temat postu: Re: [MK3] Kolejne seryjne mk3 dobra wymigalem wlasnie bledy przy odpalonym silniku powtarzaja sie
998 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej/powietrza w kolektorze wlotowym/przepływomierz powietrza/czujnik położenia przepustnicy lub ich obwód
157 Przepływomierz powietrza - zbyt niskie napięcie
przy tescie na zgaszonym pojawia sie jeszcze blad od CPP - poza skala oraz Cewka zaplonowa 1
ide wlasnie rozpierdzielac wiazke bo wczoraj nie mialem czasu.
blood_brother - 29 Sie 2015, 11:19 Temat postu: Re: [MK3] Kolejne seryjne mk3 Czyli standardowo, błędy mówią "zepsuło się, ale nie powiem co"
kuba87 - 29 Sie 2015, 12:57 Temat postu: Re: [MK3] Kolejne seryjne mk3 mam kompa i wtryski od RDA sprawne moge Ci podesłać, sprawdz sondę jeszcze czy się grzechotka nie zrobiła
x6itru - 29 Sie 2015, 13:09 Temat postu: Re: [MK3] Kolejne seryjne mk3 rozwalilem wiazke i sprawdzam kabelek po kabelku jak narazie znalazlem tylko zamieniony przewodzik od przeplywomierza ale nie licze ze zlikwiduje to wszystkie problemy, chociaz jezli ecu dostawalo od "przeplywomierza" ze powietrza jest w czukiereczek duzo i mu podlewalo na maksa ciagle to moze? sprawdzimy jak poskladam
vegetagt - 29 Sie 2015, 13:11 Temat postu: Re: [MK3] Kolejne seryjne mk3 sonda raczej bez roznicy przy tych objawach Wierze w przepływomierz! Dziwne tylko, że wcześniej działało
x6itru - 29 Sie 2015, 20:20 Temat postu: Re: [MK3] Kolejne seryjne mk3 nie rozumiem tego auta :ford: podpialem wiazke na szybko, zresetowalem komp i odpalilem - bez zmian, podlaczylem wiec diagnostyczna diode i jazde ze spisywaniem bledow a tu sru zaczyna dobrze chodzic (wolne obroty trzyma, wkreca sie dobrze i nie strzela) i chodzil zajebiscie tak przez 2 minuty~ pozniej zgasl i znow chodzi tak jak chodzil xD a juz sie tak ucieszylem ze nawet zdazylem nagrac filmik... https://www.youtube.com/w... ... e=youtu.be aa wlasnie przy tym jak dobrze chodzil spaliny cholernie smierdzialy to chyba katalizator
@Edit
no i dzis w zaden sposob nie chce chodzic tak jak wczoraj :/ znow jest to samo tylko teraz odpalam i jak zgasnie to juz jej nie odpale moze krecic ile wlezie i nic nie lapie musze wylaczyc zaplon i poczekac chwilke az jakis przekaznik pstryknie i dioda diagnostyczna znow sie zapali dopiero wtedy silnik odpala nie ma chyba innej mozliwosci jak uszkodzone ecu
ehh
|
|