|
[MK3] 1.1 jednopunktowy + LPG - ciężko pali jak ciepły |
Autor |
Wiadomość |
edzia009
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Fun
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 35 Dołączyła: 16 Sty 2011 Posty: 11 Skąd: nowy sącz
|
Wysłany: 17 Sty 2012, 16:23 [MK3] 1.1 jednopunktowy + LPG - ciężko pali jak ciepły
|
|
|
witam mam problem w mojej fiescie przy pierwszym odpaleniu pali idealnie a po przejechaniu kawałka drogi już trzeba dłuzej krecic i gazowac zanim odpali fiesta 1.1 gaznik +lpg
filtr powietrza nowy gaznik czyszczony świece nowe prosze o pomoc |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 19 Sty 2012, 22:07, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 17 Sty 2012, 20:41
|
|
|
Jak odpalasz na gazie czy na benzynie? |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
edzia009
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Fun
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 35 Dołączyła: 16 Sty 2011 Posty: 11 Skąd: nowy sącz
|
Wysłany: 17 Sty 2012, 21:12
|
|
|
na benzynie automatycznie sie pozniej przelancza |
|
|
|
|
Rebel
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 34 Dołączył: 11 Cze 2010 Posty: 569 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 17 Sty 2012, 21:31
|
|
|
Może to kwestia operowania ssaniem? |
|
|
|
|
edzia009
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Fun
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 35 Dołączyła: 16 Sty 2011 Posty: 11 Skąd: nowy sącz
|
Wysłany: 17 Sty 2012, 21:33
|
|
|
chyba nie bo wczesniej ładnie paliła ona chyba nawet nie ma ssania |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 17 Sty 2012, 22:14
|
|
|
edzia009 napisał/a: | na benzynie automatycznie sie pozniej przelancza | W przypadku gaxnika nie jest to możliwe,,, ustal według odpowiedniego tematu na forum ( http://www.fiestaklubpols...p=472678#472678 ) czy masz gaźnik czy jednak nie,,, to wbrew pozorom ważne,,, jak możesz to przy okazji cyknij fotę silnika stojąc od przodu samochodu,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
dżolero
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 32 Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 216 Skąd: Żary FzA
|
Wysłany: 17 Sty 2012, 22:31
|
|
|
jesli przełancza sie automatycznie to słuchaj JoeMix"a,
gaznikowe maja przełaczniki 3- stopniowe. 1poz np benzyna 2 poz wypalanie(nie dawkuje ani paliwa ani lpg) poz 3 lpg(po wypaleniu)
spróbuj przejechac taki sam kawałek jak dotychczas na benzynie zgaś auto i zobacz.
wg mnie jest to monowtrysk skoro sam sie przełącza- krótki dystans nie zdąży sie nagrzać dostaje ciekłego gazu przy gaszeniu go na lpg zalewa go i później zalanego ciężko odpalić, wcześniej tego nie było bo pewno było cieplej i autko lepiej sie grzało |
_________________ była mk3 1.1-->1.3-->1.6cvh110ps jest Probe II se 2.0 16v 136ps |
|
|
|
|
edzia009
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Fun
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 35 Dołączyła: 16 Sty 2011 Posty: 11 Skąd: nowy sącz
|
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 18 Sty 2012, 16:09
|
|
|
Tak, na zdjęciu jest mono, chyba nie Twój bo nie ma tam instalacji LPG, przydało by się zdjęcie z pod maski bym Ci konkretnie zaznaczył ale spróbujemy bez,,, i pojedziemy po że tak powiem standardzie,,,
Trzeba poszukać pod maską elementu podobnego do tego na fotografii, dokładniej chodzi o ten niebieski walec go którego podłączone są dwa przewody,,, pod maską będą 2 lub 3 takie,,, często właśnie są niebieskie, a podłączone do nich przewody to czarny, do jednego drugiem przewodem będzie zółty a do drugiego (lub 2 pozostałych) niebieski,,, to elektrozawory nas będzie interesował taki z czarnym i niebieskim przewodem najlepiej jak by był na parowniku (czyli elemencie na zdjęciu)
Trzeba rozgrzać silnik czyli doprowadzić do sytuacji kiedy zgaszenie zagwarantuje nam problem z rozruchem,,, jak już silnik będzie ciepły, to zostawiamy na wolnych niech sobie pracuje otwieramy maskę i z zaworu na parowniku odłączamy czarny przewód,,, w zasadzie to obojętnie który, ale czarny to najczęściej masa i jak się nim do czegoś dotknie to nic się nie stanie,,, bardzo szybko silnik powinien zgasnąć (w sposób praktycznie taki sam jak by się go kluczykiem zgasiło), zostawiamy odłączony przewód w powietrzu idziemy do kabiny p próbujemy zapalić,,, (bez przygazówki bo jak centralka przełączy z benzyny na LPG to znowu zgaśnie) - coś mam dziwne przeczucie że silnik nie zgaśnie szybko lub wcale nie zgaśnie, a jeśli już zgaśnie to odpali bez problemu,,, ale to tylko takie przeczucie,,,
Po teście odłączony przewód oczywiście nasuwamy tak skąd go odpieliśmy,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
edzia009
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Fun
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 35 Dołączyła: 16 Sty 2011 Posty: 11 Skąd: nowy sącz
|
Wysłany: 18 Sty 2012, 19:01
|
|
|
parownik mam brc jutro bedzie test |
|
|
|
|
edzia009
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Fun
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 35 Dołączyła: 16 Sty 2011 Posty: 11 Skąd: nowy sącz
|
Wysłany: 19 Sty 2012, 18:22
|
|
|
odłaczam czarny przewod od elektrozaworu na parwoniku i auto nie gasnie troche słabie i nadal ciezko pali |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 19 Sty 2012, 20:35
|
|
|
edzia009 napisał/a: | odłaczam czarny przewod od elektrozaworu na parwoniku i auto nie gasnie | To znaczy że albo dostaje benzynę albo gaz,,, tak czy siak któryś zawór nie zamyka a powinien,,, stawiam ze gazowy nie odcina, i jak zgasisz ciepłe auto to do dolotu się sączy gaz z reduktora i filtra gazowego,,, i zamiast odpalać na mieszance paliwa z powietrze, odpala na mieszance paliwa z gazem,,, bez powietrza, i dlatego nie chce zapalić,,,
Jak masz taki sam zawór na filterku gazu (foto) to możesz powtórzyć test, ale ściągając jeden przewód z tego właśnie elektrozaworu,,, po czym dobrze dodać trochę gazu i potrzymać silnik na podwyższonych obrotach aż zgaśnie bo niektóre auta to i 5min na wolnych potrafią na zgromadzonym tam gazie kręcić,,,
|
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
edzia009
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Fun
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 35 Dołączyła: 16 Sty 2011 Posty: 11 Skąd: nowy sącz
|
Wysłany: 19 Sty 2012, 21:19
|
|
|
wiesz zakreciłem gaz na butli wyczerpałem cały gaz co był w układzie i nadal zle palił :/ |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 19 Sty 2012, 21:36
|
|
|
A tak mi ładnie już wszystko pasowało,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
edzia009
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Fun
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 35 Dołączyła: 16 Sty 2011 Posty: 11 Skąd: nowy sącz
|
Wysłany: 19 Sty 2012, 21:54
|
|
|
jeszcze na dniach wyjezdze cały gaz do konca i pojezdze pare dni tylko na paliwie i zobaczymy co sie bedzie działo moze jakies inne sugestie ? |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5649 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 20 Sty 2012, 18:39
|
|
|
zdejmij dekiel z wtrysku rano i poproś by ktoś próbował uruchomić samochód a ty patrz w dolot (otwór w obudowie filtra czy z wtrysku leci mgła paliwa od razu gdy włączy się rozrusznik. Następnie porównaj ilość gdy będzie ciepła. Może pod wpływem ciepła zacierać się np iglica we wtryskiwaczu.
|
|
|
|
|
|
Podobne Tematy |
Temat |
Autor |
Forum |
Odpowiedzi |
Ostatni post |
|
Ogłoszenie: Jak powstało życie
Co było, a nie jest zapisane w rejestr!!!
|
PUCIO |
Frakcja wielkopolska |
6 |
21 Mar 2010, 23:10 Piter |
|
Przyklejony: Pomocne materiały z LPG
Różne marki samochodów, softy, instrukcje, schematy.
|
Blackknight88 |
LPG |
7 |
4 Sty 2017, 23:32 cargo |
|
Przyklejony: LPG w mk1/2 , Eksploatacja,naprawa,regulacja i opłacalność
Hm czyli LPG z różnych perspektyw .
|
diodalodz |
Mechanika ogólna |
5 |
31 Sty 2006, 09:10 Gość |
|
Przyklejony: [MK3] FAQ - Jak rozebrać fotele "Uszatki"
|
luk-90 |
Tuning stylistyczny |
9 |
6 Wrz 2013, 02:02 fiestaRS |
|
Przyklejony: Jak zacząć ?
|
pablonas |
Sport w FKP |
19 |
5 Sty 2005, 20:43 Gość |
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|