Przesunięty przez: szynszyl 17 Kwi 2006, 11:39 |
Biszkopty : DziDzia |
Autor |
Wiadomość |
DziDzia
vel DziaDzia
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
Wysłany: 8 Sie 2005, 12:59 Biszkopty : DziDzia
|
|
|
witam! czy ktos wie jak mozna niskim kosztem dodac troszke mocy do autka??mam mk5 i chcialbym zeby troszke zwawiej ruszala nie tyle co szybciej jezdzila...z gory dziekuje za pomoc |
Ostatnio zmieniony przez Żółwik Tuptuś 18 Kwi 2009, 15:16, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
kaczoro
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Bartosz
Wiek: 39 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 391 Skąd: Jastrzębie/Krk
|
Wysłany: 8 Sie 2005, 14:14
|
|
|
Nie ma nic tanim kosztem ;-) za jakos okolo 6500 zł mozesz sobie zafundować turbosprężarke do tego silniczka (w podstawowej wersji modyfikacji wzrost mocy bodajże do 130KM) ... poszukaj bo bylo to ostatnio omawiane gdzies na forum
Pozdro! |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 8 Sie 2005, 16:17 Re: Moment Obrotowy
|
|
|
DziDzia napisał/a: | jak mozna niskim kosztem dodac troszke mocy do autka |
Nie można... albo niskim kosztem to jest wolno, albo szybko kosztem drogiego paliwa... |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Wojtass
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 27 Lut 2005 Posty: 270 Skąd: Lublin
|
|
|
|
|
GienekWichura
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Turbo
Dołączył: 05 Cze 2004 Posty: 309 Skąd: Puck
|
Wysłany: 20 Sie 2005, 19:53
|
|
|
Ja tam bym wstawił silnik elektryczny
Moment obrotowy od samego dołu<hahaha> |
|
|
|
|
xeper [Usunięty]
|
Wysłany: 24 Sie 2005, 13:23
|
|
|
ja kocham moment obrotowy nawet bardziej niz konie mechaniczne!!!!
to ta sila kosmiczna nbas wbija w fotel ( w moim turbodieslu) bo w fiescie to ykhm |
|
|
|
|
Kurtus [Usunięty]
|
Wysłany: 24 Sie 2005, 13:55
|
|
|
xeper napisał/a: | ja kocham moment obrotowy nawet bardziej niz konie mechaniczne!!!!
to ta sila kosmiczna nbas wbija w fotel ( w moim turbodieslu) bo w fiescie to ykhm |
z tym wbijaniemw fotel to troszke przesadziles ile ta twoja meganka moze miec kucy bo nawet niewiem,115 >? |
|
|
|
|
Kacper [Usunięty]
|
Wysłany: 24 Sie 2005, 16:10
|
|
|
Kurtus napisał/a: | xeper napisał/a: | ja kocham moment obrotowy nawet bardziej niz konie mechaniczne!!!!
to ta sila kosmiczna nbas wbija w fotel ( w moim turbodieslu) bo w fiescie to ykhm |
z tym wbijaniemw fotel to troszke przesadziles ile ta twoja meganka moze miec kucy bo nawet niewiem,115 >? |
Kiedy to właśnie moment odpowiada za przyspieszenie i wbijanie w fotel... wiec czemu pytasz o kuce |
|
|
|
|
xeper [Usunięty]
|
Wysłany: 25 Sie 2005, 13:37
|
|
|
no kucyki mam w dupie moje wystarcza do 200 km/h i one odpowiadaja za predkosc max
a moment odpowiada za rozpedzanie samochodu a jak sie ma turbine to wiadomo jak to jest odczuwalne - dziura i nagle śmig
co jak co ale w turbodieslach przyspieszenie bardziej jest odczowalne niz w benzyniakach (chyba ze tez maja turbo) |
|
|
|
|
Jareczek [Usunięty]
|
Wysłany: 25 Sie 2005, 19:57
|
|
|
xeper napisał/a: |
co jak co ale w turbodieslach przyspieszenie bardziej jest odczowalne niz w benzyniakach (chyba ze tez maja turbo) |
Zalezy jeszcze w jakich TD, bo jeździłem 307 HDI i mam w dupie takie przyspieszenia, moja fiesta podobnie odchodzi spod świateł |
|
|
|
|
xeper [Usunięty]
|
Wysłany: 25 Sie 2005, 20:48
|
|
|
no zalezy np stilo 1.9 jtd tez ma pieknego kopa albo vw golf tdi
ale najpiekniejsze miala 850 |
|
|
|
|
Garfield [Usunięty]
|
Wysłany: 26 Sie 2005, 08:16
|
|
|
a ty prowadziłeś te 307 HDI???
czy ktos kto umie dieslem jezdzic?? |
|
|
|
|
xeper [Usunięty]
|
Wysłany: 26 Sie 2005, 15:05
|
|
|
akurat 307 niby sa zdupy kuzyn od kumpla gadal ze ten silnik w tym aucie jest jakis du..ty |
|
|
|
|
bonio [Usunięty]
|
Wysłany: 26 Sie 2005, 16:41
|
|
|
xeper napisał/a: | no kucyki mam w dupie moje wystarcza do 200 km/h i one odpowiadaja za predkosc max
a moment odpowiada za rozpedzanie samochodu a jak sie ma turbine to wiadomo jak to jest odczuwalne - dziura i nagle śmig
co jak co ale w turbodieslach przyspieszenie bardziej jest odczowalne niz w benzyniakach (chyba ze tez maja turbo) |
to ile masz tych niutków w tym 1,9 tdi ? |
|
|
|
|
xeper [Usunięty]
|
Wysłany: 26 Sie 2005, 18:42
|
|
|
250 |
|
|
|
|
bonio [Usunięty]
|
Wysłany: 26 Sie 2005, 22:50
|
|
|
nieźle |
|
|
|
|
DziDzia
vel DziaDzia
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
Wysłany: 27 Sie 2005, 00:25
|
|
|
250konikow...a ile niutonometrow?????chyba dalej trzeba bedzie jezdzic jak zolw :( |
|
|
|
|
Lokmen
Zeus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004 Posty: 1723 Skąd: ___
|
Wysłany: 27 Sie 2005, 09:42
|
|
|
DziDzia napisał/a: | 250konikow...a ile niutonometrow?????chyba dalej trzeba bedzie jezdzic jak zolw :( |
czytaj uważnie - te 250 to niutony - a koni tam będzie coś około 110... |
_________________
|
|
|
|
|
xeper [Usunięty]
|
Wysłany: 27 Sie 2005, 11:14
|
|
|
wlasnie a gdybym kupil o rok mlodsze bylo by 120km i 300Nm a to by bylo juz cos
ale kasa niestety zadzi bleh :bad: |
|
|
|
|
Jareczek [Usunięty]
|
Wysłany: 27 Sie 2005, 15:40
|
|
|
Garfield napisał/a: | a ty prowadziłeś te 307 HDI???
czy ktos kto umie dieslem jezdzic?? |
Spoko, miałem porównanie, najpierw ja jeździłem, a potem gośc, który zawsze siedislami porusza. Doszlismy tylko do jednego wniosku, jak na TD to słabo chodzi, bo od zwykłego diesla potrafiłem dostać baty, a z tym, to coś jest chyba nie tak, ale już taki jest ten model (nie mam porównania do innych 307 HDI) |
|
|
|
|
|