|
Przesunięty przez: van 22 Cze 2014, 14:50 |
moja hybryda 1.3 :] |
Autor |
Wiadomość |
.mat. [Usunięty]
|
Wysłany: 17 Sie 2004, 13:51
|
|
|
chodzi o to,ze jak zawór zaczyna sie wznosić to z wałkiem styka się tylko zewnętrzna krawędź szklanki,sam rant szoruje po krzywce i im większa średnica tym wcześniej szoruje oczywiście czas pełnego otwarcia zawory sie nie zmieni,bo przy pełnym otwarciu to szklanka może mieć i 1mm i nie bedzie to miało znaczenia,ale im większa średnica[w pewnych granicach] tym wcześniej zawór zacznie sie otwierać i później sie bedzie zamykał,różnice są mikroskopijne,ale są |
|
|
|
|
.mat. [Usunięty]
|
Wysłany: 18 Sie 2004, 23:33
|
|
|
prawie skończona głowica gla,ma 33ml pojemności,po planowaniu mam nadzieje uzyskać cośw okolicy 28-29ml bo tyle potrzebuje nawierciłem sobie pare dziurek,żeby sie lepiej chłodziła i rozwierciłem lekko te istniejące
edit:pewna osoba zarzuciła mi,że wszystko nowe zamontowałem,otóz nie,głowica jest z 1977roku tak samo jak zawory ssące,zawory wydechowe natomiast z 1987roku z wersji z katalizatorem,uszczelniacze zaworowe są z hcs'a z 1992roku z zaworów,które mają trzonki o 1mm mniejsze fajnie ciasno wchodzą te uszczelniacze
edit:zmiana miejsca fotek |
Ostatnio zmieniony przez .mat. 29 Sie 2004, 19:42, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
.mat. [Usunięty]
|
Wysłany: 23 Sie 2004, 17:50
|
|
|
trzymajcie kciuki,żeby sie okazało,że trafiłem z stopniem sprężania,liczyłem to pare dni,bo żeby opisać kształt komory spalania trzebabyło kosmicznych wzorków matetmatycznych użyć,później zrobiłem to łopatologicznie odrysowałem kształt na kartce w kratke papieru i policzyłem kratki,oba wyniki były wręcz identyczne z nadmiarem z wzorków wyszło mi 4.4ml na 1mm a z kartki z niedomiarem 4.0ml na 1mm planowania
a to moje zaworki od dołu
edit:zmiana miejsca fotek |
Ostatnio zmieniony przez .mat. 29 Sie 2004, 19:44, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
.mat. [Usunięty]
|
Wysłany: 24 Sie 2004, 21:42
|
|
|
no dzisiejszy dzień minął poz znakiem poszukiwania straconej iskry
odpaliłem,jest taki bas,że ściany drżą,nikt z osób posiadających 1.3 zapewne nie uwierzyłby mi,że tak potrafi brzmiećten motor nagram go i jako mp3 bedzie do ściągnięcia |
|
|
|
|
.mat. [Usunięty]
|
Wysłany: 26 Sie 2004, 22:40
|
|
|
hehe,jeden dupny monolog mój ale nie przeszkadzam i to
auto pali i jezdzi,tylko,że dostarczanie paliwa i chłodzenie szfankuje i to solidnie,jutro to postaram sie zrobić |
|
|
|
|
bash [Usunięty]
|
Wysłany: 26 Sie 2004, 22:53
|
|
|
nie no spoko - ciekawie sie czyta historie podziwiam - ja sie nie zdobędę na takie modyfikacje :( za słaby lama ze mnie w furkach :( |
|
|
|
|
bash [Usunięty]
|
Wysłany: 26 Sie 2004, 22:54
|
|
|
nie no spoko - ciekawie sie czyta historie podziwiam - ja sie nie zdobędę na takie modyfikacje :( za słaby lama ze mnie w furkach :( |
|
|
|
|
Kacper [Usunięty]
|
Wysłany: 26 Sie 2004, 22:58
|
|
|
wlasnie fajnie sie czyta... ale tak samo jak bash - za słaby jestem, często oddaje auto znajomemu mechanikowi zeby cos robil.... i jakby zobaczył taką hybryde, to nie wiem czy tak po znajomosci by mi taniej robił |
|
|
|
|
.mat. [Usunięty]
|
Wysłany: 27 Sie 2004, 09:26
|
|
|
narazie nie ma co oglądać,czuć,że silnik chciałby mieć moc,ale gaźnik mu nie pozwala,bo sie zacina podciśnieniowa przesłona,nie wiem o co kaman,musiałbym go rozebrać na części pierwsze,robiłęm to już pare razy i nie chce mi sie więcej tego robić,zwłaszcza,że w domu czeka COŚ fajnego |
|
|
|
|
bash [Usunięty]
|
Wysłany: 27 Sie 2004, 10:12
|
|
|
.mat. napisał/a: | ...zwłaszcza,że w domu czeka COŚ fajnego |
intrygujesz coraz bardziej |
|
|
|
|
.mat. [Usunięty]
|
Wysłany: 27 Sie 2004, 23:51
|
|
|
hehe,gaźnik okazał się dobry,tylko uszczelka ze starości sie wybrzuszyła i blokowała mi przesłone podciśnieniową,teraz auto zapierdalaaaAAA!!!!!
a tak bez emocji to powiem,ze skrzynia za krótka sie zrobiła,jak depne w dno na jedynce[nie ze startu]na asfalcie to mieli jak szalona a jechaćnie chce,no i charakterystyka silnika mi nie odpowiada,strasznei mocny dół a na górze pustki,bede musiałsie za wałka zabrać niepotrzebnie seryjny montowałem .
podsumowując autko dobrze przyspiesza,jedynie mam zastrzeżenia do dzwięku wydechu[brzmi jak kupa gówna ] i tego,że na górze słabo ciągnie.
problemy z chłodzeniem i inne rozwiązane,zato pojawił się nowy,dziś jechałem z kumplem pokazać jak chodzi i pełen ogień zapodałem jedziemy już spowrotem na chate a tu dochodze do wilnka fiesta coś słąbnie wychodze z winkla,gaz w dno a tu BuuuuUuuu puszczam gaz odzyskuje moc idzie znów ogniem,ale już słabiej i znów pada moc padają obroty i silnik gaźnie,ja już chyba wiem co to jest,ale potrzymam moich fanów w niepewności
a to "COŚ" to 4ry przepustnice a dokłądniej 4ry gaźniki któe mam zamiar zapakować do fiesty |
|
|
|
|
Jareczek [Usunięty]
|
Wysłany: 28 Sie 2004, 00:03
|
|
|
Podziwiam Cię, prawdziwy zapaleniec z Ciebie |
|
|
|
|
.mat. [Usunięty]
|
Wysłany: 28 Sie 2004, 18:40
|
|
|
średnie spalanie na trasie wynosi 6.6l na sto i to na całkiem rozregulowanym silniku,moim zdaniem jest nieźle. |
|
|
|
|
.mat. [Usunięty]
|
Wysłany: 29 Sie 2004, 12:46
|
|
|
hehe,zapomniałem napisać co to była za usterka wtedy co z kumplem jechałem otóż brakło mi benzyny,a ja byłem pewien,że gaźnik padł
no,teraz pora założyć gaźniki 4ro przepustnicowe [po jednej na garek,sprawiedliwie ] i turbo |
Ostatnio zmieniony przez .mat. 29 Sie 2004, 12:49, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
bash [Usunięty]
|
Wysłany: 29 Sie 2004, 12:48
|
|
|
buaahaha nieźle - no tak - krążysz raczej na poziomach mniej błahych niż brak paliwa |
|
|
|
|
van81 [Usunięty]
|
Wysłany: 29 Sie 2004, 16:00
|
|
|
Mat ... czy ty chcesz zdobyć ...albo juz zdobyłeś ?? :shock: może X-packa ?? wiesz że to jest praktyzenie w polsce nie do zdobycia ... :( |
|
|
|
|
bash [Usunięty]
|
Wysłany: 29 Sie 2004, 17:00
|
|
|
.mat. napisał/a: |
no,teraz pora założyć gaźniki 4ro przepustnicowe [po jednej na garek,sprawiedliwie ] i turbo |
matko...podziw nad umiejętnościami rośnie wykładniczo... :oops: |
|
|
|
|
.mat. [Usunięty]
|
Wysłany: 29 Sie 2004, 18:56
|
|
|
Van,odpowiednie gaźniki leżą już u mnie w domu od roku,niestety są troche za duże,mimo,ze pochodzą z hondy cbx750,zaraz zapodam fotke.co do Xpacka to jest jeden w Polsce nawet w stolicy 8) |
|
|
|
|
.mat. [Usunięty]
|
Wysłany: 29 Sie 2004, 20:04
|
|
|
w tyle widać moje alumy,czekają na lepsze czast,są to orginalne ATS'y
i najlepsza fota spod mojej dawnej uczelni
|
|
|
|
|
van81 [Usunięty]
|
Wysłany: 30 Sie 2004, 10:05
|
|
|
Wiem żę jest jeden w polsce widziałem go na własne oczy :shock: no i mam filmika jak to chodzi :lol: |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|