Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: van
22 Cze 2014, 14:50
moja hybryda 1.3 :]
Autor Wiadomość
.mat.
[Usunięty]

Wysłany: 17 Sie 2004, 13:51   

chodzi o to,ze jak zawór zaczyna sie wznosić to z wałkiem styka się tylko zewnętrzna krawędź szklanki,sam rant szoruje po krzywce i im większa średnica tym wcześniej szoruje :D oczywiście czas pełnego otwarcia zawory sie nie zmieni,bo przy pełnym otwarciu to szklanka może mieć i 1mm i nie bedzie to miało znaczenia,ale im większa średnica[w pewnych granicach] tym wcześniej zawór zacznie sie otwierać i później sie bedzie zamykał,różnice są mikroskopijne,ale są :D
 
 
.mat.
[Usunięty]

Wysłany: 18 Sie 2004, 23:33   


prawie skończona głowica gla,ma 33ml pojemności,po planowaniu mam nadzieje uzyskać cośw okolicy 28-29ml bo tyle potrzebuje :D nawierciłem sobie pare dziurek,żeby sie lepiej chłodziła :D i rozwierciłem lekko te istniejące :D

edit:pewna osoba zarzuciła mi,że wszystko nowe zamontowałem,otóz nie,głowica jest z 1977roku tak samo jak zawory ssące,zawory wydechowe natomiast z 1987roku z wersji z katalizatorem,uszczelniacze zaworowe są z hcs'a z 1992roku z zaworów,które mają trzonki o 1mm mniejsze :D fajnie ciasno wchodzą te uszczelniacze :D

edit:zmiana miejsca fotek
Ostatnio zmieniony przez .mat. 29 Sie 2004, 19:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
.mat.
[Usunięty]

Wysłany: 23 Sie 2004, 17:50   


trzymajcie kciuki,żeby sie okazało,że trafiłem z stopniem sprężania,liczyłem to pare dni,bo żeby opisać kształt komory spalania trzebabyło kosmicznych wzorków matetmatycznych użyć,później zrobiłem to łopatologicznie odrysowałem kształt na kartce w kratke papieru i policzyłem kratki,oba wyniki były wręcz identyczne z nadmiarem z wzorków wyszło mi 4.4ml na 1mm a z kartki z niedomiarem 4.0ml na 1mm planowania :D

a to moje zaworki od dołu ;)

edit:zmiana miejsca fotek
Ostatnio zmieniony przez .mat. 29 Sie 2004, 19:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
.mat.
[Usunięty]

Wysłany: 24 Sie 2004, 21:42   

no dzisiejszy dzień minął poz znakiem poszukiwania straconej iskry :|

odpaliłem,jest taki bas,że ściany drżą,nikt z osób posiadających 1.3 zapewne nie uwierzyłby mi,że tak potrafi brzmiećten motor :D nagram go i jako mp3 bedzie do ściągnięcia :D
 
 
.mat.
[Usunięty]

Wysłany: 26 Sie 2004, 22:40   

hehe,jeden dupny monolog mój :D ale nie przeszkadzam i to :D
auto pali i jezdzi,tylko,że dostarczanie paliwa i chłodzenie szfankuje i to solidnie,jutro to postaram sie zrobić :D
 
 
bash
[Usunięty]

Wysłany: 26 Sie 2004, 22:53   

nie no spoko - ciekawie sie czyta historie :) podziwiam - ja sie nie zdobędę na takie modyfikacje :( za słaby lama ze mnie w furkach :(
 
 
bash
[Usunięty]

Wysłany: 26 Sie 2004, 22:54   

nie no spoko - ciekawie sie czyta historie :) podziwiam - ja sie nie zdobędę na takie modyfikacje :( za słaby lama ze mnie w furkach :(
 
 
Kacper
[Usunięty]

Wysłany: 26 Sie 2004, 22:58   

wlasnie :) fajnie sie czyta... ale tak samo jak bash - za słaby jestem, często oddaje auto znajomemu mechanikowi zeby cos robil.... i jakby zobaczył taką hybryde, to nie wiem czy tak po znajomosci by mi taniej robił :twisted:
 
 
.mat.
[Usunięty]

Wysłany: 27 Sie 2004, 09:26   

narazie nie ma co oglądać,czuć,że silnik chciałby mieć moc,ale gaźnik mu nie pozwala,bo sie zacina podciśnieniowa przesłona,nie wiem o co kaman,musiałbym go rozebrać na części pierwsze,robiłęm to już pare razy i nie chce mi sie więcej tego robić,zwłaszcza,że w domu czeka COŚ fajnego :twisted:
 
 
bash
[Usunięty]

Wysłany: 27 Sie 2004, 10:12   

.mat. napisał/a:
...zwłaszcza,że w domu czeka COŚ fajnego :twisted:


intrygujesz coraz bardziej :P :twisted:
 
 
.mat.
[Usunięty]

Wysłany: 27 Sie 2004, 23:51   

hehe,gaźnik okazał się dobry,tylko uszczelka ze starości sie wybrzuszyła i blokowała mi przesłone podciśnieniową,teraz auto zapierdalaaaAAA!!!!! :D
a tak bez emocji to powiem,ze skrzynia za krótka sie zrobiła,jak depne w dno na jedynce[nie ze startu]na asfalcie to mieli jak szalona a jechaćnie chce,no i charakterystyka silnika mi nie odpowiada,strasznei mocny dół a na górze pustki,bede musiałsie za wałka zabrać :D niepotrzebnie seryjny montowałem :D .
podsumowując autko dobrze przyspiesza,jedynie mam zastrzeżenia do dzwięku wydechu[brzmi jak kupa gówna :D ] i tego,że na górze słabo ciągnie.
problemy z chłodzeniem i inne rozwiązane,zato pojawił się nowy,dziś jechałem z kumplem pokazać jak chodzi i pełen ogień zapodałem jedziemy już spowrotem na chate a tu dochodze do wilnka fiesta coś słąbnie wychodze z winkla,gaz w dno a tu BuuuuUuuu puszczam gaz odzyskuje moc idzie znów ogniem,ale już słabiej i znów pada moc padają obroty i silnik gaźnie,ja już chyba wiem co to jest,ale potrzymam moich fanów w niepewności :D
a to "COŚ" to 4ry przepustnice :D a dokłądniej 4ry gaźniki :D któe mam zamiar zapakować do fiesty :D
 
 
Jareczek
[Usunięty]

Wysłany: 28 Sie 2004, 00:03   

Podziwiam Cię, prawdziwy zapaleniec z Ciebie
 
 
.mat.
[Usunięty]

Wysłany: 28 Sie 2004, 18:40   

:D
średnie spalanie na trasie wynosi 6.6l na sto i to na całkiem rozregulowanym silniku,moim zdaniem jest nieźle.
 
 
.mat.
[Usunięty]

Wysłany: 29 Sie 2004, 12:46   

hehe,zapomniałem napisać co to była za usterka wtedy co z kumplem jechałem :D otóż brakło mi benzyny,a ja byłem pewien,że gaźnik padł :D

no,teraz pora założyć gaźniki 4ro przepustnicowe [po jednej na garek,sprawiedliwie :D ] i turbo
Ostatnio zmieniony przez .mat. 29 Sie 2004, 12:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
bash
[Usunięty]

Wysłany: 29 Sie 2004, 12:48   

buaahaha :D nieźle - no tak - krążysz raczej na poziomach mniej błahych niż brak paliwa :D
 
 
van81
[Usunięty]

Wysłany: 29 Sie 2004, 16:00   

Mat ... czy ty chcesz zdobyć ...albo juz zdobyłeś ?? :shock: może X-packa ?? wiesz że to jest praktyzenie w polsce nie do zdobycia ... :(
 
 
bash
[Usunięty]

Wysłany: 29 Sie 2004, 17:00   

.mat. napisał/a:

no,teraz pora założyć gaźniki 4ro przepustnicowe [po jednej na garek,sprawiedliwie :D ] i turbo


matko...podziw nad umiejętnościami rośnie wykładniczo... :oops:
 
 
.mat.
[Usunięty]

Wysłany: 29 Sie 2004, 18:56   

Van,odpowiednie gaźniki leżą już u mnie w domu od roku,niestety są troche za duże,mimo,ze pochodzą z hondy cbx750,zaraz zapodam fotke.co do Xpacka to jest jeden w Polsce :D nawet w stolicy 8)
 
 
.mat.
[Usunięty]

Wysłany: 29 Sie 2004, 20:04   


:twisted:

:D w tyle widać moje alumy,czekają na lepsze czast,są to orginalne ATS'y

i najlepsza fota spod mojej dawnej uczelni :)
 
 
van81
[Usunięty]

Wysłany: 30 Sie 2004, 10:05   

Wiem żę jest jeden w polsce :P widziałem go na własne oczy :shock: no i mam filmika jak to chodzi :lol:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [mk8] będzie mocna miękka hybryda 1.0 ecoboost
Wojtek Wawa Hyde-Park 2 28 Mar 2019, 18:22
msky
Brak nowych postów [MK7] Na sprzedaż Turbo Hybryda 267 koni i 360 nm
Moment Sprzedam 4 18 Sty 2017, 10:21
Moment
Brak nowych postów [MK4] moja MK IV
grzes87 Nasze auta 68 8 Lut 2014, 10:56
grzes87
Brak nowych postów moja fiesta...
Gość Tuning stylistyczny 36 24 Gru 2005, 11:49
_-MoKrY-_
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Moja Fiestka :)
Kacper Tuning stylistyczny 10 27 Sie 2005, 23:24
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.