Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

[MK3] Fiesta RS2000
Autor Wiadomość
XD2i 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 25
Dołączył: 29 Sie 2019
Posty: 23
Skąd: Stoolica
Wysłany: 6 Maj 2020, 09:11   [MK3] Fiesta RS2000

Cześć, wpadła mi w oko Fiesta MK3 z 2.0 z tego ogłoszenia. https://www.facebook.com/...essenger_banner
Ktoś się coś orientuje na temat tego auta? Jak to według Was wygląda?
Pozdrawiam serdecznie! :D
Ostatnio zmieniony przez XD2i 7 Maj 2020, 01:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Pyros 
King of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 303
Skąd: Warszawa
Wysłany: 6 Maj 2020, 09:42   

No z tego co gdzieś słyszałem/czytałem to jak zwykle w mk3 blachara do roboty.
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 6 Maj 2020, 12:05   

mk3 nie waży 700kg. Chyba, że tyle blachy brakuje :P
 
 
Pyros 
King of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 303
Skąd: Warszawa
Wysłany: 6 Maj 2020, 12:49   

vegetagt napisał/a:
mk3 nie waży 700kg. Chyba, że tyle blachy brakuje :P

O tym pisze ;)
700kg to i mk2 kompletna nie waży.
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 6 Maj 2020, 17:33   

to nie zetec, tylko rs2000
ja za oryginalną xr2i, z dodatkami skroiłem 2 lata temu 5500
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 6 Maj 2020, 20:48   

realna waga to strzelam ok 950-1000kg skłaniając się bardziej w stronę 1tony. Wspaniały rs2000 na jednym mocowaniu silnika i pewnie zrywającej się poduszce skrzyni biegów(przedniej) co chwile. Oczywiście nie neguję ceny bo to rynek weryfikuje.
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 6 Maj 2020, 21:56   

Jak z mk3 wywalisz silnik i skrzynie to myślę ze 700 będzie ważyć,,, wiec macie RS200 w budzie 700kg,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
XD2i 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 25
Dołączył: 29 Sie 2019
Posty: 23
Skąd: Stoolica
Wysłany: 7 Maj 2020, 01:54   

Ktoś się orientuje ile waży taki RS2k w porównaniu do 1.8? jaka jest różnica w przyspieszeniach Fiesty na RS2k a np. 1.8 RQC. Mam już jedną fieścinkę, ale za 6k czyli w cenie tej z ogłoszenia można szukać autek bardziej z "zacięciem" kolekcjonerskim, czytaj takich w lepszym stanie z oryginalnymi, co prawda ze słabszymi silnikami, np. ładnej 1.6 8v. Nie chcę mieć 2 identycznych aut z jedyną różnicą że jeden jest 1.8, drugi 2.0 jeżdżących tak samo bo to identyczne doświadczenie. Ta z ogłoszenia miała swapa robionego bodajże w norwegii 10 lat temu, a po VINie ponoć jest z Hiszpanii. Silnik tej z ogłoszenia spięty jest ze skrzynią z 1.6, sprzedający mówi, że sprzegło lubi się ślizgnąć w tej sztuce. Boję się, że auto z takim modem może być bardziej problematyczne niż jest to warte zachodu. Nie chcę zabrzmieć jak hurr durr wielki znawca, który marudzi że mu się nie podoba, tylko raczej nie wpakować się w samochód który mnie przerośnie. Aktualnie nie mam zaplecza warsztatowego, jaka jest problematyka Fiest z takim swapem, jak w ogóle oceniacie taki swap, jakies lepsze alternatywy? Wiadomo, ze to trochę wróżenie z fusów ale jakie macie przeczucia na temat takiego auta. Gra warta świeczki czy raczej odpuścić biorąc pod uwagę, że mam już podobne autko? ;-(
 
 
Pyros 
King of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 303
Skąd: Warszawa
Wysłany: 7 Maj 2020, 09:26   

Jak juz masz jedną sztuke xr2 mk3 a szukasz sztuk do kolekcji to bez sensu szukać kolejne xr2 tylko z innym silnikiem. Ja bym na twoim miejscu szedł dalej i próbował uzupełnic sobie kolekcje o kolejne generacje i np. szukał xr2 mk2 lub coś nowszego z serii ST. Ewentualnie model wyżej escorta xr3 itp. Wtedy będziesz miał fajny komplet hothatchy Forda z lata 80/90.
Kolejna sztuka xr2 nic ci nie zmieni.
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 7 Maj 2020, 09:28   

Ja kilka lat temu mialem fieste mk3 z silnikiem rs2000. Gumy smialy sie nawet na 3 biegu na oponach 215, waga robi swoje, fiesta nie jest ciezka, powiem ze bardzo fajnie to przyspieszalo, banan byl na twarzy :ok: tylko nie dlugo bo skrzynie potargalem a byla z 1,6 escorta. Ciekawe jak jest zrobiony ten swap bo z tego co pamietam chłodnica musi byc wysunieta do przodu bo wadzila o kolektor, alternator sie nie miescil i trzeba bylo podrzezbic w pasie.
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
zwardek 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 325
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 7 Maj 2020, 10:12   

Po zdjęciach wygląda na łupę za max 3k.
Jeśli podłoga zdrowiutka to więcej, ale na to bym nie liczył
_________________
MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 -
 
 
XD2i 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 25
Dołączył: 29 Sie 2019
Posty: 23
Skąd: Stoolica
Wysłany: 7 Maj 2020, 13:06   

Wiem, że prędzej lub później chciałbym Fięstę z 2.0. Pytanie czy RS2k jest dobrym rozwiązaniem w kwestii 2 litrowej fiesty. Zetec to chyba bardziej rozwojowy swap z lepszym supportem tuningowym i w ogóle łatwiejszy do wykonania, bardziej solidny?
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 802
Skąd: Złotów
Wysłany: 21 Maj 2020, 08:27   

Lepiej włożyć od razu durateca 2.5l 4 garowego z świeża skrzynia :)
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 13:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Kolektor z RS2000 w ZETEC-u
TomeX500 Tuning mechaniczny 5 12 Lut 2011, 11:11
scooooter


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.