Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

[MK3] RS Turbo
Autor Wiadomość
zwardek 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 325
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 13 Mar 2020, 12:16   

a co proponujesz?
_________________
MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 -
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 802
Skąd: Złotów
Wysłany: 13 Mar 2020, 21:47   

Chociaż EasyEcu, a najlepiej EMU.
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 13 Mar 2020, 23:07   

Do easy ecu trzeba zrobic wiazke silnika chyba na nowo jak dobrze mysle:-)
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 14 Mar 2020, 00:16   

starą oryginalną wiązke silnika też trzeba zrobić na nowo - one po tylu latach to nawet na skup złomu sie niezbyt nadają :/
Wiązka do zeteca to z 26 kabli sygnałowych, plus z 3-4 plusy i masy. W cvh pewnie wyjdzie podobnie, także w sam raz do nauki :)
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 802
Skąd: Złotów
Wysłany: 14 Mar 2020, 21:29   

Wiązka to jest naprawdę prosta sprawa do zrobienia.

U siebie kupiłem wszystkie wtyczki na ali za mniej niż 200zł.
Do emu za niecałe 200zł można kupić wiązkę tj zestaw kabli z opisami na otulinach i terminalami do wtyczki - każdy po 2,5m grubości i odpowiednio gruby do zastosowania (grube kable do cewek i przekaźników, cienkie do czujników).

Trochę taśmy parcianej, termokurczki z klejem oraz oplotu poliestrowego i można zrobić porządną wiązkę która będzie działać niezawodnie.
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
deejay 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 17 Wrz 2006
Posty: 82
Skąd: Myślachowice
Wysłany: 15 Mar 2020, 16:40   

bobson, masz gdzieś rozpisane jakie dokładnie wtyczki są w wiazce silnika zeteca w fiescie?
 
 
zwardek 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 325
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 14 Maj 2020, 20:32   

Mały update
Wał z dociskiem wyważony
Blok oczyszczony i pomalowany na kolor srebrny hammereitem
Coś tam powoli zacznę dół składać 👍
_________________
MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 -
 
 
zwardek 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 325
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 6 Sie 2020, 05:04   

Powoli do przodu...
Rozrząd i pompa wody na miejscu
Nowy wałek Newmana oraz mechaniczne popychacze ustawione
Nowa miska olejowa założona

Czekam na pomalowanie pokrywy zaworów i można motor zamykać
_________________
MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 -
 
 
zwardek 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 325
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 10 Lis 2020, 00:48   

Coś tam działam, skrzynia zregenerowana, jestem w trakcie malowania, kolektor ssący z beżowymi wtryskami założony.

_________________
MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 -
 
 
modell1 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1868
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 10 Lis 2020, 23:26   

No i bajka
_________________

 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 11 Lis 2020, 19:33   

Ładnie wygląda. Na wiosnę ruszy? Co było w ogóle powodem remontu? Jakaś awaria czy widzimisię?
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
zwardek 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 325
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 12 Lis 2020, 14:54   

luk-90 napisał/a:
Co było w ogóle powodem remontu?

"Remont" wykonany przez poprzedniego właściciela: zostawienie starej pompy oleju, tłoki wbijane majzlem, miska olejowa z dużym nagarem starego oleju
Spadło ciśnienie oleju na ciepłym silniku i przytarło wałek na 4 cylindrze: auto ogarnąłem do przeglądu i zdążyłem przejechać zaledwie 120km od zakupu
_________________
MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 -
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 12 Lis 2020, 16:42   

Supcio ;-|
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 802
Skąd: Złotów
Wysłany: 13 Lis 2020, 14:58   

zwardek napisał/a:
luk-90 napisał/a:
Co było w ogóle powodem remontu?

"Remont" wykonany przez poprzedniego właściciela: zostawienie starej pompy oleju, tłoki wbijane majzlem, miska olejowa z dużym nagarem starego oleju
Spadło ciśnienie oleju na ciepłym silniku i przytarło wałek na 4 cylindrze: auto ogarnąłem do przeglądu i zdążyłem przejechać zaledwie 120km od zakupu


Kocham takich majstrów, najchętniej strzeliłbym takiego 1" pokrętłem przegubowym :-)
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
Ostatnio zmieniony przez bobson 15 Lis 2020, 20:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 13 Lis 2020, 18:17   

:hahaha: kto to tak ładnie remontował? Jak mniemam to coś kojaże😇👌Ja już się nauczyłem zresztą🤣🤣🤣
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
modell1 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1868
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 13 Lis 2020, 22:36   

bobson napisał/a:
zwardek napisał/a:
luk-90 napisał/a:
Co było w ogóle powodem remontu?

"Remont" wykonany przez poprzedniego właściciela: zostawienie starej pompy oleju, tłoki wbijane majzlem, miska olejowa z dużym nagarem starego oleju
Spadło ciśnienie oleju na ciepłym silniku i przytarło wałek na 4 cylindrze: auto ogarnąłem do przeglądu i zdążyłem przejechać zaledwie 120km od zakupu


Kocham takich majstrów, najchętniej strzeliłbym takim 1" pokrętłem przegubowym :-)


Teraz wiem dlaczego dostała kiedyś baty od SPORTA MK5
_________________

 
 
 
Pyros 
King of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 303
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16 Lis 2020, 09:07   

Stara gwardia na tym forum lubiła druty :|
Sam kupiłem tutaj xr2 która była po remoncie ale już na powrocie do domu obróciło panewkę :devil:
 
 
deejay 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 17 Wrz 2006
Posty: 82
Skąd: Myślachowice
Wysłany: 16 Lis 2020, 18:00   

To się nazywają forumowe perełki :) też taka kiedyś kupiłem.
 
 
zwardek 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 325
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 17 Lis 2020, 16:32   

z rana prawie skończyłem składać słupek, mam nadzieję, że w tym tygodniu zepnę to ze skrzynią
później włożymy do auta i zamontuję resztę osprzętu, dolot, węże wodne i całą resztę

Na razie jest plan odpalić na seryjnym turbo. Jak wszystko będzie dobrze to po dotarciu i ogarnięciu budy wpadnie hybryda td04 z dużym ic
_________________
MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 -
 
 
modell1 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1868
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 18 Lis 2020, 19:01   

deejay napisał/a:
To się nazywają forumowe perełki :) też taka kiedyś kupiłem.


A co się z nią stało :-)
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Turbo
Zetec/CVH
PumaRST Tuning mechaniczny 53 12 Lis 2012, 21:59
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - CVH Turbo
seria & modyfikacje
PumaRST Tuning mechaniczny 26 13 Paź 2012, 08:42
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec N/A & TURBO
podnoszenie mocy!!!!!!!!
Faza Tuning mechaniczny 8 20 Gru 2007, 18:51
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - 1.8Diesel / Turbo Diesel
Fordon Tuning mechaniczny 140 30 Lis 2011, 09:21
szczupak
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.