Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

[MK3] RS Turbo
Autor Wiadomość
zwardek 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 325
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 11 Paź 2019, 12:00   [MK3] RS Turbo

1. NICK: zwardek
2. IMIĘ: Piotrek
3. MODEL: Fiesta
4. WERSJA: RS Turbo
5. ROCZNIK: MK3, 1990
6. SILNIK: 1.6 CVH-T
7. OPIS AUTA: Po sprzedaży poprzedniej oryginalnej RS Turbo zrozumiałem, że popełniłem błąd, więc kupiłem RS Turbo od Mafiosa.

8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. wizualne: brak
b. mechaniczne: nowy bak, nowa pompa paliwa, nowy przewody paliwowe, nowy układ hamulcowy (przewody, przewody w oplocie, pompa hamulcowa), ogarnięcie zawieszenia
c. audio:
d. inne: nowe opony przód Yokohama 185/50/R14

9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
a. wizualne:
b. mechaniczne: dokończenie mechaniki, poskładanie wnętrza
c. audio:
d. inne

10. FOTKI AUTA

_________________
MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 -
 
 
FIESTA Moondust 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.4i/75KM
Imię: Mateusz
Dołączył: 11 Lip 2018
Posty: 252
Skąd: Szczecin
Wysłany: 11 Paź 2019, 12:59   

No RS Turbo to już jest istny TOP jeśli chodzi o MK3. A w tą to widać że włożono masę pracy, czasu i pieniędzy. Samo znajdywanie części ile pochłania... chylę czoła.
Profil Facebook
 
 
modell1 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1868
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 11 Paź 2019, 19:22   

Oficjalnie wiemy kto ma projekt po Patryku :brawo:
_________________

 
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 11 Paź 2019, 20:15   

:ok: :ok: pięknie, na wiosne wyjeżdżamy...ja myśle ze w zimie wszystko ogarne, jak narazie stoi pod kocem. Musze ją wreszcie zobaczyć na żywo:-) to twoje RST :2xf:
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
zwardek 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 325
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 15 Paź 2019, 20:19   

Jutro ostatnie poprawki i mam nadzieję, że auto w końcu będzie gotowe do przeglądu :ok:
_________________
MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 -
 
 
zwardek 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 325
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 17 Lut 2020, 11:55   

Niestety inauguracja RST została przesunięta - zakuwamy silnik
_________________
MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 -
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 17 Lut 2020, 23:04   

Hehe. Napisz jeszcze czemu została przesunięta😁 ;-| :bezradny: xD
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
zwardek 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 325
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 6 Mar 2020, 23:01   

Doszly tajle z UK i powoli można zaczynać składanie. Na początku celujemy w okolice 200 koni, docelowo sporo ponad to. Wpadną kute tłoki Wossnera oraz ostry wałek Newmana z mechanicznymi popychaczami
_________________
MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 -
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 7 Mar 2020, 07:52   

A jednak mechanika, zastanawiam sie dlaczego jest lepsza i czy na hydraulice mozna zakrecić wyżej jak na mechanice😁
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 802
Skąd: Złotów
Wysłany: 7 Mar 2020, 08:27   

zwardek napisał/a:
Doszly tajle z UK i powoli można zaczynać składanie. Na początku celujemy w okolice 200 koni, docelowo sporo ponad to. Wpadną kute tłoki Wossnera oraz ostry wałek Newmana z mechanicznymi popychaczami


Mam nadzieje, że zostanie to wystrojone porządnie standalonem ;)

Który wałek kupiłeś? Ogólnie z Newmanem mam złe doświadczenia.
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
zwardek 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 325
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 7 Mar 2020, 10:03   

Kupiłem wałek dedykowany do cvh rs turbo - model sprint, do niego muszą być tylko popychacze mechaniczne

Nie wiem czy jest tu sens wyżej kręcić, wolę więcej dmuchnąć i dobrze wystroić
_________________
MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 -
 
 
Mariox003 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Wiek: 29
Dołączył: 16 Gru 2011
Posty: 471
Skąd: Pisarzowice
Wysłany: 7 Mar 2020, 10:20   

Mały, z tego co kojarzę to mechaniczne można wyżej kręcić niż hydrauliczne
_________________
Dwie już były, ale mówią że do trzech razy sztuka ;)
Czarna
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 535
Skąd: Witkowice
Wysłany: 7 Mar 2020, 16:37   

Yhy😁 no to będziemy probowac.
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 802
Skąd: Złotów
Wysłany: 11 Mar 2020, 08:26   

zwardek napisał/a:
Kupiłem wałek dedykowany do cvh rs turbo - model sprint, do niego muszą być tylko popychacze mechaniczne

Nie wiem czy jest tu sens wyżej kręcić, wolę więcej dmuchnąć i dobrze wystroić


Czyli kupiłeś FORC/286/416 PH4 - ostry wałek do wolnnosaka z dość sporym overlapem...

Powinieneś kupić FORC/276/409T PH4 - dedykowany wałek pod turbo, z sensownym overlapem i liftem w TDC.

Nie chce być złym prorokiem ale będziesz miał problemy z wstawaniem turbiny, pogorszy się dół. Ogólnie będziesz miał wesoło aby to wystroić.
Jeśli masz możliwość, zamień go na taki jak trzeba.

Kolejna sprawa - jeśli chcesz więcej dmuchnąć warto dać twardsze sprężyny, szczególnie na wydech co by ciśnienie nie podpierało zaworów.
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
zwardek 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 325
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 11 Mar 2020, 09:28   

Tak jak napisałem - wałek dedykowany do rs turbo, czyli poprawny:
https://www.burtonpower.c...c-276-409t.html

Dzięki za info o sprężynkach zaworowych - napiszę od Newmana, bo widzę, że też mają coś takiego w ofercie
_________________
MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 -
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 802
Skąd: Złotów
Wysłany: 11 Mar 2020, 14:50   

zwardek napisał/a:
Tak jak napisałem - wałek dedykowany do rs turbo, czyli poprawny:
https://www.burtonpower.c...c-276-409t.html

Dzięki za info o sprężynkach zaworowych - napiszę od Newmana, bo widzę, że też mają coś takiego w ofercie


Uff to dobrze. Burton ma błąd w opisie bo Sprint Cam to PH4 do wolnossaka. Ja akurat zawsze sugeruje się dokumentacją producenta a nie info z sklepu stąd mój wpis ;)

http://www.erstellen.co.u...E_2020-FORD.pdf

Sprężyny 190lbs powinny starczyć, model: DNS1017/200

Nie odpisałeś na pytanie o strojenie, na czym będzie dłubane?
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
zwardek 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 325
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 12 Mar 2020, 12:52   

Prawdopodobnie det-3
_________________
MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 -
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 12 Mar 2020, 13:37   

opłaca się w obecnych czasach montować DETa?
Też kiedyś bym chciał pobawić się w modyfikacje softu, ale bardziej myślałem nad czymś w stylu emu czy easy ecu.
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 12 Mar 2020, 22:57   

Nie.
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 802
Skąd: Złotów
Wysłany: 13 Mar 2020, 08:38   

zwardek napisał/a:
Prawdopodobnie det-3


słabo ;-(
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Turbo
Zetec/CVH
PumaRST Tuning mechaniczny 53 12 Lis 2012, 21:59
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - CVH Turbo
seria & modyfikacje
PumaRST Tuning mechaniczny 26 13 Paź 2012, 08:42
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec N/A & TURBO
podnoszenie mocy!!!!!!!!
Faza Tuning mechaniczny 8 20 Gru 2007, 18:51
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - 1.8Diesel / Turbo Diesel
Fordon Tuning mechaniczny 140 30 Lis 2011, 09:21
szczupak
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.