Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

[MK8] Fiesta ST Performance Blue
Autor Wiadomość
Phercan 

Model: Ford Fiesta Mk8`19
Wersja: ST
Silnik: 1.5/200KM
Dołączył: 30 Maj 2019
Posty: 16
Skąd: Warszawa
Wysłany: 1 Cze 2019, 18:17   [MK8] Fiesta ST Performance Blue

1. NICK: Phercan
2. IMIĘ: Rafał
3. MODEL: Fiesta
4. WERSJA: ST
5. ROCZNIK: MK8, 2019r.
6. SILNIK: 1.5
7. OPIS AUTA: Do tej pory głównie jeździłem autami typu GT, bądź dużymi sedanami, jednak zawsze gdzieś tam w głowie było marzenie o małym Hot Hatchu. Czy to Corsa OPC, Fiesta ST MK7, Clio RS, Abarth 595 itd. przyszedł w końcu czas by owe marzenie spełnić. I tak oto jest: świetna Fiesta ST MK8 (najciekawsze i najpiękniejsze auto obecnie dostępne na rynku moim zdaniem). Odebrana z salonu pod koniec kwietnia, po miesiącu użytkowania i przejechaniu 5 tys. km największe wrażenie robi na mnie zwinność tego auta i frajda, jaką daje podczas jazdy, a że prawie cały przebieg robiony jest w Warszawie, to sprawuje się świetnie.

8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. wizualne: Pełen zestaw Maxton Design.
b. mechaniczne: Stożek i obudowa AIRTEC.
c. audio: brak
d. inne: brak

9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
a. wizualne:
- jest to pakiet ST2, więc w najbliższym czasie szykuje się również malowanie zacisków,
- na samym końcu wpadną felgi OZ Hyper GT HLT 18" (chybachyba że wcześniej trafi się jakaś okazja na używane egzemplarze).
b. mechaniczne:
- wW drodze z GB jest przewód silikonowy do dolotu oraz tuleje poliuretanowe od stabilizatora (fioletowe) wraz z łapą silnika (żółty+fioletowy) od Powerflex.
c. audio:
- Pełny Milltek, od turbo do końcówki wydechu - pa pa GPF. Innych modyfikacji "audio" nie mam w planach :)
d. inne:
- Rozpórka Ford Performance z włókna węglowego 2 333 633, głównie dlatego, że jest piękna :D
- REVO software.

10. FOTKI AUTA

 
 
Lcfr 

Model: Ford Fiesta Mk7`14
Wersja: Sport
Silnik: 1.6EcoBoost/180KM
Dołączył: 20 Lut 2019
Posty: 43
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2 Cze 2019, 08:54   

Ładna :brawo: choć dla mnie drawantyczny jest ten "przyklejony" tablet na srodku - ta nowa moda zupełnie do mnie nie przemawia.
Jak ze spasowaniem maxtona?
I jak ze spalaniem w tym mieście? Moje ST w Warszawie bierze 10-10.5l. Nie to żebym narzekał bo np do pracy mam 11km i 21 świateł ;-| wiec nie ma sie co dziwic ale ciekaw jestem jak to w 1.5?
Na przyszłość wiecj fot gadżetów :)
 
 
Phercan 

Model: Ford Fiesta Mk8`19
Wersja: ST
Silnik: 1.5/200KM
Dołączył: 30 Maj 2019
Posty: 16
Skąd: Warszawa
Wysłany: 3 Cze 2019, 13:02   

Też estetycznie nie cierpię tych tabletów. Aczkolwiek po użytkowaniu "przyklejonego" ekranu dotykowego i wcześniej bardziej konserwatywnego ekranu dotykowego stwierdzam, że takie rozwiązanie jest dużo bardziej praktyczne:
1. Sam ekran osadzony jest wyżej (przeważnie przy tylu calach są gdzieś w połowie deski), a to duży plus gdy korzysta się na nim z navi lub żeby cokolwiek przeczytać - wzrok nie musi wędrować w dół.
2. Łatwiej jest coś kliknąć, kiedy w aucie mocno trzęsie (można złapać za ramkę i mieć punkt podparcia :D )
3. I ostatnie jest on bliżej kierowcy, co też pomaga przy klikaniu po menu, co prawda nie bawiłem się ekranem dotykowym w MK7, więc bezpośredniego porównania nie mam, ale ze zdjęć mam wrażenie, jakby był dość daleko.

Niestety jest też jeden minus, który bardzo denerwuje, przy włączonym Android Auto bardzo, ale to bardzo się nagrzewa, nie wiem, czy to kwestia słońca, które świeci na niego, czy on po prostu jest takim małym kaloryferem.

Z Maxtona jestem bardzo zadowolony, pasuje idealnie, wcięcia wychodzą dokładnie tam, gdzie na samochodzie. Jedynie nie wykorzystałem ich systemu śrub i nakrętek, a jedynie same wkręty samo nawiercające + klej (co i tak zalecali w instrukcji), na razie trzyma się super, również przy 200+km/h.
Kupiłem najtańsze wykończenie, bez lakieru czy carbonu, bo pozostałe dodatki i plastiki zewnętrzne w Fieście i tak nie są ani lakierowane, ani przypominające carbon, no i nie muszę się martwić o te rysy, które pewnie codziennie od kamyczków by się pojawiały :D



No i jednak ten zestaw naprawdę niesamowicie poprawił aspekty wizualne.

Co do spalania aktualnie mam 8,7 i jest to w sumie sama Warszawa ze sporadycznymi jazdami którąś z obwodnic.

Wymieniłem też wszystkie żarówki, które nie były LEDowe na ową technologię (przeciwmgłowe, kierunki, wsteczny) i jest spora poprawa.



A tutaj filtr:

 
 
Lcfr 

Model: Ford Fiesta Mk7`14
Wersja: Sport
Silnik: 1.6EcoBoost/180KM
Dołączył: 20 Lut 2019
Posty: 43
Skąd: Warszawa
Wysłany: 4 Cze 2019, 10:00   

Phercan napisał/a:

Kupiłem najtańsze wykończenie, bez lakieru czy carbonu, bo pozostałe dodatki i plastiki zewnętrzne w Fieście i tak nie są ani lakierowane,

Faktycznie wygląda to zupełnie dobrze - na pewno dużo lepiej niż na ich stronie gdzie nawet nie brałem takiej opcji po uwagę a tutaj proszę - efekt jest dobry.

Co do spalania - czy 8,7 to wynik z kompa czy z tankowania? Moja obserwacja jest taka, że jeżdżąc po mieście między wskazaniem kompa a faktycznym jest spory błąd (od 0,5 do 1l nawet). Na trasie ten błąd maleje iw skazanie jest bliskie wskazaniu komputera.
 
 
Phercan 

Model: Ford Fiesta Mk8`19
Wersja: ST
Silnik: 1.5/200KM
Dołączył: 30 Maj 2019
Posty: 16
Skąd: Warszawa
Wysłany: 4 Cze 2019, 15:32   

Spalanie wg wskazań komputera, co do błędu faktycznie może taki występować. Po następnym tankowaniu zresetuje komputer i policzę realne zużycie paliwa.

Dzisiaj Fiesta była na hamowni, robione były dwa pomiary:
1. Cieńka linia - w trybie sportowym - 194,2KM i 308,0 Nm
2. Grupa linia - w trybie normalnym - 197,5KM i 311,7 Nm

Paliwo zwykłe 95 z Orlenu/Circle K.



Jedyne co było robione z elementów mechanicznych, to filtr został wymieniony na stożek. Niestety nie mam pomiaru sprzed montażu :( Może kiedyś zamontuje go spowrotem i zrobię ponownie pomiar.

Na pewno po zamontowaniu rury od dolotu, poliuretanów i zmianie całego wydechu przed programem pojadę zrobić kolejny pomiar. No i wiadomo po programie od REVO jeszcze jeden, o ile faktycznie nie będzie problemu ze znalezieniem kogoś do instalacji i kalibracji, prawdopodobnie wybiorę się w tym celu do Czech, jeśli wszystko będzie w porządku.
 
 
modell1 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1868
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 4 Cze 2019, 17:41   

Kolego czyżby auto miało za ciepło.
Wykres nawet seryjny nie jest i ciekawe sport słabszy :yes:
Moment drastycznie spada w górnej partii obrotów.
Ciekawe to wszystka.

Ma ktoś wykres z seryjnego ST MK7.5
_________________

 
 
 
Phercan 

Model: Ford Fiesta Mk8`19
Wersja: ST
Silnik: 1.5/200KM
Dołączył: 30 Maj 2019
Posty: 16
Skąd: Warszawa
Wysłany: 4 Cze 2019, 18:22   

Zgadza się, dzisiaj było wyjątkowo ciepło ~30 stopni, co mogło mieć wpływ na pomiar. To samo w sumie powiedzieli po pomiarze.

Co do słabszego sportu to powiedziano mi, że można to zaliczyć pod błąd pomiarowy, a różnica między samym sportem a normalnym trybem poza bardziej czułym pedałem gazu, ustawieniem ESP, siła wspomagania i głośniejszym wydechem jest żadna. Co przy pomiarze i tak nie ma znaczenia (jeśli się mylę, proszę o wyprowadzenie z błędu).
 
 
tomi16v 

Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 78
Skąd: Złotów
Wysłany: 4 Cze 2019, 22:13   

Jakoś ten stożek do mnie nie przemawia.
 
 
Phercan 

Model: Ford Fiesta Mk8`19
Wersja: ST
Silnik: 1.5/200KM
Dołączył: 30 Maj 2019
Posty: 16
Skąd: Warszawa
Wysłany: 4 Cze 2019, 22:53   

Po zamontowaniu stożka jest wyczuwalna spora poprawa w przyspieszeniu z niskich obrotów (1,5k-2k).
I o ile koni mechanicznych wskazało o 2,5 mniej od deklarowanych 200, to jednak moment obrotowy z fabrycznych 290 Nm wzrósł do 311,7 Nm, o ponad 20, co jest całkiem nieźle.

Trzeba jeszcze dodać, że auto nie było strojone, a jest to bardzo ważny element, stąd ta krzywa może być mało satysfakcojnująca.

Tak czy inaczej, po zrobieniu dotychczas planowanych modyfikacji liczę, że po porządnym programie i strojeniu wyjdzie 240-250KM oraz ~430Nm. Wtedy też zrobię porządny pomiar Racelogic'iem.

Aktualne pomiary telefonem dla jakiegoś tam podglądu:


Pomiary były robione aplikacją "Drag Racer" oraz "Car Performance".
Drag Racerem mam tylko jedno zdjęcie, były robione 4 pomiary, które wynosiły kolejno 6,7s 6,4s 6,5s oraz 6,4s.
 
 
Lcfr 

Model: Ford Fiesta Mk7`14
Wersja: Sport
Silnik: 1.6EcoBoost/180KM
Dołączył: 20 Lut 2019
Posty: 43
Skąd: Warszawa
Wysłany: 5 Cze 2019, 06:26   

Tak to zwykle z tymi wynikami z hamowni bywa :yes: - dają jakiś pogląd na wynik/zakres wyników ale nie ma się co za bardzo do nich przywiązywać. Można z nich za to wyciągnąć wnioski czy warto/trzeba coś poprawiać. Nie wiem jaka była tu kolejność hamowania ale przykładowo w takiej temperaturze otoczenia 2gie hamowanie może się okazać z automatu gorsze... Znane są przypadki znacznych różnic wyniku w ciepły i chłodny dzień.
Co do stożka uważam, że jest sensownie odgrodzony od silnika dodałbym tylko w miarę chęci/możliwości nawiew z dołu (IMO ta rura z boku to mało). Z dołu jest w fieście miejsce (robiłem to u siebie tydzień temu zakładając montuna- tyle ze puszkę z wkładką bo nie chce ryku stożka) i można to śmiało podciągnąć jakąś 60-70mm rura. Chłodnego powietrze/nawiewu nigdy nie jest za wiele.

Jeszcze co do przyrostów po stożku... stożek zadziała OK ale czy aż tyle NM dodał sam stożek??. Raczej bym na to nie liczył szczególnie przy shortramie (CAI lepiej wypada). Mysle, że seria już była podobna do tego wyniku (chyba że mierzyłeś samą serie wcześniej?). W mojej opinii (ale ja tylko zbieram czytaną wiedzę bo to moja pierwsza przygoda z Turbobenzyną) to oczekiwany szacowany wynik 240-250KM oraz ~430Nm jest mocno optymistyczny :-P ale życzę oczywiście jak najlepiej :ok: . Chyba, że w zestawie wydechu jest już downpipe i nie napisałeś o zmianie seryjnego intercoolera :)

EDIT: w sumie może i ten wynik możliwy :) cały czas się podświadomie :hihihi: odnoszę do seryjnych 182KM z mk7 a przecież mk8 ma nastarcie gratis 20HP. Turbo rządzi sie innymi prawami niż NA gdzie wykrzesanie 5-10HP to czasem cud...
 
 
Phercan 

Model: Ford Fiesta Mk8`19
Wersja: ST
Silnik: 1.5/200KM
Dołączył: 30 Maj 2019
Posty: 16
Skąd: Warszawa
Wysłany: 7 Cze 2019, 18:22   

Pierwszy był pomiar w trybie normalnych, drugi w torowym.

Co do nawiewu będzie robiony na zamówieniu razem z innym intercoolerem, tak samo downpipie u tej samej firmy (prawdopodobnie EL-TEC) więc to wpadnie kompleksowo po zamówieniu i otrzymaniu zestawu Millteka, bardziej się opłaca ściągać z UK niż kupować w Polsce. Ale dzięki za podpowiedź, faktycznie pod spodem jest miejsce, w dodatku w obudowie filtra jest ładnie wycięty otwór z logo producenta, który będzie można wykorzystać.

Serii wcześniej niestety nie mierzyłem :(

PS. Wybiera się ktoś w niedziele na śniadanie i gablota w Warszawie?
 
 
Lcfr 

Model: Ford Fiesta Mk7`14
Wersja: Sport
Silnik: 1.6EcoBoost/180KM
Dołączył: 20 Lut 2019
Posty: 43
Skąd: Warszawa
Wysłany: 8 Cze 2019, 09:41   

Phercan napisał/a:
Pierwszy był pomiar w trybie normalnych, drugi w torowym.

mogło, byc tak, że się podniosła temperatura stad wynik gorszy...

Phercan napisał/a:
razem z innym intercoolerem, tak samo downpipie u tej samej firmy

downpipe i intercooler to bardzo ważne modyfikacje w ST. Intercooler seryjny to kupa - różnice zimo/ciepło czuc zauważalną - szczególnie przy obecnych zmianach temperatur...
 
 
mskgs 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 86
Skąd: Kraków
Wysłany: 8 Cze 2019, 21:41   

Gratulacje, świetnie się prezentuje. :) A jeździ jeszcze lepiej. :D W ogóle ten Performance Blue to ciekawy kolor, bo co test/inna seria zdjęć to wygląda inaczej. :P

Mam kilka pytań natury "praktycznej":
1. Jest bardzo twardo? Da się na co dzień użytkować ten samochód na średniej jakości drogach?
2. Jeździłeś tym samochodem przed złożeniem zamówienia? Mają gdzieś w Warszawie taką testówkę?
3. Czy negocjowałeś cenę i ile % udało się zejść z tego, co jest w cenniku? Podobno dealerzy nie są skłonni do jakichś konkretnych negocjacji w przypadku ST?

Coraz częściej zastanawiam się nad wymianą swojej Fiesty na ST. :-) Tylko mam trochę obawy, czy nie będzie to za twardy samochód do jazdy na co dzień?
 
 
Phercan 

Model: Ford Fiesta Mk8`19
Wersja: ST
Silnik: 1.5/200KM
Dołączył: 30 Maj 2019
Posty: 16
Skąd: Warszawa
Wysłany: 8 Cze 2019, 22:36   

Dzięki, z jazdą faktycznie jest świetnie :) Co do koloru to jeszcze podobał mi się Race Red, może nie jest zbyt interesujący w katalogu, a do tego to Performance Blue jest wszędzie promowany i pokazywany, aczkolwiek na żywo jak najbardziej również bardzo ładnie wygląda, nie wiem jak w kwestii użytkowania, bo z tego, co zauważyłem, wyczytałem itd., to Ford lubi ostatnio dawać łatwo rysujące się lakiery. Ja na swój, na razie nie narzekam.

1. Bezpośrednio do ST przesiadłem się z Peugeota 508 i nie narzekam (właściwie nawet mniej, ale może to kwestia, że Fiesta wiem, że musi taka być, a Peugeot po prostu wkurzał). Co prawda każde wcześniejsze auto jeżdżone przeze mnie było już w jakiś sposób usportowione, utwardzone czy po prostu archaiczne (Corvette C3 :D ) więc może to kwestia przyzwyczajenia, ale w codziennej jeździe nie narzekam. Dziewczyna owszem, za każdym razem jak tylko chwyci za coś do malowania, szminkę czy ten grzebień do oczu to słyszę narzekanie, że mam ostrożniej jeździć itd. :D Ale jako kierowca bardziej cieszę się z jazdy i nawet jak zdarzy mi się jeździć przez 8-10h w ciągu dnia po mieście albo zrobić trasę Warszawa-Poznań (za Łodzią bez A2) to wysiadam o własnych siłach bez jęków i krzyków :)
2. Właściwie to nie, brałem w ciemno. Nawet jak byłem u dealera, który miał taką na stanie, to nie było można jej ruszać - nowa, bez przebiegu, bez rejestracji i tak miało zostać aż znajdzie sobie właściciela.
3. Brałem w leasing, więc może nie tyle cena mnie interesowała, co dodatkowe pakiety/korzyści - gwarancja, powłoka, akcesoria itd. Wiem, że jest duży problem z produkowaniem ich na czas, jeśli z negocjacji nic nie wyjdzie (aczkolwiek sądzę, że 5% pewnie da się zejść), to upieraj się na zapisy odnośnie terminu wydania pojazdu i ewentualne kary za ich niedotrzymanie.

Dla mnie zdecydowanie za twardy nie jest. Jakby co zapraszam do Warszawy, myślę że jakąś jazdę próbną zorganizujemy :)
 
 
mskgs 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 86
Skąd: Kraków
Wysłany: 10 Cze 2019, 08:06   

Super, dzięki za info. :)
Spróbuję znaleźć u któregoś z dealerów demówkę. Jeżeli się nie uda to przy wizycie w Warszawie się odezwę, to bym się odwdzięczył jakimś dobrym trunkiem. :)
 
 
Phercan 

Model: Ford Fiesta Mk8`19
Wersja: ST
Silnik: 1.5/200KM
Dołączył: 30 Maj 2019
Posty: 16
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10 Cze 2019, 23:43   

Jak najbardziej, zapraszam :)

Dzisiaj ukończyłem pierwszy test realnego spalania, 1 pełen bak na paliwie Orlen 95 - sama Warszawa w stylu nazwijmy to mieszanym :)
Przejechałem: 468,3 km
Średnie spalanie według komputera: 8.6 l/100km
Średnie spalanie realne: 8.92 l/100km

W końcu też pierwsze części zaczynają się zjeżdząć :D póki co tylko dolot, reszta niestety idzie przez Royal Mail, co najdłuższą i najmniej sprawną podróż odbędzie w Polsce przy pomocy reliktu, jakim jest poczta polska.



I w bonusie jedno zdjęcie z pierwszego śniadania i gabloty w Warszawie :) Całkiem fajne auta poprzyjeżdżały - Corvette C7, Lexuc LC, Dodge Challenger, Alfa 4C, Ferrari California. Spodziewałem się trochę więcej egzotyków, McLaren, Lamborghini itp., ale i tak było na czym zawiesić oko.

Ostatnio zmieniony przez Phercan 13 Cze 2019, 12:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 13 Cze 2019, 08:49   

Phercan napisał/a:
Średnie spalanie według komputera: 86 l/100km
Średnie spalanie realne: 8.92 l/100km
Wszyscy mówią, ze komputer ściemnia, dobrze ze ktoś to w końcu sprawdził,,, :hihihi:
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Lcfr 

Model: Ford Fiesta Mk7`14
Wersja: Sport
Silnik: 1.6EcoBoost/180KM
Dołączył: 20 Lut 2019
Posty: 43
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13 Cze 2019, 12:32   

ja u siebie w ST w związku z faktem, że poprzednie auto kłamało na potęgę :hahaha: (oszustwa rzędu 1,5l) sprawdzam za każdym razem z ciekawości... Jeżdżąc głownie po zakorkowanej warszawie pokazuje mi 10.3 średnie a pali 11 wg kalkulatora. Jak gdzieś dodam trochę trasy, itd to schodzi do 8.9 średnie a pali lekko poniżej 10. Trasa rzędu 120-140km/h to 8-8.5l. Średnio mam przekłamania 0,7l w mieście a na trasie ta wartość maleje i jest zbliżona do wersji z komputera.
 
 
Phercan 

Model: Ford Fiesta Mk8`19
Wersja: ST
Silnik: 1.5/200KM
Dołączył: 30 Maj 2019
Posty: 16
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13 Cze 2019, 14:28   

Jak widać nie ma co ufać na słowo :) nie dość, że nie da się uzyskać deklarowanego spalania to jeszcze i tak oszukają na wskazaniach komputera :D

Rura od dolotu zamontowana (Jak dobrze, że w garażu jest ~17 stopni! :D )


Oryginalna, z tyloma wcięciami, żebrami itd. już od samego patrzenia utrudnia swobodne oddychanie :)


Dodatkowo ku wielkiemu zaskoczeniu, po 4 dniach paczka od Royal Mail przyszła. Jak dobrze, że pominęli pocztę polską jako przewoźnika i przekazali ją DPD jako końcowemu dostawcy :jupi:


W przyszłym tygodniu wynajmę sobie stanowisko i wszystko zamontuje razem z malowaniem zacisków.

I kolejne zdjęcie z innego zlotu (WNR):


Jeszcze tylko zamówić wydech i z rzeczy mechanicznych będzie to póki co wszystko na ten rok.
 
 
Lcfr 

Model: Ford Fiesta Mk7`14
Wersja: Sport
Silnik: 1.6EcoBoost/180KM
Dołączył: 20 Lut 2019
Posty: 43
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25 Cze 2019, 18:54   

Mogłem sie pomylić ale auto chyba w okolicach 15.26 koło Blue City chyba widziałem?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 16:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.