Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: trzeci
7 Kwi 2019, 12:38
silnik Ecoboost hybrid
Autor Wiadomość
Maciej87 


Model: Ford Fiesta Mk8`17
Wersja: ST-Line
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Wiek: 37
Dołączył: 25 Paź 2017
Posty: 27
Skąd: Nieważne
Wysłany: 5 Paź 2020, 22:39   

msky napisał/a:
Maciej87 napisał/a:


Fiesta z podniesioną mocą do 155 KM i 216 Nm.


To musi być cud...
Jak ja sprawdzałem to maks to 149-150 KM.
Dlatego mam wgrany oryginalny soft od 140 KM...

U kogo robiłeś?
Informował o ryzyku ingerencji mechanicznej w chipa?


msky droga do teściów i powrót:



a poniżej droga tylko do teściów w innym terminie:



Chiptuning robiłem w lutym 2020 w TuneForce Poznań:



Fiesta żony nie ma GPF'a więc 155 KM nie było zaskoczeniem (hamowana i strojona na paliwie, na którym jeździ od momentu 1 tankowania tj. Verva Pb98). Co do ryzyka z tą operacją to chyba każdy, kto na takie coś się decyduje zdaje sobie sprawę, że podzespoły dostają bardziej w kość niż przy serii, ale myślę, że kiedy moc wykorzystuje się głównie do wyprzedzania a nie do ciągłego piłowania auta aż do czerwonego pola to nie ma się, czego bać. Pożyjemy zobaczymy ;)

BTW. Może to głupie, ale zaczynam się zastanawiać czy aby silnik Fiesty dotarł się dopiero przy 15 000 km, bo mniej więcej od tego przebiegu Fiesta zaczęła palić max 5,5 l/100km. Żeby zrobić w trasie 6l to naprawdę muszę się postarać.
 
 
qualin 

Model: Ford Fiesta Mk8`19
Wersja: Inna
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Dołączył: 02 Sty 2020
Posty: 26
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 6 Paź 2020, 19:47   

Następny co używa słowa hejter nie znając jego znaczenia. Ja nie wierzę w takie cuda. Wiele lat temu ścigałem się na 1/4 mili, miałem dlubane auta i generalnie zajmowałem się także testowaniem samochodów. Nie ma takiej opcji, żeby fabrycznym autem, na fabrycznych gratach urwać 2s z czasu przyspieszenia. Wy myślicie, że producenci te dane biora z czapki albo mierzą stoperem i można samemu uzyskać o tyle lepszy czas? Bez jaj. Auto musiałoby mieć sporego gratisa w postaci 30-40KM żeby takie czasy wykręcać. Domowymi sposobami to można sobie tylko teoretycznie sprawdzić przyspieszenie, bo nie sądzę, że sprawdzacie na homologowanym sprzęcie z certyfikacją. Proponuję zrobić pomiar na wąskich 4 kołach dojazdowych to urwiecie kolejną sekundę i nie będzie sensu kupować Fiesty ST xD
Poza tym w testach Pumy 1.0 mhev 155 KM wychodzi przyspieszenie ok 10s, a producent podaję 9, a wy mówicie, że fiesta o podobnej masie robi o 2s mniej niż producent podaje xD
 
 
McLfan 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Arkadiusz
Wiek: 36
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 199
Skąd: Opole
Wysłany: 13 Sty 2021, 15:27   

https://www.youtube.com/w...annel=Autowizja
qualin? 6:35s.
_________________
Fiesta 1,3i Calypso
Fiesta 1,1i -> 1,3i C
Fiesta 1,6i 8V XR2i
 
 
 
Wojtek Wawa 

Model: Ford Fiesta Mk8`17
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Imię: Wojtek
Wiek: 43
Dołączył: 03 Sie 2017
Posty: 180
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21 Sty 2021, 11:30   

Dokladnie przyszedlem tutaj dac ten filmik, ale juz Mclfan mnie ubiegl o caly tydzien.

Piekny dzik z tej Fiesty hybrid, gdybym dzis kupowal to wzialbym na 100% wlasnie ten silnik. Nie ma zadnych wad ST, mozna go wyposazyc we wszystkie opcje, do tego jest mniej twardy, a silnik przepieknie ciagnie od dolu do gory. I ta cena, niesamowita okazja.

Szkoda jednak, ze trzeba bylo czekac na Autowizje, choc na forum pomiar byl obiecany pol roku temu :-P

Na lepkiej i lekkiej gumie i szorstkim asfalcie, odpowiednio strzelajac ze sprzegla mozna zejsc pewnie w okolice 7 s. Niesamowity kozak!
_________________
Fiesta mk8 100KM Race Red
 
 
PrzemKo80 

Model: Ford Fiesta Mk7`15
Wersja: Trend
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Dołączył: 11 Mar 2017
Posty: 124
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 4 Lut 2021, 10:20   

Witam.
Czy ktoś z szanownych kolegów i koleżanek słyszał już może o wersji mild hybrid z automatem?
Skłaniam się do nowej Pumy (tak wiem to forum Fiesty) i niecierpliwie czekam na automat!
Dzięki za info. Pozdrawiam.

:luzik: Siedmiostopniowa skrzynia automatyczna, która trafiła póki co do aut Ford Puma i Fiesta wyposażonych w silniki 1.0 EcoBoost Hybrid :luzik:

https://dailydriver.pl/nowosci/premiery/ford-wprowadza-7-biegowy-automat-dla-silnik-ecoboost-hybrid/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 20:17
Mizer 59
Brak nowych postów Fiesta mk7 silnik ecoboost
adas1408 Hyde-Park 0 22 Paź 2014, 00:31
adas1408
Brak nowych postów [MK8] St-line X, Hybrid
Iche Nasze auta 21 31 Sty 2022, 15:29
ichevonb
Brak nowych postów [Mk8] Sprzedam dolot Airtec do MK8 1.0/1.0 Hybrid
ichevonb Sprzedam 0 26 Kwi 2022, 16:06
ichevonb
Brak nowych postów Spalanie 1.0 ecoboost 95KM
Spalanie w trybie miejskim
bondowski Mechanika ogólna 3 21 Gru 2022, 13:20
Wojtek Wawa


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.