[MK4] stożek i pare innych pytań |
Autor |
Wiadomość |
Boss*
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Kuba
Wiek: 25 Dołączył: 25 Lip 2022 Posty: 143 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 25 Lip 2022, 14:36 [MK4] stożek i pare innych pytań
|
|
|
Siemano, ostatnio stałem się posiadaczem fiesty z silnikiem 1.3 44kw czyli 60, mam pytanie, montowaliście w swoich stożki? Drugie pytanie miałem kiedyś fiestę 1.3 50km i szła lepiej jak te 60 coś ktoś miał podobnego? I 3 jakie świece polecacie do tego silnika 1.3 44kw bo chce zmienić, czyściłem już przeplywke |
_________________ Pa pa pa… to jest właśnie posiadacza grzechotnika świat..
 |
|
|
|
 |
Jaszczur

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 1120 Skąd: SD (Dąbrowa G)
|
Wysłany: 26 Lip 2022, 12:24
|
|
|
Po raz 76746 raz: stożek nic Ci nie da, poza zwiększonym rykiem silnika. Jeśli tego właśnie oczekujesz, to spoko. |
_________________ wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć |
|
|
|
 |
damianisko5
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 06 Sie 2012 Posty: 478 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 26 Lip 2022, 12:31
|
|
|
Pytasz o świece, co one mają wspólnego z przepływką? Najlepiej Motorcraft/FoMoCo.
1,3 50 KM a nie 50 kilometrów i 44 kW. |
|
|
|
 |
Boss*
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Kuba
Wiek: 25 Dołączył: 25 Lip 2022 Posty: 143 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 27 Lip 2022, 18:15
|
|
|
damianisko5 napisał/a: | Pytasz o świece, co one mają wspólnego z przepływką? Najlepiej Motorcraft/FoMoCo.
1,3 50 KM a nie 50 kilometrów i 44 kW. |
Mają dużo, jak widzisz wspomniałem o porównaniu 50 do 60 konnego silnika ze 50 ma więcej mocy niż 60 temu spytałem o dolot i napomknąłem że czyściłem, a świece chce zmienić dlatego że przypuszczam iż one mogą wpływać na ten brak mocy bo widać ze swoje przeżyły temu pytanie o nie, już rozumiesz? |
_________________ Pa pa pa… to jest właśnie posiadacza grzechotnika świat..
 |
|
|
|
 |
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 34 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 27 Lip 2022, 22:35
|
|
|
O ile kojarzę poprawnie to 50 ma przyblokowaną mechanicznie przepustnice względem 60, tam szukaj odblokowania |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
 |
Boss*
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Kuba
Wiek: 25 Dołączył: 25 Lip 2022 Posty: 143 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 27 Lip 2022, 23:39
|
|
|
luk-90 napisał/a: | O ile kojarzę poprawnie to 50 ma przyblokowaną mechanicznie przepustnice względem 60, tam szukaj odblokowania |
Co ciekawe są dwie wersje z czego kojarzę jedna 50 druga 60 koni oczywiście silnikowe, więc nie wiem |
_________________ Pa pa pa… to jest właśnie posiadacza grzechotnika świat..
 |
|
|
|
 |
Boss*
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Kuba
Wiek: 25 Dołączył: 25 Lip 2022 Posty: 143 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 27 Lip 2022, 23:43
|
|
|
A ktoś wie co z tą przepustnicą dokładnie trzeba zrobić? |
_________________ Pa pa pa… to jest właśnie posiadacza grzechotnika świat..
 |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12075 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 28 Lip 2022, 00:14
|
|
|
Boss* napisał/a: | Co ciekawe są dwie wersje z czego kojarzę jedna 50 druga 60 koni oczywiście silnikowe, więc nie wiem | Ludzie tu wiedzą,,, wersja stłumiona o 10koni była na rynek gdzie od koni w silniku zależały opłaty, i prosty zabieg blokujący przepustnice ze nie może się otworzyć na 100% oraz niewielki pierścień dławiący (zmniejszający średnice dolotu) obcina te 10 koni i sprawia ze auta spada w niższy próg opłaty,,,
Przywrócenie tych 10 koni poleca na zdjęciu ogranicznika,,, auto odzyska moc tylko kiedy dociśniesz pedał do podłogi, bo jak będziesz naciskał na 50% to bez znaczenia jest ze na końcu jest max 90 zamiast 100%
Boss* napisał/a: | miałem kiedyś fiestę 1.3 50km i szła lepiej jak te 60 coś ktoś miał podobnego? | Oczywiście każde zdrowe 1.3i 50KM będzie żywsze od zajeżdżonego 1.3i 60KM |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
Boss*
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Kuba
Wiek: 25 Dołączył: 25 Lip 2022 Posty: 143 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 28 Lip 2022, 02:41
|
|
|
JoeMix napisał/a: | Boss* napisał/a: | Co ciekawe są dwie wersje z czego kojarzę jedna 50 druga 60 koni oczywiście silnikowe, więc nie wiem | Ludzie tu wiedzą,,, wersja stłumiona o 10koni była na rynek gdzie od koni w silniku zależały opłaty, i prosty zabieg blokujący przepustnice ze nie może się otworzyć na 100% oraz niewielki pierścień dławiący (zmniejszający średnice dolotu) obcina te 10 koni i sprawia ze auta spada w niższy próg opłaty,,,
Przywrócenie tych 10 koni poleca na zdjęciu ogranicznika,,, auto odzyska moc tylko kiedy dociśniesz pedał do podłogi, bo jak będziesz naciskał na 50% to bez znaczenia jest ze na końcu jest max 90 zamiast 100%
Boss* napisał/a: | miałem kiedyś fiestę 1.3 50km i szła lepiej jak te 60 coś ktoś miał podobnego? | Oczywiście każde zdrowe 1.3i 50KM będzie żywsze od zajeżdżonego 1.3i 60KM |
Co ciekawe tamta była bardziej zajeżdżona i brała olej, ta ma ten cały ogranicznik gazu przy podłodze, pewnie go zagiąć młoteczkiem nie? A co do przepustnicy to coś tam trzeba wyciąć jak rozumiem? Bo jescze nie przyglądałem się temu, a co do świec to wprost zmienię profilaktycznie 😅 |
_________________ Pa pa pa… to jest właśnie posiadacza grzechotnika świat..
 |
|
|
|
 |
Boss*
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Kuba
Wiek: 25 Dołączył: 25 Lip 2022 Posty: 143 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 21 Lis 2022, 13:05
|
|
|
A więc tak, podzielę się doświadczeniem z moją fiestą co było nie tak, ogólnie wywalało błąd od podciśnienia spalin, temu ktoś sprzedał mi ją bez korka wlewu ale coś mi nie pasowało.. wiec! Stwierdziłem ze po wymianie świec i przewodów na ngk, osobiście nie polecam ngk jeden pękł a drugi spada czasem nie ze świecy tylko z drugiej strony przez fo rękę mam poparzoną lekko… wiec polecam celować w inne przewody, ale do rzeczy po odpieciu sondy fiesta chodziła identycznie jak przed wpięciem, a więc diagnoza padła na sonde i kosztem 30zl używanej sondy naprawiłem sonde i odzyskała z 30% swojej mocy, a wiec czesto błachostki są przyczyna i niekoniecznie komputer mówi prawdę, bo teraz tego błędu już nie pokazuje |
_________________ Pa pa pa… to jest właśnie posiadacza grzechotnika świat..
 |
|
|
|
 |
Jaszczur

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 1120 Skąd: SD (Dąbrowa G)
|
Wysłany: 21 Lis 2022, 13:28
|
|
|
Boss*, nie ma czegoś takiego jak "podciśnienie spalin", spaliny to zawsze (nad)ciśnienie. Już samo to wskazuje na to, że źle zinterpretowałeś komunikat sterownika silnika. |
_________________ wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć |
|
|
|
 |
Boss*
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Kuba
Wiek: 25 Dołączył: 25 Lip 2022 Posty: 143 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 22 Lis 2022, 13:17
|
|
|
Prosze ja ciebie, faktycznie źle teraz napisałem bo to już chwile temu było, a ze w motocykl robiłem i bylo tam podciśnienie, trochę mi się pokićkało chyba, ale wszyscy wiemy o co chodzi |
_________________ Pa pa pa… to jest właśnie posiadacza grzechotnika świat..
 |
|
|
|
 |
|