Szarpanie / duszenie przy około 2000 obr |
Autor |
Wiadomość |
Piterek79
Wersja: C
Silnik: 1.3i/70KM
Wiek: 25 Dołączył: 20 Lis 2016 Posty: 7
|
Wysłany: 24 Lis 2016, 22:57 Szarpanie / duszenie przy około 2000 obr
|
|
|
Hej, kupiłem niedawno Fiestę 1.3i 70KM z gazem sterownik : ESGI E867 , zawory VALTEK E467R .
Przy przyśpieszaniu tak od około 1800 - 2200 obr są odczuwale takie duszące dławienia . Najbardziej wyraźne na 2 i 3 biegu .
Nie podłączałem jeszcze pod kompa bo mam ją od paru dni . Ktoś coś może doradzić , co sprawdzić ? Dodam że na benzynie też się dusi ale mam wrażenie że mniej . |
|
|
|
 |
janusdel
Model: Ford Fiesta Mk8`18
Wersja: ST-Line
Silnik: 1.0EcoBoost/140KM
Wiek: 36 Dołączył: 26 Maj 2015 Posty: 21 Skąd: prawie Rzeszów
|
Wysłany: 25 Lis 2016, 00:19 Szarpanie / duszenie przy około 2000 obr
|
|
|
Może któraś część układu zapłonowego: przewody WN/cewka/świece, na gazie wszelkie niedomagania zapłonu będą bardziej odczuwalne.
Jak w poprzednim aucie mi się zrobiło przebicie na jednym z przewodów WN, to tak między 2-3k rpm nie chciał jechać, powyżej i poniżej tych obrotów było w miarę ok. |
|
|
|
 |
Piterek79
Wersja: C
Silnik: 1.3i/70KM
Wiek: 25 Dołączył: 20 Lis 2016 Posty: 7
|
Wysłany: 25 Lis 2016, 12:05 Szarpanie / duszenie przy około 2000 obr
|
|
|
Dzięki, tak może być. Dziś wymieniali mi butlę ze względu na homologację i podobno są pęknięte porcelanki w dwóch świecach .
W sumie świece mi wymieniali dwa dni temu ale już się dowiedziałem ze podobo wyszła jakaś felerna partia z tego rodzaju.
PS. Jakie najlepiej świece do gazu założyć ? Gazownik który wymienial butlę poleca NGK do zwykłego benzyniaka. |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3108 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 26 Lis 2016, 21:22 Szarpanie / duszenie przy około 2000 obr
|
|
|
Piterek79 napisał/a: | PS. Jakie najlepiej świece do gazu założyć ? Gazownik który wymienial butlę poleca NGK do zwykłego benzyniaka.
|
standardowe dla danego silnika z ewentualnym zmniejszeniem przerwy na 0,8-1.0mm |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.