Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Bicie na kierownicy podczas jazdy po nierównościach
Autor Wiadomość
gruby907 

Model: Ford Fiesta Mk6`03
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/70KM
Imię: Miłosz
Dołączył: 08 Sie 2015
Posty: 200
Skąd: Lublin
Wysłany: 6 Lip 2016, 20:59   Bicie na kierownicy podczas jazdy po nierównościach

Cześć, przy jeździe na nierównościach czuje te nierówności na kierownicy. Jak jeździłem cytryną c2, nissanem qashqaiem to takiego bicia nie czułem. Zaczęło mnie zastanawiać skąd to sie bierze - stare amortyzatory (orginał 2003r), luz na maglu (słyszalne w kabinie pukanie przy lekkich skrętach lewo-prawo kierownicą jak nie jade). Luz na maglu mam na 100%, sprawdzałem na diagnostyce. I teraz pytanie czy to bicie nierówności po kierownicy to wina luzu na maglownicy, czy amortyzatory? Jak są większe wyboje i nierówności to kierownica wręcz skręca. Opłaca się grzebać przy śrubie regulacyjnej w maglu? :ford:
_________________
Pozdrawiam
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5737
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 7 Lip 2016, 09:26   Bicie na kierownicy podczas jazdy po nierównościach

U mnie wytłuczone gumy wahaczy powodowały, że podczas jazdy po żwirze miałem zrobiony masaż rąk.
Stuki/puki miałem jak były wybite poduszki amorów, odczuwalne jako lekki i wolny "udar" na kierownicy.
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
gruby907 

Model: Ford Fiesta Mk6`03
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/70KM
Imię: Miłosz
Dołączył: 08 Sie 2015
Posty: 200
Skąd: Lublin
Wysłany: 7 Lip 2016, 12:44   Bicie na kierownicy podczas jazdy po nierównościach

Dziś byłem na kanale u kolegi, pokręcił kierownicą i stuki były w maglu. Dostęp był dość ciężki bo nie chcieliśmy sanek ściągać. Ostatecznie po zabawie przedłużkami nasadkowymi udało się dokręcić delikatnie śrube w maglownicy, już nie stuka nic podczas kręcenia ze wspomaganiem na postoju, bicia zredukowane do znośnego poziomu. Gumy wahaczy zrobie potem, może znów coś padnie to i to przy okazji sie zrobi. Ale już za bardzo nie ma co po takim remoncie :D


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
_________________
Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MK7] Piski podczas jazdy po nierównościach.
Jamelja Mechanika 6 25 Wrz 2012, 18:40
Jamelja
Brak nowych postów Bicie kierownicy podczas hamowania
Czyli ciąg dalszy poszukiwań przyczyn(y)...
ciaastus Mechanika 23 3 Sty 2007, 19:13
Gość
Brak nowych postów [MK3] Bicie na kierownicy podczas hamowania
KUI3A Mechanika 18 8 Gru 2006, 14:43
Gość
Brak nowych postów [MK4] Blokowanie kierownicy podczas jazdy
ivoncja Mechanika 5 27 Mar 2011, 16:12
maczeta
Brak nowych postów Wibracje kierownicy podczas wolnej jazdy i skrętu do oporu
Józek246 Mechanika ogólna 0 14 Maj 2020, 19:41
Józek246


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.