Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Proszę o pomoc w wyborze.
Autor Wiadomość
Scelena 

Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączyła: 30 Lis 2015
Posty: 3
Wysłany: 30 Lis 2015, 15:40   Proszę o pomoc w wyborze.

Witam :)
Znalazłam się na Waszym forum ponieważ chcę kupić to auto http://olx.pl/oferta/ford... ... f40868442a i bardzo zależy mi na opinii fachowców . Nie znam się zupełnie i proszę nie zwracać uwagi na dane jakie umieściłam w profilu . Strzeliłam na chybił trafił :) Auto oglądać i ewentualnie kupić mam w środę więc zależy mi na Waszej opinii czy warto. Po rozmowie telefonicznej ze sprzedającym wynikła jedna usterka a mianowicie do wymiany cewka . Ponoć samochód pali i jeździ płynnie , lecz czasami może przerywać. Bardzo Was proszę o jak najobszerniejsze wypowiedzi na temat tego autka ponieważ zupełnie Ford jest mi nieznany.
Z góry dziękuję :)
 
 
Tobol 


Model: Ford Fiesta Mk6`04
Wersja: Basic
Silnik: 1.3i/70KM
Imię: Tomek
Dołączył: 02 Wrz 2013
Posty: 344
Skąd: Racibórz
Wysłany: 30 Lis 2015, 17:39   Proszę o pomoc w wyborze.

Ze zdjęć wiele się dowiedzieć nie da wygląda nawet ok. Zwróć uwagę na rdzę na rantach drzwi, klapy bagażnika no i podłogę wypadałoby obejżeć. Cewka to pikuś ;) sprawdź czy jedzie prosto puść kierownice przy stałej prędkości, przy przyśpieszaniu i przy hamowaniu. Silnik jak się zachowuje przy przyśpieszaniu np, 40km/h na 3 biegu i przeciągnij go do np. 70 czy czuć jakieś zamulenie, utratę mocy, szarpanie. I zależy jakie ma wyposażenie jeżeli są szyby elektryczne czy działają prawidłowo, klima itp. Co by jeszcze koledzy sprawdzić? Cena dość niska jak na ten rocznik.
 
 
Scelena 

Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączyła: 30 Lis 2015
Posty: 3
Wysłany: 30 Lis 2015, 18:13   Proszę o pomoc w wyborze.

Dzięki Tobol za odpowiedź.