
|
Dziwne zachowanie silnika po wymianie UG |
Autor |
Wiadomość |
brianconer24
Model: Ford Fiesta Mk6`03
Wersja: CLX
Silnik: 1.3/66KM
Dołączył: 31 Mar 2015 Posty: 2 Skąd: koscian
|
Wysłany: 31 Mar 2015, 01:57 Dziwne zachowanie silnika po wymianie UG
|
|
|
witam, mam spory problem, od niedawna jestem posiadaczem fiesty mk6 1.3 duratec, auto kupilem z niby walnieta uszczelka, woda w oleju, majonez, auto sie gotowalo,a wskazowka temp. na 90 stopni. na cieplym odpala tylko po dodaniu gazu, wymienilem uszczelke pod glowica i...
i nic dalej to samo, objawy takie:
z wezyka idacego do wyrownawczego leci para, przez co bombluje woda w zbiorniczku,
nie moge odpowietrzyc ukladu uzywajac korka w chlodnicy (probowalem przez godzine)
gorny waz cieply lecz nie twardy, dolny zimny
silnik troche popierduje na wolnych obr.ale reaguje na gaz na wysokich pracuje rowno
temp na wskazniku 90 stopni,
brak cieplego nawiewu w kabinie
spaliny dosc intensywne jakby z para( ale to moze zludzenie spowodowane pogoda)
wiatrak sie nie załacza,
gdy silnik sie nagrzeje woda ze zbiorniczka paruje, gotuje sie, wylewa korkiem
Termostat jest nowy wraz z obudowa,
pompa wody niby ok
ug nowa , rezta uszczelek rowniez.
czy to moze wskazywac na peknieta glowice? z gory dziekuje za wszelka pomoc! |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 7 Kwi 2015, 13:38, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Puff
Forumowy Maruda

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 38 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5740 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 31 Mar 2015, 11:22
|
|
|
Może wskazywać na krzywą głowicę. Wymieniłeś uszczelkę, ale dalej jest nieszczelność na linii układ tłokowy-układ chłodzenia i przez to układ non-stop jest pompowany ciśnieniem. Miałem to samo, tylko w klekocie. Trzeba zrzucić głowicę i dać ją do sprawdzenia i prawdopodobnie do splanowania. |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
 |
brianconer24
Model: Ford Fiesta Mk6`03
Wersja: CLX
Silnik: 1.3/66KM
Dołączył: 31 Mar 2015 Posty: 2 Skąd: koscian
|
Wysłany: 31 Mar 2015, 16:09
|
|
|
a jednak;/ ok dzieki bardzo za pomoc! |
|
|
|
 |
Jaszczur

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 1120 Skąd: SD (Dąbrowa G)
|
Wysłany: 31 Mar 2015, 22:39
|
|
|
Na pewno trzeba dać głowicę na test szczelności płaszcza wodnego. |
_________________ wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|