Warning ! cookie path is empty! Check in in the Admin Control Panel or set it in the PhpMyAdmin table: prefix_config - cookie_path row
|
Pompka przyspieszajaca |
Author |
Message |
hao3
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/53KM
Imię: wojtek
|
Posted: 4 Jan 2015, 12:25 Pompka przyspieszająca
|
[ !!! ]
|
|
W momencie kiedy ruszam z miejsca czasami silnik potrafi się jakby zadławić. Puszczam sprzęgło dodając gaz, obroty nagle spadają po czym jest szarpnięcie i wszystko wraca do normy. Ostatnio ustawiłem styki i zapłon oraz wyczyściłem gaźnik. Silnik zaczął pracować o niebo lepiej jednak problem z dławieniem pozostał.
Mam pytanie: czy pompka przyspieszająca powinna wstrzykiwać paliwo od razu gdy przepustnica zacznie się otwierać? U mnie jest tak że paliwo wtryskiwane jest z małym opóźnieniem. Ruch przepustnicy współdziała z ruchem dźwigni pompki jednak paliwo leci dopiero kiedy popychacz przepony wsunie się na ok 1mm. Gaźnik to Motocraft 1v
Ustawiłem zapłon nie zdejmując wężyka od podciśnienia. Może w tym problem? Dzisiaj ustawie jeszcze raz.
Elektrozawór gaszenia. Zrobiłem test działania metodą odłączania i podłączania wtyczki. Nic nie słychać. Podobno jak nie działa to silnik nie da się uruchomić. |
|
|
|
profi
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: S
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
|
Posted: 5 Jan 2015, 11:16
|
[ !!! ]
|
|
Jak nie działa elektrozawór to da się odpalić silnik, tylko na wysokich obrotach. Puścisz gaz na obroty jałowe i od razu gaśnie. Pompka przyspieszacza powinna reagować od razu. Dzieje się tak cały czas czy tylko na zimnym? |
|
|
|
hao3
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/53KM
Imię: wojtek
|
Posted: 5 Jan 2015, 13:01
|
[ !!! ]
|
|
Dławi się na zimnym i na ciepłym silniku. Na zimnym bez ssania- zawsze ,z ssaniem zwykle nie. Na ciepłym też się dławi ale objawy są łagodniejsze. Zrobiłem taki patent (prowizorkę)-na koniec dźwigni pompki wcisnąłem kawałek sztywnego wężyka przez co popychacz jest odrobinę wsunięty. . W czasie jazdy jest o wiele lepiej. dławi się tylko przy pierwszym ruszaniu z miejsca na wyłączonym ssaniu. Potem już normalnie. W takim razie trzeba zmniejszyć skok membrany.
Zapłon ustawiłem jeszcze raz bez podciśnienia różnica jakby żadna. Pierwszy raz ustawiam zapłon za pomocą lampy. Znaki są na przeciwko siebie i widać to wyraźnie ale co któryś błysk znak na kole jakby skacze do przodu 1cm. Czy to normalne? Używam lampki za 2 dychy.
Ostatnio chciałem kupić styki przerywacza -facet w sklepie mnie wyśmiał, w drugim sklepie też marudził ale zapytał o numer aparatu zapłonowego (gdzie jest ten numer?)czy to tak trudna do zdobycia część? Może źle szukam? Aparat mam boscha, z czerwoną kopułką. |
|
|
|
profi
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: S
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
|
Posted: 5 Jan 2015, 17:13
|
[ !!! ]
|
|
Co do skaczącego znaku, jest to spowodowane wypaleniem przerywacza, miałem dokładnie tak samo. Nowy przerywacz, kondensator i kopułka (znaczy kopułka odświeżona bo do Motorcrafta ciężko dostać). Nieważne czy lampka za 2 czy za 5 dych. Jak masz aparat boscha to nie ma problemu, wszystkie części dostępne w pierwszym lepszym sklepie od ręki, sklep w którym facet Ci wyśmiał omijaj szerokim łukiem. Dlaczego części są dostępne od ręki? Bo te same zapłony były montowane w gofrach polówkach i innych benzynowych wieśwagenach. Jakbyś miał jednak problem to odezwij się, coś wykombinujemy :) |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Add this topic to your bookmarks Printable version
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
|