[MK3] Montaż łapy przedniej (pod wspomaganie) do podlużnicy |
Autor |
Wiadomość |
Markz
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 33 Dołączył: 16 Mar 2012 Posty: 251 Skąd: Zdzieszowice
|
Wysłany: 10 Wrz 2014, 14:52 [MK3] Montaż łapy przedniej (pod wspomaganie) do podlużnicy
|
|
|
Robie przekładke silnika z mojej rs1800 do zwyklej fiesty, otwory w podluznicy są w tych samych miejscach tylko ze w rs1800 były orginalne nakretki w srodku podluznicy a w zwyklej fiescie niema. Zastanawiam sie nad wiertaniem na wylot i dawaniu dlugich srub. Moze ze ktos ma inny pomysł? |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 13 Wrz 2014, 18:34, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 10 Wrz 2014, 23:25
|
|
|
Nitonakrętki? |
|
|
|
|
Markz
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 33 Dołączył: 16 Mar 2012 Posty: 251 Skąd: Zdzieszowice
|
Wysłany: 11 Wrz 2014, 14:29
|
|
|
a nietrzeba miec do nich przypadkiem specjalnej "maszynki"? |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 11 Wrz 2014, 18:16
|
|
|
te nitonakrętki to musiałby by być koło m6, m8, według mnie odpada.
Ja u siebie przyspawałem i tyle, jak chcesz mieć demontowywalną, to śruby na wylot, 3 powinny w zupełnosci wystarczyć, to jest łapa stabilizująca, silnik wisi na tylnej łapie. |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 11 Wrz 2014, 19:05
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=-wmpASZYat8 odnośnie maszynki do nitonakrętek.
Ja u siebie mam na wylot i specjalnie mocno nie mogę dokręcić, bo zaczyna "zgniatać" podłużnicę, aczkolwiek nie wykluczam błędów przy pierwotnym wieszaniu Zetec'a.
Co do rozmiarów nitonakrętek, to nie problem dostać m8, m10, czy nawet m12.
W każdym razie to tylko odpowiedź na pytanie, czy da się inaczej, niż na wylot |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 11 Wrz 2014, 19:25
|
|
|
A no widzisz takiego sposobu nie znałem, cos nowego |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 11 Wrz 2014, 23:02
|
|
|
blood_brother napisał/a: | Ja u siebie mam na wylot i specjalnie mocno nie mogę dokręcić, bo zaczyna "zgniatać" podłużnicę |
a ty masz zeteca w serii?
Ja bylem przekonany, ze przez całą podluznice powinny być tuleje, które właśnie zapobiegają zgniataniu. |
|
|
|
|
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 12 Wrz 2014, 10:55
|
|
|
Wcześniej był 1.6 CVH, a zetec'a jeszcze Pp wkładał. Kupiłem auto już z zetec'iem. Ale innym niż jest teraz |
|
|
|
|
Bongo
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.1/55KM
Imię: Mateusz
Wiek: 37 Dołączył: 18 Maj 2005 Posty: 467 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 30 Wrz 2014, 18:22
|
|
|
A ja panowie mam rozwiercony otwór od spodu bodajże i śruby imbusowe w podłożnice a na zewnatrz nakretki - patent dla sprytnych rączek i sprytnych kluczy |
_________________ Silnik 1.1 gaźnik 35kkm przebiegu - 200 pln
FULL CZESCI MK3
Jest: Fiesta mk3 1.1 CTX
Fiesta mk3 2.0 Zetec +
C-Max mk1 2.0 TDCI + |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.