Przesunięty przez: szynszyl 22 Mar 2014, 17:23 |
[MK4] Problem z odpaleniem samochodu po braku paliwa |
Autor |
Wiadomość |
skola
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Wiek: 37 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 111 Skąd: Siemianowice
|
Wysłany: 16 Mar 2014, 22:10 [MK4] Problem z odpaleniem samochodu po braku paliwa
|
|
|
Witam ,
Zabrakło mi paliwa i samochód się zatrzymał . Podpompowałem pompką paliwo tak że ciekie z przedływów między wtryskami kręce kręce i nie potrafi odpalić co jest ? |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez trzeci 17 Mar 2014, 19:21, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Freeman
Zarząd / Administrator
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 42 Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 3513 Skąd: Ostrzeszów
|
|
|
|
|
skola
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Wiek: 37 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 111 Skąd: Siemianowice
|
Wysłany: 16 Mar 2014, 22:17
|
|
|
Jakieś porady ? co zrobić
[ Dodano: Nie Mar 16, 2014 22:19 ]
Obecnie to odpowietrzyłem filtr paliwa, tak jak pisałem paliwo dochodzi do przelewów w wtryskach , Przy podpięciu weza z filtra do pompy pojawia się roba a mam dobrze przykręcony ten wężyk nie wiem dlaczego tak się dzieje |
_________________
|
|
|
|
|
Freeman
Zarząd / Administrator
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 42 Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 3513 Skąd: Ostrzeszów
|
|
|
|
|
skola
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Wiek: 37 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 111 Skąd: Siemianowice
|
Wysłany: 16 Mar 2014, 22:23
|
|
|
Przy kręceniu rozrusznikiem odczepiłem przewód przelewowy i z niego wycieka paliwo, jaki inny sposób na sprawdzenie czy podaje paliwo ? |
_________________
|
|
|
|
|
Freeman
Zarząd / Administrator
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 42 Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 3513 Skąd: Ostrzeszów
|
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 16 Mar 2014, 23:49
|
|
|
popusc nakretki przewodów wtryskowych przy wtryskach. Pokreć silnikiem kilka razy, zakrec nakretki.
musi palić. |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
Jaszczur
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 1090 Skąd: SD (Dąbrowa G)
|
Wysłany: 17 Mar 2014, 09:24
|
|
|
Próbuje chociaż załapywać czy echo i tylko chechła? |
_________________ wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć |
|
|
|
|
skola
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Wiek: 37 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 111 Skąd: Siemianowice
|
Wysłany: 17 Mar 2014, 09:50
|
|
|
Czy to by nie był problem z zaworkiem ktory trzyma paliwo ? na pomie jest taki ktory jak się zamknie to się nie odpali samochodu. Ale ja słysze jak przeskakuje to się nie zacioł . Mam tak że z pompy wylewa się paliwo tak jakby nie potrafiła przetoczyć go dalej ... Czy te nakrętki na wtryskach odkręcić całkowicie czy tylko poluzować ?
[ Dodano: Pon Mar 17, 2014 09:50 ]
Nic nie zalapuje non stop echo , meczy męczy i nic nie ma |
_________________
|
|
|
|
|
Jaszczur
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 1090 Skąd: SD (Dąbrowa G)
|
Wysłany: 17 Mar 2014, 13:53
|
|
|
nakrętki na wtryskach możesz odkręcić, nic się nie stanie.
A co do tego że nie załapuje - to albo przytarłeś pompę, albo nie otwiera zaworku stop, albo cholera wie co, i bez dogłębnego sprawdzenia przez jakiegoś kumatego w dieslach mechanika się nie obejdzie.
On może też być cały czas zapowietrzony. Weź kup pompkę ręczną z zaworkiem zwrotnym - taką czarną gruchę - zainstaluj, i pompuj nią póki nie zacznie paliwo tryskać, potem podłącz ją do pompy, i pompuj aż będzie twarda, potem próbuj go palić. |
_________________ wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 17 Mar 2014, 19:11
|
|
|
pompa może być po prostu zmęczona, i nie może zaciągnąć paliwa ze zbiornika, póki było paliwo było ok. Miałem już taki przypadek. |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
skola
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Wiek: 37 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 111 Skąd: Siemianowice
|
Wysłany: 17 Mar 2014, 19:42
|
|
|
Dodałem na przewód zaworek zwrotny , po odłączeniu przepływu słychac taki dźwięk cofania się paliwa . Gdy odreciłem szybkozłączke z powrotu paliwa do baku było tam paliwo . Gdy kręce to wydostaje się paliwo z pompy ale nie tam gdzie przewód lecz tam gdzie jest sprężyna i elektronika . Mam pompe boscha . To może być wina tego zaworku stop ? słysze jak się przełącza ale czy on się nie zacioł ? może wywaliło jakiś bezpiecznik ? Co jeszcze sprawdzić
[ Dodano: Pon Mar 17, 2014 21:15 ]
Najnowsze doniesienia to takie że założyłem wężyk przeźroczysty i pompa nie zabiera paliwa ... Czy to moze być wina zawór elektromagnetyczny od zatrzymania samochodu ?
[ Dodano: Wto Mar 18, 2014 15:03 ]
Znów mam trochę informacji : z wszystkich przelewów wtryskowych wylewa się znaczna ilość paliwa . Po kręceniu rozrusznikem pompa nie zasysa nowego paliwa z filtra a za to oddaje paliwo nie wiadomo skąd i zalewa pompe na wysokosci spręzyny i w sumie to pod nią i okolice rzyłącza do węża z filtra
[ Dodano: Wto Mar 18, 2014 20:22 ]
I znów aktualicacja : Temy ch.. jeb... w czasie wymiany rozrządu źle przykręcił rolkę i obcierał pasek o obudowe i go tak starło ze az spadł !!!!!! Teraz pytanie jakie moga być tego konsekwencje ? Nie jechałem szybko może 60 km/h wyłaczył się łagodnie trochę pozalewałem pompę ropą jak mi się ulewało z przewodów ale poza tym jest nic więcej. |
_________________
|
|
|
|
|
dawo35
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Dawid
Wiek: 44 Dołączył: 31 Paź 2014 Posty: 13 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2 Lis 2014, 07:47
|
|
|
Kolego nalej ropy bezposrednio do filtra paliwa do pełna musi zaskoczyć |
|
|
|
|
|