Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

[MK7] Fiesta VII Sport 1.0 ecoboost racing red m-sport 163ps
Autor Wiadomość
MisiekT 
Prince of Tor Kielce 2013


Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Sport
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Michał
Wiek: 39
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1932
Skąd: Wawa
Wysłany: 9 Mar 2014, 20:29   

kierkus napisał/a:
ze stabilizatorem grubszym z tyłu auto bardziej nadsterowne i o to chodzi lecz wzrasta tendencja do podnoszenia tylnej łapy na zakrętach. Najlepszy mod jaki można zrobić to sprężyny eibacha zamówione w aso.

kierkus - rzuciles mi teorie, która znam doskonale i mam staby eibacha w drugim aucie... pytam natomiast o Fieste (ze względu na belke i wyjątkowo lekki tyl) czy faktycznie stab jest w niej odczuwalny? Eibach był grany tydzień po zakupie, bez obaw
_________________
MK7 1.6 Ti-VCT Sport 3D Frozen White: http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=59056
 
 
 
Arab 

Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Grzegorz
Wiek: 42
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 8
Skąd: Irlandia
Wysłany: 10 Mar 2014, 20:44   

Piekna sztuka :jupi:
_________________
<Bokiem do przodu>
 
 
Kam1l 

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Sport
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 69
Skąd: Posen
Wysłany: 10 Mar 2014, 22:59   

kierkus napisał/a:
sprężyny eibacha zamówione w aso.


Jakie koszta ??
 
 
kierkus 

Model: Ford Fiesta Mk7`13
Wersja: S
Silnik: 1.0EcoBoost/125KM
Imię: Marcin
Wiek: 44
Dołączył: 08 Mar 2014
Posty: 11
Skąd: szprotawa
Wysłany: 11 Mar 2014, 14:24   

Przemo

[ Dodano: Sro Mar 12, 2014 13:02 ]
Koszt eibacha coś koło 650zł na 4 koła. A jeśli chodzi o staby to nie jest to tak odczuwalne jakbym sobie życzył.

Kolega pytał o to kto doradza z m-sportu. Mój mechanik który robił strokera w subaru czyli Przemek

Dziękuję za fajnie opinie. Cieszy mnie to auto aż się nie spodziewałem ile może dawać frajdy
 
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 802
Skąd: Złotów
Wysłany: 14 Mar 2014, 07:18   

Dobre połączenie kolorów i ten pakiet :) Bardzo mi się podoba.

Chętnie przejechałbym się tym 3 cylindrowcem :) Mam mega sentyment do 1.0 R3 12v Turbo :D po Daihatsu Charade GTti :twisted:
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
kierkus 

Model: Ford Fiesta Mk7`13
Wersja: S
Silnik: 1.0EcoBoost/125KM
Imię: Marcin
Wiek: 44
Dołączył: 08 Mar 2014
Posty: 11
Skąd: szprotawa
Wysłany: 15 Mar 2014, 11:46   

dzięki

[ Dodano: Nie Kwi 27, 2014 16:14 ]
Fiesta już po kuracji w gcs u heko (grzegorza) wynik 163ps i 280nm od 2000rpm :)
 
 
 
FFDriver 


Model: Ford Fiesta Mk7`13
Wersja: Titanium X
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Dołączył: 21 Cze 2013
Posty: 636
Skąd: stąd
Wysłany: 28 Kwi 2014, 10:26   

kierkus napisał/a:
[ Dodano: Nie Kwi 27, 2014 16:14 ]
Fiesta już po kuracji w gcs u heko (grzegorza) wynik 163ps i 280nm od 2000rpm :)


Łooo matko :ok:
Ciekawe ile to wytrzyma :D
Ale oby jak najdłużej.
_________________
--<< Moja Fiesta - kliknij tutaj >>--
 
 
MisiekT 
Prince of Tor Kielce 2013


Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Sport
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Michał
Wiek: 39
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1932
Skąd: Wawa
Wysłany: 28 Kwi 2014, 10:38   

kierkus napisał/a:
wynik 163ps i 280nm od 2000rpm

gratki!
_________________
MK7 1.6 Ti-VCT Sport 3D Frozen White: http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=59056
 
 
 
BootError 

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/125KM
Imię: Tomek
Wiek: 48
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 55
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 28 Kwi 2014, 11:25   

:| :9: <wow> Zazdraszczam ;)

Możesz napisać coś więcej? Jakich zmian wymagało takie podniesienie mocy (bo nie sądzę żeby sama mapa)? Turbina fabryczna raczej nie ma takiego potencjału?
_________________
Fiesta MK7 125KM <link>
Lancia Delta III bi-TURBO 223KM :twisted: <link>
Seicento 2005
 
 
MisiekT 
Prince of Tor Kielce 2013


Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Sport
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Michał
Wiek: 39
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1932
Skąd: Wawa
Wysłany: 28 Kwi 2014, 11:48   

wystarczy dolot i wydech, turbina wyrabia... i jeszcze IC jezeli ma miec tyle koni tez w lato :)
_________________
MK7 1.6 Ti-VCT Sport 3D Frozen White: http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=59056
 
 
 
kierkus 

Model: Ford Fiesta Mk7`13
Wersja: S
Silnik: 1.0EcoBoost/125KM
Imię: Marcin
Wiek: 44
Dołączył: 08 Mar 2014
Posty: 11
Skąd: szprotawa
Wysłany: 28 Kwi 2014, 15:12   

Turbina fabryczna wyrabia do 175ps . Wyjątkowo udany silnik. Zostawiliśmy mu zapas :)
Auto strojone przy 20C na dworze. Po gwarancji być może natrysk wody na IC . Sam większy ic nie jest lekarstwem na wszystko
 
 
 
MisiekT 
Prince of Tor Kielce 2013


Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Sport
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Michał
Wiek: 39
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1932
Skąd: Wawa
Wysłany: 28 Kwi 2014, 15:57   

wiekszy nie, ale wydajniejszy na pewno :)
ale zobaczysz jak sie sprawdza - moze jest zapas i nie bedzie tragedii - przy tych mocach angole na pewno robia upgrade ICka
_________________
MK7 1.6 Ti-VCT Sport 3D Frozen White: http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=59056
 
 
 
BootError 

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/125KM
Imię: Tomek
Wiek: 48
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 55
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 29 Kwi 2014, 08:58   

kierkus, hamowałeś go może przed modami? Jeśli tak to jestem bardzo ciekawy jaką miał moc? Za każdym razem kiedy jadę Fiestą mam nieodparte wrażenie, że ten silnik ma w serii więcej niż 125KM
_________________
Fiesta MK7 125KM <link>
Lancia Delta III bi-TURBO 223KM :twisted: <link>
Seicento 2005
 
 
FFDriver 


Model: Ford Fiesta Mk7`13
Wersja: Titanium X
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Dołączył: 21 Cze 2013
Posty: 636
Skąd: stąd
Wysłany: 29 Kwi 2014, 09:12   

BootError napisał/a:
Za każdym razem kiedy jadę Fiestą mam nieodparte wrażenie, że ten silnik ma w serii więcej niż 125KM


Ja choć mam tylko 100 to mam tak samo. Cały czas się zastanawiam czy nie pojechać na hamowanie żeby to sprawdzić :D
Ale, tak ja wszyscy piszą, to jest po prostu subiektywne odczucie dzięki turbinie, a przy 125KM to uczucie musi być szczególnie fajnie.
Po tych modach kierkusa sam nabrałem ochoty ozor
Ciekawe jak bym tak po cichu zrobił moda to czy żona się skapnie :D
Tak dokręcić go na 155KM. Ech trzeba będzie nad tym pomyśleć :)
_________________
--<< Moja Fiesta - kliknij tutaj >>--
 
 
MisiekT 
Prince of Tor Kielce 2013


Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Sport
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Michał
Wiek: 39
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1932
Skąd: Wawa
Wysłany: 29 Kwi 2014, 09:53   

bardzo nielogiczne jest posiadac uturbione auto i go niezawirusowac :fox:
_________________
MK7 1.6 Ti-VCT Sport 3D Frozen White: http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=59056
 
 
 
FFDriver 


Model: Ford Fiesta Mk7`13
Wersja: Titanium X
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Dołączył: 21 Cze 2013
Posty: 636
Skąd: stąd
Wysłany: 29 Kwi 2014, 11:00   

MisiekT napisał/a:
bardzo nielogiczne jest posiadac uturbione auto i go niezawirusowac


Tylko kurde po co było brać 5 lat gwarancji ;-|
Jestem wew. rozdarty, z jednej strony "chciałbym ale boje się" :D
Na bank poczekam jeszcze trochę. W listopadzie będzie rok. Zrobi się przegląd, zobaczymy jak się to będzie u kierkusa zachowywało i na wiosnę w przyszłym roku może się coś pomyśli. Nie ma pośpiechu bo auto kupiłem co najmniej na te 5 lat więc będzie czas na stopniowe ewentualne zmiany.
_________________
--<< Moja Fiesta - kliknij tutaj >>--
 
 
MisiekT 
Prince of Tor Kielce 2013


Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Sport
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Michał
Wiek: 39
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1932
Skąd: Wawa
Wysłany: 29 Kwi 2014, 11:31   

bzdury gadasz - powiem Ci z doswiadczenia - kupujesz fajne auto i wszelkie zmiany robisz na starcie - wtedy dlugo cieszysz sie samochodem i koszt wszystkich zmian rozklada sie na kilka lat...

takie mody z doskoku sa malo oplacalne

PS. ta gwarancja i tak jest niewiele warta znajac zycie - jak padnie motor to wirusowany czy nie i tak beda sie migac... a drobiazgi jak padna, to i tak zrobia na gwarancji
_________________
MK7 1.6 Ti-VCT Sport 3D Frozen White: http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=59056
 
 
 
FFDriver 


Model: Ford Fiesta Mk7`13
Wersja: Titanium X
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Dołączył: 21 Cze 2013
Posty: 636
Skąd: stąd
Wysłany: 30 Kwi 2014, 19:51   

Misiek, jak to często bywa, nie mogę się z Toba do końca zgodzić :D
Ja np. uważam nieco inaczej.
W przypadku używanego auta byłoby to rozsądniejsze ale kupując nowe wywalasz już na początku więcej kasy i najpierw cieszysz się posiadaniem nowego. Nowe za jakiś czas zaczyna się nudzić i wtedy taki paten z małym modem daje nowy fun i odświeża auto. No i nie wywalasz kasy już na początku tylko za jakiś czas coś tam sobie dorzucasz. Zresztą ja nie mogę zrobić za wiele. Jak wiadomo auto kupiłem żonie, a nie sobie. Nie mogę nic zrobić z zawieszeniem bo auto straci na komforcie i/oraz będzie za niskie i zaraz mi żona gdzieś wyora w krawężnik albo coś innego :-P
Przy większej mocy przydały by się szersze koła ale już przy 205 zaraz wg. strony forda trzeba ogranicznik drążka kierownicy - to znaczy mniejszy skręt, a to kolejne pogorszenie komfortu jazdy w cywilnych warunkach.
Na dodatek podniesienie mocy tak dużo jak zrobił to kierkus ze standardową 5 biegową skrzynią jakoś nie do końca mnie przekonuje, zwłaszcza, żę ten 5 biegów męczy mnie już od samego początku ;-(
Ja ogólnie należę do osób, które wolą kupić od razu ST czyli maks co jest dostępne seryjnie i już w serii cieszyć się możliwościami większymi niż niższe wersje po wszystkich możliwych modach, a na dodatek mając jeszcze zapas na modyfikacje.
Reasumując, jak napisałem, taki mały mod polegający na lekkim podniesieniu mocy (w granicach rozsądku) za jakiś czas fajnie auto odświeży i pozwoli na nowo się nim cieszyć. Takie jest moje zdanie i oczywiście nikt poza mną nie musi się z nim zgadzać :ok:
_________________
--<< Moja Fiesta - kliknij tutaj >>--
 
 
Kam1l 

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Sport
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 69
Skąd: Posen
Wysłany: 30 Kwi 2014, 20:42   

FFDriver napisał/a:
przy 205 zaraz wg. strony forda trzeba ogranicznik drążka kierownicy - to znaczy mniejszy skręt,

Czy jeśli fiesta sport miała 205/40/17 to taki ogranicznik występuje? Bo promień skrętu jest tragicznie duży
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 30 Kwi 2014, 22:40   

z ciekawostek - fiesta mk2 xr2 przy kapciach 185/60/13 miała to samo. Tyle, że ja mam u siebie takie kapcie na cywilnej przekładni i nic złego sie nie dzieje. Dopiero jak wyjme silnik, to na skreconych kołach haczy lekko o bude
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK7] Fiesta MK7
Fordy Fiesta VII generacji (2009-....)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:28
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK7] Wersje wyposażenia - mini FAQ
Mini FAQ o tym jak rozpoznać wersję wyposażenia MK7
FFDriver Przed zakupem 9 21 Kwi 2022, 11:22
ambienT


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.