Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Mondeo 2,0 tdci
Autor Wiadomość
limus 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: S
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 197
Skąd: pomorze
Wysłany: 23 Sty 2014, 21:43   Mondeo 2,0 tdci

Proszę o poradę w sprawie kupna auta .
Mondeo 2,0 tdci z 2009 r. , motor z koncernu PSA.
Jakie są słabe punkty tego samochodu i na co uważać ?
Czy po prostu warto pchać się w ten model ?

Pozdrawiam.
 
 
artax 

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Darek
Wiek: 59
Dołączył: 26 Lut 2011
Posty: 393
Skąd: Świdnica
Wysłany: 24 Sty 2014, 09:47   

Myśle ,ze szybciej dostaniesz odpowiedz w Mondeo KLub.Osobiście miałem dwa Mondeo mk2 i mk3 .Nie było większych problemow.Eksploatacja nie jest droga.Popularne auto(handlarze to wiedzą) takze aby kupić cos sensownego trzeba cierpliwie szukać...
pzdr
_________________
Jest 115 KM i 256 Nm :)
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 24 Sty 2014, 23:51   

jak masz już motor z psa to ja bym brał :) kurde ładne auto cześci jak wszędzie :D tylko trzeba czasem podzwonić czy np nie taniej kupimy coś z peugota :P no i dobre prowadzenie
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
liman 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 09 Kwi 2012
Posty: 47
Skąd: PRUDNIK
Wysłany: 25 Sty 2014, 00:50   

mk3 z 2.0 tdci to porazka jakich mało , wrtyski delphiego kosztuja majatek , regeneracja tez , dwumas drogi a siada, wymiana dwumasa = rozebranie sanek zawiechy magla itp.. niewiem jak 2009r ale podejżewam ze podobnie
Profil Facebook
 
 
artax 

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Darek
Wiek: 59
Dołączył: 26 Lut 2011
Posty: 393
Skąd: Świdnica
Wysłany: 25 Sty 2014, 09:51   

No raczej 2,0 w mk4 nie ma nic wspolnego z mk3...Kocham teksty DKZ drogi .siada.A w jakim auccie nie siada po np; 200 tys.Co pewnie lepiej kupić szmelcwagena...własnie niedawno szwagierka wydala kase na remont VW Polo ;remont głowicy(mikro peknięcia i regeneracja wtryskow :ups: )Jak myslisz tanio było?!
p.s.Kolego zakladający post ,naprawdę polecam poczytaj o tym siniku na MKP.
pzdr
p.s.Jesli kupisz auto zajechane (flotowe)to zapewne mągą wyskoczyć rzeczy ,ktore są normą np przy 200 tys realnego przebiegu.
_________________
Jest 115 KM i 256 Nm :)
 
 
Igraszki 

Model: Ford Fiesta Mk6`08
Wersja: ST
Silnik: 2.0 16V
Imię: Radziu
Wiek: 33
Dołączył: 12 Gru 2008
Posty: 186
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25 Sty 2014, 10:04   

Mamy w rodzinie takiego tylko z 2008 roku, kupiony 1.5 roku temu z przebiegiem pewnym! 95 tys, przy100tys trzeba bylo wymienic dwumas, tyle wytrzymuje w tym samochodzie i akumulator przy 110 tys, ale to wina conversa ze tak szybko padl. Przejechane ma juz troche ponad 130 tys i sie kompletnie nic nie dzieje, oprocz czasami szalejacego sterownika od reflektorow skretnych, jeden zez na kilkaset km nie robi problemu. Srednie spalanie wg komputera 6.8. Nie wiem jakiensa bolaczki bo nie odczuwamy ich:-)
Polecam wersje z polskorzanymi fotelami, sa mega wygodne i niebieskim wnetrzem, wyglada ladnie.

Jak masz jakies pytanie to pytaj:-)
 
 
artax 

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Darek
Wiek: 59
Dołączył: 26 Lut 2011
Posty: 393
Skąd: Świdnica
Wysłany: 25 Sty 2014, 10:45   

powinno byc ,ze 100 tys DKZ wytrzymał w Waszym samochodzie .W tym, to brzmi jakby we wszystkich.100 to jakis mega wczesny przypadek padnięcia DKZ :bezradny: zakladając ,ze 100 to przebieg realny.Długo by pisać ale DKZ wymaga odpowiedniego traktowania.Moze poprzedni wlasciciel np;strzelał ze sprzęgla,noga na sprzęgle,katowanie silnika na bardzo niskich obrotach-wysoki bieg.Bardziej podatny na awarie DKZ jest 1,8 bo 2,0 cieszy sie dobrą opinią.
Pzdr
_________________
Jest 115 KM i 256 Nm :)
 
 
Igraszki 

Model: Ford Fiesta Mk6`08
Wersja: ST
Silnik: 2.0 16V
Imię: Radziu
Wiek: 33
Dołączył: 12 Gru 2008
Posty: 186
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25 Sty 2014, 10:56   

W fachowej prasie motoryzacyjnej bylo napisane ze dwumas wytrzymuje 100 tys i sie sprawdzilo, jak to bylo ujete, ten typ tak ma. Z dpfem 0 problemow za to:-)
_________________
 
 
artax 

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Darek
Wiek: 59
Dołączył: 26 Lut 2011
Posty: 393
Skąd: Świdnica
Wysłany: 25 Sty 2014, 11:16   

Limus tutaj masz krótki tekst z MKP http://www.mondeoklubpols...Ci-czy-2-0-TDCi
Jest na tym forum sporo fachmanow i doradzą :ok:
P.S.Igraszki wybacz z fachową prasą bywa tak jak z testami ADAC.Ostatni przypadek VW Gollfa.Zafałszowali wybór bo pewnie ktos sponsoruje.Tak samo niektore artykuły moga byc podplacane aby zdołować jakąś konkurencyjną markę...Mam w najbliższym otoczeni kilka mk4 2,0 i 1,8.Najwczesniej DKZ padł koledze po ok150 tys (w 1,8 )Mial auto od nowosci.
pzdr
ps.Mondeo to przyzwoity samochod.Mialem dwa i bylem zadowolony.Sprzedalem tylko dlatego bo wozilem powietrze.Kupilem cos mniejszego.Dla tego auta żywiołem jest trasa i tam pokazuje swoje mozliwości trakcyjne.
_________________
Jest 115 KM i 256 Nm :)
 
 
limus 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: S
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 197
Skąd: pomorze
Wysłany: 25 Sty 2014, 16:58   

Bardzo dziękuję za pomoc .
Auto nie jest dla mnie , prosił mnie o opinię ktoś bliski i stad moje pytania .
Ja jak na razie trzymam stara fofi .


Pozdrawiam.
 
 
Qnik 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Wojtek
Wiek: 32
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 103
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 26 Sty 2014, 11:26   

Ja mam Mondeo mk4 rocznik 2013 z 2.0 TDCI. Obecnie tylko ma przejechane ponad 30 tysięcy i narazie nic się nie dzieje - wiem, że to mały przebieg, więcej będę mógl powiedzieć jak będzie miał ponad 100 tys.
_________________
Moja mk5
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: FAQ - przepływka z Mondeo 2.0 w Zetec-u 1.8
TomeX500 Tuning mechaniczny 4 12 Lip 2011, 08:55
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Dołożenie IC w 1.4 TDCi
bas87 Silniki diesla 26 30 Wrz 2020, 12:32
rosomac
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe
Brak nowych postów [mk6] 1.6 tdci montaż turbiny od mondeo 2.0 tdci 130km
możliwość zamontowania turbiny od mondeo 2.0 tdci
szymon3200 Silniki diesla 2 21 Paź 2014, 18:33
Puff
Brak nowych postów [Inny] Mondeo MK3 2.2 TDCi Titanium X Bobsona
bobson Nasze auta 4 16 Wrz 2018, 10:55
bobson


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.