Przesunięty przez: szynszyl 5 Kwi 2014, 21:13 |
[MK6] osłona przekładni kierowniczej dylemat |
Autor |
Wiadomość |
Keri
Model: Ford Fiesta Mk6`02
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.4i16V/80KM
Imię: Irek
Wiek: 46 Dołączył: 19 Kwi 2011 Posty: 27 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 1 Cze 2013, 13:01 [MK6] osłona przekładni kierowniczej dylemat
|
|
|
Objemka w miejscu zaznaczonym na czerwono jest luźna.I teraz sedno sprawy - pokazuje się płyn prawdopodobnie od wspomagania .1 mechanik powiedział że wszystko w porządku i zasugerował że to od klimatyzacji??? drugi natomiast maglownica do regeracji dodam że płynu nie ubywa albo w małym stopniu że gołym okiem tego nie widać |
Ostatnio zmieniony przez Keri 1 Cze 2013, 14:57, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 1 Cze 2013, 22:24
|
|
|
Ta objemka może być luźna ( w końcu drążkiem się obraca do regulacji), tam nie musi być super szczelnie, bo w środku jest stały smar a nie płyn,,, jak leci to znaczy że maglownica cieknie,,, nie wiem skąd tam coś z klimatyzacji (chyba że stwierdzasz plamki pod autem) |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Keri
Model: Ford Fiesta Mk6`02
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.4i16V/80KM
Imię: Irek
Wiek: 46 Dołączył: 19 Kwi 2011 Posty: 27 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2 Cze 2013, 10:47
|
|
|
Cytat: | Ta objemka może być luźna ( w końcu drążkiem się obraca do regulacji), tam nie musi być super szczelnie, bo w środku jest stały smar a nie płyn |
A może być tak, że woda się tam dostaje i miesza w jakiś sposób ze smarem? JoeMix napisał/a: | nie wiem skąd tam coś z klimatyzacji (chyba że stwierdzasz plamki pod autem) |
Tak mechanior stwierdził ,myślę że już jego sobie odpuszczę |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 2 Cze 2013, 15:10
|
|
|
Keri napisał/a: | A może być tak, że woda się tam dostaje i miesza w jakiś sposób ze smarem? | Niskie prawdopodobieństwo,,, musiało by być naprawdę bardzo luźne, a u mnie ta guma dośc mocno się opina i bez opaski,,,
Zesuń ta osłonę, znaczy odepnij z drugiej strony i prz4esuń na maxa w stronę zwrotnicy (najpierw wytrzyj drążek) potem wyczyść do sucha okolice maglownicy (tam skąd drążek wychodzi) no i pokręć kierownicą,,, będzie widać czy cieknie czy nie,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Keri
Model: Ford Fiesta Mk6`02
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.4i16V/80KM
Imię: Irek
Wiek: 46 Dołączył: 19 Kwi 2011 Posty: 27 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 15 Cze 2013, 13:46 [MK6] Przekładnia cena
|
|
|
Maglownica po regeneracji ,dla zainteresowanych usługa wykonana w Lubiczu za ...790 zeta .I teraz następna rzecz na starej przekładni była osłona termiczna tak jak na zdjęciu i czy to działa na zasadzie oddajesz starą -dostajesz regenerowaną czy też powinna być ta co była oddawana do naprawy.No i ta cena trochę mi się wydaje "za dużo" ,co tym sądzicie? |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 15 Cze 2013, 18:43
|
|
|
Jak zapomnieli Ci zamontować osłonę, to leć do nich niech zakładają,,, najczęściej regeneracja części nie polega na naprawie tego co dajesz, tylko demontują Ci element, zakładają inny regenerowany,,, a twój kiedyś tam regenerują i montują do kolejnego auta - dzięki temu nie tracisz czasu na czas regeneracji |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Keri
Model: Ford Fiesta Mk6`02
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.4i16V/80KM
Imię: Irek
Wiek: 46 Dołączył: 19 Kwi 2011 Posty: 27 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 18 Cze 2013, 20:48
|
|
|
Byłem w warsztacie i mechanik powiedział że tej osłony nie zakładał bo jest skorodowana i nie ma sensu jej zakładać bo tylko będzie klekotać .Na moje stwierdzenie "jeżeli producent przewidział takie rozwiązanie" powiedział ze czasami trzeba poprawić producenta:) Osłona faktycznie nie wiem jaka role miałaby spełniać poza tym i tak ją wziąłem w razie co (ale i tak za bardzo nie nadaje się do montażu)Kierownik tego bałaganu powiedział ze zawsze mogę przyjechać i zamontować.
Temat do zamknięcia. |
|
|
|
|
smok.wawa
Model: Ford Fiesta Mk6`04
Wersja: Inna
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Wiek: 47 Dołączył: 19 Lis 2013 Posty: 48 Skąd: Świecie
|
Wysłany: 15 Kwi 2014, 21:53
|
|
|
Witam. Nie zakładam nowego tematu bo o przekładni jest tu. Orientuje się ktoś z kolegów czy jak przekładnia jest mocowana na 2 śruby to są tam jakieś tulejki? Bo ostatnio miałem luzy całej przekładni dokręciłem te 2 śruby co mocują przekładnię. ale dalej na dziurach dudni i skacze.na 100% już mocniej się nie da dokręcić. a jestem pewien że to właśnie mocowanie przekładni. Może ktoś już miał z tym problem? proszę o radę. Dziękuję z góry. |
_________________ Waldek |
|
|
|
|
|