[MK4] Przed zakupem |
Autor |
Wiadomość |
Caibre
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 21 Paź 2013 Posty: 8 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 23 Paź 2013, 22:33
|
|
|
Olej i filtry na pewno wymienię. Kable WN i świecę jeżeli nie będą od razu wymagały wkładu finansowego, to zostawię je na przyszły miesiąc.
No okej, niby nie trzeba, ale jak już będę wymieniał, to zabiorę się pewnie za wszystkie te uszczelki (o ile cena nie będzie horrendalnie wysoka) żeby mieć je z głowy. Przynajmniej będę mieć spokój i nie będę ryzykował ewentualnymi stratami lub wilgocią w samochodzie.
Czy są jakieś sposoby, na sprawdzenie czy samochód uczestniczył w wypadku? Na przykład w przypadku Peugeota 306, po tylnych nadkolach w bagażniku można było zobaczyć, czy były klepane. Czy w przypadku fiesty mk4 też są jakieś miejsca, których nie da się dokładnie wyklepać, lub sposoby do sprawdzenia czegoś takiego? |
|
|
|
|
mario3991
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: mateuszsz
Wiek: 30 Dołączył: 01 Cze 2013 Posty: 322 Skąd: stegna
|
Wysłany: 24 Paź 2013, 07:54
|
|
|
Miernik lakieru, lub dokładnie sprawdzaj kanty np nadkola z przodu często zdarza się że jest tam słaby lakier i schodzi wtedy widać podkład albo źle spolerowany klar, patrz na szczegóły kierunkowskazy na nadkolach patrz na oznaczenie lamp z przodu z tyłu i szyb musi być takie same wszędzie .
Nie wiem jak inni posiadacze fiesty ale ja mam na nadkolu jednym znaczki forda na drugim nie i ewidentnie widać że jedno było zmieniane. |
_________________ Fiesta mk4 1.3 60 kucy 19.05.2013 |
|
|
|
|
TSRules
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 13 Mar 2010 Posty: 1031 Skąd: ZIEMIA
|
Wysłany: 24 Paź 2013, 12:09
|
|
|
Moim zdaniem przy aucie budżetowym do 3-4 tysi nie ma co się wygłupiać i z miernikiem latać, bo wiadomo że jak ma +14 lat to zawsze coś było robione ... sprawdzić wizualnie, bardziej skupić się na podwoziu np. progach, podłużnicach, mocowaniach, czy nie zostawia czterech śladów |
_________________
|
|
|
|
|
mario3991
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: mateuszsz
Wiek: 30 Dołączył: 01 Cze 2013 Posty: 322 Skąd: stegna
|
Wysłany: 24 Paź 2013, 13:34
|
|
|
Miernik warto wziąć ze sobą tym sposobem można sporo zaoszczędzić, a nawet ustrzec się kupna samochodu w którego będziemy po zimie musieli włożyć majątek, bo fachowiec blacharz położył na gołą blachę szpachlówkę która ciągnie wilgoć jak cholera. |
_________________ Fiesta mk4 1.3 60 kucy 19.05.2013 |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 24 Paź 2013, 14:22
|
|
|
ale jak miernik lakieru nam powie, czy pod szpachlą jest podklad czy nie? :p |
|
|
|
|
TSRules
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 13 Mar 2010 Posty: 1031 Skąd: ZIEMIA
|
Wysłany: 24 Paź 2013, 17:41
|
|
|
vegetagt zaiste |
_________________
|
|
|
|
|
mario3991
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: mateuszsz
Wiek: 30 Dołączył: 01 Cze 2013 Posty: 322 Skąd: stegna
|
Wysłany: 24 Paź 2013, 19:35
|
|
|
A czy ja powiedziałem że miernik lakieru nam powie czy jest na gołej czy na podkładzie, ja tylko wspomniałem że większość blacharzy tak robi. |
_________________ Fiesta mk4 1.3 60 kucy 19.05.2013 |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 25 Paź 2013, 00:10
|
|
|
mario3991, wywnioskowałem z tego:
mario3991 napisał/a: | Miernik warto wziąć ze sobą tym sposobem można sporo zaoszczędzi, a nawet ustrzec się kupna samochodu (...)bo fachowiec blacharz położył na gołą blachę szpachlówkę(...) |
A starsze auta są albo szpachlowane (bo reperatury) albo pordzewiałe |
|
|
|
|
mario3991
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: mateuszsz
Wiek: 30 Dołączył: 01 Cze 2013 Posty: 322 Skąd: stegna
|
Wysłany: 25 Paź 2013, 17:33
|
|
|
Wytłumaczę Ci to w specjalny sposób, pisząc ten post miałem na myśli że najczęściej naprawy blacharskie sprowadzają się do tego że na gołą blachę kładziona jest szpachla, większość warsztatów robi to po to aby wrócić do nich i wydać pieniądze dwa razy za tą samą robotę. A miernik powie nam jaka powierzchnia była robiona. |
_________________ Fiesta mk4 1.3 60 kucy 19.05.2013 |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.