[MK6] 1.25 16V - zakup instalacji gazowej |
Autor |
Wiadomość |
Krzychu1986
Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: FX Silver
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 11 Lis 2012 Posty: 13 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 11 Lis 2012, 11:38 [MK6] 1.25 16V - zakup instalacji gazowej
|
|
|
Witam wszystkich forumowiczów. Zarejestrowałem się na waszym forum, gdyż liczę że pomożecie mi w doradzeniu w kwestii zagazowania mojej Fiesty. Jest to model z rocznika 2005 i silnik 1,25 16v 75km. Obecnie jeżdźę dziennie 50 km (do pracy mam 25 w jedną stronę). Chciałbym zapytać czy ktoś z was posiada takową instalację w tym samochodzie i ile mniej więcej musiałbym za nią zapłacić. Czy później są duże komplikacje jeśli chodzi np o zużycie silnika , jest on później bardziej awaryjny itd? Jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o to jaki rodzaj tego gazu mam wybrać.. bardzo proszę o pomoc |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 11 Lis 2012, 12:30, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 51 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 8 Gru 2012, 21:53
|
|
|
Krzychu1986, skąd jestes?
nie miej żadnych obiekcji przy zakładaniu instalacji LPG. oczywiście tylko i wyłacznie sprawdzony warsztat. zakładasz raz i śmiejesz sie w oczy pod dystrybutorem GOLFiarzom z TDI.
sekwencja to raz, dwa....
ja polecam szczerze w sieci czakram BRC lub coś z tego http://www.ac.com.pl/pl/d...terownik-wybrac
Krzychu1986 napisał/a: | Czy później są duże komplikacje jeśli chodzi np o zużycie silnika , jest on później bardziej awaryjny itd? | bajki o czerwonym kapturku tez mogą być straszne...olej je... |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
 |
grzes.l
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Grześ
Wiek: 41 Dołączył: 06 Sty 2012 Posty: 21 Skąd: bytom
|
Wysłany: 10 Gru 2012, 12:05
|
|
|
Hej,
mam ten sam silnik w fiestce z 2006r, założona instalacja stag na początku stycznia tego roku. Do tej pory brak jakichkolwiek komplikacji. Dziennie robię do pracy i spowrotem 30km, na instalacji przejechałem już ponad 11tyś km. |
|
|
|
 |
wojtek_10101
Model: Ford Fiesta Mk7`11
Wersja: Trend
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Wojtek
Wiek: 36 Dołączył: 10 Gru 2012 Posty: 39 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 14 Gru 2012, 11:14
|
|
|
Czakram Mysłowice poleca mało kto, jeśli czakram to Tarnów.
Czakram Mysłowice - temat z LPG forum:
Kod: | http://lpg-forum.pl/remont-glowicy-co-dalej-t25732.html |
Zakładałem gaz do mojej fiesty w Bytomiu u DAVANTIego. Jestem Mega zadowolony. |
_________________ Ford Fiesta |
|
|
|
 |
Wisni@

Model: Ford Fiesta Mk6`02
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i16V/80KM
Imię: Szymon
Wiek: 32 Dołączył: 20 Wrz 2012 Posty: 242 Skąd: Głogów
|
|
|
|
 |
Krzychu1986
Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: FX Silver
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 11 Lis 2012 Posty: 13 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 18 Gru 2012, 18:59
|
|
|
Mam 2 oferty:)
1. LPG w Brzeszczach (może ktoś tam montował) gośc mi oferuje BRC + lubrfikacja całość 3000zł
2.Autogaz Damian Piekarczyk Bolęcin (bardzo dobre opinie wyczytałem) - Stag4+, H2000czarne, Tomasetto Alaska 3000zł
I teraz mi panowie powiedzcie co byście bardziej polecali. I czy ta lubryfikacja faktycznie pomaga w mniejszym zużyciu zaworów? |
|
|
|
 |
wojtek_10101
Model: Ford Fiesta Mk7`11
Wersja: Trend
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Wojtek
Wiek: 36 Dołączył: 10 Gru 2012 Posty: 39 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 18 Gru 2012, 20:47
|
|
|
Hej!
Mam nowszą fiestę a w niej BRC SQ 24.11 bez lubry. Żaden szanujący się gazownik nie poleci lubryfikacji. Jeśli instalacja jest dobrze zestrojona "check engine" nie ma prawa się pojawić a co za tym idzie będzie wszystko ok. Najważniejsze to nie lekceważyć kontrolki silnika, bo może ona świadczyć np o zubożeniu mieszanki = zaworu i gniazda wypalone.
Odnośnie lubryfikacji to jest ona wymagana przez BRC przy "wrażliwych" autach, ponieważ BRC ubezpiecza silnik. W wypadku gdyby się coś stało z silnikiem z winy instalacji.
Sprawdzaj luz zaworowy a lubryfikacje zastosuj doustną - kup sobie flaszke/piwo. |
_________________ Ford Fiesta |
|
|
|
 |
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 43 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19 Gru 2012, 20:16
|
|
|
Dobra sekwa działa bez lubra
Bierz Staga bo to każdy ustawi i wszędzie(z BRC różnie to bywa) Hany są dobre a na pewno jakość do ceny najlepsza, Tomasetto nie wiem czy dobry więc nie polecę ale też nie neguję.
3tyś aż teraz taka zwykła sekwa kosztuje. Hmm sporo. |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 |
|
|
|
 |
Qzyn


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 19 Gru 2012, 20:40
|
|
|
Ja sie dolaczam do poprzednikow. Zadnej lubryfikacji tylko dobra sekwencja i dobry gazownik.
BRC jest swietna ale dosc droga. STAG to wg mnie optymalne wyjscie. Tylko gosc co ci zaspiewal 3000 to troche drogo liczy nawet jak na Hanach.
Nie wiem jak Tomasetto bo rozne slyszalem opinie.
Ja mam u mnie w subaraku Stag 300, Hany, i do tego Zavoli Zeta. Fajny zestaw i powinienes takie cos dostac ponizej 3000 nawet z wtryskami Hana.
STAG jest fajny bo jest bardzo duzo informacji na jego temat i jest fajny w obsludze. |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
 |
Krzychu1986
Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: FX Silver
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 11 Lis 2012 Posty: 13 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 20 Gru 2012, 18:01
|
|
|
źle mnie zrozumieliście:) ten gaz ze sterownikiem stag4+ byłby w cenie 2800zł. A do tego jeszcze lubryfikacja:) Zresztą ten gośc co mi poleca tego staga z Bolęcina sam mi mówi że działanie lubry jest mocno dyskusyjne ale jak klient chce to zakłada:) |
|
|
|
 |
Qzyn


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 20 Gru 2012, 19:45
|
|
|
No to bierz STAGa bez lubry, bedzie taniej a na pewno dobrze. Zapytaj tylko czy zamiast alaski moze ci zamontowac zavoli zeta i juz |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
 |
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 20 Gru 2012, 21:08
|
|
|
lubryfikacja to sie przydaje ale ta od durexa.
taka do gazu to ściema i wyrzucanie pieniędzy w błoto |
|
|
|
 |
Krzychu1986
Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: FX Silver
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 11 Lis 2012 Posty: 13 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 20 Gru 2012, 23:26
|
|
|
Qzyn napisał/a: | No to bierz STAGa bez lubry, bedzie taniej a na pewno dobrze. Zapytaj tylko czy zamiast alaski moze ci zamontowac zavoli zeta i juz |
To ten sterownik Zavoli Zeta jest lepszy niż Alaska? sorki za tyle pytań:) bo ja kompletnie nie w temacie:):) chociarz powoli się już wdrażam:) |
|
|
|
 |
Qzyn


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 21 Gru 2012, 07:37
|
|
|
Krzychu Zavoli i alaska to reduktory Wiele samochodow jezdzi na alasce ale na forum opinie rozne. Ja mam juz drugi Zavoli, kolega tez ma i bardzo sobie chwalimy, cena przystepna i na forum lpg tez mowia ze bardzo solidny. DLatego polecam.
Nie jestem ekspertem w dziedzinie LPG ale troche poczytalem, swoja instalacje oblsuguje sam, wiec moge jedynie opierac sie na bazie swooich doswiadczen |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
 |
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 51 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 24 Gru 2012, 19:06
|
|
|
dobra .. ja tez powiem.. do nismo chcieli mi lubryfikacje dać. ale nie zgodziłem sie. mam BRC i przejechane ok. 90.000 i żadnych problemów. BRC ma niej ustawień więc musi to zakładac np. czakram tarnów = dobry gazownik. a STAG.. mam tylko 200 i jeździ. ale wtryski czerwone valteka.. masakra. valteki wyszły i już nie wrócą |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
 |
Qzyn


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 24 Gru 2012, 22:23
|
|
|
Szynszyl, mi tez zalozyli valteki. WYwalilem, zalozylem hany i ciesze sie Ale musze przyznac ze valtki wytrzymaly 60tysi jezdzac calkiem przyzwoicie |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
 |
kenczorf

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 40 Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 1874 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 13 Lut 2013, 19:54
|
|
|
Krzychu1986, Z kad jestes? Ja niedawno kladlem staga do omegi. Firma ustwia gaz na hamowni i za instalke na stag 4+ wolaja 1999, a ja za 2400 zalozylem na ISA2 |
_________________ Cichociemna
 |
|
|
|
 |
Krzychu1986
Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: FX Silver
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 11 Lis 2012 Posty: 13 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 25 Lut 2013, 21:18
|
|
|
Ja jestem z okolic Oświęcimia. Mam już gościa który będzie mi zakładał gaz. Pan Damian Piekarczyk Bolęcin. Mają bardzo pochlebne opinie nt swojego warsztatu. Tylko teraz mi gościu zamieszał tutaj na forum ktory napisał mi że w moim aucie jest "szklankowa" regulacja zaworór. I chciałbym zapytać znających się tutaj gości o co w tym chodzi? Mam narazie przejechane 105k km i liczę na to że przy gazie przejeżdżę z 80kkm bez żadnych problemów i regulacji. A wyj jak myślicie? No i chciałbym jeszcze zapytać czy może ktoś z was ma taką Fiestę jak ja z Lpg bo chciałbym zapytać ile bierze paliwka? |
|
|
|
 |
kenczorf

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 40 Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 1874 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 25 Lut 2013, 21:31
|
|
|
1.25 to blacktop chyba, wiec ma regulacj balszkowa. Jest to chyba lepsze bo blaszki sa tansze niz nowa szklanka do silvera.
Jak instalacje bedzie kladl ten gosc i za jaka kwote?
gazu bierze srednio 20% wiecej czyli srednio mozna przyjac 2L wiecej. Czyli jak pb pali ci 8 to gazu 10 |
_________________ Cichociemna
 |
|
|
|
 |
Qzyn


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 26 Lut 2013, 07:25
|
|
|
Krzychu1986 napisał/a: | Mam narazie przejechane 105k km i liczę na to że przy gazie przejeżdżę z 80kkm bez żadnych problemów i regulacji. |
Tego nie zrobisz zadnym autem.
Po pierwsze przy gazie co 10-15 tys wymieniaj swiece, co ok 40tysiecy dobrze jest wyregulowac zawory a przynajmniej sprawdzic. Dlatego Cie pan wystraszyl bo regulacja plytkowych zaworow jest duzo drozsza niz tych z regulacja na srubke.
Co kolejne 10-15tysi musisz wymieniac filtry gazu. ALe to sa wszystko normalne czynnosci serwisowe. Wtedy mozesz sie cieszyc dlugo instalacja gazowa
kenczorf napisał/a: | 1.25 to blacktop chyba, wiec ma regulacj balszkowa |
Kenczof a co to jest?
Ja znam tylko regulacje na srubki (w fordach chyba nie spotykane), popychacze hydrauliczne (bez mozliwosci regulacji - tylko wymiana) i plytkowe.
Wlasnie regulacja plytkowych jest dosyc droga - wg mnie kosztuje tyle co wymiana hydraulicznych popychaczy.
Jest jakas roznica miedzy plytkowa a blaszkowa? |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
 |
|