Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś 10 Gru 2012, 21:03 |
[Inny] Fiat Cinquecento CC RS2000 2L 160KM 206Nm NAPED 4x4 |
Autor |
Wiadomość |
arecki
Człowiek Whisky
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 40 Dołączył: 04 Sty 2009 Posty: 1673 Skąd: WWL
|
Wysłany: 12 Gru 2012, 00:57
|
|
|
madek napisał/a: | Odnośnie dyskusji na AK, to na co stawiacie cc 2.0 czy sc 1.4 t-jet ? | 1.4 t-jet dobrze ustawiony smiało 200 kuni ma, sam silnik jest zapewnie lżejszy też...
jeździłem takim SC, szedł jak szalony ale dla mnie to głupota takie moce silniki w budzie z której można grzęde co najwyżej zrobić
|
_________________
Była Fiesta jest Focus |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 12 Gru 2012, 01:07
|
|
|
madek napisał/a: | Odnośnie dyskusji na AK, to na co stawiacie cc 2.0 czy sc 1.4 t-jet ? |
pewnie turbo Ale w zawodach na cwiartke, sej turbo wyląduje pewnie w klasie z lancerami i imprezami, a cc wolnossak w klasie do 2.0, czyli civiki i ople c20xe |
|
|
|
|
bzyq90
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Futura
Silnik: 1.1/55KM
Wiek: 33 Dołączył: 30 Maj 2009 Posty: 145 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 12 Gru 2012, 06:12
|
|
|
Te seje powinny byc w klasie powyzej 2L, 1.4L (*1,7)= 2,1L.
Zobaczymy, predzej czy pozniej spotkam ktoregos na ulicy, jestesmy z jednego miasta. |
Ostatnio zmieniony przez bzyq90 28 Lis 2013, 22:38, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Grax
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 2.0 16V
Imię: Mariusz
Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2011 Posty: 359 Skąd: Gloskow
|
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 12 Gru 2012, 09:57
|
|
|
2.0 vs 1.4 t myślę ze 2.0 bedzie miało lepsze odejscie na starcie, ale w okolicach 3 biegu t-jet zaczenie go dochodzić
Bzyku pora na 2.3:D |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
bzyq90
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Futura
Silnik: 1.1/55KM
Wiek: 33 Dołączył: 30 Maj 2009 Posty: 145 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 12 Gru 2012, 14:42
|
|
|
Daras ale to juz nie bedzie ta sama klasa i ino 20km wiecej |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 12 Gru 2012, 14:47
|
|
|
bzyq - arecki pisal ze te T-Jety maja ok 200 koni - ty masz 180? |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
bzyq90
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Futura
Silnik: 1.1/55KM
Wiek: 33 Dołączył: 30 Maj 2009 Posty: 145 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 12 Gru 2012, 14:54
|
|
|
RS ma 150. Chodzilo mi o to ze po poskladaniu 2.3L bedzie 170km |
|
|
|
|
arecki
Człowiek Whisky
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 40 Dołączył: 04 Sty 2009 Posty: 1673 Skąd: WWL
|
Wysłany: 12 Gru 2012, 17:49
|
|
|
Qzyn napisał/a: | bzyq - arecki pisal ze te T-Jety maja ok 200 koni - ty masz 180? |
t-jet ma seryjnie jakoś 150 koni, ale wyciśnięcie z niego 200 to nie problem |
_________________
Była Fiesta jest Focus |
|
|
|
|
madek
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
|
|
|
|
gniewny
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 33 Dołączył: 10 Maj 2010 Posty: 131 Skąd: Zabrze
|
|
|
|
|
bzyq90
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Futura
Silnik: 1.1/55KM
Wiek: 33 Dołączył: 30 Maj 2009 Posty: 145 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 5 Sty 2013, 23:48
|
|
|
Amorki na przód:
I dokladka z golfa 2, na mojej pisze ze z ibizy, zdjecie pogladowe. Zeby chlodnica juz z dolu nie wystawala
Wybierak pospawany, podczas zapinania 2 i 4 haczył o rączke z ręcznego |
|
|
|
|
bzyq90
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Futura
Silnik: 1.1/55KM
Wiek: 33 Dołączył: 30 Maj 2009 Posty: 145 Skąd: Zabrze
|
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 31 Mar 2013, 10:38
|
|
|
bzyq90, - przyczep z tyłu oznaczenie 700ccm i korek od LPG |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 31 Mar 2013, 11:12
|
|
|
bzyq90, było 210? było |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 31 Mar 2013, 11:41
|
|
|
Nawet jedzie |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
bzyq90
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Futura
Silnik: 1.1/55KM
Wiek: 33 Dołączył: 30 Maj 2009 Posty: 145 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 31 Mar 2013, 12:32
|
|
|
bylo, na 4-ce |
|
|
|
|
hanysek
Arbuzowy artysta FKP
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Wiek: 39 Dołączył: 25 Maj 2008 Posty: 861 Skąd: Kalety
|
Wysłany: 31 Mar 2013, 14:09
|
|
|
łogień |
_________________ Była Mk2 1,1 Czerwono
Była Chianti 1,3 skasowano
Jest XR2i Czarno Perła
Turbo było ale sie zmyło :(
dawaj czadu! ale nie siebie!
|
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 31 Mar 2013, 19:22
|
|
|
Silnik kosa, w srodku widok nedzy i rozpaczy , dzwiek silnika na nizszych obrotach jak wartburg, czego to wina? |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
Kameleon340
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 15 Lip 2012 Posty: 103 Skąd: Świecie
|
Wysłany: 31 Mar 2013, 19:46
|
|
|
Daje czadu |
|
|
|
|
|