
|
[MK4] Nieustający problem z ładowaniem |
Autor |
Wiadomość |
Heidi
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączyła: 05 Gru 2012 Posty: 2 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 5 Gru 2012, 19:12 [MK4] Nieustający problem z ładowaniem
|
|
|
Witam wszystkich do tej pory byłam szczęśliwą posiadaczką Forda Fiesty 97` 1.8D
Jednak naszą silną więź próbuje skutecznie zepsuć problem z ładowaniem
Miesiąc temu na środku skrzyżowania od tak bez żadnego ostrzeżenia zgasł i już nie odpalił. Dojechałam do domu po podłączeniu kabli i innego akumulatora (nie znam się za bardzo na tych rzeczach ale na pewno będziecie wiedzieć o co chodzi)
Akumulator był stary więc bez większego zastanowienia kupiłam nowy Botari za 430 zl
Wszystko było dobrze przez 2 tyg, aż tu nagle włączyła się kontrolka akumulatora, a z okolic paska dochodziły dziwne świsty. Postanowiłam że dojadę do zaufanego mechanika ale nie dojechałam. Znów zgasł, akumulator całkowicie wyczerpany zablokowało się wszystko, łącznie ze wspomaganiem kierownicy. Po skorzystaniu z usług lawety mechanik wymienił pasek klinowy gdyż zostały z niego same strzępy. Ostrzegł że tarcze są w złym stanie i to one mogą skutecznie uszkadzać pasek. Ale ze względów finansowych wstrzymałam się z wymianą.
Znowu pojeździłam spokojnie przez 2 tyg. i ostatnio jadąc na odcinku 20 km migała mi kontrolka, na szczęście udało mi się dojechać do domu.
Ogólnie pasek wydaje się cały aczkolwiek znów ten dziwny dźwięk i paląca się kontrolka. Co to może być ? Mam nadzieję że może faktycznie wystarczy wymiana szczotek i tych rolek, czy ktoś może miał podobny problem i jaki był mniej więcej koszt naprawy Z góry dziękuję za jakieś sugestie |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 5 Gru 2012, 19:45, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Pietrekk
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 33 Dołączył: 03 Sie 2010 Posty: 1240 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 5 Gru 2012, 19:17
|
|
|
Trzeba by sprawdzić czy jest dobrze napięty pasek. |
_________________ BMW e36 touring 325tds 1997 |
|
|
|
 |
Puff
Forumowy Maruda

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 38 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5740 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 6 Gru 2012, 00:16
|
|
|
Może rolka napinająca, może rolka prowadząca... u mnie padły obie, w odstępie roku, a prowadzącą od razu mi wymienili na metalową (standardowo są plastikowe). Od tego czasu cisza.
Generalnie lepiej to zrobić od razu, bo za robociznę, paski i lawety się w końcu nie wypłacisz... |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
 |
Krzysiek

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: SuperS
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 34 Dołączył: 09 Paź 2010 Posty: 523 Skąd: Andrychów
|
Wysłany: 6 Gru 2012, 07:16
|
|
|
a i nowy aku też będziesz musiała za niedługo kupić bo jak jeździsz bez ładowania to szybciutko Ci on całkowicie padnie. Wymień i miej spokój na pewno tańsza będzie wymiana rolek niż laweta + nowy aku |
_________________ Czarna
Sprzedam Swap RS1800 w częściach / Kierownica,licznik RS Turbo / części blacharskie nowe / uchylne szyby/ Kontakt PW |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|