Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

[MK3] Granatowe Bydgoskie 1.3 plan ST170
Autor Wiadomość
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 30 Sty 2013, 08:44   

Pochwal sie no skad i za ile wyrwales silniczek :)
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5737
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 30 Sty 2013, 08:56   

Rzadko kiedy interesuję się mk3, ale ten temat muszę obserwować... Konkrety od samego początku :) Tak trzymać!
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
tadzias 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1321
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 30 Sty 2013, 09:19   

Projekt wygląda ambitnie, powodzenia w modach no i oczywiście czekamy na więcej :)
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 30 Sty 2013, 09:39   

kto to składa, na jakim kompie, i kolektorach??
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 30 Sty 2013, 12:27   

ostatnio dość ważne pytania jeśli chodzi o ST170 :P
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
ArekBinek_86 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Arek
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 30
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 30 Sty 2013, 12:42   

silniczek do najtańszych nie należy ale udało się wyrwać za 1200 ale oczywiści głowice było trzeba i tak robić skoro ma to polatać :D

staram się jak najwięcej robić sam ale oczywiści moja wiedza jest mizerna a więc działem razem z Fordonem (tu wielkie ukłony do niego za wiedzę jakom posiada)
co do kompa to będzie standalone, kolektory wydechowy się zrobi od podstaw a dolotowy trąbki :ok:
_________________
Fiesta MK3,5 ST 170
 
 
Igraszki 

Model: Ford Fiesta Mk6`08
Wersja: ST
Silnik: 2.0 16V
Imię: Radziu
Wiek: 33
Dołączył: 12 Gru 2008
Posty: 186
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30 Sty 2013, 13:06   

no to zycze powodzenia mimo wszystko zeby teraz wyszlo:)
a i prosba odemnie, powiedz mu zeby albo odebral odemnie telefon albo wkoncu wyslal mi moje czesci... albo przynajmniej zwrot pieniazkow niech zrobi za nie...
_________________
 
 
ArekBinek_86 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Arek
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 30
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 30 Sty 2013, 13:11   

Igraszki, jak się będę z nim widział to mu przekaże informacje ;)
_________________
Fiesta MK3,5 ST 170
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 30 Sty 2013, 21:17   

no to powodzenia :D :D
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 30 Sty 2013, 21:19   

ArekBinek_86 napisał/a:
co do kompa to będzie standalone, kolektory wydechowy się zrobi od podstaw

Igraszki, już wiemy kto bedzie jeździł na Twoim gratach :rotfl:
 
 
Igraszki 

Model: Ford Fiesta Mk6`08
Wersja: ST
Silnik: 2.0 16V
Imię: Radziu
Wiek: 33
Dołączył: 12 Gru 2008
Posty: 186
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30 Sty 2013, 21:53   

kolega bedzie mial wszystko robione od podstaw wiec napewno nie :-)
_________________
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 30 Sty 2013, 22:46   

tyle, ze seryjny kolektro sie nie zmieści do mke bez ciecia sciany grodziowej. W polsce st170 według Mnie jest nie opłacalnym silnikiem seryjnym. Zakładając, ze wyjdzie nawet te 160km to dostepność i opłacalność części do silnika jest prawie zerowa. Niech ktoś pokaże Mi gdzie i za ile poza aso są pierścienie do tego silnika?
Ja wolę 2.0 silvera lub blacka gdzie dostanę każdą część bez większego problemu

Oczywiście kibicuję, bo jestem ciewak jak to wyjdzie, może bedzie dane obejrzeć i ocenić jak ten silniczek napędza fieste :-)
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 31 Sty 2013, 07:33   

Luk a czemu na kolektorze rurowym (wydechowym), trabkach i komputerze standalone ma wyjsc 160 koni???
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
MisiekT 
Prince of Tor Kielce 2013


Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Sport
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Michał
Wiek: 39
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1932
Skąd: Wawa
Wysłany: 31 Sty 2013, 08:25   

luk-90 napisał/a:
za ile poza aso są pierścienie do tego silnika?

a skad pomysl, ze w ASO w ogole sa pierscienie do tego silnika? :fox:
_________________
MK7 1.6 Ti-VCT Sport 3D Frozen White: http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=59056
 
 
 
ArekBinek_86 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Arek
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 30
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 31 Sty 2013, 08:27   

luk-90, po to głowice robiłem żeby serie trzymało, i wcale nie prawda że tylko wszystko w ASO do zdobycia, uszczelka pod głowice miała być tylko też w ASO do zdobycia a udało się po za, za w miarę fajne pieniądze. (i jest całkiem inna niż w black topie i silver)

plan jest taki że po zrobieniu całego wydechu, trąbek, większych wtrysków no i standalone (dobrze będzie trzeba to wystroić) powinno coś koło 210 wypluć ale zobaczymy jak to wyjdzie w praktyce
_________________
Fiesta MK3,5 ST 170
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 31 Sty 2013, 10:01   

a skąd info że się nie zmieści kolek ssacy?? a druga sprawa że nawet gdyby to co za problem nagiąć trochę ściane grodziowa przy takiej robocie.....
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 31 Sty 2013, 10:12   

Ale skoro jest ITB to po co sie spinac :) Nie bedzie elastycznosci ale moc bedzie :)
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 31 Sty 2013, 16:45   

Qzyn, zakładam 160 km wsadzając seryjny komp z seryjnymi bebechami( osprzętem)

MisiekT, No jeżeli ich tam nie dostaniesz( wątpię, aby taka sytuacja się zdarzyła) to silnik mam rozumieć jest jednorazowy np jak olej :rotfl:
Jeżeli będą dostępne to nie tanio ;/

ArekBinek_86, Widać umknęło mi, ze w planach zabawa w ITB to zmienia postać rzeczy.

Uszczelka ma grubość 1 mm, jest stalowa i nie jest jakimś szczególnym problemem, ale np już pompa oleju, zawory i wspomniane tłoki z pierścionkami tak( przynajmniej ja takie wrażenie odniosłem szukając po sklepach części do tego silnika. Duzo by wymieniać, chyba, że masz jakieś dojście do źródełka :fox:

Daras84, Przymierzałem kolektor st170 do mk3 i nie wejdzie bez modelingu ściany grodziowej. Jak do zabawki to ok według mnie, jak do cywilnego auta, średnio.
W mojej ocenie fajnie by się spisał ten kolektor w silverze ustawiony klapkami na stałe na moc przy jego przepustnicy 65mm(nie miałem takowej pod ręką w momencie przymiarek i mógłby być z nią problem przy serwie hamulcowym) i wyspawaniu sensownego dolotu

Ogólnie tak jak napisalem, nie potępiam, wręcz kibicuję, ale wyrażam swoją opinię
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 31 Sty 2013, 19:58   

czas zweryfikuje;) ja obstane przy moim: n7a najtaniej i najmocniej
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 802
Skąd: Złotów
Wysłany: 3 Lut 2013, 21:13   

Jak tam Sparco i De Carbon? Ułożyły się już, jak siadło auto? Jest twardo?
Pisz coś :P
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Plan Zlotu w Zielonej Górze
JoeMix Zielona Góra 2005 12 19 Maj 2005, 10:15
molu
Brak nowych postów Przyklejony: Plan obsługi samochodu Ford Fiesta - także Diesel
Laskosz Mechanika ogólna 0 4 Lut 2006, 01:17
Laskosz
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ Wymiary kolektora wydechowego z Focusa ST170
luk-90 Tuning mechaniczny 0 9 Kwi 2013, 21:23
luk-90
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.