Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Pompa paliwa z 1.6 ZETEC do XR2i
Autor Wiadomość
2fastfiesta 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 42
Skąd: Kraków/WRCe
Wysłany: 3 Sty 2012, 18:51   [MK3] Pompa paliwa z 1.6 ZETEC do XR2i

witam mam pytanie czy podejdzie pompa paliwa z 1.6 16V ZETEC do xr2i 1.6 8v?
Ostatnio zmieniony przez trzeci 3 Sty 2012, 20:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Desperados 

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/50KM
Dołączył: 18 Paź 2011
Posty: 7
Skąd: Łomża
Wysłany: 4 Sty 2012, 11:45   

wg katalogów nie bardzo, sprawdź sobie na przykładzie - pompa paliwa. jak jest w rzeczywistości to nie wiem
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 4 Sty 2012, 13:00   

16V ma chyba o 0,5 bara wyższe ciśnienie paliwa,,, więc Xr2i powinna sobie na regulatorze obniżyć, więcej paliwa w kółko będzie pompowane po prostu (chyba)
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 4 Sty 2012, 16:01   

JoeMix napisał/a:
16V ma chyba o 0,5 bara wyższe ciśnienie paliwa,,, więc Xr2i powinna sobie na regulatorze obniżyć, więcej paliwa w kółko będzie pompowane po prostu (chyba)

pic na wode fotomontarz
pasuje nawet z 1.1
 
 
2fastfiesta 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 42
Skąd: Kraków/WRCe
Wysłany: 5 Sty 2012, 10:29   

dokladnie sprawdzaelm wlasnie i do xrki ma tak samo cisnienie 3bar. jak i do 1.1 tylko teraz pytanie czy beda takie same wejscia na mocowania?.
 
 
 
Rebel 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 34
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 569
Skąd: Kielce
Wysłany: 5 Sty 2012, 10:37   

Prawdopodobnie różnice dopiero zaczynają się pod maską.
 
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 5 Sty 2012, 12:04   

Pompkę z 1.1 podpiąłem p&p do wiązki z Essa MK6 a obecnie jeździ na niej 1,6 16v. W większości Fiest i Escortów z lat 89-99 jest t sama pompka niezależnie od silnika. Uciągnie też 2.0 130hp.
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
dżolero 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 32
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 216
Skąd: Żary FzA
Wysłany: 5 Sty 2012, 18:44   

p&p są, bez problemu podmienisz
_________________
była mk3 1.1-->1.3-->1.6cvh110ps jest Probe II se 2.0 16v 136ps ;)
 
 
 
2fastfiesta 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 42
Skąd: Kraków/WRCe
Wysłany: 5 Sty 2012, 18:47   

jak dorwe jakas pompke i zamontuje to napisze co sie dzieje i jak smiga;]
 
 
 
Bongo 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.1/55KM
Imię: Mateusz
Wiek: 37
Dołączył: 18 Maj 2005
Posty: 467
Skąd: Lubin
Wysłany: 5 Sty 2012, 22:26   

i tu sie panowie mylicie bo pompka na monowtrysku ma cisnienie 1 bar a na pełnej szprycy 3 bary. A pompa miedzy 1.6 xr2i jest pod katem tak jakby w z futury 1.6 jest zamontowana pionowo. Co nie zmienia faktu ze mozna je podmieniać.
_________________
Silnik 1.1 gaźnik 35kkm przebiegu - 200 pln
FULL CZESCI MK3
Jest: Fiesta mk3 1.1 CTX
Fiesta mk3 2.0 Zetec +
C-Max mk1 2.0 TDCI +
Profil Facebook
 
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 6 Sty 2012, 10:08   

Bongo napisał/a:
i tu sie panowie mylicie bo pompka na monowtrysku ma cisnienie 1 bar a na pełnej szprycy 3 bary.

a właśnie że nie
 
 
2fastfiesta 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 42
Skąd: Kraków/WRCe
Wysłany: 6 Sty 2012, 10:39   

najpierw sprawdz na necie jakie maja cisnienie pompki i dopiero sie wypowiadaj.
 
 
 
Bongo 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.1/55KM
Imię: Mateusz
Wiek: 37
Dołączył: 18 Maj 2005
Posty: 467
Skąd: Lubin
Wysłany: 15 Sty 2012, 17:02   

2fast kto ma sprawdzic ? ja ? Ja juz swoje sprawdzilem i na pompce mialem napisane na etykiecie na górze.
_________________
Silnik 1.1 gaźnik 35kkm przebiegu - 200 pln
FULL CZESCI MK3
Jest: Fiesta mk3 1.1 CTX
Fiesta mk3 2.0 Zetec +
C-Max mk1 2.0 TDCI +
Profil Facebook
 
 
 
2fastfiesta 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 42
Skąd: Kraków/WRCe
Wysłany: 21 Sty 2012, 09:44   

zebym ja jeszcze znalal w calej okazalosci to bym przeczytal ale ze jest pusty skrawek kartki to jak sprawdzic :P pompa kupiona i zmieniona juz nic nie buczy i ladnie chodzi. pompka faktycznie pod katem.
 
 
 
Delko 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 16 Sie 2011
Posty: 44
Skąd: Chełm
Wysłany: 2 Wrz 2012, 12:09   

Witam ja już zdurniałem przejrzałem całe forum i dalej nie wiem czy pompa paliwa z 1.1 nada sie do 1.6 xr2i
Jedni piszą że sie nada drudzy że sie nie nada a na allegro jak przeglądałem pompki to każda ma ciśnienie robocze 3bary i piszę że pasuje do 1.1 do 1.6 i inne

proszę o pomoc
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=m6WvIoS4_Mo
 
 
 
Pietrekk 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 32
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1240
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2 Wrz 2012, 12:13   

Mialem pompe z 1.1 i dzialala przy cvh i zeteku, potem mroz ja zalatwil i wlozylem niby z xrki, brak roznicy :)
_________________
BMW e36 touring 325tds 1997
Profil Facebook
 
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 2 Wrz 2012, 12:28   

Delko napisał/a:
Witam ja już zdurniałem przejrzałem całe forum i dalej nie wiem czy pompa paliwa z 1.1 nada sie do 1.6 xr2i
Jedni piszą że sie nada drudzy że sie nie nada a na allegro jak przeglądałem pompki to każda ma ciśnienie robocze 3bary i piszę że pasuje do 1.1 do 1.6 i inne

proszę o pomoc

zależy od rocznika
 
 
Delko 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 16 Sie 2011
Posty: 44
Skąd: Chełm
Wysłany: 3 Wrz 2012, 09:40   

Witam i dzięki za odpowiedzi
Ja mam pompkę z 1.1 z 95roku dzisiaj ja zamontuje i napiszę co się będzie działo
A może ktoś pomorze w odczycie kodów migowych http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=64228 ????
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=m6WvIoS4_Mo
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 3 Wrz 2012, 09:42   

Już kiedyś o tym było, najpierw były pompy 1 i 3 barowe, potem wszystkie silniki miały 3,,, więc jak masz 1 to nie podejdzie.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Delko 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 16 Sie 2011
Posty: 44
Skąd: Chełm
Wysłany: 4 Wrz 2012, 20:50   

Czy ktoś może mi powiedzieć do czego służy to ustrojstwo zaznaczone na zdjęciu
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=m6WvIoS4_Mo
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Kolektor plastikowy do naszych Zetec'ów
pytania, odpowiedzi, realcja z montażu kolekotra plastikowego do zeteca
luk-90 Tuning mechaniczny 28 10 Maj 2016, 07:35
Nesor
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec i 4 przepustnice
Piesek Tuning mechaniczny 24 19 Sty 2009, 14:53
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Zetec 1.6/1.8/2.0 Silver Top N/A
Ad@mus Tuning mechaniczny 24 18 Lis 2013, 21:23
Peedro
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec N/A & TURBO
podnoszenie mocy!!!!!!!!
Faza Tuning mechaniczny 8 20 Gru 2007, 18:51
PumaRST
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: FAQ - przepływka z Mondeo 2.0 w Zetec-u 1.8
TomeX500 Tuning mechaniczny 4 12 Lip 2011, 08:55
PumaRST


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.